×


תפריט נגישות

מחירון הוט מובייל

הדרך המהירה והמשתלמת ביותר להצטרף להוט מובייל

נציג שירות אישי ללא תור וללא המתנה

כמה עולה להצטרף להוט מובייל? איזה מסלולים יש בהוט מובייל?
ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם בתחתית הדף מחירון מלא ומעודכן עבור מבצעי הוט מובייל.
 

HOT mobile חבילות סלולר

הצעה
מחיר

Hot Mobile - חבילה מושלמת 200GB פלוס FIX

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 120 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 200 ג´יגה גלישה.

₪44.90

כולל שירות תיקונים הוט מובייל FIX, מחיר לשנתיים

Hot mobile - מושלמת 150 ג´יגה

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 110 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 150 ג´יגה גלישה.

₪29.90

מחיר קבוע למשך שנה

Hot Mobile - מושלמת 200GB פלוס NORTON

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 110 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 200 ג´יגה גלישה.

₪44.90

כולל חבילת אבטחה Norton, מחיר לשנתיים

Hot Mobile - 5G

שיחות וSMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 250 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, גלישה עד 750 ג'יגה.

₪49.90

עלות חודשית 49.9 בצירוף 2 מנויים ומעלה, קו בודד בעלות 54.9 ש"ח לחודש מחיר קבוע ל3 שנים. 750 ג'יגה.

מחירון הצטרפות למסלולי הוט מובייל בקליק - HOT mobile

טלפון מוקד מכירות מבצעי הוט מובייל 072-2773148

 

*** לא ניתן להעביר למוקד שירות לקוחות ולכן אם את או אתה כבר לקוחות קיימים של הוט מובייל תתקשרו בבקשה לטלפון 053*

 

 

כל מה שצריך לדעת על הצטרפות להוט מובייל.

 

הצטרפות להוט מובייל

 


יש לכם מכשיר סמארטפון ונמאס לכם מהחברה שאתם נמצאים בה כבר שנים. הרפורמה בסלולר משנת 2016 מאפשרת לכם לעבור מחברה לחברה ללא בעיה ומה שפעם היה סיוט עד בלתי אפשרי קורה היום בכמה דקות, ניוד קו טלפון סלולרי לחברת הוט מובייל או כל חברת תקשורת אחרת קורה בקליק, ניתוק - ניוד וחיבור, זהו, מזל טוב, עברתם חברה!

 

פעם בשביל לעבור מחברת סלולר אחת לחברה אחרת הייתם צריכים להתקשר לשירות לקוחות בחברה בה אתם מנויים ולחכות דקות ארוכות על הקו, לאחר מכן כמו כדור במשחק פינג פונג להיות מועברים מנציג לנציג עד שמישהו היה טורח בטובו לענות לכם ורק אם הם לא הצליחו לייאש אתכם ולגרום לכך שתנתקו את השיחה... רק אז היה מתחיל מסע השכנועים האינסופי, נציגי שימור לקוחות היו מנסים בכל דרך למנוע מכם לעבור חברה ובדרך היו מפעילים את כל מנופי הלחץ הקיימים.

 

הפחדות כאלו ואחרות, הצעות לחבילות זמניות טובות יותר, הטבות שלא הכרתם לפני כן, מנהלים שמתקשרים אליכם פעם אחר פעם וכל מה שהיה גורם לכם להתעכב עם המעבר ולעיתים אפילו להתייאש. לעיתים די קרובות לאחר שכבר עוברים חברת סלולר ובשעה טובה ומצלחת... עדיין היו ממשיכים להופיע החיובים מהחברה שהייתם מנויים אליה ועד שהסיוט הזה היה נגמר והייתם מקבלים את כל הכסף שמגיע לכם בחזרה היו עוברים חודשים ארוכים.

 

היום זה כבר לא ככה ומעבר מחברה לחברה הוא פשוט וקל, בעיקר כשמדובר על מעבר לחברת הוט מובייל. אם תשאלו רבים על חברת סלולר מומלצת אז הרוב המוחלט יגיד לכם חברת הוט מובייל.

 

 

כרטיס סים של הוט מובייל

 


יש לכם כרטיס סים הוט מובייל? אם יש לכם בגלל שפעם הייתם מחוברים לחברה הזו זה מצוין אך גם אם אין לכם זו לא בעיה. לאחר שיחה עם מוקד מכירות הוט מובייל ישלח לביתכם כרטיס סים חדש אותו תוכלו לחבר למכשיר.

 

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לדף הוט מובייל כאן באתר ולהשאיר הודעה בטופס צור קשר ונציג יחזור אליכם למתן שירות אדיב או לחילופין אפשר להתקשר ולקבל מענה מהיר ויעיל מנציג מכירות. במהלך המענה תקבלו את כל ההסברים איך לבחור מסלול סלולר מתאים ולעשות ניוד קו להוט מובייל. בין אם זה ניוד מחברת פלאפון להוט מובייל או ניוד מחברת פרטנר, סלקום או כל חברת תקשורת אחרת, תהליך הניוד זהה ומהיר.

 

נחדד את הנקודה, בשביל לעבור מפלאפון להוט מובייל, לעבור מסלקום להוט מובייל, לעבור מפרטנר להוט מובייל, לעבור מרמי לוי להוט מובייל, או לעבור מגולן טלקום להוט מובייל לא תצטרכו בכלל לדבר עם החברה שעזבתם, חברת הוט מובייל תעשה את הניתוק והניוד עבורכם ובאופן מיידי גם יפסיקו לחייב את חשבונכם. 

 

 

שיחות לחו"ל ואינטרנט בחו"ל

 


שירות הוט מובייל שיחות לחו"ל מאפשר לכם להישאר בקשר עם האנשים האהובים עליכם שלא גרים או נמצאים בישראל וגם כאשר טסים לחו"ל תהיו מחוברים לשירותי האינטרנט והטלפון.

 

היום בעידן בו התקשורת היא כלל עולמית כל אחד רוצה להיות מחובר ולא משנה איפה הוא נמצא. כל אחד רוצה לשתף בפייסבוק תמונות שלו וכל אחד רוצה לדבר עם חברים או בני משפחה. עם הוט מובייל גלישה ללא הגבלה יכולה להיות גם בחו"ל וזו אם החבילה בהתאם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבקש לשמוע מהן החבילות שמוצעות כרגע ללקוחות חדשים בטרם תצאו לחו"ל. נסיעה לחו"ל תוך ידיעה שאתם מחוברים עם חברת סלולר מומלצת מרגיעה הרבה יותר מאשר אם תיסעו עם חברה שאתם יודעים או חוויתם איתה בעבר בעיות.

 

 

ומה לגבי חוות דעת וביקורת גולשים

 


ביקורות גולשים בחברת הוט מובייל הם הטובות ביותר בשוק הסלולר. היום אי אפשר לתת שירות לקוחות לא טוב בלי שכולם ישמעו וידעו על זה. היום הגולשים נמצאים מסביב לשעון ברשתות החברתיות ועושים עבודה של עיתונאים, הם משתפים חוויות לא טובות, מספקים תמונות או הקלטות שיחה ולכן כל חברה חייבת לתת את הטוב ביותר שלה. כך עושה חברת הוט מובייל שממשיכה לקבל ביקורות גולשים מדהימות דבר שמעיד על השירות המצוין שהיא מספקת ללקוחותיה, ביקורות גולשים חיוביות הן לגבי מחירי חבילות הגלישה שהיא מספקת, הן לגבי הגלישה עצמה והן לגבי המכשירים שהחברה מוכרת.

 

חברת הוט מובייל היא החברה עם הביקורות הטובות ביותר שישנן בשוק הסלולר באינטרנט בישראל, חברה שיש לה לא מעט מעריצים שמאפשרים לה להמשיך לגדול ולתת שירות מצוין.

 

אם גם אתם רוצים להצטרף לחברת הוט מובייל קבלו שוב את מספר הטלפון  072-2773148 או הוט מובייל צור קשר להשארת פרטים כאן באתרנו.

 

מכשירים בחברת הוט מובייל

 


שירותי הוט מובייל מכשירים הם שם נרדף לאיכות בלתי מתפשרת. זה אומר שהחברה מוכרת רק את המכשירים הטובים והמתקדמים ביותר אשר עוברים ביקורות איכות מחמירות. המכשירים של חברת הוט מובייל באחריות כך שגם אם יש לכם בעיה כלשהי יש מי שיסייע לכם לפתור את הבעיה הזו.

 

חברת הוט מובייל עושה הכול על מנת להגיע לפלח שוק גדול באוכלוסייה ומשתדלת להציע מגוון רחב של מכשירי סלולר במגוון רחב של מחירים. המחירים שהחברה מציעה שווים לכל נפש וכל אחד יכול למצוא את מה שהכי מתאים לו.

 

אם אתם רוצים לקנות מכשיר חדש בחברת הוט מובייל, שווה שתבדקו גם על מבצעי החזרת מכשירים ישנים וקבלת תשלום עליהם או מבצעים של הצטרפות עם קו חדש + מכשיר סמאטרפון. מפעם לפעם החברה יוצאת עם איזה מבצע שלא כדאי לפספס ובכדי לקבל את הטוב ביותר מומלץ מדי פעם להכנס לאתר ולבדוק מה חדש במדור מבצעים.

 

חברת הוט מובייל מגוונת באופן תדיר את היצע המכשירים שלה כל הזמן ונשארת בקדמת הבמה מבחינת היצע ואיכות אז אם אתם מחפשים מכשיר נייד חדש כגון אייפון, סמסונג, סוני או אפילו מכשיר סמארטפון סיני טוב וזול אז תשמחו לדעת שחברת הוט מובייל היא החברה אותה אתם מחפשים.

 

 

הוט מובייל לעסקים

 


להוט מובייל יש לא מעט לקוחות עסקיים והחברה גם מאוד מאמינה שללקוחות עסקיים מגיע לקבל הרבה יותר! לקוחות עצמאיים שיש להם מספר עובדים, חברות קטנות ובינוניות ואפילו מפעלי תעשיה, מלאכה ורשתות מזון גדולות מקבלות את המחירים הטובים ביותר ואת ההטבות הגדולות ביותר שאפשר למצוא היום בענף התקשורת בישראל.

 

חברת הוט מובייל מציעה מגוון רחב של חבילות עסקיות הכוללות גלישת אינטרנט ללא הגבלה במהירות 4G, חבילת שיחות והודעות ללא הגבלה, ג'ינגל פרסומת אישי לעסק בזמן המתנה בכל שיחה, SMS אוטומטי הכולל קישור לכרטיס ביקור דיגטלי של העסק, הטבות 1+1 לכרטיסי הופעות ועוד הפתעות רבות.

 

הוט מובייל מובילה את השוק העסקי בעולם הסלולר הישראלי ולא לחינם בכל יום שעובר עוד ועוד חברות ועסקים מצטרפים אליה. חשוב לזכור שהוט מובייל זו חברת בת של חברת הוט תקשורת הידועה ולכן מוצעים גם חבילות מורחבות יותר לעסקים, חבילות של גלישה באינטרנט, ספקית אינטרנט, חבילות טלוויזיה בכבלים וכמובן הטריפל המפורסם של הוט, טלפון קווי ועוד שירותים רבים שחברת הוט מציעה.

 

אם יש לכם עסק ואתם והעובדים שלכם רוצים להיות מחוברים לסלולר אז הוט מובייל היא החברה אותה אתם מחפשים. זו חברה עם צוות מקצועי ומחלקה VIP מיוחדת לעסקים שנותנת מענה מהיר ויעיל, מענה שלא מקבלים באף חברה אחרת שעוסקת בשוק הסלולר לחברות ועסקים.

 

חבילות סלולר לחיילים

 


חברת הוט מובייל משתדלת לעשות ככל שביכולתה עבור החיילים שלנו. היא מספקת מכשירים לחיילים ומספקת בעיקר חבילות שיחות וגישה לחיילים. הוט מובייל לחיילים עושה את הכול על מנת שגם החייל שנמצא במקום הכי מרוחק יקבל את שירותי התקשורת הטובים ביותר. החיילים הם הילדים של כולנו וחברת הוט מובייל מבינה את זה יותר מכולם ולכן היא עושה את הכול על מנת לספק לאותם חיילים את הטוב והמתקדם ביותר. אם יש לכם ילד חייל בצבא הגנה לישראל, אח או כל אחד שאתם רוצים להפתיע ולקנות לו מכשיר סלולרי, יחד עם חבילת סלולר מומלצת, חברת הוט מובייל היא החברה אותה אתם מחפשים. חברה מקצועית מאוד, יעילה מאוד ועושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר.

 

איך מוצאים משווק מורשה של הוט מובייל

 


אם אתם מחפשים משווק מורשה הוט מובייל בחברה ישמחו לסייע לכם. יש פריסה נרחבת של משווקים מורשים של החברה ולא משנה איפה אתם גרים תוכלו למצוא לפחות אחד כזה ולהגיע אליו. בין אם אתם גרים באילת, ובין אם אתם גרים בתל אביב או בטבריה, תוכלו למצוא משווק מורשה הוט מובייל במהירות ובקלות עם סיוע של צוות עובדי החברה. אם תרימו טלפון לחברת הוט מובייל תקבלו את השם והכתובת של המשווק המורשה הקרוב לביתכם, ותוכלו לגשת אליו בכדי שיסייע לכם לפתור כל בעיה.

 

המלצות

 


יש לכם חבר או בן משפחה שהם לקוחות של חברת הוט מובייל? תוכלו לגשת אליכם ולקבל מהם המלצות על החברה. כמעט כל לקוח של החברה יכול להיות ממליץ שלה מכיוון ששביעות רצון הלקוחות כה גבוהה עד שקשה למצוא מי שאינו מרוצה. המלצות הוט מובייל ניתן למצוא גם באינטרנט ללא כל בעיה וכל פורום שתיכנסו אליו תוכלו למצוא בו המלצות על החברה. זה אומר שאין לכם מה לחפש בשום מקום אחר וזה אומר שאם אתם עדיין לא לקוחות של חברת הוט מובייל זה בדיוק הזמן לעשות את זה. אז קדימה למה אתם מחכים? פנו עכשיו לחברת הוט מובייל ותקבלו מענה מהיר ויעיל מנציג של החברה.

 

שירות הלקוחות של הוט מובייל

 


שירות לקוחות הוט מובייל הוא שם נרדף לסבלנות ולאדיבות. כל מי שנתקל בשירות הלקוחות של החברה היה בהלם מה שלא קורה בדרך כלל בישראל. כולנו מכירים את זה שאנחנו צריכים שירות מחברה כלשהיא שאנו לקוחות שלה, ובדרך כלל השירות הזה או לא יעיל או שאי אפשר להשיג אותם בכלל. חברת הוט מובייל מקפידה מאוד על שירות לקוחות מצוין, שירות לקוחות אדיב ומקצועי ובעיני הנציגים של החברה כל לקוח הוא עולם ומלואו. כל לקוח מקבל את השירות הטוב ביותר בזמן המהיר ביותר ואם הוא לא מקבל אותו מיד הוא מקבל טלפון חזרה מהר מאוד ממערכת השיחות החוזרות. אם אתם אנשים עסוקים ואתם לא רוצים לחכות על הקו אם יש עומס חריג, הטכנולוגיה של החברה תאפשר לכם לנתק את השיחה ולקבל שיחה חזרה מיד כשיגיע תורכם.

 

הסניפים בהוט מובייל

 


אם אתם מחפשים הוט מובייל סניפים תוכלו למצוא על ידי הכוונה מנציג של החברה בטלפון. אם יש לכם בעיה כלשהיא עם המכשיר שלכם או אם אתם רוצים להגיע ולשמוע מה עוד יש לחברה להציע כדאי לכם להגיע לאחד הסניפים שלה שקרובים לביתכם. שם תקבלו יחס אישי ותוכלו לשבת בנוחות, תקבלו מענה מהיר ויעיל על כל שאלה שעולה במוחכם. הסניפים של חברת הוט מובייל מפוארים ונוחים וזה חלק מתפיסה שירותית שהוט מובייל עובדת לפיה, תפיסה שירותית שאומרת שהלקוח צריך להרגיש נוח בכל מקום ולקבל את מקסימום היחס לו הוא ראוי. בסניפים של הוט מובייל תוכלו לבחון את המכשירים השונים ולקבל על כל אחד מהם הסבר מפורט ולהחליט בצורה שכלתנית מה הכי טוב לכם לאחר שתקבלו את כל האינפורמציה הרלוונטית בשבילכם.

 

המחלקה הטכנית

 


אם רכשתם מכשיר מהוט מובייל ולאחר זמן מה יש לכם איזו שהיא בעיה איתו, אתם מוזמנים לפנות אל החברה ולקבל שירות מהיר ומקצועי. הצוות הטכני של החברה עושה הכול על מנת שהלקוח יקבל כמה שיותר מהר את המכשיר שלו בחזרה, ובכדי שהוא יוכל לחזור ולעשות בו שימוש כמה שיותר מהר. בעידן שלנו בו הסמארטפון הוא חלק בלתי נפרד מחיינו יש חשיבות רבה למהירות התיקון של התקלה והוט מובייל עושה את הכול בשביל שזה יקרה כמה שיותר מהר והלקוח יוכל לחזור לשגרה מלאה. אם אתם מחפשים שירת מקצועי יחד עם יחס אדיב, הוט מובייל היא החברה אותה אתם מחפשים. חברה ייחודית שמובילה את השוק בישראל.

 

הוט מובייל – הכי טוב שיש...

 


בין אם אתם אנשים פרטיים ובין אם אתם אנשי עסקים, בין אם אתם חיילים ובין אם אתם שוטרים או עובדים או מנהלים כל חברה או עסק אחר, חברת הוט מובייל היא החברה אותה אתם מחפשים. הוט מובייל היא חברה צעירה ודינאמית, חברה שרואה את הלקוח כראשון שצריך לקבל את היחס והשירות הטובים ביותר. הוט מובייל היא חברה שמי שעוד לא עבר אליה צריך לעבור בשביל להבין על מה כולם מדברים, חברה מקצועית ואיכותית שאין עוד כמוה בישראל. הוט מובייל תשמח לקבל גם אתכם למשפחתה ותשמח להעניק לכם שירות שלא הכרתם קודם לכן ברמתו.

 

נציג מכירות מטעם הוט מובייל ממתין לספק לך שירות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.