×


תפריט נגישות

מחירון תיווך דירות

מחפש לדעת כמה עולה שירותי תיווך דירות?

כמה עולה תיווך דירות?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון תיווך דירות מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : איך לבחור מתווך דירות בעידן האינטרנט?

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מתווכי דירות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה

כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לשירותי תיווך דירות מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

איך לבחור מתווך דירות בעידן האינטרנט?


ענף התיווך בישראל עבר בשנים האחרונות שינוי גדול בעקבות כניסתן של חברות תיווך בינלאומיות כמו רימקס והתרחבות פעילותן של רשתות התיווך הישראליות, ביניהן אנגלו סכסון ורשף נכסים. בעידן האינטרנט קל יותר למצוא מתווך מומלץ ויש מידע מקיף ורחב אודות משרדי תיווך הפועלים ברחבי הארץ או באזורים מסוימים.

מתווך דירות מציע מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר שירותי קניית, השכרת או מכירת נכסים. מתווך הדירות מטפל במגוון רחב של נכסי נדל"ן כמו מגרשים, דירות יד 2, משרדים להשכרה, בתים למכירה, וילות, קוטג'ים, חנויות, דירות חדשות מקבלן, דירות בפרויקטים חדשים הנמצאים בהקמה/ בשלב התכנון או בשלב האכלוס ועוד. לכן, כאשר אתם מחפשים דירות למכירה מתיווך או דירות להשכרה כדאי לחפש באתר מתווכים מקצועיים ומנוסים המציעים שירות איכותי והוגן ומבחר רב של נכסים.

 

התאמה אישית

 

מתווך דירות חייב להחזיק רישיון תיווך ותפקידו לסייע ולהמליץ ללקוח על נכסים המתאימים לדרישות הלקוח ולמאפייניו האישיים. יש מבחר עצום של נכסים למכירה, להשקעה או להשכרה ולכן חשוב לאפיין את הלקוח, להבין מהן דרישותיו, לאפיין את צרכיו האישיים, לדוגמה מיקום, תחבורה ציבורית, קרבה למוסדות דת ולמוסדות חינוכיים וכדומה. בנוסף, מתווך הדירות מאפיין את יכולתו הפיננסית של הלקוח על מנת לסייע בידו למצוא נכס העומד במסגרת התקציב.

לאחר אפיון הלקוח והבנת צרכיו יכול מתווך הדירות להציג בפני הלקוח את הנכסים המופיעים במאגר שלו, ובהתאם להחלטת הלקוח ניתן לתאם סיבוב פיסי בין הנכסים השונים כדי לראותם מקרוב ולהתרשם מהם.

 

עסקאות נדל"ן מורכבות

 

כמעט כל עסקת נדל"ן נחשבת למורכבת ויש להבין את התחום לעומק. בעסקת נדלן יש לקבל ייעוץ מקצועי, ייצוג משפטי ולהיערך נכון מבחינה כספית. עבור רוב הישראלים אשר עומדים לרכוש דירה יד 2 או דירה חדשה מדובר בהוצאה הכספית הגבוהה ביותר בחייהם ולרוב יש לקחת משכנתא לתקופה של שנים ארוכות. לכן, חשוב לבדוק היטב את הנכס לפני שקונים ובגלל מורכבות הנושא והחשש לשלם עבור נכס בעייתי פונים כיום רוב הישראלים למשרדי התיווך.

בעידן האינטרנט כאשר מחפשים דירה למכירה, דירה להשכרה או נכס להשקעה קל למצוא רשימה ארוכה של משרדי תיווך ולוח דירות דיגיטלי. אם בעבר נהגו הישראלים לחפש מודעות בעיתונים הרי כיום זירת הנדל"ן התוססת נערכת ברשת האינטרנט, רובה באמצעות מתווכי דירות מקצועיים.

 

איך למצוא את המתווך הנכון?


חשוב לדעת כי רק כ- 30% משוק התיווך נמצא בידיים של רשתות התיווך הגדולות והמובילות, ביניהן רימקס, אנגלו סכסון וריאליטי אקזקיוטיב. רוב הענף עדיין ממוקד בידיים של המתווכים הקטנים, חלקם משרדי תיווך בוטיק וחלקם מתווכים עצמאים הפועלים בשטח, מאתרים דירות ונכסים למכירה ולהשכרה, ומציעים התמחות באזור גיאוגרפי קטן וממוקד יחסית.

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמת שינוי בשוק התיווך ונפח הולך וגודל של עסקאות הנדל"ן בשוק התיווך מרוכז בידיים של משרדי ורשתות התיווך הגדולות. אגב, מתווכים עצמאיים קטנים אשר הגיעו למסקנה כי אין ביכולתם להתמודד עם הרשתות והשינוי בענף מצטרפים למשרדי התיווך המובילים.

לכן, כדי למצוא מתווך מקצועי ומנוסה ניתן לפנות למשרדי התיווך המובילים אשר מציעים שירות מקצועי, ניסיון עשיר, חלקו נרכש בחו"ל, מאגר דירות עצום ועוד מגוון שירותים כמו המלצות על אנשי מקצוע (אדריכלים, חברות שיפוץ, קבלני חשמל, מעצבי פנים וכדומה) ושירותים מתקדמים כמו ייעוץ וייצוג משפטי, ייעוץ פיננסי ועוד.

באתר ניתן לקרוא אודות משרדי התיווך השונים, להתרשם מהמקצועיות של כל חברת תיווך ומניסיונה ולקרוא המלצות של גולשים שנעזרו בשירותי התיווך של המתווך.

 

מתווך עצמאי או רשת תיווך

 

כאמור, שוק התיווך בארץ עובר שינויים רבים וישראלים רבים השכילו ללמוד כי יש לפנות רק למתווך מקצועי ומומלץ ולא לחפש פתרונות זולים העלולים להסב נזק כלכלי בל ישוער ללקוח. משרדי תיווך גדולים מציעים ידע וניסיון רב ועוד שירותים רבים חשובים.

מתווך עצמאי לעומת זאת מכיר את השטח היטב ומציע גמישות גדולה יותר אך חשוב לבדוק היטב מהי המקצועיות שלו, לבקש רשימה של לקוחות ממליצים ולוודא כי הוא מחזיק ברישיון תיווך בעל תוקף.

בכל מקרה בו פונים למתווך דירות חשוב לוודא הוא מוכשר על ידי משרד המשפטים לעסוק בתחום התיווך וניתן לבדוק זאת באתר של משרד המשפטים (רשם המתווכים) המציג לציבור הרחב רשימה של מתווכים מורשים.

בכל מקרה חשוב לקבל המלצות על המתווך מחברים, מבני משפחה או באמצעות האתר המציג המלצות אובייקטיביות של גולשים. כאשר פונים לרשת תיווך, ישראלית או בינלאומית, נהנים מהמוניטין של הרשת ומהמקצועיות של המתווכים אשר עוברים קורסים והכשרות מטעם הרשת.

כאמור, יש מבחר רב של חברות תיווך ומתווכים עצמאיים הפועלים בענף ויש סוכנויות תיווך בוטיק המתמחות בהשכרה ובמכירת נכסים יוקרתיים ומיוחדים.

כך לדוגמה ניתן למצוא באזורים וביישובים היוקרתיים בארץ סוכנויות בוטיק המציעות שירות מתקדם ומקצועי ללקוחות המעוניינים לרכוש דירות חדשות, דירות יד 2 מפוארות, בתים יוקרתיים, וילות באזורים איכותיים, קוטג'ים מפוארים וכדומה.

בנוסף, יש מתווכים המתמחים רק בהשכרת או מכירת משרדים ויש המתמחים בשירות ללקוחות עסקיים והם מציעים מאגר גדול של מבנים תעשייתיים, מבנים מסחריים, מחסנים, חנויות וכדומה, להשקעה, למכירה או להשכרה.

 

מהו תפקיד המתווך בעסקת הנדל"ן?


חשוב לדעת כי למתווך הדירות יש תפקיד חשוב והוא מחויב כלפי הלקוח ועליו למסור פרטים מלאים אודות הנכס, לרבות מידע בנוגע להיסטוריה של הנכס, בעיות שיש בו, שינויים שנעשו בנכס, תוספות בנייה ועוד.

מתווך מקצועי פועל בשקיפות מלאה ומספק את המידע הנדרש אודות הנכס על מנת לסייע ללקוח בבחירתו. לכן, חשוב להיעזר באתר ולבחור במתווך מומלץ ומקצועי הפועל ביושרה, בהגינות ובשקיפות מלאה.

 

טיפים עבור יועץ נדל"ן - להיות שם לתמיד

 

עבור חלק מאתנו מדובר בחלום ציוני או דתי רוחני, אחרים פשוט מריחים הזדמנות עיסקית שאינם יכולים לסרב לה - אבל רכישת נדל"ן פופולארית למדי בעיני רבים כיום.

 

לא ללכת לבד

 

על אף ההמלצות האחרונות בחדשות כי השקעה בנדל"ן יכולה לעזור לכל אחד, כולל בעל הפרוטה הנמוכה ביותר המתכונן אל הפנסיה שלו ביום יבוא- כדאי שלא לחלום באספמיה ולעשות את הדברים נכון.

יעוץ נדל"ן ידע להמליץ לכם על כל הרלוונטי להשקעה שלכם, לפי הדרישות, הרצונות והיכולות שלכם. אל תאמינו למי שמנדב לכם ייעוץ נדל"ן לא מקצועי- סוכני נדל''ן מתחזים יכולים לעשות הרבה מאד נזק לחשבון הבנק שלכם ולאמון שלכם באנשי עסקים.

מומחה נדל"ן הוא בעל עסק מומחה- ולא סתם עוד אדם. מדובר על מי שמוסמך ולמד על עריכת עסקאות נדל"ן והינו בעל מקצוע. אז איך מוצאים סוכן נדל"ן איכותי ואמין שגם מכיר את העיר- אתם שואלים? פשוט מאד.

 

פורטל עסקים


ברוכים הבאים אל העתיד. אתם יושבים בבית, לא מחפשים ממשרד למשרד עבור סוכן הנדל"ן שנראה לכם הכי פחות נוכל אלא מסתמכים על ניסיון, המלצות ואמינות כדי למצוא את מי שיעזור לכם למצוא נכסי נדל"ן לשביעות רצונכם במהירות, אמינות ואדיבות.

מתווך נדל"ן ידע לכוון אתכם אל אתרי הנדל"ן החשובים ואף להעריך עבורכם את גודל ההשקעה הראשונית, המשנית ואת הרווחים הצפויים לכם. שימו לב כי נדל"ן מסחרי הוא אינו מעשה קסם- אל תאמינו למומחה נדל"ן שמבטיח לכם הבטחות שנראות מופרכות- כגון רווח ללא השקעה, העברת בעלות על הנכס ועוד.

חיפוש נדל"ן מניב עדיף לעשות מתוך משרדי תיווך ולא להסתמך על יועצים מחוץ לעיר יותר מדי.

 

כמה עולה שירותי משרד תיווך?


שירותי התיווך בארץ משתנים בהתאם לרשת התיווך או למתווך העצמאי אליהם פונים אך לרוב נהוג בשוק לגבות עמלת תיווך של שני אחוזים (2%) בעסקאות רכישת דירות ועבור שירותי תיווך בתחום ההשכרה נוהג המתווך לגבות תשלום שכירות חודשי אחד.

יש מקרים בהם ניתן להחליט באופן שונה על עמלת התיווך אך לרוב אלה העלויות אך כפי שנוהגים ברכישת כל מוצר או שירות חשוב להשוות מחירים ולבדוק מראש את הנושא על מנת להחליט לאיזה מתווך או רשת תיווך לפנות.

סקר שוק ומיקוח יאפשרו במקרים מסוימים להפחית את עמלת התיווך לכאחוז וחצי מערך הנכס ובמקרים בודדים ניתן אף להגיע לסיכום על עמלת תיווך של אחוז בלבד.