מחפש לדעת כמה עולה כתיבת מאמרים ותכנים לאתרי אינטרנט?
ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון כתיבה לאתרי אינטרנט מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : תוכן האתר שווה לזהב באינטרנט.
המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של כותבי תוכן מומלצים לאתרי אינטרנט בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.
חוסכים לך זמן וכסף!
באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברת לכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 כותבים לאתרי אינטרנט יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.
כותב תכנים מתחיל
8-15 א"ג למילה, מינימום לכתיבת דף תוכן 50 ש"ח.
כותב תכנים ממוצע
12-20 א"ג למילה, מינמום לכתיבת דף תוכן 70 ש"ח.
כותב תכנים וותיק ומקצועי
0.5-1.2 ש"ח למילה, מינימום לכתיבת דף תוכן 100 ש"ח.
כתיבת תכנים מקצועי לקידום בגוגל
1.5-2 ש"ח למילה, כולל מחקר מילות מפתח.
קופיראייטר מקצועי
כתיבת סלוגן לחברה או עסק : 1,000-5,000 ש"ח.
כתיבת מסר שיווקי לפוסט בפייסבוק : 400-1,000 ש"ח.
כתיבת תסריט לסרטון וידאו : 2,000-5,000 ש"ח לתסריט אחד באורך זמן של מספר דקות.
אחד הפרמטרים המשמעותיים בתחום קידום אתרים באינטרנט הוא תוכן האתר.
מנוע החיפוש של גוגל, יאהו, וואלה, בינג וכדומה.. אמורים למצוא לנו הגולשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור הערך אותו הקשנו במנוע החיפוש. את התוצאות אוסף מנוע החיפוש באמצעות רובוטים ועכבישים אשר על פי אלגוריתמים מסוימים מצליחים להביא לנו את התוצאות הרצויות.
על מנת שמנוע החיפוש יבחר את התוצאות הטובות ביותר עבור הגולש הוא מאנדקס דפים (זאת אומרת מכניס אותם לאינדקס שלו), הדפים הללו מאונדקסים על פי התוכן הכתוב בעמוד. ישנם כללים מפורטים לפיהם אוסף גוגל או כל מנוע חיפוש אחר מידע על פי התוכן באתר. תוכן מאליו ברור, הוא אחד הכלים המשמעותיים איתם ניתן לבצע קידום אתרים באינטרנט. לפניכם מאמר המפרט נקודות חשובות בהן יש לטפל כדי לבצע קידום אתרים איכותי.
תוכן ככלל, כאשר רוצים לבצע קידום אתרים באינטרנט יש לבחור שני ביטויים איתם נקדם את האתר שלנו, אין זה אפקטיבי לקדם אתר ביותר משתי מילות מפתח זה פשוט לא עובד. אין זה אומר כי האתר לא יתקדם במילות מפתח נוספות אולם יש לכוון לשני הביטויים אותם הגדרנו לפני שהתחלנו במלאכת קידום אתרים. במאמר מוסגר כאשר נרצה לבצע קידום אתרים בתחומים תחרותיים יש להתמקד רק במילת מפתח אחת!
כתיבה לאתרים – כתיבה מיוחדת
כתיבה לאתרי אינטרנט היא צורת כתיבה ייחודית בפני עצמה – ומי שלא יבין זאת, פשוט יישאר מאחור!
גם מי שיש לו כישרון כתיבה, והוא כותב הברכות והחרוזים בכל אירוע משמעותי, עדיין אין מובטח לו כי אותו כישרון כתיבה שבו ניחן יעזור לו, אם הוא רוצה לקדם אתרים במנועי חיפוש, ובעיקר בגוגל הנפוץ שבהם בכל העולם, עליו ללמוד כתיבה לאתרים – מדובר בכתיבה עם חוקים משלה.
כתיבה לאתרים היא כתיבה שיווקית המתאימה לאינטרנט, ובעיקר למנועי החיפוש שלו, היא כתיבה אשר משפיעה בצורה משמעותית על מקומו של אתר בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש, ומכאן גם כמובן על מספר הגולשים שנחשפים לאתר, לחברה שעומדת מאחוריה, ולסיכוייה של אותה חברה להגדיל את חוג לקוחותיה ואת המכירות שלה.
אנשי מקצוע לומדים להכיר את גוגל ואת שאר מנועי החיפוש, את הטכנולוגיה בה הם משתמשים לחיפוש, את האלגוריתמים שלהם, וכותבים בהתאם לאותם חוקים. כותב שיווקי טוב, קופירייטר מקצועי לא רק יודעים לכתוב, הם גם עוקבים אחרי גוגל, לומדים אותו, ולומדים להשתמש בו לצרכיהם בזמן שהם כותבים. מתקיים פה לאורך כל הדרך משחק של חתול ועכבר בין המפתחים לבין הכותבים לקידום אתרים.
כתיבה שתהיה אפקטיבית צריכה לכול מספר מאפיינים:
1. הכתיבה צריכה לכלול מספר מילות מפתח משמעותיות בפיזור אופטימלי. לגוגל כלי מחקר מתאימים העוזרים לבחירת מילים ולאופטימיזציה של הקוד ושל התוכן.
2. הכתיבה צריכה לכלול כותרת מפתה, ועליה להיות בעלת מסרים קצרים ומדויקים, ללא מלל מיותר, למי יש זמן וסבלנות לקרוא טקסטים ארוכים?
3. הכתיבה צריכה להתמקד בלקוח הפוטנציאלי ולא במוצר: מה יעשה המוצר ללקוח, מה הוא ירוויח אם יקנה / ישתמש בו, למה כדאי לו ועוד.
4. כתיבה לאתרי אינטרנט צריכה להכיל דרכי התקשרות נוחות, תוך השארת פרטים, במקום בולט לעין, בדרך קלה ומהירה.
5. על הכתיבה לפנות אל הרגש.
6. חשוב שהכתיבה תאפשר מקום לתגובות של הגולשים – אלה הופכים את האתר למתחדש במהירות.
מילים וצירופי מילים בהם משתמשים גולשים בזמן החיפוש במנועי חיפוש אחר המידע הדרוש להם, בטרם נתחיל קידום אתר חלק מהתהליך הוא ביצוע מחקר של מילות מפתח - KEY WORDS כפי שהוסבר קידום אתרים במילות המפתח הספציפיות בדף אינטרנט זה או אחר, נקבעות ע"י מנועי החיפוש, תוך שימוש באלגוריתמים, האלגוריתמים של מנועי החיפוש נותנים לכל מילת מפתח בדפי האתר סוג של ניקוד יחסי, וזאת בהתאם לפרמטרים שונים, אפקטיביות התוצאות גדלה וזאת ככל שהמתאם (קורלציה) בין המילים בהן משתמשים הגולשים באינטרנט לחיפוש במנועי החיפוש, לבין המילים בדפי האתר (ומילות המפתח אליהן כיוונו). מילות המפתח צריכות להתכוונן גם ל"שפת דיבור" (למשל ע"י שימוש בפורומים ובלוגים, העושים שימוש בשפה עשירה פחות). מספר החיפושים של מילות מפתח (התחרות) משפיע על ההמלצה לבחירת מילות מפתח עבור קידום אתרים.
פרמטר חשוב עבור קידום אתר באינטרנט הוא איכות הכתיבה
כתיבה שיווקית שכנועית תגרום לגולש להישאר זמן רב יותר באתר, זמן שהייה באתר הינו פרמטר חשוב בקידום האתר בגוגל, במילים אחרות מנוע החיפוש של גוגל מבין כי מדובר כאן באתר איכותי ולכן הגולש קורא נמצא זמן רב בדף. כתיבה שיווקית תהיה גם אפקטיבית כדי להגדיל את יחס ההמרות באתר, הכוונה היא להגדלת מספר הפניות מתוך סה"כ המבקרים באתר.
כתיבה לאתרי אינטרנט ובפרט למנועי חיפוש הביאה בשנים האחרונות לפתיחה של חברות כתיבה לאתרים עם דגש על כתיבת תכנים לקידום בגוגל, מחיר כתיבה לאתרים משתנה מחברה לחברה בהתאם למקצועיות הכותב. קופיראייטר מומחה לכתיבה שיווקית שכנועית עם ידע בקידום אתרים ייקח פי כמה מכותב מקצועי ללא ידע בקידום אתר, כתיבה מקצועית לאתרים תהיה גם מעניינת לגולש הקורא וגם לרובוטים של מנועי החיפוש.