מחפש לדעת כמה עולה שיווק בפייסבוק? מחירי פרסום בפייסבוק?
ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון שיווק ופרסום בפייסבוק מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : פרסום נכון בפייסבוק.
המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות לקידום בפייסבוק בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.
חוסכים לך זמן וכסף!
באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברת שיווק בפייסבוק, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות לפרסום בפייסבוק יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.
מחירון שיווק בפייסבוק עודכן בתאריך 17.03.23
ט.ל.ח
מודעות לפי הופעות בפייסבוק
מחיר - 7$-25$ ליום
מודעות לפי קליקים בפייסבוק
מחיר - 5$-30$ ליום
מודעות לפי תדירות אירועים נמוכה
מחיר - 10$-30$ ליום
מודעות לפי תדירות אירועים גבוהה
מחיר - 20$-50$ ליום
פרסום בפייסבוק לקהל היעד
מחיר - 5$-30$ ליום
עלות קליק בפייסבוק ( מודעות פרסום חיוב לפי קליק )
מחיר - 0.5-3.2 ש"ח לקליק, בהתאם לתחרות על קהל היעד.
עלות פרסום לפי 1,000 חשיפות ( מודעות פרסום חיוב לפי חשיפות )
מחיר - 4-38 ש"ח לכל 1,000 חשיפות
עלות פרסום לפי ליד ( מודעות פרסום חיוב לפי לידים )
מחיר - 3.8-150 ש"ח לליד, תלוי במקצועיות הפרסום ובכמות התחרות על אותו קהל יעד.
עלות ניהול דף אוהדים ( פרסום 4-10 פוסטים בחודש, כולל כתיבה ועיצוב )
מחיר - 1,200-3,500 ש"ח לחודש, בהתאם לכמות הפוסטים.
עלות הפצת פוסט בודד בקבוצות פייסבוק ודפי אוהדים.
מחיר - 400-600 ש"ח לפוסט, כולל עיצוב הפוסט ושעה עד שעתיים זמן הפצת הפוסט ( העתק הדבק ושיתופים )
עלות הקמה וניהול קמפיין פייסבוק ממומן.
מחיר - 2,000-5,000 ש"ח לחודש, לא כולל את תקציב הפרסום שהולך לפייסבוק. המחיר כולל כתיבת קופירייטר, במידת הצורך פוסטים בסגנון סטורי טיילינג ועיצוב גרפי.
עלות קידום פייסבוק אורגני.
מחיר - 500-700 ש"ח לפוסט, כולל איתור והרשמה לקבוצות ודפי אוהדים רלוונטיים, כתיבת תגיות# עיצוב גרפי ושיתוף הפוסט בכל המקומות הרלוונטיים ( 1-3 שעות עבודה ).
לאחר שחקרנו במשך יותר משנה את תחום הרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הגענו למסקנה כי רשתות חברתיות לא עובדות ל 99% מהעסקים!
מה עושים אותם 1% של עסקים שכן מצליחים?
למה חברה גדולה יכולה "לעשות כסף" בעזרת הפייסבוק ואתה בעל העסק הקטן לא מצליח? הרי יש לכם את אותו הפייסבוק?
שיווק מפה לאוזן תמיד עובד, הפייסבוק זה הפה לאוזן החדש השאלה היא איך משתמשים בו, רוב בעלי העסקים שעושים שיווק בפייסבוק רק שורפים זמן, כסף ובדרך גם מאבדים חברים טובים שנגמרה להם הסבלנות לקבל את פרסום הזבל שמציף את הקיר שלהם.
שימור לקוחות : שמירה על קשר באמצעות הפעלת "דף אוהדים בפייסבוק" מבלי לבזבז זמן וכסף, להזכיר ללקוחות שלנו שאנחנו קיימים ולעדכן אותם בחדשות.
יותר מכירות : בפייסבוק ניתן להכיר יותר טוב את הלקוחות, ליצור איתם קשרים עסקיים וגם חברתיים, לברר ולדעת מה הלקוחות צריכים, ולספק פתרונות יותר טובים וממוקדים.
הוכחה חברתית : גולש שרואה פרסום בפייסבוק, מרגיש שהוא חלק מקבוצה גדולה של מתעניינים, תומכים וממליצים דבר שמוסיף לאמינות העסק בעיני לקוחות פוטנציאלים ועוזר בתהליך המכירה.
מיתוג אישי : תן ללקוחות פוטנציאלים להכיר אותך, אנשים מעדיפים לעבוד עם אנשים שהם מכירים ולכן שיווק בפייסבוק נותן לך אפשרות להראות את "האדם" שעומד מאחורי העסק. מיתוג אישי בפייסבוק זו דרך מעולה להציג מומחיות ולקבל מעמד של אוטוריטה בתחום שבו אתהם עוסקים.
קידום בגוגל : עמוד אוהדים בפייסבוק נסרק ע"י גוגל ומופיע בתוצאות החיפוש, קישור מדף האוהדים לאתר העסק יביא בנוסף לתנועת הגולשים גם קידום בדירוג האתר בתוצאות החיפוש בגוגל.
לדעת את פרופיל הלקוחות : הסטטיסטיקות של פייסבוק מאפשרות לך לדעת "מי הלקוחות" שלך, פילוח מאפייני אוכלוסיה ע"פ גיל, מין ואיזור גיאוגרפי יתנו לך מושג יותר טוב מה פרופיל הלקוחות, דבר שימקד את פעולות השיווק והפרסום של העסק לאוכלוסיה רלוונטית בלבד.
כדי לבצע שיווק אורגני בפייסבוק צריך ידע וזמן, כדי לבצע פרסום מודעות בתשלום, צריך ידע וכסף!
איזה סוגי פרסום וקידום יש בפייסבוק?
ניהול דפי אוהדים בפייסבוק.
הפצת פוסטים ופרסומות בקבוצות ודפי אוהדים.
בניית קמפיין מודעות ממומן בפייסבוק.
ריטרגטינג בפייסבוק לרשימות ממאגרי נתונים ומידע קיימים.
רימרקטינג בפייסבוק לאנשים שגלשו באתרים או דפים ספציפיים.
אסטרטגיית שיווק בפייסבוק צריכה להבדיל בין יעדים ומטרות לטווח הקצר לבין הטווח הארוך.
ניהול דפי אוהדים עוזר בעיקר לתדמית, מיתוג ושימור לקוחות קיימים, נותן לחברים בדף תזכורת שאתם קיימים ומציג בפניהם מה חדש אצלכם בעסק ולפעמים גם כדאי לפרסם מבצעים והנחות.
לעומת זאת אם המטרה שלכם היא להביא לקוחות חדשים מהפייסבוק אז תצטרכו להשקיע כסף בקמפיין פרסום, כל אחד עם ידע בסיסי יכול לפרסם לבד בפייסבוק אבל זה יהיה פרסום מאוד מוגבל שלא ישיג תוצאה אופטימלית ולרוב זו תהיה זריקת כסף לפח!
מחירי שיווק בפייסבוק משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות מחברות שיווק בפייסבוק מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות מובילות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.