מחפש לדעת כמה עולה הובלת שולחן?
ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הובלת שולחן מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך הובלת שולחן.
המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות הובלות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.
לצערנו הרב אף חברת הובלות שנתנה אצלנו שירות כאן באתר לא עברה את מבחן חוות הדעת של גולשים שהזמינו דרכנו שירות הובלות ולכן החלטנו בשלב זה להוריד את שירות קבל הצעת מחיר בקליק, כרגע ניתן להיעזר במחירון המומלץ ובמדריך הטיפים, לא ציפינו ל"יצאת צדיק" ובכל זאת התאכזבנו שאנחנו לא יכולים להמליץ לכם הגולשים על בעלי מקצוע בתחום ההובלות, נותר לנו רק לאחל לכל אחד ואחת מכן בהצלחה ולקוות שהמידע באתר לפחות יעזור לכם לבחור חברת הובלות מתאימה.
מחירון הובלת שולחן עודכן בתאריך 22.11.20
ט.ל.ח
טווח מחיר הובלת מקרר - 200-500 ש"ח
הערות למחיר
כשמדובר בתמחור של הובלה של שולחן קשה לשים מחיר מדויק מפאת כל הסוגים השונים והתנאים השונים בכל הובלה.
בכל זאת ניתן לומר שהטווח להובלה קטנה, הובלת שולחן, הינו בין 200-500 שקלים.
אז איך בעצם מרכיבים את המחיר? מהם הגורמים המשפיעים עליו? ובכן יש 4 גורמים עיקריים:
אריזה – אריזה מקצועית תגרור תוספת במחיר אך גם אם תארזו בעצמכם אל תשכחו את עלות החומרים!
פירוק והרכבה – שולחנות הדורשים פירוק והרכבה יגררו תוספת במחיר.
מרחק – הכוונה למרחק בין מיקום השולחן וליעדו, האם הנסיעה היא בינעירונית או עירונית? מהו סוג הרכב, משאית? טנדר? כל זה ייגרור גם תוספת במחיר.
גישה למיקום וליעד – גישה בעייתית כמו קומה גבוהה, בניין ללא מעלית, בעיות בחניה וכו', בכל זה יתחשב המוביל כשייתן לכם הצעת מחיר.
לסיכום, המוביל ייקח את כל הגורמים, יעשה את השיקולים שלו ויגיש לכם הצעת מחיר מדויקת. רצוי, שכבר מבעוד מועד תכינו רשימה מעודכנת של כל תנאי ההובלה והמכשולים למיניהם שהמוביל עשוי להיתקל בו כדי למנוע הפתעות!
שולחנות יש מכל הסוגים והגדלים! – משולחנות שלכולנו יש בבית כמו שולחן קפה, כתיבה וסעידה ועד השולחנות שפחות נפוצים למצוא בבית כמו סנוקר ופינג פונג!
שולחן הוא בד"כ דבר כה בסיסי שכמעט בכל הובלה קטנה או גדולה הוא נוכח ברשימת הרהיטים הניתנת למוביל ולכן כל המידע שיינתן בהמשך יהיה לכם לעזר לביצוע הובלת כל סוג שולחן בדרך הבטוחה והיעילה ביותר!
אז למה אתם מחכים?!
אז איך בעצם אורזים שולחן? ובכן הכל תלוי בגודלו של השולחן, מהחומרים שממנו הוא עשוי (עץ, מתכת, זכוכית) וסוג השולחן (קפה, סנוקר וכו').
בד"כ אריזה של שולחן היא בסיסית: עוטפים בניילון נצמד מותאם להובלות, מכסים בשמיכה (למנוע שריטות ומכות) ומקבעים עם נייר סלוטייפ רחב וחזק.
אז מהם המקרים שבהם צריך לשים דגש כשאורזים? ובכן ישנם שני מקרים: אחד, אם השולחן הינו עשוי מזכוכית רצוי להוסיף גם ניילון בועות לקלחת ואם ישנה אפשרות גם לפרוק את חלקי הזכוכית ולעטוף אותם בנפרד.
שניים, בשולחנות כמו סנוקר וביליארד ישנה אפשרות לפירוק ולכן רצוי לפרק קודם ואז לארוז כל חלק בנפרד כדי לשמור על שלמות כל השולחן על כל חלקיו.
אחרי שענינו על השאלה העיקרית – איך אורזים? נענה על שאלה חשובה לא פחות והיא – מי אורז?
התשובה היא: או אתם או הסבלים עצמם! לכל תשובה ישנם יתרונות וחסרונות:
יתרונות
חסכון משמעותי בעלות ההובלה
קיצור זמני ההובלה
חסכון בטיפ למובילים
בזבוז משאבי זמן ומאמץ
חסרונות
אתם
אין אחריות על האריזה
אם לא מתבצע נכונה, יכול לגרום לתקלות
עלות החומרים נופלת עליכם
הסבלים
הסבלים לוקחים אחריות על האריזה ובמקרה של תקלה כתוצאה ממנה, יש אחריות!
אריזה מקצועית
תוספת בעלות ההובלה
אחרי שעיינתם בטבלה, חשוב לומר שהבחירה הינה שלכם! בדקו את כל האופציות, בררו מחירים ובחרו נכונה באופציה המתאימה ביותר עבורכם!
כמה עולה? ובכן לא כל שולחן זקוק לפירוק והרכבה אך שולחנות שכן צריכים סביר להניח יגררו תוספת תשלום עליהן, בנוסף גם רצוי לציין למוביל את מידות השולחן והאם הפירוק הוא רק של הרגלים או שהוא פולש לחלקים אחרים כמו בשולחנות סנוקר וביליארד, רק אח"כ המוביל יוכל לתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
מי מפרק, אני או המוביל? ישנם שולחנות שקלים לפירוק ואין צורך לערב את המוביל כמו שולחנות מאיקאה וכדומה, אך בשולחנות גדולים, בהם הפירוק מורכב ודורש ניסיון וידיים מיומנות, רצוי להשאיר את העבודה למובילים ולא לבזבז זמן בניסיון לחסוך כמה שקלים.
לסיכום, פירוק והרכבה אלו פעולות שרצוי לא לזלזל בחשיבותם, כל חלק בכל שולחן הוא חשוב ובייחוד בשולחנות שאנו משתמשים בהם על בסיס יומי רצוי להזהיר ולהשתדל לבצע את הכל נכונה כי כל טעות תורגש על בסיס יומי!
אז אילו אמצעי הובלה עומדים לרשותנו כשמדובר בשולחן? ובכן בגלל כל הסוגים של השולחנות וגודליהם השונים כל אמצעי ההובלה הנמצאים בשוק עומדים לרשותנו: טנדר, עגלה ומשאית! איך נדע מה מתאים?
מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מאמצעי ההובלה? אז בואו נעשה קצת סדר: טנדר, עגלה, משאית.
מתאים ל..שולחנות בעלי מידות קטנות כמו קפה, סלון שאינו מורכב מחלקים עדינים או עשויים מזכוכית, שולחנות בעלי מידות בינוניות כמו שולחן מטבח. רצוי לא להסתכן עם שולחנות אשר יקרי ערך או בעלי חלקים מזכוכית. כל סוג שולחן בכל מידה.
יתרונות
יש נטייה לחשוב ששולחן הוא פריט דיי פשוט להובלה אך חשיבה זו מוטעית! ישנם שולחנות פשוטים ביותר להובלה וישנם שולחנות שמורכבותם יכולה להשתוות להובלת פסנתר! הכל תלוי בגודלו של השולחן וסוגו.
שולחנות בייתים כגון שולחנות קפה ומטבח פשוטים הם באמת לא מורכבים בהובלתם, אך שולחנות שאינם סטנדרטים בגודלם ובמשקלם כגון שולחנות של פינות אוכל, סנוקר, פינג פונג וכו' הם כבר משימה בפני עצמה! חלק מהובלה נכונה הינה לבחור את אמצעי ההובלה המתאים ביותר להובלה ופה סעיף זה יוכל לעזור לכם להגיע להחלטה נכונה!
זול
זמין
יחסית זול
זמינות גבוהה
יציב
סגור (השולחן לא יהיה חשוף לפגעי הסביבה)
אידיאלי לנסיעות ארוכות
חסרונות
אינו יציב, הפריט עלול להיחשף לזעזועים
הפריט חשוף לפגעי הסביבה (פיח, לכלוך וכו')
לפעמים אין אחריות אם לא מדובר במוביל מורשה – רצוי לברר לפני
לא מומלץ לנסיעות ארוכות
ברוב העגלות אין גג ולכן השולחן יהיה חשוף לשמש ולפגעי טבע אחרים כמו פיח ולכלוך לא מומלצת לנסיעות ארוכות
יחסית יקר לעומת האופציות האחרות
בתקופות העומס אפשרי שזמינות משאיות להובלה תהיה פחותה מאשר שאר האופציות.
שורה תחתונה
טנדר מתאים אך ורק למה שתואר לעיל ואינו אופציה מומלצת כשמדובר בפריט יקר ערך.
עגלות הן אופציה בהחלט מתאימה לשולחנות עמידים אך אם מדובר בשולחנות בעלי חלקים מזכוכית רצוי למצוא דרך הובלה אחרת לחלקים מהזכוכית.
משאית הינה אידיאלית להובלת כל סוגי השולחנות, בייחוד לשולחנות אשר יש בהם חלקים עדינים או שתלויה פרנסתכם בהם כמו סנוקר וכו'.
לסיכום, הכל תלוי בסוג השולחן ובמידותיו והבחירה בסופו של דבר הינה שלכם, רק חשוב להדגיש – שולחנות שתקינותם יכולה להשפיע על פרנסתכם למשל אם בבעלותכם בית קפה או מועדון ביליארד חשוב שלא תנסו לעגל פינות ותשכרו את אמצעי ההובלה הבטוח ביותר! בנוסף, חשוב שתשימו דגש על סעיף "ביטוח ואחריות"!
זהו סעיף קריטי לכל אחד בין אם השולחן הוא לשימוש בייתי או לשימוש העסק – אין לזלזל במה שנאמר וחשוב שתשימו דגש! לכל חברת הובלות צריכה להיות פוליסת ביטוח מקיפה מחברה מוכרת ומורשת ולכם יש הזכות לבקש ולראות אותה, רק אחרי שווידאתם שהחברה מבוטחת ניתן להמשיך ולשקול לבצע עסקים עם החברה המדוברת.
בנוסף, רצוי לשאול את כל השאלות הנוקבות טרם התחייבות כלשהיא לחברת ההובלה, כגון: מה קורה במקרה של פגימה בפריט בזמן ההובלה? מהו הפיצוי במקרה של איחור, ביטול, דחיה? וכו'.
כל בעיה בביטוח או אי החזקת ביטוח כלשהו, יכולה לגרום לכם קודם כל לעוגמת נפש ובהמשך לבזבוז משאבים של זמן ומאמץ בבית הדין בניסיון לקבל את מה שמגיע לכם ואת הפיצוי שהולם את התקלה שנגרמה!
מחירי הובלת שולחנות משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות הובלות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות הובלות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.