×


תפריט נגישות

מחירון עורך דין זכויות רפואיות

 

כמה עולה שירות של עורך דין זכויות רפואיות?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עורך דין מימוש זכויות רפואיות מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "איך לבחור עורך דין לזכויות רפואיות?

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של עורכי דין למימוש זכויות רפואיות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר מעורכי דין לזכויות רפואיות, ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין זכויות רפואיות, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי שירות עורך דין זכויות רפואיות וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

 

מחירון עורך דין זכויות רפואיות עודכן בתאריך 25.08.23

ט.ל.ח

 

 

כמה עולה שירות של עורך דין זכויות רפואיות?

 

 

עורך דין זכויות רפואיות

שכר טרחה - 10-15% מערך התביעה

 

שעת ייעוץ עורך דין זכויות רפואיות
200-500 ₪
יכול להיות גם ללא תשלום

 

ייעוץ בתחום זכויות רפואיות כולל אפיון מסמכים
500 – 1,200 ₪

 

שליחת התראות
250 – 350 ₪

 

כתיבת תצהירים
400 – 1,200 ₪

 

הכנת כתב הרשאה עורך דין זכויות רפואיות
400 – 1,200 ₪

 

הכנה וכתיבת חוות דעת משפטיות
900 – 3,500 ₪

 

 

טווחי מחירים חוות דעת רפואיות

 


    
חוות דעת רפואית בנושא שיניים
5,000-15,000 ₪


    
חוות דעת רפואית בנושא ניתוחים
10,000-50,000 ₪

 

חוות דעת רפואית בנושא לידה
10,000-50,000 ₪

 

 

איך בוחרים עורך דין לזכויות רפואיות?

 

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בארץ מתחילים להתוודע למצבה הקשה של מערכת הבריאות הישראלית.

 

תמונות של מיטות חולים במסדרונות וסיפורים קשים של אחיות ורופאים, הפכו כולם כבר לדבר שבשגרה.

 

עם זאת, רק במספר השנים האחרונות, הפכה הרשלנות הרפואית לנושא שיחה, וכך נחשפים יותר ויותר אנשים למימדי התופעה הזו.

 

מאז שנכנסה הרשלנות הרפואית לתודעה, נרשמה עלייה במספר התביעות, הפניות אל עורכי דין מומלצים לזכויות רפואיות ובמספר עורכי הדין עצמם שעוסקים ברשלנות רפואית.


אז איך בוחרים?

 

מה מטרת הגשת תביעה הקשורה לזכויות רפואית?


אנחנו מניחים כי עצם הפגיעה בזכויות הרפואיות שלכם, בין אם קרתה תאונת דרכים חס וחלילה, או תאונת עבודה, גרמה לכם רמה מסוימת של אובדן כושר עבודה.

 

מן הסתם, זה ישפיע על ההכנסה שלכם ועל היכולת לשמור את רמת החיים בה חייתם עד היום, במיוחד עם ההוצאות הנלוות על טיפולים רפואיים שיכול להיות שתצטרכו.

 

מטרת התביעה היא לקבל את הכסף שמגיע לכם, גם כדי לפצות אתכם על מה שלא תוכלו עוד להרוויח בעצמכם, וגם כפיצוי על עגמת הנפש והסבל שנגרמו לכם כתוצאה מהתאונה או מהפגיעה.

 

למה בכלל צריך ייצוג משפטי בתביעת זכויות רפואיות?


ההגיון מכתיב כי במקרה של הפרת זכויות רפואיות או דבר כמו נזקי גוף בעבודה, לא תהיה כל בעיה לקבל את כספי הפיצויים. פניה פשוטה לביטוח הלאומי או לביטוח הפרטי שלנו, והכסף נמצא בדרכו אלינו. אבל כידוע, הדבר לא עד כדי כך פשוט.

 

חברות הביטוח יערכו משפטים ארוכים ויבדקו כל פרטי במקרה שלכם, לפני שיסכימו לשחרר סכום כסף כלשהו לחשבונכם.

 

אנשים רבים מתייאשים בדרך, או שהם זוכים בסכום קטן בהרבה ממה שמגיע להם, פשוט כי הם לא מבינים מספיק בתחום. לשם כך דרוש לכם עורך דין מיומן.

 

מי יכול לעזור לי עם תביעת זכויות רפואיות?

 

עורך דין זכויות רפואיות מומלץ לטפל בתיקים מסוג זה. צריך להבין שתהליך השגת הכסף שמגיע לכם, הוא משפט ככל משפט. עורכי הדין של חברת הביטוח יעשו כל מה שביכולתם כדי למצוא פגם כלשהו בגרסה שלכם למה שקרה, ואתם צריכים מישהו שיוכל לעמוד מולם ולייצג אתכם ואת הצד שלכם.

 

תביעת פיצויים בגין הפרת זכויות רפואיות צריכה להיעשות בעזרת עורך דין המתמחה בדינים רפואיים, כך יהיה לו כל הידע הדרוש להתמודד עם מקרה שמתעסק ברובו בפרטים טכניים רפואיים, שעורך דין אחר לא יכיר כלל.

 

מה ההבדל בין עורך דין לזכויות רפואיות לגוף ייעוץ?

 

עם התעוררות "שוק הזכויות הרפואיות", ועליית מספר התביעות ומספר עורכי הדין המתעסקים בנושא, החלו להיפתח גם גופים המייעצים לנפגעים.

 

הגופים האלו נותנים לכם עצות והכוונה כדי לקבל את מלוא הסכום שמגיע לכם מחברת הביטוח, אך אין להם כל סמכות משפטית.

 

משמעות הדבר היא שהם לא יוכלו לעמוד לצדכם בבית המשפט, ושהם אינם כפופים ללשכת עורכי הדין בישראל, לחוקי חיסיון בין עורך דין ובין לקוח ושאין להם את ההכשרה המשפטית בהכרח, שיכולה לעשות את כל ההבדל במשפטים מהסוג הזה.

 

מהם היתרונות של עורך דין לזכויות רפואיות?

 

עו"ד מומחה לזכויות רפואיות מבין לא רק את החוק ומכיר מקרוב את בית המשפט, יש לו גם הבנה רלוונטית לעולם הרפואה.

 

במיוחד אם בחרתם בעורך דין ותיק ובעל ניסיון רב, שמקרים רבים כבר עברו תחתיו, תגלו שעורך דין לזכויות רפואיות מכיר מצבים רפואיים רבים, וכי הוא מסוגל לייעץ כאילו היה סוג של רופא.

 

זה יתרון גדול כאשר בבית המשפט או בדיונים רבים עליכם להתייצב מול רופא או גורם רפואי מוסמך, שינסה להפריח את המקרה ואת התיק שלכם. עורך דין טוב ידע לייצג אתכם גם מול גורמים רפואיים מומחים.

 

בחרו בעורך דין בעל התמחות מתאימה

 

חשוב מאוד לשים לב כי גם בתחום עריכת הדין לזכויות רפואיות, ישנן מעין תת התמחויות. עורך דין אחד יכול להתמחות בדבר כמו תאונת עבודה, בזמן שעורך דין אחר יהיה עדיף אם אתם מתמודדים עם הפרת זכויות רפואיות.

 

כאמור, משפטים בתחום הזה נערכים מול אנשי מקצוע מתחום הרפואה. כמובן שעורך הדין לא יכול לשמש גם כרופא, במיוחד לא רופא בעל מספר רב של התמחויות.

 

ככל שתיקחו עורך דין עם התמחות ספציפית יותר (שמתאימה לכם יותר במדויק), הוא יהיה מסוגל לייצג אתכם טוב יותר ולהבין את המקרה יותר לעומק.

 

ניסיון וותק צריכים להיות לכם חשובים מאוד

 

מכיוון שהתחום הזה נחשב יחסית חדש, והוא משתנה כל הזמן, חשוב שיהיה לצדכם עורך דין שכבר "ראה הכל". ואם לא הכל, אז לפחות הרבה.

 

עורך דין ותיק ומנוסה יכול להשתמש בתקדימים מזמנים שונים, בדוגמאות מתיקים קודמים ובידע הרפואי והמשפטי שצבר עם השנים, כדי לחזק את התיק שלכם, לוודא שתנצחו בתביעה ואפילו "להשיג" עבורכם פיצויים גבוהים יותר מאלו שציפיתם להם בתחילה.

 

ותק וניסיון, במיוחד בחברה גדולה שמייצגת מקרים גדולים ומשמעותיים, יכולים לעשות את כל ההבדל במשפטים אלו.

 

האם "שידכו" לכם יועץ רפואי משלכם?

 

כאמור, בדרך כלל בדרך לפיצויים, תצטרכו גם אתם וגם עורך הדין שלכם, לעמוד מול גורמים רפואיים.

 

יכול להיות שאלו יהיו הרופאים אותם אתם תובעים על רשלנות, או גורם מוסמך אחר שהמעסיק שלכם שכר, כדי לעמת אתכם איתם בתביעת תאונת העבודה שהגשתם.

 

אסור לכם להגיע לעימות כזה לא מוכנים. חברות גדולות לרוב, מציעות ייעוץ פרטי מגורם רפואי מוסמך, שיוכל "להכשיר" אתכם להכיר טוב יותר את פרטי המקרה, כך שתוכלו גם לייצג את עצמכם. כמו תמיד, ידע זה כוח ויועץ רפואי משלכם הוא יתרון ענק.

 

כמה תעלה לכם תמיכה משפטית במקרה רשלנות רפואית?

 

בסופו של דבר, חשוב גם לדעת כמה עולה משרד עורך דין לזכויות רפואיות.

 

תביעות כאלו לרוב מסתכמות בסכומי כסף גדולים, שכוללים פיצוי על הפגיעה, על אובדן כושר עבודה, על עלויות המשפט ומתייחסים גם לסיכויי ההחלמה, לגובה הנכות שנגרמה (אם בכלל) וכמובן לסבל שנגרם לתובע. לכן, נהוג לקבוע על אחוזים שיינתנו לעורך הדין במקרה של זכייה.

 

אם הצלחתם, בעזרת עורך הדין המתווך, להגיע לפשרה בין הצדדים, נהוג לשלם לחברה בערך 17 אחוזים.

 

במקרה וניצחתם במקרה וזכיתם בכל כספי הפיצויים, הסכום יעמוד על בין 20 ל- 25 אחוזים.

 

הבהרה

 

מחירי שירות של עורך דין זכויות רפואיות משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי עורכי דין מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ועורכי דין מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין זכויות רפואיות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.