הנתונים מראים כי עלות שימור לקוח קיים היא חמישית מעלות הבאת לקוח חדש. מספרות רבות לא יודעות איך לנהל בצורה חכמה ואפקטיבית את פעילות השימור וכתוצאה מכך הן מאבדות לקוחות קיימים ובשל כך גם הכנסות פוטנציאליות.
רוב המספרות בישראל סובלות מנטישה של לקוחות קיימים דבר אשר מאלץ אותם להשקיע באופן קבוע כסף רב בשיווק, פרסום והגעה ללקוחות חדשים, אכן זה מצב מתסכל אך תשמחו לדעת שמצאנו דרכים להקטין את שיעורי הנטישה באופן משמעותי.
במאגר הלקוחות של כל מספרה נצבר מידע רב וחשוב, סגמנטים יודעת לעשות שימוש חכם
ואפקטיבי במאגר הזה כדי:
-
לשמר לקוחות נאמנים.
-
להגדיל תדירות ביקורים וקניית מוצרי טיפוח ויופי.
-
להקטין נטישת לקוחות ולהביא להגדלה משמעותית של שורת ההכנסות, נאמנות הלקוחות ושביעות הרצון שלהם.
כל זה במחיר נח ומשתלם שלא יכביד על תקציב העסק ובצורה שקופה (חיבור ישיר לקופה הרושמת)
שחוסך ממך התעסקות מיותרת, רישום, הקלדת הנתונים ומעקב אחריהם.
חברת סגמנטים פיתחה אלגוריתם ייחודי שהופך את הדוחות היבשים של הנהלת החשבונות, מנתונים - למנועי צמיחה מתוחכמים ורבי עוצמה שמניעים קדימה את שורת הרווח של העסק.
באמצעות כלים ומודלים שיווקים מתקדמים סגמנטים יודעת לאפיין את ההתנהגות של כל אחד מהלקוחות ואז להמליץ ולבצע פעולות שיווקיות ממוקדות.
סגמנטים מפלחת את הלקוחות למספר פלחים: חדשים, נאמנים, בסכנת נטישה, רדומים, בעלי פוטנציאל וכו' ומתאימה לכל פלח פעילות שיווקית ממוקדת.
לפעילות ממוקדת כזאת סיכויי הצלחה הרבה יותר גבוהים מאשר ביצוע פעילות כללית על כלל הלקוחות.
הפעולות נמדדות ומראות שיפור בכל המדדים החשובים: שימור לקוחות נאמנים, הגדלת תדירות ביקורים/סל צריכה והקטנת נטישה - התוצאה - הגדלה משמעותית של שורת ההכנסות במספרה שלך.
שורה תחתונה תקבלו מאיתנו דוח הכנסות כספיות אמיתיות מהפעילות שיצרנו עבורכם, לא קליקים, לא כניסות לאתר אלא כסף בקופה!
|