מחפש לדעת כמה עולה ריהוט משרדי?
ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון ריהוט משרדי מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך ריהוט משרדי – ריהוט ייחודי.
המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של ספקי ריהוט משרדי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.
חוסכים לך זמן וכסף!
כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לריהוט משרדי מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.
מחירון ריהוט משרדי עודכן בתאריך 04.02.20
ט.ל.ח
טווחי מחירים שולחנות למשרד
שולחנות עבודה
600-1,800 ש"ח
שולחנות מחשב ממתכת
400-1,200 ש"ח
שולחנות מחשב מזכוכית
600-1,600 ש"ח
שולחנות מחשב פינתיים
1,000-2,800 ש"ח
שולחנות למנהלים
2,500-7,800 ש"ח
שולחנות לישיבות
2,200-5,000 ש"ח
טווחי מחירים כסאות למשרד
כסא למשרד
300-1,200 ש"ח
כסא למנהל
500-1,500 ש"ח
כסא לחדרי ישיבות
300-800 ש"ח
כסא לחדרי המתנה
300-800 ש"ח
כסא לסטודנט
200-500 ש"ח
טווחי מחירים ארונות למשרד
ארון קלסרים למשרד
500-1,500 ש"ח
ארון לתיקיות
500-1,500 ש"ח
כוננית לספרים
500-1,200 ש"ח
ויטרינה
1,200-3,300 ש"ח
ריהוט משרדי הוא ריהוט השונה בכמה היבטים מן הריהוט אותו אנחנו מכירים בבית. זהו ריהוט המשמש בתוך משרד ובקרבתו, בין אם מדובר במשרד קטן, ובין אם מדובר בקומפלקס גדול של משרדים של חברה גדולה.
תפקידו של הריהוט המשרדי לשדר מסרים הקשורים לאופיו של המשרד, מסרים עבור העובדים, לקוחות פוטנציאלים, משקיעים, קולגות, ספקים ועוד.
על הריהוט המשרדי לשקף את ערכי החברה בה הוא נמצא: יוקרה, אסתטיקה, נוחות, פרקטיות, מודרניות או שמרנות ועוד.
עובדים נמצאים במקום העבודה שעות רבות מידי יום, לכן, חשוב ביותר שהריהוט המשרדי יהיה ריהוט נוח ונעים, כזה המאפשר עבודה יעילה, ונותן הרגשה טובה לעובדים.
חשוב להיזהר מלהגיע למצב בו עובדים או אורחים במשרד מתלוננים על עייפות, כאבי גב או כאבי ראש כתוצאה מישיבה לא נוחה במשרד.
שולחן עובדה – שולחנות משרדיים תופסים בדרך כלל את מירב המקום במשרדים, בין אם מדובר בעמדה העובד, ובין אם מדובר בשולחנות לישיבות צוות. בכל מקרה, על השולחן להיות בגודל מספיק להציב עליו מחשב, ציוד משרדי זמין, ואפשרות לפריסה נוחה של חומר לקריאה.
כסאות – כסאות משרדיים הם הפריט החשוב ביתר בין פרטי הריהוט המשרדי, והם צריכים להיות אישיים, ולהתאים לכל עובד.
הישיבה על כיסא לא מתאים במשך שעות ארוכות ביום, לאורך תקופה ארוכה, יכולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים לאדם. מומלץ לקנות כסאות מתכווננים, כאלה שהעובד יכול להתאים לעצמו על פי מידת גובהו, אורך רגליו ועוד.
ארונות ושידות – ארונות, שידות ומדפים צריכים לספק גישה נוחה ומהירה לכל הפריטים המאוחסנים עליהם, כך שעובד לא יבזבז את זמנו בחיפוש אחר תיקיות וקלסרים, ולא יצטרך לעבור "מסלול מכשולים" בדרך אליהם.
ספות וכורסאות – ריהוט משרדי כולל ספות וכורסאות בחדרי המתנה ובחדרי מנהלים. לעיתים, נדרש המנהל לנהל שיחה אישית, או להשתתף בישיבה במסגרת יותר נינוחה עם עובד או לקוח.
ספות נוחות יכולות לשחרר מתחים ולתת הרגשה טובה, כך שהשיחה תהיה קולחת, ותסתיים בתוצאות חיוביות.
מומלץ ברכישת כסא מחשב, שלכסא יהיה ידיות מתכווננות. בכך תוכלו לחסוך לעצמכם כאבים מיותרים.
יושבים הרבה שעות במשרד? כסאות ארגונומיים יעזרו לכם מאוד.
לא כדאי לרכוש ריהוט משרדי מתצוגה. לכו תדעו מה עבר עליו ואילו סריטות ופגמים תמצאו בו בהמשך.
חשוב גם לזכור שלריהוט משרדי מתצוגה יש תקופת אחריות קצרה יותר.
ספות למשרד בודקים בחנות ולא כשהן כבר במשרד שלכם.
עוד בחנות הרהיטים, הרגישו את הספה, שבו עליה, אפילו שכבו בה קצת. ככה תוכלו להיות יותר בטוחים לגבי הקניה שלכם.
בקנית ספה קחו בחשבון את מי שישב עליה. האם מדובר בלקוחות? עובדים? אורחים?
אם הספות שלכם מוצבות במקום אשר יהיה להן מגע ישיר עם השמש, כדאי לקנות ספות בצבע בהיר כדי שלא ידהו.