×


תפריט נגישות

מחירון טלמרקטינג וטלמיטינג

מחפש לדעת כמה עולה טלמרקטינג וטלמיטינג?

כמה עולה טלמרקטינג וטלמיטינג?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון טלמרקטינג וטלמיטינג מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך טלמרקטינג וטלמיטינג.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות טלמרקטינג וטלמיטינג בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברות טלמרקטינג וטלמיטינג, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

סוגי טלמרקטינג וטלמיטינג

מחירון מומלץ

מחירון טלמרקטינג וטלמיטינג עודכן בתאריך 25.06.19

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים

   
כמה עולה טלמיטינג?

אופי המענה - שירות, תיאום פגישות, מכירות

מתאים לחברות, עורכי דין, חברות תקשורת, מנתחים פלסטיים, חברות תיירות, בעלי מקצוע חופשיים ועוד.

טווחי מחירים לפי דקות
טלמיטינג עד 100 דקות
טווחי מחירים - 280-300 ש"ח

טלמיטינג עד 200 דקות
טווחי מחירים - 680-700 ש"ח

טלמיטינג עד 500 דקות
טווחי מחירים - 1,000-980 ש"ח

הערה: כל פגישה בפועל תוספת 50 ש"ח


טווחי מחירים לפי רשומות

טלמיטינג עד 5,000 רשומות
טווחי מחירים - 14,000-15,000 ש"ח

טלמיטינג עד 10,000 רשומות
טווחי מחירים - 28,000-30,000 ש"ח

טלמיטינג מ 50,000 רשומות
טווחי מחירים - 130,000 ש"ח ומעלה

 

כמה עולה טלמרקטינג?

אופי המענה - שירותתיאום פגישותמכירות

מתאים לבעלי מקצוע, חברות בנייה, חברות תקשורת, חברות כח אדם, חברות ליסינג, חברות תיירות ועוד.

שיחות מכירה לפי דקות
טלמרקטינג עד 60 דקות
טווחי מחירים - 70-80 ש"ח

טלמרקטינג עד 90 דקות
טווחי מחירים - 90-120 ש"ח

טלמרקטינג עד 120 דקות
טווחי מחירים - 120-150 ש"ח

הערה: כל פגישה בפועל תוספת 50 ש"ח

שיחות מכירה לפי רשומות
טלמרקטינג עד 5,000 רשומות
טווחי מחירים - 14,000-15,000 ש"ח

טלמרקטינג עד 10,000 רשומות
טווחי מחירים - 28,000-30,000 ש"ח

טלמרקטינג מ 50,000 רשומות
טווחי מחירים - 130,000 ש"ח ומעלה

 

מה זה מענה אנושי לעסקים?


שירות מענה אנושי לעסקים נותן לבעל העסק זמינות של 24 שעות עבור מענה טלפוני או מענה בצ'ט לשירות לקוחות ומכירות, מילוי יומן פגישות, הפצת התראות SMS בין עובדי החברה ועוד...

שירות מענה אנושי לעסקים מאוד יעיל וזול ולכן רוב העסקים בישראל משתמשים בשירות של מוקד טלפוני זה או אחר, רק כדי לא לפספס שיחת מכירה או לקוח לא מרוצה שעד שחוזרים לתת לו שירות הוא כבר לקוח של המתחרים שלכם/

 

מה זה טיוב לידים ?

 

טיוב לידים זה שירות שבו המוקד הטלפוני מקבל פניות של מתעניינים במייל או בשיחות טלפון שלאחריו מתבצע תהליך של סינון שבסופו מועברים לבעל העסק רק פניות רלוונטיות ואף קובעים פגישות ביומן. זהו שירות מאוד פופולארי שחוסך לבעל העסק זמן וכאב ראש לא קטן..

 

מה זה טלמרקטינג ? דרך חדשה למכירה

 

המילה טלמרקטינג מורכבת משתי מילים – טל – כקיצור למילה טלפון, ומרקטינג- שיווק. מכאן שטלמרקטינג היא שיטת שיווק טלפונית של מוצרים / שירותים שונים. קיימים שני סוגים של מקבלי שיחות הטלמרקטינג:

1. לקוחות פוטנציאליים לשיווק / מכירה של מוצר או שירות מסוימים, יהיו אלה לרוב אנשים שיש להם מכנה משותף כלשהוא, ופרטי ההתקשרות עימם נלקחים ממאגרי מידע בעלי חתך מסוים.

2. אנשים שרירותיים - דרך ספר טלפונים או אינטרנט. חברות המתעסקות בשירותי טלמרקטינג יפנו ללקוחות מסוג זה על מנת לבצע סקר שוק או על מנת לבדוק את דיעותיהם, לפני הפצת מוצר חדש בשוק מסוים.

 

סוגי שיחות טלמרקטינג

 

• מכירת פריט או שירות.

• החתמת מנויים לעיתון / שירות אינטרנטי ועוד.

• שדרוג שירותים שונים במגוון תחומים.

• ביצוע סקרים.

 

אילו חברות נותנות שירות זה?


בשוק קיימות עשרות (אם לא מאות) חברות המציעות שירותי טלמרקטינג. רוב החברות האלה ייתנו במקביל גם שירותים הנקראים טלמיטינג – תיאום פגישות לסוכני מכירות שטח עם לקוחות פוטנציאליים. את החברות האלה ניתן למצוא בכל הארץ. החברות נותנות שירות לגופים וארגונים קטנים כגדולים, אשר אין באפשרותם לבצע שירות זה בעצמם מסיבות של חוסר כוח אדם מקצועי בתחום זה, חוסר ידע בתחום, או על בסיס של פרויקטים חד פעמיים או מזדמנים.

 

מי עובד בתחום זה?


עבודה בתחום הטלמרקטינג נפוצה מאד בקרב תלמידי אחרי תיכון הממתינים לגיוסם לצבא, או בקרב חיילים משוחררים. הדרישות לתפקיד המוקדן לא תהיינה גבוהות, ויידרשו בעיקר יחסי אנוש טובים, התנסחות טובה בעל פה בעברית, אנגלית ואולי גם בשפות נוספות, כושר שכנוע, ואוריינטציה מכירתית ושיווקית. לרוב אין צורך בתואר ראשון או לימודים אקדמיים כתנאי לעבודה בתחום זה.

יחד עם זאת חשוב לציין שעבודה זו אינה מתאימה לכל אחד. מי שמשתכנע בקלות לטיעוניו של האחר או שחסר את הביטחון העצמי של שיחת עידוד מכירה, לא יצליח בתפקיד זה. אלה המתאימים עשויים ליהנות מתגמול כספי שיכול להיות גבוה, ולהתבסס על בונוסים ועמלות למוקדנים המבצעים מכירות רבות של השירות או המוצר, ואלה העומדים ביעדי החברה לגבי קהל יעד מסוים.

 

מה זה טלמיטינג ? הדרך הנכונה לשיווק העסק

 

אחת משיטות השיווק הנפוצות והמוצלחות ביותר היא שיטת הטלמיטינג. באמצעות שיטת טלמיטינג יכול העסק להגיע לקהל גדול של לקוחות ולהציע ללקוחות ספציפיים הצעות ערך והצעות שיווקיות באופן אישי ושירותי. עסקים רבים נתקלים בצורך של ביצוע טלמיטינג על מנת להגיע אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי להם ולהציע לו את השירות או המוצר של העסק באופן שיסייע להגדלת הרווחים ולהגדלת מאגר הלקוחות.

שיווק באמצעות טלמיטינג יכול להיות אפקטיבי ביותר הן בעבור מכירת מוצרים והן בעבור מתן שירותים ללקוחות קיימים. בעוד ששיטות שיווקיות אחרות תלויות רק בגורמים בודדים, שיטת שיווק באמצעות טלמיטינג תלויה בגורמים רבים בהם הגורם המבצע את הטלמיטינג והגורם המיישם את הפגישה שנקבעה ולכן יכול להיות שמי שקבע את הפגישה עשה את עבודתו נאמנה אולם הפגישה לא תהיה אפקטיבית אם הלקוח לא יפגוש איש מקצוע מיומן ומקצועי אשר יציע את השירות והמוצרים הרלוונטיים לו ביותר.

 

כיצד לבצע טלמיטינג?

 

תהליך טלמיטינג יכול להתבצע באמצעות החברה עצמה על ידי נציגי טלמיטינג אשר עובדים בחברה או על ידי חברה חיצונית המתמחה במתן שירותי טלמיטינג לעסקים. טלמיטינג באמצעות עובדי החברה מתאים בעיקר לחברות אשר מבצעות טלמיטינג על בסיס יומי או שמבססות את עיקר הקשרים שלהם עם הלקוחות הפוטנציאליים באמצעות ביצוע טלמיטינג. טלמיטינג המבוצע על ידי חברות חיצוניות מאפשר התמקצעות בביצוע הטלמיטינג ובנוסף ליישום הטלמיטינג גם ניהול נכון של מאגרי המידע והלקוחות הפוטנציאליים.

אחד הקריטריונים החשובים להצלחת תהליך טלמיטינג הוא תסריט שיחה רלוונטי ונכון שייעשה בו שימוש על ידי הנציגים הטלפוניים. תסריט השיחה צריך להיבנות באופן שימשוך את הלקוח מעברו השני של הקו ובמקביל יתרום לתחושת הריצוי שלו מהשיחה ולכן על התסריט לכלול גם אלמנטים מכירתיים וגם אלמנטים שירותיים על מנת להיות אפקטיבי ביותר.

קריטריון נוסף להצלחת טלמיטינג הוא ביצוע איתור מוקדם של לקוחות פוטנציאליים והגדרה מדויקת ככל הניתן של השוק הרלוונטי לבית העסק. פנייה לביצוע טלמיטינג ללקוחות שאינם פוטנציאליים לבית העסק עלול לגרום נזק יותר מתועלת לבית העסק ולגרור בנוסף לבזבוז הזמן גם הפסדים כספיים.