×


תפריט נגישות

מחירון הסרת קעקועים

כמה עולה הסרת קעקוע?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הסרת קעקועים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : כל מה שצריך לדעת על הסרת קעקועים.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מנתחים פלסטיים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר להסרת קעקועים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

 

הבהרה חשובה : כרגע באתרנו אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לטיפול הסרת קעקועים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות בתחום, ניתן לראות מחירון מומלץ ולקרוא מדריך טיפים, מקווים שבעתיד יצטרף לשירות מכון להסרת קעקועים איכותי ומקצועי.

 

סוגי הסרת קעקועים

מחירון מומלץ

מחירון הסרת קעקועים עודכן בתאריך 24.05.23

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים

 


הסרת קעקועים בלייזר טווחי מחירים לטיפול אחד
120-350 ₪

 

**יתכנו מספר טיפולים לפי גדול הקעקוע ומיקומו

 

הסרת קעקועים בניתוח פלסטי טווחי מחירים
7,000-12,000 ₪

 

טווחי מחירים הסרת קעקועים לפי גדלים

 

הסרת קעקוע בגודל 5/5
400-500 ₪ לטיפול

 

הסרת קעקוע בגודל 10/10
700-800 ₪ לטיפול

 

הסרת קעקוע בגודל 20/20
1,100-1,300 ₪ לטיפול

 

כל מה שצריך לדעת על הסרת קעקועים


פתאום קם אדם בבוקר ומחליט לעשות קעקוע?

מהם השורשים של הקעקוע?

 

מאז ומעולם היו קישוטי הגוף חלק מהתרבות האנושית ולקעקוע- אחד מקישוטי הגוף הוותיקים היו הרבה תפקידים- הוא שימש כאמצעי בידול לחברות שונות, היווה דרך להביע כבוד, יכל להינתן לאדם בתור עונש, בתרבויות מסוימות מאמינים שהקעקוע יכול לתת למקועקע כוחות ולהגן עליו מפני הרוע ועוד.

 

המנהג היה נפוץ ביותר ובחלק מהתרבויות נחשבו אנשים שלא הסכימו לקעקע את עצמם לפחדנים.

 

במקרים נוספים לא יכלו נשים ללא קעקוע למצוא בני זוג והאנשים התייחסו אל גברים שלא קועקעו כאילו היו ילדים.

 

כמו כן, סבלו אותם גברים ממעמד נמוך. המנהגים הללו- אשר אפיינו את השבטים השונים כמעט נעלמו וכיום שינה הקעקוע את פניו והוא מאפשר לאנשים להביע את האישיות שלהם ולייחד את עצמם.

 

הקעקוע המודרני הגיע אל התרבות המערבית על ידי מלחים שהגיעו מאירופה וחזרו ממסעות גילוי נתיבי סחר וגילוי ארצות- השינוי התרחש במהלך המאה ה- 13 כאשר מרקו פולו שב מסין- אז הפך הקעקוע לאומנות.

 

הקעקועים הפכו לפופולאריים בתחילת המאה ה- 19 ואפיינו מלחים, חיילים, פרוצות ופושעים. הקעקוע עלה בדרגתו בתחילת המאה ה-20 והפך לחלק מהאופנה.

 

מקור המילה "טאטו" מגיע מהשפה הטהיטית- אז היה שמו של הקעקוע- "טאו טאו". השם הופץ על ידי קפטן קוק.

 

מעניין לשמוע כי ממציא מכונת הקעקועים היה תומס אדיסון- המכונה הראשונה המוצאה בשנת 1875 ושוכללה בשנת 1891 על ידי סמואל אוריילי- מכונה זו- אקדח הקעקוע החשמלי שופר והמקעקעים משתמשים בו בימינו.

 

עשיתי קעקוע ואני רוצה להסיר אותו

 

למה חלק מאנשים מעוניינים להסיר את הקעקועים?

 

יש אנשים שביצעו קעקוע ולא מעוניינים בו יותר- חלק מהאנשים ביצעו את הקעקוע בגיל צעיר ואינם מרגישים שהוא מתאים יותר- לפעמים הדבר נובע מגילם, חלק מהאנשים חוששים שהקעקוע עלול לגרום להתפתחות סרטן העור (למרות שאין כל הוכחה לכך שקעקועים יכולים לגרום להיווצרות המחלה), חלק מהאנשים העלו במשקלם או ילדו- דבר שגרם לקעקוע להימתח ולהראות לא טוב, יש אנשים שמחליטים לתקן אותו ובחלק מהמקרים הדבר תלוי בשינוי באמונה וחזרה בתשובה משום שלפי ההלכה אסור ליהודים לחרוט על גופם. כדי לסייע לאותם אנשים להסיר את הקעקועים התפתחו מגוון טיפולים להסרת קעקועים.

 

מי מוסמך להסיר קעקוע?

 

אנשים שמעוניינים להסיר קעקועים צריכים לפנות אל מכון קעקועים או מרפאת אסתטיקה שנמצאת תחת פיקוחו של משרד הבריאות- בצורה זו יהיה ניתן להבטיח כי המקום סטרילי ולהקטין את הסיכון לזיהומים. כמו כן, יש לפנות אל מומחה בתחום הסרת קעקועים- רצוי לפנות אל מרפאת אסתטיקה בעלת ניסיון רב שנים בהסרת קעקועים ותוצאות מוכחות!

 

היום בשנת 2019 כבר לא צריך להיות רופא מוסמך כדי לעסוק בהסרת קעוקעים אלא רק מפעיל מקצועי ובעל מוניטין וניסיון בהפעלת מכשיר לייזר להסרת קעוקעים, היום לעיתים נדירות יהיה מצב כזה שלא ניתן להסיר את הקעקועים לגמרי ושלפעמים עשוי להישאר סימן או צלקת.

 

אין ספק כי קשה יותר להסיר קעקוע מאשר לבצע קעקוע. האנשים שמתאימים לתהליך הסרת הקעקוע הם אנשים שעשו קעקועים בצבעים סגול, כחול, ירוק ושחור, מכונות חדשות להסרת קעקועים בלייזר מסירות לצמיתות את כל סוגי הקעוקעים כולל קעוקעים צבעוניים.

 

איך מסירים קעקועים? שיטות להסרת קעקועים:


שיטות ותהליך? יתרונות וחסרונות? כמה טיפולים צריך בממוצע כדי להסיר קעקוע?

הסרת קעקועים בניתוח פסלטי:

 

כפי שציינו, ישנן כמה שיטות לביצוע הסרת קעקועים. השיטה הראשונה היא הסרת קעקועים בניתוח פלסטי. הסרת קעקועים באמצעות ניתוח כירורגי צריכה להתבצע על ידי מנתח פלסטי מומחה להסרת קעקועים. ניתוח הסרת קעקועים מתבצע תחת הרדמה מקומית. במהלך הניתוח כורת המנתח את הקעקוע ותופר את העור. הניתוח מתבצע ביום אחד ועם סיומו נשארת צלקת, לכן רצוי לבצע את הניתוח רק כאשר יש לבצע הסרת קעקוע קטן שנמצא במקום שאינו בולט. לפעמים צריך המנתח לבצע את הניתוח באמצעות שיטות מתוחכמות יותר כמו למשל: ניפוח העור שנמצא מסביב לצלקת- במקרה זה יהיה צורך לבצע שני טיפולים.

 

הסרת קעקועים בלייזר:

שיטה נוספת להסרת קעקועים יכולה להתבצע באמצעות לייזר. הסרת קעקועים בלייזר - הסרת קעקועים באמצעות פולסים מהירים מתבצעת על ידי פירוק הקשרים של הפיגמנטים שנמצאים בתת העור והפרדתם מהחלבונים. החיסרון של השיטה הוא שלא ניתן להסיר את כל הצבעים- האנשים המתאימים ביותר לטיפול הסרת קעקועים בלייזר הינם אנשים שביצעו קעקועים בצבעים שחור, אפור, ירוק כהה וכחול- את הצבעים האלה קל יותר לפרק ולהפריד מהחלבונים. לעומת זאת– את הצבעים ורוד, לבן, אדום וצהוב קשה יותר לפרק.

 

לאחר אלחוש המקום משתמש המטפל בלייזר. אחרי הפירוק הגוף משתקם ומסלק את הכוויה. כיום, מדובר על השיטה היעילה והבטוחה ביותר. במרבית המקרים צריך לבצע כ- 7 טיפולים. במידה ומדובר על הסרת קעקועים צבעוניים יצטרך המטופל לבצע כמות טיפולים כפולה. בין הטיפולים צריך לחכות שישה שבועות וכל טיפול נמשך כמה דקות עד שעה ומעלה- משך הטיפול תלוי בגודל של הקעקוע כאשר למיקומו אין השפעה. במהלך הטיפולים צריך המטופל להימנע מחשיפה לשמש ולא לבצע הסרת שיער עד שהעור חוזר למצבו הקודם. יש לציין כי מחיר הטיפול תלוי בגודל של הקעקוע.

 

החסרונות של טיפול בלייזר הם שלפעמים ניתן להוריד רק את המרכז של הקעקוע (ללא המסגרת)- הדבר תלוי בצבעים של הקעקוע ובעומק הקעקוע. כמו כן, עשוי להופיע זיהום במקום, יש אפשרות שהצבע לא יעלם לגמרי, יש סיכון להשארת צלקת וגוון העור עשוי להיות בהיר יותר מצבע העור שמסביב (היפופיגמנטציה) או ההפך- גוון העור עשוי להיות כהה יותר מאשר העור שנמצא מסביבו (היפרפיגמנטציה).

 

הסרת קעקועים בשיוף:

 

שיטה נוספת להסרת קעקועים מתבצעת באמצעות שיוף - טיפול הסרת קעקוע באמצעות שיוף העור מתבצע באופן הבא: במהלך טיפול הסרת קעקוע בשיוף משייף המטפל את העור באמצעות שימוש במקדחה בעלת נייר לטש עדין. באמצעות המקדחה ניתן להסיר שכבות עור. הסרת קעקוע על ידי שיוף דורשת טיפול אחד עד שלושה טיפולים. השיטה אינה מומלצת משום שהיא ישנה והעור עלול להישאר מצולק. במידה ויש צורך בהחדרה שטחית של הפיגמנט יכול השיוף לסייע אך במידה והשיוף מגיע אל הגבול של האפידרמיס לדרמיס תישאר צלקת.

 

הסרת קעקוע במכון קעקועים או אצל מנתח פלסטי?

 

ניתן להבין כי הסרת קעקוע הוא תהליך מורכב ולאנשים ששואלים את עצמם- האם כדאי לבצע הסרת קעקועים ע"י מקעקע במכון קעקועים או אצל רופא במרפאת אסתטיקה? נענה כי עד שנת 2019 היה מומלץ לפנות אל מנתח פלסטי מנוסה ומיומן ולבקש ממנו להציג הסרות קעקועים קודמות- בצורה זו יהיה ניתן להתרשם מרמת המקצועיות שלו. החל משנת 2019 כבר אין צורך לעשות ניתוח פלסטי להסרת קעקועים ולמעשה פתרון של הסרת קעקוע באמצעות מכשיר לייזר עדיפה בהרבה אך גם כאן קיימים מגוון מכשירים רב ולא כולם מתאימים להסרה מלאה של הקעקוע!

 

*חלק מהאנשים שואלים האם אפשרי לעשות קעקוע חדש באותו מקום שבו כבר הסרנו קעקוע קודם? התשובה לכך היא שאם רוצים לעשות קעקוע על אותו אזור צריך לחכות שנה עד שמקום יתרפא.

 

שיטות ביתיות להסרת קעקועים

ישנן כמה "שיטות" להסרת קעקועים באופן ביתי- מדוע הוספנו מרכאות? משום שהשיטות הללו אינן יעילות וחלק מהן הומצאו על ידי אנשים בעלי דמיון מפותח. השיטה הראשונה יכולה להתבצע באמצעות משחה להסרת קעקועים. השימוש במשחות להסרת קעקועים הינו פופולארי אך במרבית המקרים הוא לא יעיל ולא נראה שום שינוי. רק אצל חלק מהאנשים ניתן לראות תוצאות טובות והקעקוע נעלם אך לא לגמרי. הורדת קעקועים באמצעות משחות הינן דרך זולה וזמינה. רוב המשחות מכילות הידרוקינון שהוא מרכיב פעיל שנמצא בהרבה ממוצרי העור שמטרתם להבהיר את העור. מדינות רבות אסרו על השימוש בחומר. מנהל הבטיחות והבריאות האמריקאי טען שהחומר עלול לגרום להתפתחות מחלות, לרבות סרטן העור. נוסף על כך, עשוי ההידרוקינון לצור אינטראקציה כאשר משלבים אותו עם תרופות מסוימות ולכן– אם מעוניינים בכל זאת להשתמש בחומר יש לפנות אל רופא מנוסה.

 

רעיונות אחרים שהומצאו הינם שימוש במגנטים- כך שהמגנטים ימשכו את הדיו מהעור ושימוש באקונומיקה והקפאה- מיותר לציין כי כל השיטות הללו טיפשיות ולא יעילות.

 

תופעות לוואי אפשריות


מה צריך לעשות לאחר הסרת קעקוע?

 

לאחר הסרת הקעקוע עשויות להופיע צלקות, כוויות, נפיחות, נימים ועוד. כמו כן, עשוי העור לשנות את צבעו ובמידה ומבצעים את ההסרה באמצעות ניתוח עלול להיווצר דימום רב. כמו כן, עלולים להיות סיבוכים בהרדמה, קלואידים (הצטלקות יתר) וזיהומים.

 

במהלך ששת החודשים שלאחר הסרת הקעקוע יש להימנע מחשיפה לשמש ולהשתמש במסנן קרינה של 15-30 SPF. במידה ומופיעה צלקת משגשגת- צלקת מגרדת נוקשה ומורמת יש לפנות לטיפול. כמו כן, אין לבצע הסרת שיער עד שהעור חוזר למצבו.

 

אם בעל זאת אתם מעוניינים להסיר את הקעקוע אצל מנתח פלסטי?


אם אתם מעוניינים לבצע הסרת קעקועים באמצעות ניתוח או הסרת קעקועים ללא ניתוח יהיה עליכם לפנות אל רופא מקצועי ובעל ניסיון אשר מתמחה בתחום. רופא מקצועי ומנוסה יוכל להמליץ לכם על השיטה המתאימה ביותר להסרת הקעקוע שלכם, ישתמש בשיטות המתקדמות ביותר ויסביר לכל מטופל על היתרונות והחסרונות של כל שיטה כך שכל התהליך והפרטים יהיו ברורים וידועים מראש. מומלץ לפנות אל רופא שחבר באיגודי רופאים שונים כמו למשל- האיגוד האמריקאי שעוסק בתחום הרפואה האסתטית, החברה הישראלית שעוסקת בתחום כירורגיה דרמטולוגית, ההסתדרות הרפואית בישראל ועוד. נוסף על כך, כדאי לפנות אל רופא שמשתתף בכנסים והשתלמויות- רופא שחבר בארגונים ומשתתף בכנסים שעוסקים בתחום יכיר את כל השיטות המתקדמות והיעילות ביותר.

 

ניתן למצוא קליניקות מקצועיות אשר מתמחות בהסרת קעקועים באזורים רבים כך שתוכלו לבצע הסרת קעקועים בלייזר במרכז, בצפון או בדרום או לבצע הסרת קעקועים במרכז, הסרת קעקועים בצפון או הסרת קעקועים בדרום באמצעות שיטות אחרות.

 

איך מוצאים את הרופא המתאים?

 

תוכלו למצוא את הרופא המומחה על ידי פנייה אל חברים, מכרים, קרובי משפחה או קולגות. אנשים רבים שקעקעו את גופם מעוניינים להסיר את הקעקוע או הסירו את הקעקוע וסביר למדי שהם יוכלו לספר לכם על קליניקה מומלצת להסרת קעקועים ולהסביר לכם מהי עלות הסרת קעקועים. במידה ותרצו לקבל אינפורמציה נוספת על המחירים של הסרת הקעקוע תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט ולהקליד את המשפטים: "כמה עולה הסרת קעקוע? או "הסרת קעקועים השוואת מחירים" בשורת החיפוש. כעיקרון עשוי טיפול הסרת קעקועים בלייזר לעלות כ- 120- 350 ₪ לטיפול וטיפול הסרת קעקועים באמצעות ניתוח עשוי לעלות כ- 10,000 ₪ בממוצע.

 

כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט ולבחון אתרים של מרפאות שונות. כאשר תעיינו באתרים זכרו לבדוק את הרופא- את ההכשרות שעבר, את ניסיונו, את המוניטין של המרפאה וכו'. במידה והאתר מכיל תמונות של הסרת קעקועים לפני ואחרי מומלץ לבחון את התמונות ולהתרשם מאיכות המרפאה. במידה והרופא הרשים אתכם רצוי לקבוע פגישת ייעוץ. פגישת הייעוץ תאפשר לכם לבדוק את הרופא מבחינה מקצועית ואישית. רופא איכותי יהיה בעל מקצוע מנוסה, ישמור על הקליניקה סטרילית ונקייה, יסביר לכם על כל תהליך, יבדוק את הקעקוע שברצונכם להסיר- בין אם מדובר על הסרת קעקועים בגבות, הסרת קעקוע בגב, הסרת קעקוע ביד, הסרת קעקוע ברגל, הסרט קעקוע בעורף וכו'.

 

נוסף על כך, תוכלו להקליד את המשפטים: "הסרת קעקועים המלצות פורומים" ולמצוא מגוון פורומים שעוסקים בתחום. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על רופאים מנוסים ומקצועיים אשר הסירו להם את הקעקוע בצורה יעילה וטובה ויוכלו לענות לכם על שאלות רבות- כמו למשל: "האם ניתן לבצע הסרת קעקועים ללא צלקות?", "האם ניתן לבצע הסרת קעקועים ללא כאבים?" ועוד.

 

בחירת הרופא המתאים לכם


לאחר שתערכו את הבדיקות הדרושות- תעיינו באתרים, תבחנו רופאים, תשוחחו עם רופאים, תקבלו המלצות מחברים וגולשים בפורומים ותערכו השוואת מחירים תוכלו לבחור את הרופא המתאים.

 

הבהרה

 

מחירי הסרת קעקועים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממכונים להסרת קעקועים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומכונים להסרת קעקועים מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

הצעת מחיר להסרת קעקועים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.