מחפש לדעת כמה עולה לעשות שיווק באינטרנט?
ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון שיווק באינטרנט מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "מעבר משיווק מסורתי לשיווק באינטרנט".
המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות מומלצות לשיווק באינטרנט בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.
חוסכים לך זמן וכסף!
באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש שיווק באינטרנט, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.
מחירון שיווק באינטרנט עודכן בתאריך 30.06.23
ט.ל.ח
פרסום וקידום אתרים בישראל
קידום אורגני לאתר בגוגל לביטוי אחד קל
350-500 ש"ח לחודש
קידום אתר אורגני בגוגל לביטוי אחד בתחרות בינונית
500-750 ש"ח לחודש
קידום אתר בגוגל לביטוי אחד תחרותי קשה
1,000-5,000 ש"ח לחודש
קידום אתר תדמיתי בגוגל לחברה קטנה
1,000-1,500 ש"ח לחודש
קידום אתר תדמיתי בגוגל לחברה גדולה
3,000-6,000 ש"ח לחודש
קידום אתר קטלוגי בגוגל
1,000-2,000 ש"ח לחודש
קידום אתר חנות אלקטרונית בגוגל
1,000-3,000 ש"ח לחודש
קידום אתר גלריית תמונות בגוגל
1,000-2,500 ש"ח לחודש
קידום אתר השוואת מחירים תחום אחד בגוגל
1,000-2,000 ש"ח לחודש
קידום אתר השוואת מחירים תחומים מרובים בגוגל
2,000-5,000 ש"ח לחודש
קידום אתר ג'ומלה בגוגל
1,000-2,500 ש"ח לחודש
קידום אתר וורדפרס בגוגל (wordpres)
1,000-2,500 ש"ח לחודש
קידום אתר דרופל בגוגל ( Drupal )
2,500-5,000 ש"ח לחודש
קידום אתר מאג'נטו בגוגל
3,000-5,000 ש"ח לחודש
קידום אתר בגוגל PHP / ASP / HTML
1,000-5,000 ש"ח לחודש
קידום אתר נחיתה בגוגל
500-1,000 ש"ח לחודש
קידום דף נחיתה בודד
250-500 ש"ח לחודש
קידום ערוץ יוטיוב
1,000-2,000 ש"ח לחודש
הקמת קמפיין פרסום ממומן בגוגל אדוורדס
2,000-2,500 ש"ח (חד פעמי)
ניהול תקציב פרסום ממומן בגוגל אדוורדס
15-17% מתקציב הפרסום בפועל
פרסום בגוגל אדסנס (Adsense)
עד 60% הכנסה מהמפרסם
בנייה ועיצוב עמוד עסקי בפייסבוק
1,000-1,200 ש"ח (חד פעמי)
הקמת קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק
1,000-2,000 ש"ח (חד פעמי)
ניהול עמוד עסקי בפייסבוק
1,000-1,500 ש"ח לחודש
חשיפה לפוסט בפייסבוק ל 2,800 משתמשים
20 ש"ח לפוסט (עד 3 ימי חשיפה)
חשיפה לפוסט בפייסבוק ל 8,000 משתמשים
60 ש"ח לפוסט (עד 3 ימי חשיפה)
חשיפה לפוסט בפייסבוק ל 11,000 משתמשים
80 ש"ח (עד 3 ימי חשיפה)
פרסום בפייסבוק PPC (תשלום פר קליק)
מחיר משתנה לפי כוחות השוק
פרסום בטוויטר באמצעות ציוצים ממומנים
0.5-1.5 $ (פר ציוץ)
פרסום בטוויטר באמצעות חשבונות ממומנים
0.5-2.5 $
פרסום בלינקדאין באמצעות CPC (עלות הקלקה)
2-3 $ (פר קליק)
פרסום בלינקדאין באמצעות CPM (עלות חשיפה)
10-15 $ עבור 1,000 חשיפות
ניהול תקציב פרסום ברשתות חברתיות
10-15% מתקציב הפרסום הכללי
פרסום תוכן בפורומים מקצועיים
10-15% מתקציב הפרסום הכללי
שיווק גרילה
שיווק גרילה לעסקים קטנים
3,000-10,000 ש"ח (תקציב חודשי)
שיווק גרילה לעסקים בינוניים
5,000-20,000 ש"ח (תקציב חודשי)
שיווק גרילה לעסקים גדולים
10,000-50,000 ש"ח (תקציב חודשי)
שיווק B2B לעסקים קטנים
1,000-3,000 ש"ח (תקציב חודשי)
שיווק B2B לעסקים בינוניים
5,000-20,000 ש"ח (תקציב חודשי)
שיווק B2B לעסקים גדולים
10,000-50,000 ש"ח (תקציב חודשי)
לידים בלעדיים ממנועי חיפוש
80-200 ש"ח פר ליד
לידים מחולקים ממנועי חיפוש
10-100 ש"ח פר ליד
לידים מפרסום ברשתות חברתיות
10-20 ש"ח פר ליד
לידים מפרסום וידיאו ברשת
5-10 ש"ח פר ליד
לידים מאתרי השוואת מחירים
10-30 ש"ח פר ליד
לידים מאינדקסים ופורטלים
10-30 ש"ח פר ליד
לידים בלעדיים לעסקים B2B
80-200 ש"ח פר ליד
לידים מחולקים לעסקים B2B
50-100 ש"ח פר ליד
עיצוב ניוזלטר : 500-2,000 ש"ח
שליחת ניוזלטר עד 1,000 כתובות EMAIL
90-110 ש"ח
שליחת ניוזלטר עד 2,000 כתובות EMAIL
120-140 ש"ח
שליחת ניוזלטר עד 3,000 כתובות EMAIL
160-180 ש"ח
שליחת ניוזלטר עד 5,000 כתובות EMAIL
220-240 ש"ח
שליחת ניוזלטר עד 10,000 כתובות EMAIL
350-370 ש"ח
שליחת ניוזלטר עד 20,000 כתובות EMAIL
530-560 ש"ח
רשת האינטרנט היא התגשמות החלומות של כל איש שיווק או חברת פרסום וזאת מכיוון שזו הסביבה הפרסומית היחידה שהכול בה מדיד, קהל היעד ממוקד, הפרסום מאוד זול, אפשר לשמור על קשר עם הלקוחות וניתן כל הזמן לערוך שינויים ולתקן את הקמפיין השיווקי.
מועדון לקוחות מצריך הרשמה בדומה לניוזלטר, ההבדל הוא במספר שדות ההרשמה, בעוד בניוזלטר מספיק לקבל רק את כתובת המייל של הנמען, במועדון לקוחות אנו מעוניינים לקבל פרטים נוספים כגון, תאריך לידה, מין, עיר ועוד...
דיוור באמצעות ניוזלטר אשר "מחובר" למועדון לקוחות יאפשר דיוור ממוקד ומפולח.
כדי לבצע שיווק יעיל ואפקטיבי באינטרנט יש להקים אתר אינטרנט מקצועי ולאחר מכן לבצע תהליך הקרוי שיווק אתרים:
אינדקסים הם אתרים אשר מרכזים פרטים של מאות ואף אלפי עסקים באמצעות חלוקה לתחומי קטגוריות וקישור לאותם אתרים. האינדקס הפופולארי בישראל הוא דפי זהב שיורד באפקטיביות השיווק משנה לשנה. בישראל יש מספר רב של אינדקסים אשר מתחרים בניהם על אותם עסקים דבר שגרם לתופעה של שיווק בחינם, שיווק ברוב אתרי האינדקסים נעשה ללא תשלום ומצד שני גם הלקוח לא רואה תוצאות.
פורטל הוא מעין "קניון וירטואלי" שניתן למצוא בו כמעט הכול אודות התחום בו הוא עוסק. שיווק בפורטלים מובילים שעוסקים בנושא ממוקד יכול להיות פתרון טוב וזול לאתר בתחום.
שיווק אתר במנועי חיפוש הוא הדרך הטובה ביותר להביא תנועה ממוקדת של גולשים אשר מחפשים בדיוק את המוצר או השירות שאתם מספקים. גולשים מחפשים מידע באמצעות מנועי חיפוש, אם האתר שלכם ממוקם בדפים הראשונים של מנועי החיפוש אז חלק ממחפשי המידע יגיעו לאתר ואתם תרוויחו "עסקים". מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בישראל הוא גוגל החולש על 94% מנפח החיפושים ולכן שיווק בגוגל הוא חובה. שווה לבדוק שיווק אתרים בוואלה, MSN , יאהו , תפוז,YNET ופורטל נענע וזאת בהתאם לתחום שבו עוסק אתרכם. כיצד מנועי חיפוש מדרגים אתרים ? איך ניתן להגיע לדף הראשון בגוגל ? את המידע הנ"ל ניתן לקרוא בדף קידום אתרים בגוגל.
שיווק באמצעות ניוזלטר – Newsletter - דיוור מיילים
ניוזלטר הינו דיוור באינטרנט של דואר אלקטרוני, ניתן לשלוח מייל רק לנמען אשר אישר זאת בכתב ולכן שיטת שיווק זו מצריכה רישום מוקדם ואישור הרישום מתוך תיבת הדואר האלקטרוני של הנמען. גולשים נרשמים באתר כדי לקבל הודעות על אירועים, חדשות ומבצעים ולכן שווה להם להירשם לאתר, הרשמה זו נקראת רישום לניוזלטר.
PPC – pay per click , תשלום עבור הקלקה על מודעת פרסום.
שיווק PPC הינו שיווק באמצעות מודעות תוכן או מודעות "תמונה", "הקלקה" על מודעות PPC תוביל את הגולש לאתר שלכם.
בניגוד למודעה בעיתון ב PPC אנו לא משלמים על צפייה במודעת הפרסום אלא רק על הקלקה, כניסה לאתר שלנו.
אין דרך טובה מפורום להכיר את קהל הלקוחות שלכם, בדרך כלל פורום עוסק בנושא ספציפי ממוקד והרכב משתתפיו מגוון : מומחים, חובבים, בעלי מקצוע , מתעניינים וכמובן מנהלי הפורום.
גולשים מביעים את דעותיהם, מתייעצים ושואלים שאלות.
אם אתם מחפשים חוות דעת אובייקטיבית כנראה שתמצאו אותה רק בפורום. שיווק בפורומים נעשה על ידי רישום למספר פורומים והשתתפות פעילה בהם. במידה וההודעות שלכם מצליחות להרשים את חברי הפורום סביר להניח שהם יבדקו את "כרטיס הפורום" שלכם, ימצאו את כתובת אתר העסק שלכם וכך "תרוויחו" כניסות נוספות לאתר העסק.
שיווק באמצעות פרסומות באנרים באתרים הוא פופולארי מאוד באינטרנט.
באנר פלאש הוא באנר אשר משלב אנימציה - תמונות ומשפטים "מתחלפים" , זהו פרסום חי ותוסס. שיווק באנרים יכול להצליח רק עם הבאנר מופיע בהרבה אתרים כך שהגולשים מרגישים את הנוכחות של אותו קמפיין פרסומי.
שיווק אתרים באמצעות רכישה או החלפת קישורים
באינטרנט ניתן "לקנות תנועה" לאתר באמצעות רכישת קישורים מאתרים אחרים ועל ידי החלפת קישורים עם אתרים נוספים.
שיווק ויראלי באינטרנט מקביל לשיווק מפה לאוזן, כאשר גולש מקבל דואר מעניין או חשוב הוא יעביר את זה הלאה לחברים והחברים שלו יעבירו את זה לחברים שלהם וכך הלאה... באינטרנט קל מאוד לבצע "שלח לחבר" , לחיצה על כפתור אחד וההודעה הועברה. שיווק ויראלי "חכם" יצור מצב שיש לכם בעסק אלפי סוכני מכירות "שעובדים" בשבילכם בחינם. קמפיין שיווק ויראלי הוא אחד מאמצעי השיווק החזקים ביותר באינטרנט.