×


תפריט נגישות

מחירון רישיון נהיגה על משאית

 

כמה עולה לעשות רישיון נהיגה על משאית?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון רישיון נהיגה על משאית מעודכן לשנת 2021.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מורים לנהיגה בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לרישיון נהיגה על משאית מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

הבהרה חשובה : כרגע באתרנו אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לרישיון נהיגה על משאית מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות בתחום, ניתן לראות מחירון מומלץ ולקרוא מדריך טיפים, מקווים שבעתיד יצטרף לשירות מכון לרישיון נהיגה על משאית איכותי ומקצועי.

 

 

כמה עולה שיעורי נהיגה על משאית?

 

שיעור נהיגה על משאית 12 טון
עד 40 דקות   120-180 ש"ח


   
שיעור נהיגה על משאית מעל 12 טון
עד 40 דקות   180-230 ש"ח

ט.ל.ח

 

רישיון נהיגה על משאית

 

בכבישי ארצנו הקטנטונת נוסעות כשמונים אלף משאיות (ומעלה) במשקלים של מעל שלושה טונות וחצי. משאיות אלו מהוות שלושה אחוזים מכלי הרכב הקיימים בארץ. ברוב המקרים מוציאים רישיון לנהיגה על משאית לצורך עבודה. לא מעט אנשים - גברים ונשים שואפים להפוך לנהגי משאית. לקריירה בתור נהג משאית יש מגוון יתרונות ולא מעט אתגרים- נהגי המשאיות עובדים עם חברות בגדלים שונים ועוסקים בתחום חשוב אשר שייך לעולם התעשייה והמסחר אך למרות הרצון העז לעסוק בתחום, לא הרבה אנשים יודעים מה צריך לעשות כדי להפוך להיות נהגי משאיות.

 

במהלך שנת 2007 חלו שינויים בתחום דירוג הרישיונות בארצנו ומשרד התחבורה התאים את החוקים לחוקים הנהוגים באירופה, כך שכיום ישנם שני סוגים של רישיון נהיגה במשאית: רישיון למשאית C- רישיון זה מאפשר לנהג לנהוג בכל הסוגים של המשאיות ובכל משקל לרבות סמיטריילרים וסוג הרישיון השני- רישיון למשאית C1 אשר מאפשר לנהג לנהוג במשאיות אשר מגיעות למשקל של 12,000 טון.

 

אז מהם השלבים שיש לעבור כדי לנהוג במשאית?


בתחילת דרכו של הנהג עליו להוציא רישיון. את לימודי הנהיגה ניתן להתחיל מגיל 17 ואת הרישיון ניתן לקבל רק בגיל 18 ומעלה. כדי לקבל רישיון נהיגה על משאית צריך לבצע לפחות 32 שיעורי נהיגה, את השיעורים יש לבצע בבתי ספר מתאימים או אצל מורה נהיגה על  משאית. מעט קשה למצוא מורים לנהיגה על משאית ולכן מומלץ להתרכז ולחפש את המורים המתאימים בבתי ספר לנהיגה על משאיות.

 

במסגרת השיעורים לומדים נהגי המשאית לעתיד כיצד לנהוג על המשאית, איך לשלוט ברכב מסורבל וכיצד לעבוד בצורה בטיחותית ונכונה כאשר שדה הראייה מוגבל. כמו כן, יש לעבור מבחן תיאורטי ומבחן מעשי. מבחנים אלו כוללים תקנות של משרד התחבורה בנוגע לשעות העבודה של נהגי המשאיות, אפשרויות שקילה ויכולת העמסה על המשאית. חשוב מאוד לזכור כי המשאית אינה דומה לנהיגה ברכב רגיל- המשאית הרבה יותר מאסיבית ומסוכנת ולכן יש צורך בתחזוקה נכונה, התנהלות בטיחותית מתאימה ומיומנות רבה.

 

מהן הדרישות לקבלת הרישיון?


כדי לקבל את רישיון הנהיגה יש לבצע בדיקת כשירות אל רופא המשפחה, לעבור בדיקות רפואיות ובדיקת ראייה. הראייה המינימאלית הדרושה לקבל הרישיון היא 6/12 ושדה הראייה צריך להיות לפחות מאה ארבעים מעלות. כמו כן, יש למלא טופס 18 (להגיש בקשה ללימודי הנהיגה) ולשלם אגרות עבור הטסט והתיאוריה. טסט למשאית יבחן את יכולת הניווט של הנהג, נסיעתו בכבישים ובאזורים צרים, שליטתו ברכב והתמצאותו בחוקים.

 

חוץ מהמבחן המעשי יש לבצע מבחן תיאוריה. מבחן זה יבדוק את מבקש הרישיון ויוודא כי הוא מכיר את כללי התנועה, את התמרורים ואת התקנות של משרד התחבורה. שיעורי נהיגה על משאית עולים כמאה שלושים שקלים עד מאתיים שקלים- לכל בית ספר ללימודי נהיגה על משאית יש עלות משלו. נוסף על כך, יכולים חיילים משוחררים להשתמש במענק השחרור שקיבלו מהצבא על מנת לממן את הלימודים.

 

מה יש לעשות לפני התחלת הקריירה?


לפני התחלת הקריירה יש לחפש משאית למכירה. ניתן לרכוש משאית מיד שנייה ולערוך חיפוש באינטרנט, אפשר לפנות אל חברות שונות ולבקש מהן לבצע עסקת טרייד אין וניתן לרכוש משאית חדשה. לאחר מכן, יש לרשום את המקצוע מול הגורמים השונים וניתן להתחיל לנהוג.

 

עולם המשאיות קוסם לכם? אוהבים לנהוג?


פנו אל מורה מקצועי לנהיגה על משאית

 

אם עולם המשאיות והנסיעות בדרכים קוסם לכם, יהיה עליכם למצוא מורה מקצועי לנהיגה על משאית. שפע בתי הספר אשר עוסקים בתחום לימודי נהיגה על משאית עשויים לגרום להתלבטויות רבות וחשוב מאוד שתתרכזו ותבחרו בבית ספר איכותי אשר מעסיק מורים מקצועיים.

 

מורים מקצועיים ומנוסים יוכלו להסביר לכם את החומר התיאורטי בסבלנות. בצורה זו תוכלו ללמוד בקצב שלכם ולהכיר כל תמרור וכל תקנה. מורים מנוסים אשר סייעו למגוון תלמידים לרכוש את הידע והניסיון יגדילו את הסיכויים שלכם לזכור את כל הפרטים הקטנים ולהזיז את הגלגלים קדימה. במידה ולימודי התיאוריה יינתנו על ידי מורה מומחה לנהיגה במשאית יהיה ניתן להפנים את המידע בצורה שונה מהשיטות בהן משתמשים המורים בבית הספר. כמו כן, מורים מקצועיים יתעדכנו באופן קבוע ויכירו את כל התמרורים והתקנות (לרבות שינויים בחוק), בצורה זו יוכל התלמיד לקבל את המידע המתומצת ביותר ויצליח להישאר ממוקד. אם לא די בזאת, ידעו המורים המקצועיים כיצד לסייע לתלמידים אשר סובלים מלקויות למידה וכיצד לגרום להם להצליח בתהליך הלמידה.

 

איך תמצאו מורה מוצלח לנהיגה במשאית?


מכיוון שישנם מגוון בתי ספר ללימודי נהיגה על משאית יש לבחון את בתי הספר השונים ולבחור בבית ספר אשר עונה על הצרכים שלכם. בית ספר מתאים יכלול מורים מנוסים לנהיגה על משאית, יסייע לנהג הפוטנציאלי ללמוד את החוקים (לימודי תיאוריה), ילמד את הנהג כיצד לנהוג על הרכב הגדול והמאסיבי, כיצד להתמודד עם ההבדלים בין נהיגה ברכב רגיל ובין נהיגה במשאית  (במידה ולנהג יש רישיון על רכב פרטי), יגבה עלות הוגנת ויהיה ממוקם בקרבת ביתו או מקום עבודתו של התלמיד. כמו כן, צריך בית הספר להיות גמיש בשעות הלימודים ולאפשר לתלמידים או לסטודנטים בוגרים יותר לעבוד וללמוד יחדיו.

 

תוכלו לאתר את המורה המתאים לכם על ידי פנייה אל חברים ומכרים אשר קיבלו רישיון נהיגה על משאית. חברים אלו יכלו להמליץ לכם על המורים שלהם ולחסוך לכם הרבה מאוד זמן. כמו כן, תוכלו להיכנס לפורומים אשר עוסקים בתחום נהיגה במשאית ולבקש המלצות על בתי ספר לנהיגה במשאית (בצורה  זו תוכלו לדעת גם אל אילו בתי ספר לא כדאי לפנות), תוכלו לשאול את הגולשים כמה עולה שיעור נהיגה על משאית? ועוד.

 

דרך נוספת לאיתור בית ספר לנהיגה על משאית תוכל להתבצע על ידי שימוש באינטרנט. באמצעות האינטרנט תוכלו לבחון מגוון אתרים של בתי ספר לנהיגה על משאית, תוכלו לבדוק מהו הניסיון ומהו הוותק של בתי הספר, מהם אחוזי ההצלחה שלהם, תוכלו לבחון המלצות של תלמידים אשר עברו את המבחנים ועוסקים בתחום, תוכלו לבדוק מהם המחירים הממוצעים עבור כל שיעור על ידי הקשת המילים: "לימודי נהיגה על משאית השוואת מחירים" ועוד.

 

לאחר שתבחרו את בית הספר המתאים לכם ותעברו את המבחנים תוכלו לצאת לדרך- רק זכרו לנסוע בזהירות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על רישיון נהיגה על משאית ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.