×


תפריט נגישות

מחירון שירותי הנהלת חשבונות

מחפש לדעת כמה עולה שירות של משרד להנהלת חשבונות? מה עושה מנהל חשבונות?

 

 

כמה עולה הנהלת חשבונות?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הנהלת חשבונות מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת לפני בחירת משרד הנהלת חשבונות"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של משרדי הנהלת חשבונות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לשירותי הנהלת חשבונות ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש משרד הנהלת חשבונות, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 משרדים להנהלת חשבונות מומלצים אתר כמה עולה שירות 10 יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי שירות הנהלת חשבונות וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון הנהלת חשבונות עודכן בתאריך 09.06.20

ט.ל.ח

 

עריכת דו" אישי : 1,000 - 3,200 ש"ח

הנהלת חשבונות חלקית לעוסק מורשה
מחיר : 300-600 ש"ח

הנהלת חשבונות מלאה לעוסק מורשה
מחיר : 500-1,500 ש"ח

הנהלת חשבונות לחברה קטנה
עד מחזור חצי מיליון ש"ח בשנה
מחיר : 1,000 - 2,200 ש"ח

הנהלת חשבונות לחברה בינונית 
עד מחזור מיליון וחצי ש"ח בשנה
מחיר : 1,300 - 3,200 ש"ח

ביקורות דוחות כספיים להנהלת חשבונות
לחברה קטנה + בינונית 
עד מחזור מיליון וחצי ש"ח בשנה
מחיר : 5,000 - 10,000 ש"ח

שעת ייעוץ בנושאי מס
מחיר : 300-600 ש"ח

שעת ייעוץ לחברות
מחיר : 350-700 ש"ח

ייצוג מול רשויות המס
מחיר : 350-700 ש"ח (המחיר לשעה)

בדיקות כדאיות כלכלית טרום השקעה
מחיר : 3,000-10,000 ש"ח

הצהרת הון רגילה
מחיר : 1,000-2,500 ש"ח

הצהרת הון מורכבת
מחיר : 2,000-5,500 ש"ח

 

כל מה שצריך לדעת לפני בחירת שירותי הנהלת חשבונות

 

כל עסק באשר הוא, צריך שירותי הנהלת חשבונות, ולו גם עסקים קטנים שנמצאים בתחילת דרכם.

מעבר לניהול ספרים, תשלומים ותקבולים - גם מדובר על עזרה בניהול ספרי העסק, דיווח לרשויות המס והמדינה, הכנת משכורות, סיוע בקבלת נתונים עסקיים, הכנת דוחות וכדומה.

כמו כן, חשוב להבין שמלבד השירותים הבסיסיים שמתקיימים בצמוד לחוקי מדינת ישראל, (מתייחסים לניהול ספרים ופנקסי חשבונות, הוראות מס, חוקי מע"מ וכו'), גם ניתן להרוויח ממגוון שירותי מס נוספים שעשויים לסייע רבות להצלחת העסק (ולו בזכות ייעוץ מקצועי), ועל כן חשוב לבחור בגוף הנה"ח איכותי, ומעל הכול מקצועי.

מה עושה מנהל חשבונות? מספק עזרה בניהול ספרי העסק, דיווח לרשויות המס והמדינה, הכנת משכורות, סיוע בקבלת נתונים עסקיים, הכנת דוחות וכדומה.

 

שירותי הנהלת חשבונות מקצועיים

 

לגוף הנה"ח מקצועי יש לא מעט תפקידים וכלים שעשויים לסייע לכל עסק, ועל כן כאשר עומדים לבחור בחברת הנה"ח, יש לצפות ממנה להעניק את השירותים הבאים:

רישום קפדני של כלל תשלומי העסק, רישום קפדני של כלל התקבולים, (יש לוודא שלצד כל תקבול יש חשבונית מס), התעסקות עם מע"מ (לבחון כמה נגבה, כמה שולם, להגיש דוחות תקופתיים, לבחון את גובה הסכום לאחר קיזוז...), ניהול ספרים באופן מדויק, (כולל הון עצמי, נכסים, התחייבויות ותקבולים), יצירת סדר בכלל המסמכים הפיננסיים שקשורים לעסק, הפקת דו"חות, (תזרים מזומנים, תזוזות בהון עצמי, דו"ח רוח והפסד...), תשלום לספקים, הפקת תלושי משכורות וכדומה.

 

קהל יעד

 

המשותף לכלל הלקוחות שפונים לחברת הנה"ח טמון בעובדה שרובם עסקים, כאשר בין היתר מדובר על עסק זעיר, עסק מורשה, חברה בע"מ וכו'. עם זאת, מנקודה זו ניתן למצוא הבדלים בגודל העסק, בהגדרת העסק, באופי התאגדות העסק, בדרישות המע"מ וכדומה.

מכאן שלכל עסק יש להציע סל שירותים שונה- בהתאם להרכב, ההגדרה ואופי ההתנהלות. לאור כל זאת, משרד הנהלת חשבונות מקצועי יידע להתאים לכל עסק חבילת שירותים ייחודית.

כמו כן, גם טוב לדעת שיש שני סוגים עיקריים של הנה"ח, כאשר סוג אחד מיועד עבור עסקים מורשים והוא מוגדר כהנה"ח כפולה (יותר מוכר), וסוג שני של הנה"ח מוגדר כחד צידי, והוא יותר מותאם עבור עסקים קטנים.

 

שני כובעים לשני בתי עסק

 

כל עסק שמבקש להתנהל כיאות ולשחק במגרש של הגדולים, צריך ליצור הפרדה בין הנהלת חשבונות לבין ראיית חשבון, ולא רק זאת, אלא גם עדיף לקבל את שני השירותים אצל בתי עסק שונים.

מדוע? כיוון שתפקיד גוף הנהלת חשבונות לעבד את כלל החומר החשבונאי (בין היתר מדובר על חשבוניות מספקים, קבלות, דפי בנקים וכדומה) ולהזין את הנתונים לתוכנה ייעודית על מנת לייצר מערך מידע מסודר, שמאפשר ע"י לחיצת כפתור להשיג תמונת מצב משקפת מבחינת נכסים, הוצאות, הכנסות והתחייבויות.

עם זאת, תפקידו של רואה חשבון הוא לעבור על העבודה של מנהל החשבונות, ולוודא שהכול תקין ונעשה כהלכה. על כן מן הראוי שיהיה מדובר בשני גופים מופרדים, ולו כי צריך זווית חדשה על מנת לבחון את העבודה. מכאן שבית עסק שמציע את שני השירותים תחת מטרייה אחת, מראש מעיד על בעייתיות וחוסר אמינות.

 

הנהלת חשבונות באינטרנט או שירותי משרד?

 

מתי להעדיף שירות מקוון

 

הנה"ח הנו נדבך חשוב עבור כל עסק באשר הוא, אך פה יש לעצור ולציין שכל עסק יכול לבחור האם הוא מעדיף להתנהל באופן מקוון דרך תוכנה באינטרנט, או לחלופין האם הוא מעדיף לגשת באופן עצמאי אל משרד הנה"ח. מראש נציין שאין נכון או פסול, אלא לכל אופציה קיימים מגוון חסרונות ויתרונות, או יותר נכון עבור תרחישים שונים, יש להמליץ באופן שונה.

מכאן, שאם מדובר על עסק קטן שמצריך מעקב אחר רישומים, הוצאות ודוחות - הרי שהוא יכול להסתפק בשירות מקוון, וליהנות מחיסכון בזמן ולטפל בכך בכול שעה ביממה, כאשר הוא מוזמן ליהנות ממערכת מובנית שמאפשרת לנהל ספרי תקבולים בקלות, ליצור קבלות שמועברות ישירות למייל הלקוח בנוחות ועוד.

 

מתי להעדיף שירות ישיר דרך משרד

 

לעומת הטיפוס הנ"ל, כאשר מדובר על בעל עסק גדול שאינו טיפוס מסודר, או כשמדובר על בעל עסק שנרתע מתוכנות וטכנולוגיה, הרי שעבורו אופציה מקוונת אינה כדאית, אלא פה מומלץ לפנות אל משרד הנה"ח, ולו כי יש הרבה יותר גורמים לטפל בהם (מדובר על עסק גדול), הטיפול דורש הרבה יותר זמן, יש צורך בעיניים רעננות על מנת לבחון מגוון סוגיות וכיוון שכך ניתן להחזיק בכתובת שניתן לפנות אליה עבור שלל התלבטויות וייעוץ עסקי.

 

שלושה תפקידים לצד שלושה ייעודים

 

כאשר פונים לחברת הנה"ח מקצועית, בין היתר יש למצוא בה שלושה נושאי תפקיד חשובים, כאשר שלושתם רשאים לייצג כל עסק בפני רשויות המס. להלן שלושת התפקידים:

יועץ מס - יועץ מס עובר הסמכה מטען הביטוח לאומי ואינו מצריך תואר אקדמאי. יועץ מס מורשה לייצג שכירים, עמותות ועצמאיים, לצד חברות שהמחזור השנתי שלהן אינו עובר את ה 500 אלף ש"ח.

מנהל חשבונות - מנהל חשבונות מתנהל רק מול הביטוח לאומי, ולרוב הוא עוסק בניהול שוטף של כלל חשבונות החברה, (חשבונות, משכורות ומלאי).

רואה חשבון - רואה החשבון רשאי לייצג מול כול סוגי הרשויות, וללא קשר למחזור ההכנסה של בית העסק. רואה חשבון מחויב להחזיק בהשכלה אקדמאית, והוא אינו עוסק רק בענייני מיסים, אלא במגוון תחומים נוספים.

 

עוסק פטור או מורשה

 

אחת ההתלבטויות של עסקים רבים שנמצאים בתחילת דרכם, נוגעת לשיקול האם להירשם כעוסק מורשה או כעוסק פטור. כאשר פונים אל משרד הנה"ח מקצועי, הוא כבר יידע למנות בפני כל עסק את היתרונות והחסרונות של כל אופציה. באופן כללי נציין שעוסק פטור, פטור ממע"מ ובעל מחזור עסקאות שאינו עולה על 99,006 ש"ח לעומת עוסק פטור, עוסק מורשה כן גובה מע"מ על כל עסקה, עליו להוציא חשבונית מס ללקוח ועליו לדווח למע"מ פעם בחודש או פעם בחודשיים.

כמו כן, יש שורת מקצועות שאינם מאפשרים להירשם כעוסק פטור, ויש מקרים בהם שווה לשקול להירשם כעוסק מורשה ולא כפטור. מכאן שיש לבחור במשרד הנה"ח מקצועי- ולו על מנת שיידע להפנות כל לקוח אל עבר האופציה הנכונה ביותר עבורו.

 

חשבי שכר

 

אם עד לפני כמה שנים תפקיד החשב היה רק לוודא שהמשכורות נמסרות במועד וללא טעויות, הרי שכיום חשבי שכר עושים הרבה יותר, ולו כיוון שנוספו למשוואה משתנים רבים כגון ביטוח מנהלים, קרנות נאמנות, רכב חברה, תווי קנייה, חוזי העסקה אישיים וכדומה. על כן מוסד הנה"ח מקצועי יציע בין היתר גם שירותי חשבי שכר מקצועיים.

 

ייעוץ תכנון מס מקצועי

 

המטרה של כל עסק היא להוציא פחות ולהרוויח יותר, ועל כן מלבד ההתנהלות העסקית, גם יש להקפיד על ההתנהלות הפנימית, כלומר יש לקבל מגוף מקצועי (כגון הנה"ח) שירותי ייעוץ תכנון מס מקצועיים.

באופן שכזה ניתן לשלם פחות מיסים- פרמטר משמעותי בקטגוריית הרווחים. על כן, כל עוד בקיאים במבוך המשתנים וההגדרות של מערכת המסים, ומחזיקים בכלים שעשויים להפחית את גובה שיעורי המס- מדובר ברווח נקי, ולו כיוון שמגלים שזכאים להחזרי מס.

 

ניהול חשבונאי שחוסך לבעל העסק כסף רב


לסיכום נציין שאומנם יש לשלם על שירותי הנה"ח, אך יחד עם זאת מדובר על הוצאה שמובילה לחיסכון משמעותי, מונעת התנהלות כלכלית מוטעית, מאפשרת ייעוץ מושכל עבור מגוון תרחישים וכדומה. מכאן שגם לא צריך להתנהל לבד מול הגופים השונים (ביטוח לאומי, מס הכנסה, מע"מ, ספקים ועובדים), וגם מרוויחים לא מעט - כך שללא ספק מדובר ברווח נקי!

 

הבהרה

 

מחירי שירות של משרדי הנהלת חשבונות משתנים מעיר לעיר ומשנה לשנה ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי הנהלת חשבונות מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומנהלי חשבונות מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.