×


תפריט נגישות

מחירון צילומי שיניים

רוצה לדעת כמה עולה צילום שיניים? מכון צילום שיניים מומלץ?

 

כמה עולה צילום שיניים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון מכונים לצילום שיניים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : כל מה שצריך לדעת לפני שעושים צילומי שיניים.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מכונים לצילום שיניים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לצילום שיניים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מרפאת שיניים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מכוני צילום שיניים מומלצי גולשי אתר כמה עולה ואתרי שירות 10 יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

הבהרה : אין לנו בשירות מכוני צילום, ישנן מרפאות אשר יש בהן גם צילום סטטוס וצילום פנורמי אך הן ללקוחות בלבד.

 

סוגי צילומי שיניים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון צילומי שיניים עודכן בתאריך 17.05.23

ט.ל.ח

 

סוג צילומי שיניים והמחיר המומלץ

 

צילומי שיניים – סטאטוס
170-190 ₪

 

צילום CT שיניים לסת מלאה
550-600 ₪

 

צילום CT לשיניים רבע לסת
350-400 ₪

 

צילום שיניים פנורמי
140-150 ₪

 

צילום נשך
30-50 ₪

 

צילום צפלומטרי
100-150 ₪

 

צילום M.R.I לשיניים
תלוי בהפניית הרופא

 

 


כל מה שצריך לדעת לפני שעושים צילומי שיניים


הרנטגן שהתגלה על ידי וילהלם רנטגן בשנת 1895 מאפשר לרופאי השיניים לאבחן את מצב השיניים של המטופל ולהתאים לו תוכנית טיפולית.

 

סביר להניח שרופא השיניים שלכם ביקש מכם בעבר לגשת אל מכון רנטגן לצילומי שיניים והדמיות ct ולבצע צילום או שהוא עשה לכם את הצילומים בעצמו.

 

ישנם כמה סוגים של צילומים עליהם נסביר בהמשך.

 

באמצעות צילומי הרנטגן ניתן לגלות מחלות שונות שלא ניתן לגלות באמצעות הסתכלות ישירה. כמו כן, יש מחלות שניתן לראות באמצעות הסתכלות ישירה אך לא ניתן לגלות באמצעות צילומי הרנטגן.

 

על ידי ביצוע שתי הבדיקות יכול רופא השיניים לקבל את התמונה המלאה ולדעת מהו מצב השיניים של המטופל וכיצד להתאים לו את הטיפול המתאים ביותר.


מהם סוגי צילומי השיניים הקיימים בישראל?


לאיזה טיפולי שיניים מתאים כל צילום? יתרונות וחסרונות?

ישנם כמה סוגים של צילומי שיניים, להלן הסבר קצר על 12 מהם:

 

1. צילומי נשך: במרבית המקרים יבוצע צילום נשך במרפאת השיניים ובמסגרת בדיקה שגרתית- כלומר המטופלים לא יסבלו מנסיגת עצם ויהיו ללא כתרים השיניים- במידה ויש כתרים על השיניים יש לבצע צילום אחר משום שצילום הנשך לא יהיה מספיק.

המטרה של הצילום היא להציג את חלקן הכותרתי של המלתעות בלסתות ושל השיניים הטוחנות.

הצילום יכלול את שני האזורים. בעזרת הצילום יכול הרופא לגלות עששת בין השיניים ועששת על השיניים.

 

2. צילום סטטוס - זה אולי נשמע כאילו זה צילום של הפרופיל האישי בפייסבוק אבל זה לא. הצילום במתבצע במכון הרנטגן וכולל צילום פריאפיקלי- (בין 14-18) צילומים. הוא מתבצע ממבט על צד הגולגולת וכולל את הרקמות הרכות.

הצילום מכיל את כל שיני הפה. במרבית המקרים יבוצע צילום זה כדי לאבחן יישור שיניים, כדי לאבחן אנשים שעברו או עוברים טיפולי שיקום, כדי לאבחן אנשים שסובלים מנסיגת חניכיים ונסיגת עצם וכו'.

 

3. צילום פריאפיקלי - הצילום מאפשר לרופא להביט בכל השן- לראות את השורש, הכותרת והעצם שנמצאת מסביב לשורש. את הצילום מבצע הרופא במהלך טיפולי השורש ובאמצעותו הוא בודק אם התפתחה דלקת. כמו כן, הצילום מאפשר לו לבדוק מהי הרמה של העצם שנמצאת מסביב לשן.

 

4. צילומי סטטוס מקביליות מיוחד - צילומים אלו הינם מקבץ של 20 צילומים שכוללים 4 צילומים של נשך. באמצעות הצילומים ניתן לקבל תמונה מדויקת של מצב הפה.

 

5. צילום פנורמי - צילום פנורמי כולל את שתי הלסתות כאשר הן מצולמות יחדיו.

באמצעות הצילום יכול הרופא לראות את האנטומיה של השיניים והלסתות בדו- מימד.

הצילום מציג את מפרקי הלסת, חלק מרצפת העין, חלק מהגולגולת ועוד.

במרבית המקרים מבוצע צילום שיניים פנורמי לפני עקירה של שיני בינה שכן הוא מאפשר לרופא לראות מהו המרחק בין השן אל תעלת העצב.

 

6. צילום ct - הצילום מתבצע על ידי שילוב בין סורק ממוחשב וקרני רנטגן.

הסורק הממוחשב מבצע חישובים ויכול לקבוע איך ובאילו רקמות הקרינה תספג. באמצעות הצילום יכול הרופא להבחין באנטומיה של השיניים, העצם, תעלת העצב והסינוס המקסילרי.

במרבית המקרים יתבצעו הצילומים יחד עם צילום פנורמי כשהמטופל עובר השתלות שיניים- בדרך זו ניתן לקבוע מהו המיקום המדויק של השתל. נוסף על כך, מסייעים הצילומים באיתור דלקות וגידולים.

 

7. צילום צפלומטרי - במרבית המקרים מתבצע הצילום אצל רופאי אורתודנטיה- באמצעותו יכולים הרופאים לבנות תכנית לטיפול האסתטי.

הצילום הצפלומטרי מאפשר לרופא השיניים לבצע שיקוף של השיניים, של הלסתות, של הרקמות הרכות שנמצאות בפה ושל חלק מהגולגולת.

בעזרת שרטוט ואנליזה ממוחשבים יכול הרופא לבצע הדמיה של המקום.

 

8. צילום פרקי לסת - מטרת הצילום היא לאבחן מצבים בהם המטופלים מתלוננים כל קליקים וכאבים בפרק הלסת.

 

9. צילום מטבע לימוד - מודל שמאפשר לרופא השיניים לבצע בנייה של כתרים, מבנים וקוביות לצורך טיפול יישור שיניים.

 

10. צילום אוקלוזל - צילום שמתבצע בזווית מיוחדת. באמצעות הצילום יכול הרופא להביט על שיניים כלואות.

 

11. עריכת סט צילומים לאורתודנט - סט הצילומים הינו סדרה של צילומים שמבצעים ילדים או מבוגרים במסגרת יישור שיניים או יישור לסתות. הצילומים השונים כוללים צילום צפלומטרי, צילום פנורמי, צילומי נשך או צילום פריאפיקלי, תמונות פנים ותמונות שיניים. כמו כן, יכלול סט הצילומים מטבעי לימוד שמסייעים לרופא לקבוע את תכנית הטיפול ולדעת מהו המצב של המטופל לפני ואחרי הטיפול ועריכת אנליזות שונות- עריכת אנליזות של יחסי הלסתות, יחסי השיניים והרקמות הרכות.

 

12. צילום דיגיטלי אורתודנטי לשיניים והלסת - באמצעות הצילומים הדיגיטליים יכולים הרופא והמטופל לקבל המחשה ויזואלית, באמצעות ההמחשה יוכל הרופא להחליט מהו הטיפול המתאים והמדויק ביותר עבור המטופל.

 

13. צילום כף יד שמאל - הצילום קשור ללקט צילומי השיניים משום שלפי צילום כף יד שמאל אפשר לאבחן את הגדילה של העצמות ומדובר על חלק מהשיקולים להתחלת טיפול אורתודנטי.


מה לגבי צילומי שיניים בזמן הריון?


חשוב מאוד לשמור על השיניים במהלך ההיריון ולא לדחות את הטיפולים לתקופה שלאחר הלידה- אחרי הכל ההיריון הוא לא מחלה ואם לא מדובר על מקרה חריג בו צריך לקבל אישור מרופא נשים ניתן ואף רצוי לטפל בשיניים.

 

חשוב לציין כי בניגוד לטיפולי השיניים הרגילים שניתן לבצע במהלך ההיריון ישנם חודשים בהם אסור לבצע צילומי רנגטן. להלן ההסבר המפורט:

 

טרימסטר 1- במהלך הטרימסטר הראשון אין לבצע צילום רנטגן. במידה ומדובר על מקרה חירום יש להתייעץ עם רופא הנשים ואם והוא מאשר למטופלת לבצע את הצילום יש לבצע אותו עם הגנה מקסימלית.

 

טרימסטר 2 וטרימסטר 3- כל עוד הגניקולוג ורופא המשפחה אישרו ניתן לבצע את צילומי הרנטגן אך צריך להקפיד לבצע אותם עם ההגנה הדרושה.


האם הצילומים הללו מסוכנים?


צילומי הרנטגן מתבצעים רק כאשר יש צורך בכך והחשיפה לקרינה מזערית כך שהנזק זניח, ההפך- הנזק שעלול להיווצר ללא טיפול גדול ביחס לנזק המזערי– (אם בכלל יהיה כזה נזק) שיגרם בעקבות צילום השיניים.

 

למרות זאת יש להקפיד לבצע את הצילומים במכונים מקצועיים שמחזיקים במכונות חדישות ותקינות בהן הקרניים של הרנטגן שמכוונות לאזורים המצולמים מצומצמות ויש להשתמש בציוד הגנה מתאים.


צריכים לעשות צילום רנטגן?


אם אתם מעוניינים לבצע צילומי שיניים חשוב שתפנו אל מכון רנטגן מקצועי ובעל ניסיון אשר מחזיק במכונות חדישות, תקינות ובעלות רמת קרינה נמוכה. כמו כן, יש לוודא שהעובדים מקצועיים ואמינים.

 

כל המכונים של צילומי השיניים חייבים להחזיק ברישיון בתוקף כאשר הרישיון ניתן ממשרד הבריאות. על הרישיון להופיע גם על כל מכשיר בנפרד.

 

כמו כן, חשוב לבצע את הצילומים במכון סטרילי, נקי ומסודר- במכון מסודר לא יהיו טעויות ואף מטופל לא יקבל צילומים שאינם שלו.

 

נוסף על כך, ישתמשו עובדי המכון בתוכנת ניהול חכמה שתאתר את ההיסטוריה של המטופל, את הפרטים שלו, את סט הצילומים ואת החשבון- בצורה זו יהיה ניתן לשוב אל המרפאה, למסור תעודת זהות ולקבל את הצילומים גם בהמשך.

 

ניתן לבצע את הצילומים במכוני רנטגן שונים שעובדים עם קופות חולים או עם חברות ביטוח ולקבל הנחות.

 

מכון מקצועי יבצע את הצילומים במהירות ויאפשר למטופלים לקבל שירות משלוחים שיגיע עד לרופא המטפל.

 

הרופא נתן לכם טופס הזמנת צילום שיניים?


איך למצוא את המכון המתאים?

מה אומרים הסובבים?

 

במרבית המקרים יפנה אתכם רופא השיניים אל מכון רנטגן לצילום שיניים אך בהחלט כדאי ומומלץ לבצע בדיקה בעצמכם.

 

ראשית- תוכלו לפנות אל בני המשפחה שלכם, אל החברים, הקולגות או המכרים ולבקש מהם להמליץ לכם על מכון רנטגן איכותי שמחזיק במכשור מתקדם ומבצע את העבודה באופן מסודר ומהיר.

 

אנשים רבים בצעו צילומי שיניים במכונים שונים בכל רחבי הארץ כך שתוכלו בקלות לקבל המלצה על מכון שנמצא בעיר שלכם.


מה מגלה האינטרנט?

 

דרך נוספת אשר תאפשר לכם לקבל הרבה אינפורמציה תעבור דרך האינטרנט- ראשית- תוכלו לחפש אתרים של מכוני צילום שיניים.

 

תוכלו להקליד את המשפטים "מכוני צילומי שיניים המלצות", "מכוני צילומי שיניים מומלצים" או "צילום שיניים מומלץ" בשורת החיפוש. נוסף על כך תוכלו להקליד את המשפט: "צילומי שיניים לפני ואחרי המלצות?" ביטויים אלו יגלו בפניכם מגוון אתרים של מכוני צילום שיניים.

 

זכרו לבדוק האם מדובר על מכון וותיק ובעל ניסיון שמחזיק במכשור חדיש, האם העבודה מתבצעת במהירות, זכרו לשאול כמה עולה צילום שיניים? וכו'.

 

רצוי לבדוק מהם מחירי השוק על ידי הקלדת המשפטים: "כמה עולה צילום שיניים פנורמי?", "צילום שיניים פנורמי השוואת מחירים", "צילום פנורמי לשיניים המלצות", "מחירון צילומי שיניים" או כל צילום שיניים אחר שאתם צריכים לעשות ולהתרשם מהמחירים.

 

במרבית המקרים יעלה צילום סי.טי כ- 250 ₪ בממוצע, צילום סטטוס יעלה בין 150-400 ₪, צילום פנורמי יעלה בין 100-200 ₪ וכו'.

 

עוד אפשרות תהיה לחפש פורומים שעוסקים בתחום מכוני צילום לשיניים- תוכלו להקליד את המשפטים: "מכון צילומי שיניים פורומים", "צילום שיניים פורום" וכו' בשורת החיפוש ותמצאו מגוון פורומים רלוונטיים.

 

גולשי הפרומים יוכלו להמליץ לכם על מכונים שונים מכל רחבי הארץ ולענות לכם על שאלות שונות.

 

לאחר שתקבלו את המידע הדרוש תוכלו לגשת אל מכון הצילום, לחייך ולצאת עם הצילומים הדרושים.