×


תפריט נגישות

מחירון בניית אתרים

מחפש לדעת כמה עולה לבנות אתר אינטרנט? רק אצל חברות מקצועיות לבניית אתרים!

 

כמה עולה בניית אתרים באינטרנט?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון בניית אתרי אינטרנט מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : המדריך המלא לבחירת מומחה בניית אתרים.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של בוני אתרים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש בניית אתר אינטרנט, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 בוני אתרים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

בניית אתרים

מחירון מומלץ

מחירון בניית אתרים עודכן בתאריך 18.08.23

ט.ל.ח

 

 

טווחי מחירים

 

עלות אתרים בקוד פתוח

אתר וורד פרס (wordpres)

אתר wordpres בסיסי
מחיר- 1,000-2,000 ש"ח

אתר wordpres כולל עיצוב
מחיר - 2,500-4,000 ש"ח

אתר wordpres מתקדם
מחיר - 4,000-8,000 ש"ח

אתר wordpres איפיון אישי
מחיר - 5,000-10,000 ש"ח

אתר wordpres מורכב
מחיר - 10,000-50,000 ש"ח

אתר ג'ומלה 

מחיר אתר ג'ומלה בסיסי - 1,000-2,000 ש"ח

מחיר אתר ג'ומלה כולל עיצוב - 2,500-4,000 ש"ח

מחיר אתר ג'ומלה מתקדם - 4,000-8,000 ש"ח

מחיר אתר ג'ומלה איפיון אישי - 5,000-10,000 ש"ח

מחיר אתר ג'ומלה מורכב - 10,000-50,000 ש"ח

בניית אתר לעסק

בניית אתר תדמיתי לעסק
מחיר - 2,500 - 5,000 ש"ח

בניית אתר לעסק באפיון אישי
מחיר -  10,000 - 50,000 ש"ח

בניית אתר לעסק באפיון אישי
+ פיתוחים ייחודיים
מחיר -  15,000 - 80,000 ש"ח

בניית אתר לעסק רב לשוני
מחיר - 10,000 - 150,000 ש"ח

עלות הקמת אתר תדמיתי

אתר תדמיתי תבניתי
מחיר - 2,500 - 5,000 ש"ח

אתר תדמיתי באפיון אישי
מחיר -  4,500 - 10,000 ש"ח

אתר תדמיתי באפיון אישי
+ פיתוחים ייחודיים
מחיר -  8,000 - 30,000 ש"ח

אתרי מידע רב לשוניים
מחיר - 10,000 - 50,000 ש"ח

עלות הקמת אתר קטלוגי

אתר קטלוגי ללא חנות אלקטרונית
מחיר - 4,000 - 8,000 ש"ח

אתר קטלוגי כולל חנות אלקטרונית 
מחיר - 5,000 - 10,000 ש"ח

אתר קטלוגי כולל חנות אלקטרונית
איפיון ייחודי 
מחיר - 10,000 - 30,000 ש"ח

עלות בניית אתר חנות אלקטרונית

אתר חנות אלקטרונית בסיסי
מחיר -  4,000 - 8,000 ש"ח

אתר חנות אלקטרונית עם קטגוריות מרובות 
מחיר - 5,000 - 10,000 ש"ח

אתר חנות אלקטרונית עם פיתוחים ייחודים
מחיר -  10,000 - 30,000 ש"ח

אתר חנות E-commerce
מחיר - 20,000 - 50,000 ש"ח

עלות בניית אתרי לוחות

אתר לוח בסיסי
מחיר -  4,000 - 8,000 ש"ח

אתר לוחות עם קטגוריות מרובות 
מחיר - 10,000 - 30,000 ש"ח

אתר לוחות עם פיתוחים ייחודים
מחיר -  50,000 - 150,000 ש"ח

עלות בניית אתרי אינדקסים

אתר אינדקס בסיסי
מחיר -  5,000 - 10,000 ש"ח

אתר אינדקס עם קטגוריות מרובות 
מחיר - 10,000 - 30,000 ש"ח

אתר אינדקס עם פיתוחים ייחודים
מחיר -  50,000 - 100,000 ש"ח

עלות בניית אתרי בלוגים

אתר בלוג בסיסי
מחיר -  1,000 - 2,000 ש"ח 

אתר בלוג עם קטגוריות מרובות 
מחיר - 7,000 - 3,000 ש"ח

אתר בלוג עם פיתוחים ייחודים
מחיר -  20,000 - 10,000 ש"ח

עלות אתרי תמונות

אתר גלריית תמונות מובנית
מחיר -  3,000 - 5,500 ש"ח לשנה

אתר גלריית תמונות באיפיון אישי
מחיר -  5,000 - 15,000 ש"ח לשנה

אתר גלריית תמונות באיפיון אישי
+ חנות אלקטרונית
מחיר -  5,000 - 15,000 ש"ח לשנה
   
עלות אתרי השוואות מחירים

אתר השוואת מחירים
תחום אחד
מחיר -  10,000-15,000 ש"ח

אתר השוואת מחירים
תחומים מרובים 
מחיר - 30,000-70,000 ש"ח

אתר השוואת מחירים
תחומים מרובים עם פתוחים ייחודיים
מחיר -  50,000-150,000 ש"ח

עלות בניית אתר באפיון אישי

אתר באיפיון אישי ללא טפסים 
מחיר - 5,000-10,000 ש"ח

אתר באיפיון אישי כולל טפסים
מחיר -  5,000-20,000 ש"ח

אתר באיפיון אישי כולל טפסים ופיתוחים ייחודיים
מחיר -  10,000-30,000 ש"ח

עלות אתרי פלאש

אתר פלאש עד 5 דפים
מחיר -  1,000-4,000 ש"ח

אתר פלאש עד 10 דפים
מחיר - 3,000-8,000 ש"ח

אתר פלאש בשילוב מערכת ניהול
מחיר -  5,000-20,000 ש"ח

עלות אתרי תוכנה

בניית אתר בוויקס (WIX) מתקדם
מחיר -  60- 199 ש"ח לחודש

בניית אתר בלייבסיטי (livecity) מתקדם
בניית מחיר -  60- 199 ש"ח לחודש

עלות אתרי דפי נחיתה

בניית אתר נחיתה 
מחיר - 5,000 - 4,000 ש"ח

בניית דף נחיתה בודד
מחיר -  250 - 1,000 ש"ח

בניית אתרים בחינם

בניית אתר ב WIX בחינם
אתר כולל הגבלה בדומיין ופרסומות WIX

בניית אתר ב livecity בחינם
אתר כולל הגבלה בדומיין ופרסומות  livecity

בניית אתר אינטרנט בחינם ב IL-BIZ
אתר מקצועי ללא הגבלת דומיין וללא פרסומות!
זיכוי מלא בלידים חמים בשווי 2,500 ש"ח.

עלות תוספות לאתר אינטרנט

אתר מותאם לניידים
מחיר כלול בשלב ההקמה

אתר מותאם לגוגל
מחיר כלול בשלב ההקמה

שעת פיתוח מתכנת
מחיר - 50 - 100 $ לשעת עבודה

שעת עיצוב מעצב גראפי
מחיר - 50 - 150 ש"ח לשעת עבודה

יצירת עיצוב ייחודי לאתר
מחיר - 1,500 - 5,000 ש"ח

הכנסת עיצוב ייחודי לאתר
מחיר -  250 - 1,000 ש"ח

כתיבת תוכן לאתר
מחיר - 50 - 70 ש"ח למאמר עד 300 מילה

ניתוח SEO לקידום אתר
מחיר - 1,500 - 5,000 ש"ח

אחסון אתר קטן
מחיר - 50 - 150 ש"ח לחודש

אחסון אתר גדול
מחיר - 250 - 500 ש"ח לחודש

השכרת דומיין (כתובת WWW)
מחיר - 75 - 45 ש"ח לשנה

 

המדריך המלא לבחירת מומחה בניית אתרים


פרסום העסק שלך חייב להיות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית שלך- וחלק חשוב מאד מהפרסום בשנות האלפיים וקצת הוא כמובן הפרסום הוירטואלי וההפצה האינטרנטית.

הדרך המהירה ביותר למצוא את עצמך מתרחב, מוצא לקוחות חדשים ומשתמש בכל היתרונות הרבים שיש לאינטרנט לשירותך (כמו התעלמות ממיקום גיאוגרפי בעת חיפוש לקוחות וחשיפה דרך גורמים שלישיים רלוונטיים) יכולים להכפיל ולשלש את קהל הלקוחות שלך בזמן קצר ביותר- מה שכמובן יהיה בעל השפעה ישירה על רווחיות העסק שלך.

אבל איך עושים את זה? ובכן, פשוט למדי: בדיוק כשם שההופעה שלך והמוניטין שלך חשובים בעולם האמיתי, כך הם חשובים גם בעולם הוירטואלי. האתר של העסק שלך הוא הפנים של העסק שלך למאות לקוחות פוטנציאלים, אם לא יותר. על כן, בחירת מומחה עיצוב ובניית אתרים היא משימה בעלת משקל כבד וצריכה להיעשות בזהירות מירבית.

 

שלב א - זיהוי מדויק של צרכים

 

בין אם העסק שלך הוא עסק קטן מאד, של אדם אחד, שאינו דורש אתר גדול ומרשים במיוחד ובין אם לא, אתה חייב למצוא את עצמך ברשת. אבל, כדי שההוצאות על האתר יצדיקו את עצמם ולא יכניסו אותך למעגל בעייתי של הוצאות והכנסות עליך להבין איזה אתר בדיוק אתה צריך.

עיצוב אתרי אינטרנט מגוון מאד, ואת הפשוטים ביותר אפשר לעשות גם בעצמך. כך למשל תוכל לפתוח עמוד עסק בפייסבוק או בבזק. עם זאת, אין ספק כי עסקים המחפשים להתרחב חייבים להתקדם אל אתרים גדולים יותר. גם את הפשוטים שבהם אפשר לערוך לבד- בירור קצר בתוך פורום בניית אתרים או בלוג בניית אתרים יכול לעזור לכם להתחיל.

מתקיימים גם קורסים שונים של בניית אתר לבד בשיטת עשה זאת בעצמך קצרים יחסית שיכולים לעניין את העסקים הקטנים במיוחד.

עוד על זיהוי צרכים

ואולם, לרב, כוונת ההתרחבות מעמידה בפני העסק לא מעט אתרים ולימוד והשקעת זמן בבניית אתרים אינו מתאפשר באופן יעיל. במצב כזה כדאי לפנות אל מומחה לבניית אתרים מקצועי.

קחו בחשבון כי מדריך בניית אתרים מקצועי יכול לעזור לכם גם אם אתם מעוניינים באתר קטן במיוחד- ואיכותו תהיה לרב הרבה יותר גבוהה מאשר אתר שאתם בונים לבדכם, אם אינכם מקצוענים.

כדי להתלבט האם אתם יכולים או לא יכולים לעשות זאת לבד, גם מבחינה טכנית, אפשר להתייעץ בתוך פורום בוני אתרים, יש מספר כאלה ברשת. שם תוכלו למצוא שאלות ותשובות בניית אתרים ואף לקבל יועץ הקמת אתרים עצמיים ראשוני, גם כאשר מדובר על בניית אתרים חינם וגם כאלה שיש להם עלות רק עבור אחסון אתר אינטרנט.

 

שלב ב - פניה אל מקצוען בניית אתרים

 

אם כבר החלטתם כי קורס בניית אתרים רשמי או לימוד בניית אתרים זה יותר מדי בשבילכם, עליכם לחפש איש מקצוע. פגישה אישית מול המומחה תעלה בפניכם אין ספור אפשרויות כמעט של בניית אתרים בוורדפרס, בניית אתרים בג'ומלה, בניית אתר ב HTML, בניית אתר קוד פתוח, בניית אתרים ב PHP, בניית אתר ב ASP, הקמת אתרי פלאש, בניית אתרים לילדים ועוד ועוד- לכל אחד את היתרונות והחסרונות שלו וכל אחד מתאים יותר או פחות לעסק שלכם.

חשוב מאד, אחרי הבדיקה הראשונית של מומחיות המומחה, השכלתו, ניסיונו ואף עבודותיו הקודמות, שתראו כי אתם דוברים עימו בשפה משותפת. ההבנה שלו את צרכי החברה שלכם קריטית כדי ליצור אתר שישרת אתכם נאמנה.

 

שלב ג - בניית האתר


בין אם חיפשת בניית אתרים בזול או שאתם מוכנים להשקיע סכום לא מבוטל כדי לערוך הקמת אתר לעסק, עליכם לדעת כי מדובר על עבודה הכוללת הרבה דיאלוג. בונה האתרים ינסה לעמוד בתוכנית המקורית שעליה הסכמתם לגבי איך לבנות אתר לעסק שלכם.

את התוכנית מראש הוא יכוון בין הצרכים שלכם לבין ניסיונו בכל הקשור אל פיתוח אתרים, אך קחו בחשבון שגמישות היא תכונה חשובה- ולעיתים יהיה על המומחה למצוא אלטרנטיבות להצעות המקוריות בגלל בעיות כאלה ואחרות. כדי למזער את העיקופים והשינוים, פנו מראש אל מומחה המתמחה בעבודה על אתרים בסגנון אותו אתם מחפשים, למשל בניית אתרים לעורכי דין שונה מזו של בניית אתרים לסלולארי או בניית אתר חנות באינטרנט ועדיף לגשת למי שכבר עשה עבודות דומות בעבר.

 

שלב ד - קידום האתר


לבנות אתר זה טוב ויפה אך לא מספיק. הרי אם אין מי שיודע שהאתר שלכם קיים, אין לו הרבה ערך. בעיקר כאשר האינטרנט הינו המקום העיקרי בו אתם אמורים להימצא, כמו בעת בניית חנות וירטואלית, אך גם כאשר מדובר בסגנונות שונים מזה כגון הקמת אתר תדמיתי לעסק.

חברות לבניית אתרים גדולות מציעות לעיתים גם שירותי קידום אתרים (ולעיתים חברות קידום אתרים מציעות שירותי בניית אתרים) ויכולים עם סיום עבודות הבנייה להתחיל ישירות בעיסוקי הקידום דרך קידום אתרים בגוגל, פרסום אתרים בגוגל, שיווק אתר בפייסבוק ועוד.

מבחינה זו, קיימת עדיפות לפנות אל מומחה הקמת אתרי תדמית העובד בשיתוף עם מומחה קידום אתרים כדי שהאתר שלכם מראש יעמוד בכל הסטנדרטים הדרושים לקידומו. יועץ קידום אתרים הוא נכס לא קטן גם ואולי בעיקר בשלב הבנייה של האתר.

 

בנייה וקידום אתרים בישראל


העולם משתנה. כאשר מהפכות קורות דרך אתרים חברתיים ופוליטיקאים מדברים ישירות עם הבוחרים שלהם בוידיאו צאט'ים - אתה מבין שאתה לא יכול להישאר מאחור. אתה בעל עסק, צנוע או צנוע פחות, שמעוניין למשוך לקוחות, לשפר את העסקים, לנסות להגיע אל מקום טוב יותר מבחינה עסקית או סתם להגדיל את מספר הלקוחות שלך. הגיע הזמן לדבר על בניית אתרים.

 

ההבנה

 

השלב הראשון בנוגע לקידום העסק שלך אל הרשת היא ההבנה כי אתה חייב להיות שם. לא משנה מה הסיבה בגללה התמהמהת עד כה עם בניית אתר אינטרנט לעסק שלך, בין אם אתה בעל עסק קטנטן (מה שנקרא עסק של אדם אחד) או שיש לך עובדים תחתך- אין ספק כי רצונך להצליח ולהגיע למספר הגדול ביותר של לקוחות.

לא יפתיע אותך כלל לדעת כי אנשים היום עושים את רב הסידורים שלהם דרך הרשת, בעיקר מאז עידן הטלפונים החכמים. מספר של מאפייה, חנות פרחים, אינסטלאטור ועורך דין- כולם מושגים בדרכי חיפוש פשוטים באתרי האינטרנט.

אפשר לאומר שמדובר על דפי הזהב של הדור שלנו- רק משוכללים יותר: ברשת אפשר לאתר מספר לא מבוטל של גורמים רלוונטיים עבור הלקוחות: טיב השירות, המלצות ואפילו נגישות. מכאן שחובה עליך לנצל את היתרונות של בניית אתרים מקצועיים כדי להיכנס לעולם הווירטואלי.

 

תכנון ומפרט

 

שלב שני, לאחר ההבנה - ממנה משתמע גם כי יש להשקיע כלכלית באתר- היא תכנון האתר והמפרט שלו. בניית אתרים באינטרנט הינה עסק מורכב ועליך להגיע אליו מוכן.

חשוב שבשלבים המוקדמים ככל האפשר תדע מה בדיוק אתה צריך מהאתר, תגשש מעט באתרים של מתחרים מצליחים שלך וקבל רעיונות ותמצא דרך לעשות את הפשוט, נגיש והידידותי ביותר למשתמש- אבל גם מתוחכם ומקצועי מספיק מבחינה עסקית.

ישנן כמה דרכים עיקריות לערוך הקמת אתר לעסק- אתרים מרמה נמוכה באתרי רשתות חברתיות (כגון דפי פייסבוק), אתרים ברמה בינונית (אתרים בבנייה עצמית עם הדרכה או בלעדיה) ואתרים מקצועיים- בידי מעצבים ומתכנתים מקצועיים.

בעיקר אם בחרת באפשרות השנייה, עליך לדעת בדיוק לאן מועדות פניך. בעת פנייה אל בוני אתרים מקצועיים- יהיה מי שיעזור לך למצות את היכולות של האתר ולהתאים אותו מה שיותר אל קהל היעד שלך.

 

הגדרות ותכנות

 

בשלב הבא מתרחשת בניית האתר עצמה. הקמת אתר אינטרנט עצמית יכולה לקחת לכם זמן רב מאד (בהתאם למורכבות האתר כמובן), אך העיקר הוא כמובן התוצאה. אין גם ספק כי בניית אתרים לעסקים קטנים מאד לעיתים קרובות תהיה משתלמת יותר בבנייה עצמית- כיוון שכך תחסכו בהוצאות לאנשי מקצוע.

מאידך, חשוב לציין כי מי שאין לו שום יכולת טכנולוגית, יכול להפסיד בעיקר זמן ועצבים ולעקב את התפתחות העסק שלו, אם לא יפנה אל מקצוענים. מחירי בניית אתרים אצל מקצוענים נעים בהתאם לסוג האתר (בניית אתר תדמית  שונה בתעריף מאשר בניית  חנות וירטואלית למשל) ולעומקו, אתר בעל עמודים רבים, הסתעפויות ופיצ'רים מתקדמים יעלה כמובן יותר, מאשר אתר בסיסי בעל שניים שלושה עמודים.

מובן שגם בין החברות השונות ישנו הבדל מחירים. בין כה וכה תצטרכו לעבור על ההגדרות של האתר ולהתחיל בתהליך הבנייה עצמו- שהינו התכנות. חשוב שתקחו בחשבון את התחזוק הכלכלי של האתר בעת שיכלול המחיר של הבנייה.

 

תכנון אתר אינטרנט - ארכיטקטורה של מידע ותוכן


המידע המוצג בפנינו באתר, התוכן, צריך להיות מסודר באופן בהיר ומובן, חכם ומוביל לנקודה אליה אנו רוצים להוביל את הלקוחות שלנו. מקצוענים או מדריכים (באתרי הדרכה של בנייה עצמית של אתרים) יסבירו לכם את השלב החשוב הזה מקרוב. כאשר מדברים על בניית אתרים לעסקים תוכן איכותי הוא חובה, אך לא הוא בלבד חשוב.

גם הדרך בה מוגש התוכן חשובה בהחלט. חברה לבניית אתרים תדע להכניס את התכנים שלכם באופן חכם ומשכיל. אגב, אם אין לכם תוכן להכניס לאתר- כדאי לכם להתייעץ עם מומחי קידום אתרים. אלה מאפשרים לעיתים גם שירותי תוכן ויעוץ (ושירותים מעשיים כמובן) במטרה לקדם את האתר שלכם מה שיותר בעולם הווירטואלי. אחרי הכל, להיות שם זה לא מספיק, עליך גם לבלוט.

 

פינישים של עיצוב ושיווק


עיצוב אתרים אולם נמצא שם לאורך כל התהליך, אך בשלב הזה, בשלב הסיום הוא הופך להיות קריטי. וודאו כי האתר מעוצב באופן הגיוני ומזמין, כי מתקיימת נוחות של שימוש וידידותיות מירבית למשתמש. שום השקעה בעריכת שיווק באינטרנט לא תעזור לכם אם העיצוב שלכם ימנע מהלקוחות להתנייד בנוח בין עמודי האתר, לרכוש בנוחות את המוצרים שלכם או להביע את דעתם באופן נוח בחלק של צור קשר.

בניית אתרים בחינם, לרב נותנת איזשהו שטנץ קבוע של אתר- ולכן יכולה לא להתאים לדרישות שלכם באופן מדויק.

עליכם להיות ביקורתיים ובהירים מאד בבדיקה האחרונה הזו לפני השקת האתר. לעיתים בניית אתר בחינם תספיק לכם בהחלט, אבל אל תתפשרו. ישנם גם בניית אתרים מקצועיים בזול הנעשות ע"י חברות ומקנות לכם עין מקצועית של אדם נוסף בעת עיצוב אתר לעסק קטן שלכם- שיאפשרו לכם לדרוש את כל הנוחיות המוזכרת לעיל ולקבל אותה.

 

השקה ותחזוקה


מזל טוב, הקמתם אתר. רבים העסקים שבונים אתרים ומתחילים לפרסם אותם עוד בשלבי הבוסר הראשוניים. מצד אחד, מדובר על דבר חיובי- כל כניסה אל האתר שלכם פועלת רק לטובתכם. מצד שני- חשוב שתבינו כי חוויה אנושית היא חוויה קצרה, ורושם ראשוני קובע מאד.

אתר לא מתפקד בפעם הראשונה ישאיר טעם מר ללקוחות שלכם והם עלולים שלא לחזור. כדי למזער את התופעה, מומלץ להיות עם היד על הדופק וכמובן להרשם אל שירותי תחזוקה כלשהן. העובדה שיש לכם איש מקצוע תומך ומתקן בזמן אמת בעת תקלה, יכולה לעשות את ההבדל בין סגירת עסקה לסגירת העסק שלכם.

דברים שבאמת כדאי לקחת בחשבון. חשוב שתדעו כי כיום אפשר למצוא שירותי תחזוקה בעשרות שקלים בודדים לחודש, כך שלא מדובר על הוצאה כבדה על העסק שלכם, אך בהחלט על הוצאה חשובה. אתר, כמה טוב שלא יהיה, תמיד יצטרך כח תגבור ותיקון.

 

מה הכי חשוב לדעת שבונים אתר אינטרנט?

 

בניית אתר אינטרנט כמוה כבניית חלון ראווה, ואפילו בניית עסק בשלמותו.

למעשה, כל פרט קטן באתר הוא חשוב ויכול להתברר כקריטי, אך אם צריך למנות את האלמנטים החשובים ביותר, אפשר לדבר על תוכן איכותי ובעל ערך למשתמשים, יכולת ניווט קלה ומהירה בין כל חלקי האתר, עיצוב אטרקטיבי אבל פרקטי ושימוש באלמנטים של עיצוב שמוסיפים ערך בלבד, ללא פעלולים ואפקטים מיותרים.

כדי לדעת מה באמת חשוב באתר שלכם, עליכם תחילה להגדיר את מטרת האתר כאתר מסחר, מידע, תדמית, משיכת לקוחות וכדומה, ובהתאם לכך עליכם להתאים את התכנים, העיצוב והניווט באתר באופן שימלא את המטרה בצורה הטובה, הרספונסיבית והיעילה ביותר.

 

טיפים לבניית אתרים


עולם האינטרנט גדוש במושגים חדשים שאת חלקם כבר הספקתם להכיר ואת חלקם אולי לא. הנה כמה מושגים שאתם פשוט חייבים להכיר כשאתם מתחילים תהליך של בניית אתרים. מומלץ לגזור, לשמור ולתלות על המקרר או על לוח השעם במשרד. בהצלחה!

א - אפיון אתר – שלב אפיון האתר הוא שלב קריטי בתהליך בניית אתרים. בשלב זה של התהליך תפגשו מספר פעמים עם נציג חברת בניית האתרים שלכם שיתחקר אתכם לגבי האתר אותו אתם מעוניינים לבנות. בניית אתרים בדומהה לבניית כל פרויקט אחר. אפיון האתר הוא למעשה המפה האדריכלית אתה עובדים כל המעורבים בפרויקט (כותבי התוכן, המעצבים, המתכנתים). ככל שאפיון האתר יהיה מדויק יותר, כך האתר שתבנו יתאים יותר לצרכים שלכם ויקל עליכם את העבודה.

ב - בדיקת QA – רגע לפני העלאת האתר לאוויר חשוב לבצע מספר בדיקות QA בכדי לבדוק שהאתר באמת עובד. מומלץ לבדוק את האתר ממספר דפדפנים שונים ואפילו מהאייפד והאייפון. בעידן טכנולוגי בו אנחנו גולשים מכל כךך הרבה מקומות שונים ועזרים טכנולוגיים רבים, כדאי שכל הגולשים יחשפו לאתרכם בצורה תקינה.

ג - גוגל – מדובר במנוע החיפוש הגדול ביותר ברשת, שמרבית הגולשים נעזרים בו כדי להגיע לאתרים שונים. כדי לבלוט בגוגל חשוב לאפיין את האתר בצורה כזו שהרובוטים של מנועי החיפוש יעדיפו את האתר שלכם על פני אתרים אחרים.. זאת הסיבה שבגללה מומלץ להיעזר בשירותי חברת בניית אתרים מקצועית ולא לנסות לבנות את האתר לבד, או בעזרת הבן של השכנים שהוא במקרה גם תותח במחשבים.

ד- דומיין – לכל בית יש כתובת, בעולם האינטרנט הכתובת מופיעה בחלק העליון של הדפדפן. נעים מאוד, לכתובת הזו קוראים דומיין וכדאי מאוד שהכתובת של האתר שלכם תהיה קלה, קצרה וקליטה. יש אפשרות לרכוש כתובת דומייןן לשנה. חברת האתרים שלכם תדאג למצוא עבורכם כתובת קליטה שתקדם את העסק שלכם וגם תדאג לשמור לכם על הדומיין שאף אחד לא ינצל את המומנטום ויגנוב לכם אותו.

ה - הטמעת קישורים – בואו ונגלה לכם סוד קטן על האינטרנט. כדי שהאתר שלכם יצליח, יש לגרום לכמה שיותר גולשים להיכנס אליו. חברת בניית אתרים מקצועית תחשוב גם על הפן של קידום האתר שלכם ותדאג להטמיע באתר שלכםם קישורים מקצועיים שיקדמו אותו ובמקביל גם להטמיע קישורים לאתר שלכם באתרים אחרים.

ו - ווב 3 – אתם אולי רגילים לקרוא לזה גלישה מהטלפון הסלולארי, בשפה המקצועית קוראים לזה גלישה בטכנולוגיית ווב 3. כדאי מאוד שהאתר שלכם יהיה מותאם לטכנולוגיית ווב 3, קחו בחשבון שכמות הגולשים מטלפונים ניידים הולכתת וגדלה מרבעון לרבעון.

ז - זמן טעינה – בעולם מהיר אנחנו לא אוהבים לחכות. בטח שלא לאתרים שלוקח להם זמן לעלות. מי שרואה את האתר הם בעיקר הלקוחות שלכם ואתם לא רוצים לאבד אותם בגלל זמן טעינה ארוך. אם לאתר שלכם לוקח יותר מ-15 שניותת לעלות, משהו לא בסדר. כדאי להתייעץ עם חברת בניית אתרים מקצועית.

ח - חלונית חיפוש – אתר אינטרנט הוא למעשה אתר פיזי לכל דבר. הוא מורכב מנתיבים וחדרים שונים וחשוב מאוד לאפשר לגולש הפשוט להתמצא באתר בקלות. חלונית חיפוש במקום פשוט תקל על הגולש הפשוט את החיים ותאפשר לו למצוא את המידע שהוא חיפש באתר שלכם.

ט - טופס נתונים – בסופו של דבר האתר שלכם הוקם כדי לגייס לקוחות. חשוב שתוכלו לגרום לגולשים להשאיר פרטים באתר שלכם. כך תוכלו להגדיל באופן משמעותי את רשימת תפוצת הדיוורים שלכם ולשמור על קשר עם לקוחותת פוטנציאליים.

י - יצירת קשר - הגולשים הגיעו אל האתר שלכם באמצעות חיפוש אורגאני או ישיר, מהסיבה הפשוטה שיש באתר שלכם  משהו שהם מתעניינים לגביו. חשוב לוודא כי קיימת באתר אפשרות ליצירת קשר במקופ פשוט ונגיש.

כ – כפתורים – באתר פיזי יש דלתות וכניסות, באתר רגיל יש כפתורים. כל כפתור יוביל אתכם לנתיב אחר של מידע באתר. חשוב לשמור על שמות פשוטים וברורים ולסדר את כפתורי האתר בצורה הגיונית כך שלגולשים יהיה קל להתמצאא באתר שלכם.

ל - לשוניות – דמיינו לעצמכם ארון ספרים מלא שיש לכם עוד כמות רבה של ספרים להכניס אליו. בדרך כלל הפתרון האידיאלי הוא לקנות ארון נוסף, אך לעיתים אין מקום. בעולם האינטרנט אנו בונים אתרים באמצעות לשוניות. הלשוניות הןן שיטה חדשנית יותר לחלוקת האתר. בעזרת חלוקה ללשוניות תוכלו להעביר מידע רב בקלות ובפשטות.

מ – מפת אתר – אתר אינטרנט מחייב גישה נוחה לגולש הפשוט ביותר. צירוף מפת אתר לאתר האינטרנט שלכם תקל על  הגולש את החיפוש.

נ - נתוני סטטיסטיקה – דמיינו לעצמכם שהיה מישהו בחנות שלכם שהיה יכול לבדוק כמה אנשים נכנסו לחנות שלכם מהבוקר, במה הם התעניינו, מי שלח אותם, כמה זמן הם שהו בחנות? את כל הנתונים הללו יש באפשרותכם לקבל בעידןן האינטרנט. כשאתם בוחרים חברת בניית אתרים כדאי לסגור הסכם לגבי קבלת נתוני סטטיסטיקה מבעוד מועד. נתונים אלו הם קריטיים לקידום האתר שלכם ובכדי שתוכלו לספק לגולשי האתר שירות טוב יותר.

ס – סיור באתר – בדרך כלל נהוג לערוך סיור למי שנמצא במקום חדש, בין אם מדובר בבית, משרד או עסק מסחרי. חשוב מאוד לאפשר לגולש סיור מקדים במיקום בולט באתר. סיור מעניין ומסביר פנים יגרום לגולש להישאר באתר זמן רב יותרר ולחזור בעתיד.

ע – עיצוב האתר – בעולם האינטרנט לעיצוב יש משמעות. האינטרנט הוא למעשה קניון אחד גדול. בדרך כלל נטיית הלב שלנו תוליך אותנו לאתר היפה והחדשני יותר. חשוב מאוד לקבל ייעוץ ממעצב אתרים מקצועי שיעצב את האתר בשפהה המותגית של העסק שלכם.

פ – פתיח – לפתיח של האתר יש חשיבות רבה. שימו לב שתכניות הרדיו, הטלוויזיה ואפילו הצגות התיאטרון והספרים משקיעים מאוד בפתיח. מטרת הפתיח היא להזמין את הגולשים להיכנס לאתר. חשוב להוסיף לאתר פתיח מעניין וחדשני.. יחד אם זאת אל תשכחו להוסיף כפתור דילוג עבור חסרי הסבלנות.

צ – צבעי האתר – ממש כפי שאתם בוחרים בקפידה את צבעי העסק שלכם, כך חשוב לבחור את צבעי אתר האינטרנט שלכם. למרות שנטיית הלב היא לבחור אתר צבעוני, חשוב לזכור כי מדובר במקום בו הגולשים צריכים לקלוט מסריםם מתוך טקסט המצוי באתר שלכם. חברת בניית אתרים מקצועית תעזור לכם למצוא את העיצוב הנכון עם הצבעים הנכונים.

ק – קנייה מאובטחת – לקניות באינטרנט יש הרבה כוח לסגור עסקאות כאן ועכשיו. מרבעון לרבעון ניתן לראות איך עולם הרכישות באינטרנט הולך ומתחזק. במידה ויש לכם חנות וירטואלית המאפשרת רכישות באינטרנט, חשוב שיהיה בהה מנגנון קניה מאובטחת שיקנה ללקוחות שלכם חווית קניה בטוחה יותר.

ר – רשתות חברתיות – פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס, יו טיוב, פייטרס ועוד אלו המקומות בהם נמצאים מרבית הגולשים ובהם גם הלקוחות שלכם. חשוב מאוד לשלב את האתר שלכם במקביל לפעילות ברשתות החברתיות. בצורה זו תוכלוו להבטיח קידום מהיר יותר של האתר שלכם וחשיפה לכמות גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים.

ש – שרת - אתר האינטרנט שלכם יושב בסופו של דבר על שרת. חשוב לסגור עם חברת בניית האתרים את תנאי אירוח האתר על השרת. חשוב לבחור בחברה מקצועית שתדע להתמודד עם תקלות, פריצות לאתר וגורמים נוספים שעלוליםם לפגוע בגלישה השוטפת.

ת – תוכן האתר – אתר האינטרנט שלכם הוא למעשה כרטיס ביקור לכל דבר. התוכן הכתוב באתר שלכן הוא זה שיוביל את הגולשים אליכם. ככל שתספקו לגולשים תוכן איכותי ומקצועי על השירותים שאתם מספקים, כך תקבלו חשיפה גדולהה יותר באתר. חברת בניית אתרים מקצועית תדאג לספק עבורכם שירותי תוכן שירעננו וישדרגו את האתר שלכם.

 

לסיכומו של עניין


יצירת אתר כוללת בתוכה מידע רב ושאלות שיש לענות עליהם: אפיון אתר אינטרנט כדי שיענה טוב יותר על הצרכים שלכם, שפת הכתיבה שלו, פלטפורמה לבניית אתרים בה עדיף לכם להשתמש, שלא לדבר כלל על סוגי כתיבה שונים (אתרים קוד פתוח, בניית אתר בקוד סגור) וסוגי קידוד שונים שהיכולות וההשפעות שלהם על האתר יוצרים אפקט שונה לחלוטין ויכולים לשרת אתכם באופן שונה.

בניית אתרים מקצועיים לעסקים שמצריכים אתרים מרשימים חייבת להיעשות דרך מומחה להקמת אתרים. קיימת בפניכם האפשרות לפנות אל פרילנסר להקמת אתר אינטרנט או חברה גדולה המחזיקה מספר מקצוענים תחת קורת גג אחת. בין אם מדובר על פרילנסר או על עובד בחברה, עליכם לוודא כי הוא מבין ולו במעט בדרישות של קידום אתרים כדי שהאתר שלכם לא ימצא את עצמו מראש בעמדת נחיתות מבחינת קידומו וחשיפתו.

בנייה נכונה של אתר בהחלט משמעותית כאשר מדובר על קידום אתרים ולכן, תעדיפו לעבוד עם מקדם אתרים מקצוען עוד משלב הבנייה או לפנות אל חברה המאפשרת לכם את שני השירותים בכפיפה אחת. אחרי הכל, אתר צריך גם לתחזק אז מדובר על התקשרות לטווח לא קצר.

 

הבהרה


מחירי בניית אתרים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות לבניית אתרים מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות מובילות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.