×


תפריט נגישות

מחירון לאופנוע

כמה עולה שירותים עבור האופנוע ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון שירותים לאופנוע מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של נותני שירות עבור האופנוע בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר עבור שירותים לאופנוע מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה שירותים ומוצרים לאופנוע ?

סוג מוצר וטווחי מחירים

כיסוי עבור אופנוע
100-250 ש"ח
     
ערדליים עבור אופנוע
100-180 ש"ח
     
מגפי רכיבה לאופנוע 
800-1,800 ש"ח
     
מגן ברכיים לאופנוע
250-500 ש"ח

     
קסדות לאופנוע

     
קסדת אופנוע 
500-1,500 ש"ח
     
מותג קסדת אופנוע
2,000-4,000 ש"ח
     
קסדת כביש (שלושת רבעי)
250-1,000 ש"ח
     
מותג קסדת כביש (שלושת רבעי) 
1,000-1,800 ש"ח
     
קסדת שטח 
500-1,700 ש"ח
     
מותג קסדת שטח
2,000-3,400 ש"ח
     
דיבורית לקסדה של אופנוע
700-1,400 ש"ח
     
קסדה נפתחת
400-800 ש"ח
     
מותג קסדה נפתחת 
1,200-2,000 ש"ח
     
קסדת אופנוע עבור ילדים 
400-600 ש"ח
     
     
שריון מגן לאופנוע
     
צביצב - שריון מגן  
300-700 ש"ח
     
מותג צביצב - שריון מגן  
800-1,200 ש"ח
     
     
מכנסיים לאופנוע
     
מכנסיים עבור רכיבה על אופנוע
200-300 ש"ח
     
מותג מכנסיים עבור רכיבה על אופנוע
500-1,300 ש"ח
     
     
חליפות לאופנוע
    
     
חליפת גשם לריכבה על אופנוע 
150-350 ש"ח
     
חליפת שטח לרכיבה על אופנוע 
500-900 ש"ח
     
מותג חליפת שטח לרכיבה על אופנוע
1,000-1,200 ש"ח
     
     
משקפי אבק לאופנוע
     
משקפי אבק לאופנוע
100-200 ש"ח
     
מותג משקפי אבק לאופנוע
250-450 ש"ח
     
     
מעילים לאופנוע
     
מעיל חורף לאופנוע
500-1,100 ש"ח
     
מותג מעיל חורף לאופנוע
1,500-2,600 ש"ח
     
מעיל קיץ לאופנוע
500-800 ש"ח
     
מותג מעיל קיץ לאופנוע
700-1,500 ש"ח
     
מעיל רב עונתי לאופנוע
600-1,000 ש"ח
     
מותג מעיל רב עונתי לאופנוע
1,000-1,600 ש"ח
     
     
כפפות לאופנוע    
     
כפפות חורף לאופנוע  
100-200 ש"ח
     
מותג כפפות חורף לאופנוע
200-500 ש"ח
     
כפפות קיץ לאופנוע
150-300 ש"ח
     
מותג כפפות קיץ לאופנוע
300-600 ש"ח
     
     
ארגזי אופנוע    
     
ארגז עבור אופנוע 48 ליטר 
500-700 ש"ח
     
ארגז עבור אופנוע 42 ליטר
350-600 ש"ח
     
ארגז עבור אופנוע 28 ליטר
300-400 ש"ח
     
     
מנעולי שרשרת לאופנוע    
     
מנעול שרשרת לאופנוע (12 מ"מ)
200-400 ש"ח
     
מנעול שרשרת לאופנוע (10 מ"מ)  
150-250 ש"ח
     
     
חילוץ אופנועים    
     
חילוץ אופנוע בתנאי שטח
250-500 ש"ח
     
מנוי שנתי עבור גרירת אופנוע  
200-300 ש"ח
     
גרירת אופנוע
100-300 ש"ח
     
אחסון אופנוע ללילה אחד
80-120 ש"ח
     
תיקון דרך עבור אופנוע
150-200 ש"ח
     
פריצת מנעול של אופנוע 
150-350 ש"ח
     
התנעת אופנוע 
150-200 ש"ח
     
אספקת דלק בשטח לאופנוע
100-150 ש"ח

ט.ל.ח

 

מחירון לאופנוע בקליק

טיפים עבור בחירת קסדות: עידן מגן הראש

על הראש שלנו התחלנו להגן עוד אי אז, ברכיבה על סוסים, עם האבירים. הקסדה הייתה החלק הראשון של שריון מתכת הגדול, היציב. אפילו חייל רגלים חובש היה קסדה לפני שהיה ברשותו לרכוש לעצמו מגן חזה ראוי. גם הכומתה של היום הינה תזכורת לאותם ימים עברו, בהם הגנו על הראש שלנו כהלכה. אבל לא בכל מקום מוזנח הראש שלנו כמו בצבא- על הכביש למשל, אפשר לראות סוגים שונים של קסדות מגנות על סוגים שונים של ראשים.


על האופניים

את החוק על חבישת קסדות בעת רכיבה על האופניים אפשר עדיין להגדיר כחדש. עד לאותו חוק גורלי, רבבות נפגעו ונפצעו באופן טיפשי לכל הדעות, מנפילות שונות ולעיתים במעורבות של רכבים, בגלל פגיעות ראש. פגיעות ראש הינן פגיעות שלעיתים קרובות קשה להחלים מהם וגם כאשר זה קורה, תהליך ההחלמה יכול להיות ארוך ומתיש עד בלי די. הדבר חשוב עוד יותר כאשר מדובר על ילדים. אולם ילדים בעלי יכולות גבוהות יותר להחלים לאחר טראומת ראש, אבל הם גם קטנים יותר פיזית ולכן מועדים יותר לתוצאות קטלניות של תאונות כאלה.


על האופנוע

קסדות שונות אך חשובות, אולי אפילו יותר, מאלה של האופניים הנן קסדות האופנוע. קסדת האופנוע שונה בעיצובה מזו של האופניים- היא סגורה לחלוטין, זאת בניסיון להגן גם על חלקי הלסת של הרוכב. הסיבה לכך ברורה למדי: האופנוע נוסע במהירויות גבוהות עד מאד ולכן גם התאונות אליהן הוא מועד חמורות הרבה יותר מהאופניים. לצערנו מראות הסטטיסטיקות כי רוכבי האופניים נוטים להסתבך יותר בתאונות הדרכים בכלל, ובתאונות קטלניות בפרט- לכן קסדה איכותית יכולה לעשות את ההבדל בין החיים למוות.


במסלול

לעיתים נראה הדבר אבסורד שגם בתוך רכב סגור יחבוש האדם קסדה. אך כאשר מדובר על מסלולי מירוצים, המהירויות כל כך גבוהות שחלק ממערך ההגנות של הנהג חייבת להיות גם קסדה. הקסדה ממלאה גם תפקיד חשוב במגן נגד האש שעל הרוכב, המגן עליו במקרה של התלקחות הרכב- דבר לא נדיר כלל במירוצים. כאשר הרכב מגיע למהירויות של 200-300 קמ"ש- הקסדה חיונית.


טיפים עבור בגדי אופנוענים:

אין ספק שהאופנוע הוא הרבה מעבר לכלי תחבורה. אנשים המבינים זאת מעריכים את ביצועיו ותכונותיו של האופנוע לא פחות, ואולי אף יותר, מאשר אלה של המכונית. הארלי דווידסון הינו מותג האופנועים המוכר ביותר בעולם והוא ניחן בחן ויופי, יחד עם מהירויות ושליטה מרבית על הרכב הדו גלגלי על הכביש. אבל בשביל ההופעה לא מספיק רק לרכוש הארלי- חייבים גם בגדי אופנוענים תואמים והולמים.


קודם כל בטיחות

בגדי אופנוענים, למרות החיטוב הרב שהם עושים לגוף האדם, אינם נבראו כבגד מחטב ותו לא. הג'קט למשל: הינו סוג של שחפ"ץ, שריון מודרני אם תרצו, בעל מגנים תפורים בתוך הבגד, שאמורים לשמור על מקומות המפתח בגוף האדם מפני פגיעה במקרה והתאונה תתרחש. מעורבות אופנועים בתאונות נפוצה למדי והעובדה שהנהג לא מוגן כולו בתוך פח המכונית- גורמת לתאונות אלה להיות קטלניות. אין מחקרים המראים כמה בגדי אופנוענים באמת עוזרים בעת תאונה קטלנית, אבל בעת תאונות קטנות אין ספק שמדובר במגן עצמות לא רע.


מקומות המפתח

עיקר המגנים מתמקדים בכתפיים והשכמות, וגם בחלקו העליון של החזה. המגנים דקים יחסית, כך מצד אחד ישנה הגנה כלשהי ומצד שני- המשקל נסבל. אגב משקל, מעילי האופנועים שוקלים לא מעט- אולי עוד משהו שמוסיף לפאסון הכללי של האופנוע. ככלל, מעילי האופנוע מגיעים בשלל עיצובים- כדי להקל על התאמתם לאופי הרוכב והאופנוע. אין ספק שאותם מגינים משמשים גם כמחטבים, כאמור, שבונים חגורת כתפיים מרשימה הן לגבר והן לאישה.


ראש ורגליים

אבל כאשר מדובר על בגדי אופנוענים אין מדובר על מעילים בלבד. בעת הנסיעה באופנוע בד"כ קר מאד, בגלל חיכוך הרוח. לכן אגב, לובשים את המעילים כמעט בכל עונה. בשביל להתמודד עם הקור העז ישנם גם מכנסיים אטומי אוויר, רחבים בד"כ, כדי שאפשר יהיה ללבוש אותם מעל הבגדים של הנהג מבלי לקמט אותם. גם הקסדה היא חלק חשוב בחליפת האופנוען, ואמורה לשמור עליו בעת פגיעת ראש - בתאונות. כיום אין ספק שתאונות קטלניות למדי נמנעו בגלל חבישת קסדה ואנשים שהיו אמורים להיות נכים קשה לכל הפחות - ניצלו בזכותה.

 

טיפים עבור בחירת מוסך קטנועים:

למצוא מוסך טוב זו בעיה לא קטנה. רב האנשים הרי לא מבינים במכאניקה של המכוניות והאופנועים כהוא זה, כך נוצר לו מצב נוח של בעלי ועובדי המוסך להערים עליך ולגבות סכומי עתק על שירותים שאולי לא היית צריך במקרה הטוב, ועבודה רשלנית ומסכנת חיים במקרה הגרוע. את העובדה שנשים, מבוגרים וצעירים מועדים יותר לרמאויות במוסכים אין להכחיש- השאלה הנשאלת היא איך מוצאים מוסך טוב.


שאל חבר

קודם כל, חשוב מאד שתדעו שלעיתים קרובות למדי קורה שמוסך מעדיף לקוחות מסוימים ומרמה אחרים. כך שאם יש לכם מצפון חברתי, ואתם רואים מוסכניק מרמה אדם אחר- גם ההמלצות הכי טובות שתקבלו על המקום כבר לא רלוונטיות. עם זאת, בעיקר בעת חיפוש מוסך קטנועים כדאי להישען על מילה של חבר- אם הוא מצא מוסך איכותי ואמין, כדאי שתלך לשם. אבל השתדל להימנע ממוסכים "של דוד שלי"- כי זה לא אומר הרבה, פרט לקרבת דם.


לחפש חוות דעת וביקורות

בהנחה ואין לך חברים עם סוג הרכב שלך ודעתם לא עוזרת לך, יש אופציה נוספת למצוא חוות דעת. פורומים רבים באינטרנט מציעים היום אפשרויות המלצה. אגב, אם מצאת מוסך קטנועים או רכבים טוב בעצמך, היה אדיב ותחלוק ביקורת חיובית- זה עוזר הן לעסק והן למחפשים מוסך. חשוב, גם אם החלטת לחפש במשהו דמוי ספר טלפונים, שתפנה למקור כלשהו של ביקורת- המלצות גולשים או ביקורת נוסח "יצאת גדול"- שהנה חברה הבודקת את אנשי המקצוע וממליצה עליהם בעצמה.


לתפוס בשתי הידיים

חשוב שהמוסך יהיה מורשה לטיפול במכונית או האופנוע שלך, על זה אין ויכוח. ואם יצא מזלך ומצאת מוסך קטנועים או מכוניות איכותי ואמין, תפוס אותו בשתי הידיים ואל תרפה ממנו. אפילו ביקור אחד במוסך אחר יכול לעלות לך אלפי שקלים, ולעיתים קרובות למדי, גם מיותרים. המלץ לכמה שיותר אנשים על המוסך שלך- כך תגביר את הצלחת העסק שלהם ותוודא שיישארו שם לשרת אותך עוד שנים רבות.

 

טרייד אין קטנועים - מצא לך דיל

זה מכבר ידוע כי לקטנוע יתרונות רבים בכביש, אולי בעיקר בכבישי ישראל. מדובר על כלי רכב קטן ויעיל, שאת החלק הטכני של הפעלתו אפשר ללמוד בשבוע בלבד. הקטנוע כמו חי בכביש משל עצמו, לא רואה ממטר פקקים ובעיות תנועה רבות. מה גם, שכמות הדלק הדרושה להפעלתו מגוחכת ממש ולכן הוא נחשב גם לכלי תחבורה זול תפעול. שלא כמו אחיו הבכור, האופנוע, לא מדובר ברכב עם פוזה אלא כזה המתגאה ביעילות, ניידות וזולות שלו.


כסף ושוב כסף

כדי לרכוש רכב, נחוצה לך השקעה התחלתית וכסף תזרימי להמשך תחזוק הרכב במהלך הזמן שתשתמש בו. אם נדון בהשקעה ההתחלתית- הרי שאין מה לדבר: ברור לכל כי קטנועים זולים יותר אפילו מהרכבים הזולים ביותר. בסכום של כ-10,000 תוכל לרכוש קטנוע חדש, בעוד שלא תוכל לקנות בסכום זהה אפילו את הרכב הישן ביותר, אלא אם כן רצונך בגרוטאות.


שדרוג

מובן שאם ההשקעה ההתחלתית של הקטנוע קטנה יותר מהרכב, גם השדרוג יהיה יותר בעל ביצוע. כך למשל אם אתה מעוניין לשדרג לדגם טוב, חדש או מעניין יותר של קטנוע, קיימים שלל שירותי טרייד אין קטנועים שישמחו לתת לך את השירות, במחירים מצחיקים ממש. למרות שגם ברכבים אפשר ליהנות מטרייד אין אטרקטיבי, הרי טרייד אין קטנועים הוא בעל מגוון גדול יותר של בחירה.


פרטי או חברה

טרייד אין קטנועים הנעשה בחנויות הרלוונטיות לעיתים משתלם יותר מאשר מכירת הקטנוע ורכישה של אחד חדש, אולם, בשונה משוק המכוניות- חברות הקטנועים הגדולות עדיין לא חיסלו כליל את השוק של מכירות יד שנייה של קטנועים. צעירים יעדיפו קטנוע חדש אולם, אבל לעיתים ידם קצרה אפילו באותו סכום התחלתי זעום והם מתחילים מסכום נמוך עוד יותר. חשוב לציין כי גם התחזוקה השוטפת של הקטנוע קטנה ביחס לזו של הרכב: החלקים, הדלק ואפילו הביטוחים (בחישוב כולל).


הסכנות שבדבר

אי אפשר לדבר על הקטנוע מבלי לציין שמדובר על כלי רכב מועד לתאונות, ותאונות קטלניות בעיקר. מפאת חוסר ההגנה של הפח סביב גוף האדם- הנהג פגיע ביותר בעת התאונה. אבל זהו החיסרון היחיד.


מכירת קטנועים – רכב נוח, קל וזול

כל מי שעוצר ברמזור אדום בתל אביב מכיר את התופעה בה ליד הרמזור מתקבצים לאט לאט רוכבי קטנוע רבים, אפילו למעלה מעשרה, והם מחכים שהאור ברמזור יתחלף לירוק, ומיד פורצים ונוסעים הלאה. ואכן, קטנוע הפך להיות כלי תחבורה יעיל ונפוץ ביותר בערים הגדולות.


מכירת קטנועים – שוק פורח

שוק מכירת הקטנועים הולך וגדל במהירות עצומה, ניתן היום להשיג קטנועים השונים זה מזה בגודל, בנפח המנוע, בשנת הייצור, במספר הידיים שהוא עבר ועוד. ולכן, מכירת קטנועים הפכה להיות מעשה שבשיגרה, עשרות קטנועים מחליפים ידיים מידי חודש. הקטנוע הוא כלי תחבורה זול באופן יחסי, ולכן, נהגים רבים מחליפים את הקטנוע שברשותם אחת לשנתיים.


יתרונות וחסרונות של השימוש בקטנועים

מי שעוסק בתחום של מכירת קטנועים יכול להעיד על היתרונות הרבים שיש לכלי תחבורה זה: הוא קל ונוח לתנועה בערים הגדולות, הצפופות והפקוקות, שבנוסף לכך יש בהן בעיית חנייה חמורה, מה שמייקר מאוד את כל שעת חנייה בתשלום. בנוסף, בעזרת קטנוע מתקצר זמן הנסיעה ממקום למקום, וכמו כן, עלות אחזקתו של קטנוע נמוכה ביותר. קטנוע הוא כלי הרכב הממונע הזול ביותר שקיים.

החיסרון הגדול של הקטנוע נובע כמובן משאלת הבטיחות. הרוכב בו חשוף לסיכונים יותר מאשר הנוסע בכל כלי תחבורה אחר, וזאת, מסיבות שאינן תלויות בו אלא בשל התנהגויות של המשתמשים האחרים בדרך. בשנים האחרונות ניתן לראות בכבישים קטנועים עם שלושה ואפילו ארבעה גלגלים – מה שמגביר את בטיחותם.


מי נוהג להשתמש בקטנועים?

מכירת קטנועים פונה בדרך כלל לקהל יעד מאוד מסוים: סטודנטים צעירים, שאין להם מספיק כסף לקנות מכונית, צעירים העובדים בשליחויות, וממהרים להגיע ממקום למקום, אנשים שצריכים לנוע הרבה בתוך העיר ממקום למקום, כמו לדוגמא: עורכי דין ואפילו אנשי עסקים.


כמה עולה קטנועים?

מחירם של קטנועים חדשים נע החל מ- 12,000 ₪ לקטנוע חדש בנפח מנוע של 50 סמ"ק, ועד ל- 50,000 ₪ לקטנוע חדש בנפח מנוע של 250 סמ"ק. וביניהם יש טווח גדול של קטנועים חדשים ומשומשים בנפחי מנוע שונים.

 

מכירת אופנועים וציוד נילווה

אופנוע אינו רק עוד כלי רכב דו גלגלי שאמור להעביר את האנשים מנקודה א' לנקודה ב' במהירות וביעילות. אופנוע הוא תחביב, תרבות, העדפה, הוא סוג של הצהרה אישית. אנשים שאוהבים רכיבה על אופנוע, בדרך כלל אינם מוכנים לוותר עליו, גם אם יש בבעלותם מכונית גדולה וחדשה, והם דואגים לו ומטפחים אותו ושומרים עליו באהבה רבה.


מכירת אופנועים וקנייתם – שוק גדול

מכירת האופנועים בארץ הולכת וגדלה, ומידי יום נמכרים כמאה אופנועים במסגרות שונות. מכירת אופנועים מתבצעת בסוכנויות מוכרות, במוסכים, בחנויות מתמחות, באינטרנט, בעיסקאות אישיות בין אנשים ועוד.

מכירת אופנועים, כמו מכירת כל כלי רכב צריכה להיעשות בזהירות ובמחשבה. ידועים מקרים בהם הגיעו רוכשים, ביקשו נסיעת מבחן ונעלמו עם האופנוע. לכן, צריך לבדוק תעודה מזהה של הקונה לפני שממשיכים איתו במשא ומתן.

מי שעומד לקנות אופנוע, כדאי לו לעשות מעט "שיעורי בית" לפני שהוא פונה אל המוכר. לקרוא מעט חומר, להכיר את השוק, לבדוק מחירונים, ורק אחר כך לגשת לקנות את האופנוע הרצוי והמתאים לו מהיבטים שונים: מבחינת הגודל, מבחינת נפח המנוע מבחינת החברה ובדגם, מבחינת התקציב שעומד לרשותו ועוד.


קניית אביזרים נילווים

מכירת אופנועים אינה מסתיימת במכירת האופנוע עצמו. חנויות רבות והסוכנויות למכירת אופנועים מתמחות במכירה של אביזרים נילווים לאופנוע, אביזרים אשר תפקידם להגן הן על האופנוע והן על הרוכב. הגנת הרוכב היא מפני פגעי מזג אוויר סוער, ומפני שפשופים, פגיעות ונזקים בזמן נפילה. ידוע כי אופנוע הוא כלי רכב חשוף לסיכונים, גם מכלי רכב אחרים על הכביש, וגם מצורת הנהיגה בו שלעיתים, בסיבובים, מתקרבים הרוכבים למצב מאוזן לדרך.


אביזרים לרוכב כוללים:

קסדות, מעילים, מגיני ידיים, מגיני מרפקים, חגורת גב (בגלל צורת הישיבה על האופנוע, במיוחד אם רוכבים מרחקים גדולים ושעות ארוכות), מגפיים, וכפפות, מכנסיים וחולצות מעור.

לביטחון האופנוע חשוב לדאוג למנעולים ולאזעקות. כדאי להשתמש בשניהם, יש סוגים רבים הן של מנעולים, והן של אזעקות, וויתור עליהם משאיר את האופנוע חשוף לגניבות, בבחינת "פירצה קוראת לגנב". לסיום, חשוב לדאוג לביטוח טוב ומשמעותי.


טיפים עבור אופנועי ים – ספורט ימי מהנה:

אופנוע ים הוא כלי רכב ממונע בו הרוכב יושב או רוכן עליו ולא יושב בתוכו, ובכך הוא שונה מסירה. הנהיגה והניווט של אופנועי ים נעשה בעזרת כידון (=מוט רוחבי) – שמזכיר מאוד אופנועים, ומכאן שמם: אופנועי ים. אופנועי הים מונעים באמצעות מנוע משאבת סילוני מים. וניווטו נעשה על ידי הטיית הכידון לכיוון מסוים, שגורם להפניית סילון המים לאותו כיוון, ובכך, גם להפניית האופנוע לאותו כיוון.


רישיון להשטת אופנוע ים

בישראל, בכדי להשיט אופנועי ים יש צורך ברישיון נהיגה מיוחד: רישיון "משיט", מטעם מינהל הספנות והנמלים שבמשרד התחבורה, אותו ניתן להוציא החל מגיל 16 שנים, לאחר שעוברים מבחן עיוני ומבחן מעשי. הלמידה לקראת המבחנים לוקחת כחודש ימים. המבחן העיוני נוגע בנושאים: עזרה ראשונה, כיבוי אש, חוקי הדרך בים, והתנהגות בשעת מצוקה. המבחן המעשי בודק שליטה באופנוע בסידרת תרגילים כמו: סללום מהיר, סללום איטי, קשרים ועוד. על אופנוע ים יכולים לרכב עד שלושה אנשים: הנוהג ושני נוסעים נוספים.


השכרת אופנוע ים

לא מעטים הישראלים המחזיקים ברשותם אופנועי ים, יחד עם זאת, רבים יותר אוהבים לרכב עליו, מבלי שיש להם את הסכום הדרוש לרכוש אופנוע ים משל עצמם. אלה יכולים לשכור אופנוע ים. יש שתי אפשרויות השכרה: אפשרות להשכרה לרכיבה עצמית, ואפשרות להשכרה בלוויית מדריך, בדרך כלל למי שאין לו רישיון משיט.

השכרת אופנוע ים חוסכת את כל הטירחה הכרוכה בקנייה ותחזוקה של האופנוע. ניתן לשכור אופנוע ים לרכיבה עצמית במספר חופים בארץ. חשוב לדעת כי החודש המומלץ ביותר לרכיבה מבחינת תנאיי הים הוא חודש מרץ.


ביטוח עבור אופנועי ים

הבעלים של אופנוע ים צריך לדאוג לביטוחים מתאימים, כולל ביטוח צד שלישי, ורצוי גם ביטוח תאונות אישיות. כמו כן עליו לדאוג לתקינות האופנוע, לבצע בו טיפולים תקופתיים, לאחסן אותו במקום מוסדר, ואם האחסון נעשה בחצר הבית (ולא במוסכים מוסדרים בחופי הים), הרי שצריך להוביל אותו לים על גרר מיועד הצמוד לרכב.


כמה עולה אופנוע ים?

מחיריהם של אופנועי ים נע בין 1,000 ₪ לאופנוע ים בן מספר שנים, עד כ- 100,000 ₪ לאופנוע ים חדש.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא שירותים לאופנוע ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.