מחפשים לדעת כמה עולה לידים? רוצים לדעת מה זה לידים?
ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון קניית לידים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "המדריך לקניית לידים".
המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות לשיווק לידים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.
חוסכים לך זמן וכסף!
באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברה לייצור לידים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות לידים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.
מחירון לידים עודכן בתאריך 30.03.23
ט.ל.
סוגי שירות לידים וטווחי מחירים
*** מחירון לידים מחולקים עד 3 בעלי מקצוע.
*** ליד בלעדי זה המחיר הגבוהה בטווח המחירים.
טיפולי שיניים - 50-170 - ש"ח
רופאים ובעיות רפואיות - 50-120 ש"ח
רפואה משלימה ואלטרנטיבית - 30-100 - ש"ח
הזרקות וחומרי מילוי - 35-110 ש"ח
הסרת שיער - 35-120 ש"ח
טיפולי פנים - 35-100 ש"ח
עיצוב שיער - 35-90 ש"ח
סוג אחד של ניתוח פלסטי - 40-120 ש"ח
סוגים מרובים של ניתוחים פלסטיים - 40-100 ש"ח
ביטוח - 45-139 ש"ח
משכנתא - 50-120ש"ח
פנסיה - 50-120 ש"ח
הלוואות - 40-90 ש"ח
אוטובוסים לטיולים ואירועים - 15-50 ש"ח
מיניבוסים לטיולים ואירועים - 15-60 ש"ח
השכרת לימוזינה - 25-50 ש"ח
השכרת רכב - 15-35 ש"ח
מוניות - 10-20 ש"ח
חנויות בגדים - 30-50 ש"ח
חנויות לריהוט - 30-50 ש"ח
חנויות לבעלי חיים - 25-50 ש"ח
מעצבי פנים - 35-100 ש"ח
אדריכלים - 50-130 ש"ח
שיפוצים - 50-120 ש"ח
צלמים - 35-70 ש"ח
ייבוא ושילוח בינלאומי - 40-70 ש"ח
עורכי דין - 50-150 ש"ח
טכנאים - 30-50 ש"ח
הנהלת חשבונות - 50-100 ש"ח
הפקת אירועים - 30-100 ש"ח
הובלות - 16-70 ש"ח
איתור נזילות ואיטום - 40-80 ש"ח
אינסטלטור - 100-200 ש"ח
מורי נהיגה - 25-35 ש"ח
מקעקעים - 30-40 ש"ח
סלולר - 35-50 ש"ח
טלוויזיה ואינטרנט - 50-120 ש"ח
השלמת בגרויות - 50-80 ש"ח
פסיכומטרי - 50-80 ש"ח
לימודי תואר ראשון ושני - 80-150 ש"ח
קורסים מקצועיים - 50-150 ש"ח
חוגים לילדים - 30-50 ש"ח
חוגים למבוגרים - 30-50 ש"ח
הפקת אירועים - 80-150 ש"ח
קייטרינג - 50-130 ש"ח
אטרקציות - 25-50 ש"ח
אולם וגן אירועים - 80-150 ש"ח
צילום אירועים - 50-100 ש"ח
מחירי לידים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקציה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות מחברות לידים מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות מובילות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר.
הליד הכי איכותי שיש!
לידים איכותיים מגיעים ממנועי חיפוש כאשר אותו גולש מחפש את השירות או המוצר על דעת עצמו וללא התערבות פרסומית ובדרך כלל גם מבצע את הרכישה בטווח של 1-3 חודשים, השאלה האם הוא יבצע את הרכישה אצלך או אצל המתחרים?
מנוע החיפוש הפופולארי בישראל הוא גוגל החולש על 92% מהחיפושים. ניתן לבדוק כמות חיפושים עבור מילה או צמד מילים ספציפי וכך לדעת את כמות התנועה הכוללת בנושא מסוים, הכל מתמטיקה די פשוטה ומתוך הנתונים על כמות החיפושים ניתן להעריך באופן די מדויק כמה פניות פוטנציאליות ( לידים ) יש בתחום בחודש ממוצע וגם לדעת מה יהיה המחיר.
אילו סוגי תוצאות מוצגים במנוע החיפוש של גוגל?
1) תוצאות "אורגניות", אילו אתרים אשר מופיעים ללא תשלום והגולשים מאוד אוהבים להיכנס אליהם מכיוון שזו מעין המלצה של מנוע החיפוש לגבי טיב האתרים. תחשבו, אם תוצאות החיפוש לא יהיו טובות אז אנחנו נעבור לחפש במנוע חיפוש אחר...
כדי להגיע לדף הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש צריך לבצע תהליך אשר נקרא קידום אתרים אורגני, קשה להגדיר מיהו מומחה לקידום אתרים כי גוגל משנה מעת לעת את האלגוריתם שאחראי לחישוב מיקום האתרים בתוצאות החיפוש, גם חברות קידום האתרים הטובות ביותר בישראל נפגעו יותר מפעם אחת לאחר עדכון, גם אנחנו בחברת IL-BIZ מכירים את ההרגשה של הנפילה התלולה מהדף הראשון בגוגל וזה אכן כואב. ברשותנו אתרים רבים במגוון תחומים אשר כבר נמצאים היום בדף הראשון בגוגל ודרכם לקוחותינו מקבלים פרסום וכמובן לידים איכותיים.
2) תוצאות "ממומנות" : מודעות פרסום, תשלום פר קליק ( כניסה לאתר ), לידים מגיעים על ידי קניית תנועה של גולשים לאתר או לדף נחיתה שנבנה במיוחד לשירות או מוצר ספציפי של המפרסם, חלק מהתנועה "תהפוך" ללידים והחוכמה היא להגיע למצב שעלות הפרסום נמוכה משמעותית מהרווח שנפיק עבור הלידים עצמם. לידים אשר מגיעים ממודעות פרסום במנועי חיפוש הם לרוב איכותיים.
לידים מפרסום ברשתות חברתיות, לידים לא ממוקדים ופחות איכותיים
יתרונות – ניתן להביא כמות נכבדה של לידים, פרסום בפייסבוק בתשלום לקבוצות אוכלוסיה וקהלי יעד המחולקים לפי פרמטרים של עיר, מין, סטטוס ותחומי עניין מאוד פופולארי, טוב בעיקר למיתוג ותדמית ופחות לאיסוף לידים.
חסרונות – איכות הלידים נמוכה, עלויות גבוהות והשיטה לא מתאימה לרוב התחומים הקיימים.
יש לקחת בחשבון גם עלויות נלוות, עקב ריבוי הפניות מבוזבז זמן רב על חזרה לטלפונים כאשר אחוז הסגירות כתוצאה מכך הופך למאוד נמוך, רק אנשי מכירות מקצועיים יצליחו להצדיק כלכלית את שיטת הפרסום הזו. תמיד יש יוצא מן הכלל ובפייסבוק יש מספר תחומים בודדים שמצליחים להביא לידים ותוצאות טובות מאשר גוגל.
יתרונות – עלויות מאוד זולות לפרסום לפי כניסות או צפיות, עלות חד פעמית עבור הפקת וידיאו וגם ההפצה ברשת די זולה. לפעמים הדרך הטובה ביותר להעביר ולהמחיש מסר היא על ידי סרטון וידאו.
חסרונות – בדומה לפרסום בפייסבוק גם כאן אנו מפרסמים לקהל בעל פוטניצאל להיות לקוח אבל לא מישהו שכרגע מבצע חיפוש פעיל ונמצא במצב תודעתי לרכישה ולכן איכות הלידים פושרת, יש בעיקר פניות של מתעניינים ולא של לקוח מגובש שכבר החליט שהוא צריך את המוצר או השירות, יוצא מן הכלל סרטוני וידאו בעלי מאפיינים ויראלים שגורמים לאנשים לקנות וגם לשתף את הסרטונים לחברים.
איכות הלידים תלויה במקור הליד, הכוונה מהיכן הגולש הגיע? אם הגולש הגיע במקור ממנוע חיפוש אז כמובן שהליד מאוד איכותי ואם הגולש הגיע מקמפיין פרסום בתשלום אז כמובן שנראה כמות לידים יפה אך האיכות תהיה מאוד נמוכה.
יתרונות - כמויות מאוד גדולות של לידים במחיר מאוד סביר, אנשים שמחפשים מחיר הם צעד אחד לפני רכישה וכעת הם עושים את הבדיקה האחרונה, יש טעות לחשוב שמי שמחפש מחיר הוא רק מתעניין או אחד שלא מעניין אותו האיכות אלא רק לקנות בזול, זה ממש לא נכון! אף אחד לא רוצה להיות פראייר ולכן בודקים את עניין המחיר.
חסרון - לא כל אחד יודע למכור ליד כללי, הכוונה בליד כללי הוא שהלקוח צריך את המוצר או השירות שלכם אבל הוא לא מכיר את העסק שלכם. לקוחות אשר רוכשים ממני לידים מקבלים הדרכה כיצד להגדיל מכירות עבור לידים כלליים.
חסרון – מעט מאוד לידים וסיכוי סגירה מאוד נמוך וזאת עקב ריבוי המתחרים המפרסמים באותו תחום.
יתרון – רק אם הפרסום מאוד זול הוא יכול להצדיק את עצמו, מחיר פרסום באינדקסים מושפע בדרך כלל ממיקום המודעה, ככל שהמודעה ממוקמת גבוה יותר כך העלות עולה. לרוב פורטלים מתמחרים פרסום ע"פ כמות צפיות והמחירים מאוד נמוכים.
לידים לעסקים שעובדים עם עסקים אחרים ולא עם לקוחות פרטיים
יתרונות - קהל היעד ידוע מראש, ניתן למצוא אותו באינטרנט בקלות יחסית ולכן לארגן רשימת לקוחות פוטנציאליים זה לא בשמיים, מכיוון שמדובר על לקוחות עסקיים אז לא מדובר כאן לרוב על עבודה "מזדמנת" אלא עבודה חודשית קבועה ולכן גיוס לקוח שווה הרבה מאוד כסף ובעל עסק שמבין עניין מוכן לרוב לשלם "כסף טוב" על לידים וגם לתגמל על סגירות בפועל.
חסרונות - היתרון הוא גם החיסרון, מכיוון שמדובר על עבודה קבועה אז סביר להניח כי לכל בית עסק יש כבר נותן שירות קבוע שהוא מרוצה ממנו ולכן צריך לחכות בסבלנות "לקצר" בניהם שזו בעצם ההזדמנות לקבל צ'אנס להתחלת עבודה.
אנחנו בחברת איי. אל. ביז קידום עסקים באינטרנט מומחים בשיווק B2B לעסקים ויכולים לדאוג שכל הלקוחות העסקיים הפוטנציאלים יכירו אותך ויראו פרסומים שלך באופן שוטף ולא פחות חשוב יבינו שאתה מקצועי במה שאתה עושה.
יתרונות - שיחה מקדימה מול לקוח פוטנציאלי יכולה לעזור במספר מישורים :
סינון לידים לא איכותיים.
שכנוע לקוחות ומתן המלצות מתוך נקודת מבט אובייקטיבית, דבר שיעזור בתהליך המכירה עצמו.
הכל פתוח - שיחה מקדימה, זה סוג של כל האופציאות פתוחות, דלת האפשרויות לא נסגרה, טיוב שנעשה ע"י איש מכירות מקצועי בוודאות יצור יותר פגישות ומכירות.
חסרונות - יש הרבה שרואים במחיר הליד כמאוד יקר ביחס לכל שאר סוגי הלידים, כי כאן בנוסף לקניית הלידים הרגילה ( לא משנה מאיזה מקור הגיע הליד ) יש תשלום לאיש הטלמקרטינג, במקרה הזה לרוב היקר יוצא יותר זול מהאלטרנטיבות וזאת מפני שיש יותר מכירות ומיניסון שלנו באיי אל ביז זו האופציה המשתלמת ביותר, אצלנו זה תחת קטגוריה של יתרון ואפשר אפילו להגיד משמעותי.
לידים שהגיעו ממרכזי call center, שיחות יזומות לרשימות קרות ( אנשים שלא פנו ולא חיפשו את השירות או המוצר )
יתרונות - ניתן לגייס הרבה לידים ובעיקר לידים בלעדיים.
חסרונות - ליד לא איכותי בעליל, קשה להפוך את הליד למכירה בפועל, לרוב "הלקוחות הפוטנציאלים" לא זוכרים בכלל שהשאירו פנייה.
יתרונות - קהל יעד אינסופי, ניתן לרכוש רשימות דיוור גדולות ומפולחות ובמקביל להביא בשליחה אחת בודדת די הרבה לידים.
חסרונות - לידים באיכות בינונית, חלק ממקבלי הדיוור לא יאהבו לקבל את המייל, מבחינתם זה דואר זבל ויהיו להם רגשות שלילים למותג המפרסם, הבעיה הנוספת היא ריבוי תביעות עבור שליחת ספאם ללא אישור דבר שיכול בקלות להביא את כל פעילות השיווק למצב של הפסד, בישראל יש אלפי תובעים סדרתיים, אנשים שנרשמים לקבלת דיוור ומיד לאחר הדיוור הראשון שהם מקבלים, במקום לעשות "הסרה" מרשימת התפוצה הם מבקשים במייל חוזר שלא ישלחו להם יותר דיוור וכזה לא קורה הם מגישים תביעה.
ליד כללי הוא פנייה של לקוח מתעניין אשר פונה לקבלת שירות מאתר השוואת מחירים או אתר ממוקד נישה ואותו לקוח אינו יודע מי הם בעלי המקצוע אשר מספקים את השירות, הוא פשוט סומך על האתר שיפנה אליו בעלי מקצוע איכותיים ואמינים.
ליד ממוקד והכוונה ממוקד "בעל מקצוע" , זהו ליד זהה לליד כללי אך כאן יש פנייה ישירה לאותו נותן שירות וכמובן שהסיכוי לסגירת עסקה הוא קצת יותר גדול.
ככל שיהיו יותר פרטים אודות נותן השירות כך יגדלו סיכויי הסגירה אך כמות הלידים תרד משמעותית!
איך להגדיל את כמות הלידים ? הגיע הזמן לשפר יחס המרה
חסכון כספי ועלייה בכמות הלידים האיכותיים מושג באמצעות שיפור איכות "דף הנחיתה" הכוונה לדף האינטרנט שהגולש המתעניין רואה בטרם הוא מחליט האם לשלוח לנו פנייה או לוותר. דבר אשר מוביל אותנו לשאלות הבאות : ליד כללי או ליד ממוקד ? פרסום באמצעות מיניסייט או אתר ?
מיניסייט בדרך כלל הוא אתר של דף אחד, הוא יכול להיות בעל כתובת אינטרנט עצמאית או דף בתוך אתר נישתי גדול.
יתרונות מיניסייט : עלות זולה יותר מאשר הקמת אתר אינטרנט.
חסרונות : יש לרכוש תנועה מכיוון שהוא לא בנוי להתקדם במנועי חיפוש ואין בו הרבה אינפורמציה, מה שבאתר אינטרנט יש.
המלצה שלי : אפשר להרוויח משני העולמות, לבנות אתר נחיתה למעשה ממש כמו האתר הזה, כל דף ממוקד ורלוונטי בפני עצמו לאותו מוצר או שירות דבר שיגרום להוזלה משמעותית בעלויות הפרסום ומצד שני גם לעלייה ביחס ההמרה, אתר נחיתה יצליח גם להתקדם בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש ולהביא לנו תנועה חינמית לאתר.
מהי הדרך הנכונה לחזור ללידים ( וידיאו )