×


תפריט נגישות

מחירון קידום אתרים אורגני

מחפש לדעת כמה עולה קידום אתרים אורגני מקצועי? מקדמי אתרים מומלצים.

 

כמה עולה קידום אתרים אורגני באינטרנט?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון קידום אתרים אורגני מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : המדריך להבנת קידום אתרי אינטרנט.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מקדמי אתרים מומחים לקידום אתרים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לקידום אתרים אורגני בישראל, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברת קידום אתרים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מקדמי אתרים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

סוגי קידום אתרים

מחירון מומלץ

מחירון קידום אתרים עודכן בתאריך 18.08.23

ט.ל.ח

 

 

טווחי מחירים

 

קידום אתרים בגוגל או לחילופין קידום אתר בבינג ( Microsoft Adge ) לביטוי אחד קל
350-500 ש"ח לחודש

קידום אתר בגוגל לביטוי אחד בתחרות בינונית
500-750 ש"ח לחודש

קידום אתרים בגוגל לביטוי אחד תחרותי קשה
1,000-5,000 ש"ח לחודש

קידום אתר תדמיתי לחברה קטנה
1,000-1,500 ש"ח לחודש

קידום אתר תדמיתי לחברה גדולה
3,000-6,000 ש"ח לחודש

קידום אתר קטלוגי
1,000-2,000 ש"ח לחודש

קידום אתר חנות אלקטרונית בגוגל
1,000-3,000 ש"ח לחודש

קידום אתר גלריית תמונות
1,000-2,500 ש"ח לחודש

קידום אתר השוואת מחירים תחום אחד
1,000-2,000 ש"ח לחודש

אתר השוואת מחירים תחומים מרובים
2,000-5,000 ש"ח לחודש  

קידום אתר ג'ומלה בגוגל
1,000-2,500 ש"ח לחודש

קידום אתר וורדפרס בגוגל
1,000-2,500 ש"ח לחודש

קידום אתר דרופל בגוגל
2,500-5,000 ש"ח לחודש

קידום אתר מאג'נטו בגוגל - 3,000-5,000 ש"ח לחודש

קידום אתר בגוגל  PHP / ASP / HTML
1,000-5,000 ש"ח לחודש

קידום אתר נחיתה בגוגל
500-1,000 ש"ח לחודש

קידום דף נחיתה בודד
250-500 ש"ח לחודש

קידום דף אוהדים בפייסבוק
1,000-1,500 ש"ח לחודש

קידום ערוץ יוטיוב
1,000-2,000 ש"ח לחודש

לימודי קידום אתרים 
3,000-8,000 ש"ח

קורס קידום אתרים
10,000-15,000 ש"ח

*** המחיר אינו כולל את תקציב הפרסום.

 

המדריך להבנת קידום אתרי אינטרנט


לא משנה במה עוסק העסק שלך, אם אינך נמצא ברשת בימים אלה- אתה לא קיים. או לפחות לא תהיה קיים עוד זמן רב. אלא שבשנים האחרונות ברור כי הקמת אתר לעסק בלבד לא מספיקה יותר- אתר קיים ברשת שאינו מופיע במקומות הנכונים, שאינו נגיש ללוקחות הפוטנציאלים שלך, כמוהו כאתר שאינו קיים כלל. כדי למנוע את התופעה של אי קיום אינטרנטי שכזה בדיוק מתקיימות היום שלל חברות המתמחות בעריכת קידום אתרים באופן מקצועי, עליך רק לבחור לך אחת שתעזור לך לקדם את האתר שלך בעולם הוירטואלי.

 

שלב א - לבד

 

טרם נתחיל לדבר בהרחבה על חברות מקצועיות של קידום אתרים, הבה ונודה באמת: אפשר בהחלט להגיע למצב בו אתה עושה קידום לאתר שלך באופן עצמאי. אלא שאם מדובר על עסק לא חובבני, עליך לקחת את העבודה ברצינות ומומלץ לפנות אל קורס קידום אתרים ולהתמחות בנושא.

קורסים כאלה, בדומה אל קורס בניית אתרים אפשר למצוא בכמה רמות אצל כמה מכוני לימוד שונים ועליך להקפיד לבחור את הקורס המקצועי ביותר כדי אכן לקדם את העסק והאתר שלך באופן יעיל. היתרון הבולט של לקיחת קורס כזה הוא שקידום אתרים הוא דבר מתמשך, בגלל ההתפתחות והתנועה המתמדת של האינטרנט, על כן – אם אכן יהיה לך את הזמן להתעסק בזה ולהפוך להיות מומחה קידום אתרים עצמאי עבור העסק שלך אפשר שזה כדאי.

אם אינך מעוניין בקורס מקצועי תוכל לחפש מדריך קידום אתרים כזה או אחר ברשת ולנסות ולמצוא שם מידע מועיל- אך דרך זו אינה יעילה ברב המקרים ולרב רק תגמר בבזבוז מוחלט של זמן ואנרגיה שלך.

 

שלב ב - לפנות למקצוענים


בד"כ, עם זאת, אין לך את היכולת או הזמן לעסוק במטלות נוספות בנוסף לעסק אותו אתה מחזיק ולכן מומלץ לבחור בשירותים של מומחה לקידום אתרים בגוגל חיצוני. זה יחסוך לך לא מעט זמן. הבחירה של חברת קידום יכולה להיעשות באופן מקוון או דרך חיפוש המלצות מעסקים של חברים שלך, אם יש כאלה.

גם חיפושים בתוך פורום קידום אתרים, אתרי שאלות ותשובות קידום אתרים או בלוג קידום אתרים ולא באתרי פרסום ישירים של חברות קידום יכול להועיל לך מאד הן בחיפוש אחר שמות מועסקים פוטנציאליים והן בחיפוש ההמלצות עליהם.

לחיפוש של חברות קידום אתרים ברשת יש יתרון נוסף של מהימנות העבודה: אחרי הכל, הראשונים בתוצאות החיפוש הן חברות שהצליחו להעלות את דירוג עצמם גבוה מאד ועל כן הינם בהיכרח יודעים מה הם עושים. מתוך המגוון הרחב של חברות לקידום אתרים עליך למצוא מספר מועמדים ראויים ולברר עליהם מה שיותר פרטים ברשת ומחוצה לה, במידת האפשר.

 

שלב ג - פגישות יעוץ


צריך להבין כי קידום אתרים הינו סוג של פרסום לעסק שלך ומשווק אותך ישירות ולמרות שכולו כרובו עוסק בדירוג האתר, יש לכך השלכות על התכנים של האתר, המיצגים שלו ואפילו המבנה. כיוון שמדובר על עבודה מעמיקה ומקצוענית, חשוב מאד שאת פגישת ייעוץ קידום אתרים תעשה מול יועץ קידום אתרים באופן פרונטאלי ולא במיילים למשל.

יועץ מקצועי יערוך הכרות מעמיקה עם האתר שלך, יצביע על הבעיות שלו, יעריך את משך העבודה ותוכנית העבודה ויתן בידך הצעת מחיר. הוא גם יכול לייעץ לך לפנות אל מומחים נוספים שישפרו את האתר שלך, או לספק לך שירותים כאלה אם הם מתקיימים בחברתו.

בין השאר ייתכן שהוא יפנה אותך למומחה בניית אתרים עבור תיקונים לאתר, יועץ אינטרנט מומחה לאסטרטגיות שיווק ופרסום באינטרנט וכותבי תוכן מקצועיים שיעזרו לך להכניס לאתר תכנים יעודיים, יחודיים ואמינים שיעזרו לך בהשגת הדירוג הרצוי.

 

שלב ד - סגירת החוזה


כאמור, קשה לענות מראש על השאלה כמה עולה קידום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים כיוון שהכל תלוי באתר ההתחלתי. ייתכן שהאתר שלך דורש עבודה רבה, הכוללת קידום אתרים אורגני אינטנסיבי וייתכן שהוא זקוק רק לתכנים חדשים. בכל מקרה, קידום אתרים במנועי חיפוש דורש שעות עבודה לא מועטות ולפעמים כמות גדולה של עובדים (כל אחד ומומחיותו) ועל כן הצעת המחיר לקידום אתר תהיה אינדיווידואלית וקשה לחיזוי מראש, לפני ההערכה הראשונית.

שירותי קידום אתר מקצועיים יתחילו תמיד בפגישת הערכה ראשונית בה תקבל את הצעת המחיר מידי מקדם אתרים מקצועי. הקפד לקחת שניים או שלוש הצעות מחיר מחברות המופיעות ברשימה המצומצמת שלך של עסקים עבור קידום אתר לעסקים ובחר מהן את האחת עמה תרצה לעבוד. הקפד כי כל פרטי העסקה מופיעים בחוזה והציפיות שלך מהחברה ברורות לה, בדיוק כמו ההצעות שלה לעבודה ואותה עלות קידום אתר בגוגל עליו סגרתם.

 

שלב ה - קדימה לעבודה


מהרגע בו מומחה קידום עסקים ברשת מתחיל לעבוד עבורך, הוא ידריך אותך באופן פעיל ואקטיבי איך להיות בדף הראשון בגוגל. אם יהיו שינוים מהתוכנית המקורית והצעת המחיר הראשונית, יהיה עליו ליידע אותך על כך בכל עת. קידום אתרים באינטרנט הוא עסק משתנה כאמור, המתעדכן כל הזמן, ולכן אין תשובה חד משמעית איך לקדם אתר בגוגל בכל המקרים. מדובר על לא מעט ניסוי וטעייה, אשר מומחי קידום אתרים עושים על סמך ניסיונם העשיר ומומחיותם. מטרתם קידום אתר לדף הראשון בגוגל והם יציעו לך כל שיטה ודרך להגיע לכך, גם אם היא שונה מהתוכנית קידום הראשונית שהוצעה לך.

 

שלב ו - לא להזניח את שאר הרשת

 

קידום בגוגל הוא דבר הכרחי וחשוב אך אסור בשום פנים ואופן להזניח פרסום עסק באינטרנט באתרים מובילים, רשתות חברתיות ושאר מקומות ראויים בנוסף. גם שיווק בגוגל וגם פרסום בגוגל בדרכים אחרות, ולא רק ע"י קידום האתר, הוא משהו שכדאי לשקול בחיוב. בחברות קידום אתרים רבות תמצא לרב גם מומחי קידום ממומן בגוגל אדוורדס או מומחה קידום בפייסבוק שיעזרו לך לקדם את העסק שלך עוד.

מומחה לפרסום בפייסבוק יכול למקסם את אפשרויות החשיפה שלך ברשת החברתית ולהשתמש בו כמנוע מעולה עבור שיווק באינטרנט. מומלץ בחום להקים אתר בפייסבוק, אשר הקמתו פשוטה ועניינית ולקשר אותו עם האתר הרשמי של העסק שלכם. מומחה לקידום אתרים בפייסבוק ידריך אתכם איך לשמור על אתר הפייסבוק שלכם "חי" וענייני כדי למשוך קהל לקוחות ולהגדיל את החשיפה של העסק שלך ואת הפוטנציאל העסקי שלו.

 

כיצד לבחור חברה מקצועית לקידום אתרים?


קידום אתרים היא שיטת השיווק החדשה, והיא זו שתיקח את העסק שלכם מהמקום בו אתם עומדים היום, למקום גבוה הרבה יותר. אבל כדי שזה יקרה, אתם רוצים לבחור את חברת הקידום המקצועית ביותר והמתאימה לכם ביותר.

כדי לעשות זאת נכון, אתם רוצים לבחון את סל השירותים של החברה, כמה הוא רחב ומגוון, אילו אנשי מקצוע עובדים במקום ומה היא הכשרתם, מה הן יכולות החברה, ועד כמה אתם יכולים לעבוד עם אותה חברה כספק בלעדי הדואג לכל הצרכים שלכם לצורך קידום האתר.

חברה מקצועית תוכל לספק לכם את כל מה שאתם צריכים ולעשות את זה בצורה מקצועית, איכותית, והכי חשוב, כזאת שמציגה תוצאות.

 

איך מבצעים קידום אתרים?


אין ספק כי האינטרנט הוא מקום רווי בתכנים שניתן למצוא בו מידע רב על כל נושא בעולם. כשמקימים אתר אינטרנט חדש או כשרוצים להתבלט מעל לתוכן הנכתב באתרים חשוב מאוד לדעת איך לשחק לפי הכללים.

כך תוכלו לבצע קידום אתרים

האם התוכן באתר שלכם כתוב על פי מילות חיפוש?

הדרך העיקרית לביצוע קידום אתרים היא קידום אתרים באמצעות מנועי חיפוש. בשיטה זו יש לחשוב צעד אחד לפני הגולשים. אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהגולשים יגיעו לאתר שלכם לאחר חיפוש מידע מסויים, כך נתאים את תכני האתר למילות המפתח אותם יחפש השיער.

נניח ואנחנו רוצים לקדם אתר המספק מידע על שירותי קוסמטיקה באזור הדרום. נשתדל לכתוב יותר תכנים המכילים את המילים "שירותי קוסמטיקה באזור הדרום". התכנים ישולבו בין התכנים השונים באתר וכך כשהגולשים יחשו את הערך "שירותי קוסמטיקה באזור הדרום" סביר להניח שהם יגיעו אל האתר שלנו.

חיפוש על פי מילות מפתח דורש מיומנות. לא מספיק רק להכיל את מילות המפתח. חשוב שהתוכן יהיה עדכני ורלוונטי עבור מילות החיפוש. מנועי החיפוש לוקחים בחשבון שני פרמטרים. האחד הוא מציאת ערך מילות החיפוש ממש כפי שהגולש הקליד אותו, והשני הוא משך השהיה של הגולש באתר. ככל שהגולש יבלה זמן רב יותר באתר שלכם לאחר ההפניה ממנוע החיפוש, כך מנוע החיפוש ידרג את האתר שלכם במקום גבוה יותר.

 

האם תכנות האתר שלכם מותאם למנועי חיפוש?


ממשק האתר חשוב גם הוא עבור מנועי החיפוש. אתרי אינטרנט צריכים להיות מעוצבים ויפים, אך חשוב לזכור כי עיצוב וחדשנות הם אינם הפרמטר היחיד לגלישה באינטרנט. לעיתים, דווקא החידושים הטכנולוגיים הם אלו שמונעים קידום אתרים במנועי חיפוש. לפני שאתם מבצעים שינויים באתר שלכם, מומלץ להתייעץ עם חברת קידום אתרים מקצועית שתוכל לבדוק עד כמה השינוי הרצוי באמת יקדם אתכם במנועי החיפוש.

 

האם האתר שלכם מכיל תוכן עדכני, איכותי ורלוונטי?


לתוכן שאתם מעלים לאתר שלכם יש כח. הדרך להבטיח שמירה על האתר במקום גבוה במנועי החיפוש, היא לעדכן את האתר באופן תדיר. ככל שתספקו תוכן רלוונטי ועדכני למילות החיפוש שלכם כך תשיגו קידום אתרים בדרוג גבוה יותר עבור האתר שלכם.

אל תנסו לעבוד על גוגל, הרובוטים של גוגל יודעים לסרוק את התכנים ולזהות תכנים ישנים. העלאת תכנים זהים מהאתר לא תקדם את האתר שלכם. חשוב להעלות לאתר באופן תדיר תכנים מהימנים ומקצועיים העונים למילות החיפוש של הגולשים.

למרבה המזל קיימות בשוק חברות קידום אתרים שיוכלו לספק עבורכם תוכן מקצועי ורלוונטי עבור מילות המפתח המפנות לאתר שלכם. חברות קידום אתרים יוכלו לאתר את מילות המפתח המפנות לאתר שלכם. תתפלאו, יש עשרות מושגים שלא חשבתם עליהם המביאים את הגולשים אל האתר שלכם. כדאי לדעת אותם.

 

קידום אתרים באמצעות קניית מילות מפתח


מנועי החיפוש הגדולים מאפשרים קניה ממומנת של מילות חיפוש וקידום במקום גבוה ונראה לעין. חשוב לזכור כי מדובר בקמפיין אינטרנטי לכל דבר שיש לדעת לנהל אותו בכדי להשיג את התוצאות האופטימליות. לעיתים הקלקה על מילות חיפוש יכולה לעלות עשרות ואף מאות שקלים. חברת קידום אתרים תוכל להתאים לכם קמפיין מקצועי התואם את מילות החיפוש הרלוונטיות לאתר שלכם.

 

קידום אתרים באמצעות פרסום לינקים


מלבד מנועי החיפוש קיימות שיטות שונות לביצוע קידום אתרים. חשוב להעלות את המודעות לאתר שלכם על ידי פרסום לינקים בפורומים, אתרי אינטרנט ובאתרי הרשתות החברתיות. מנועי החיפוש יכולים לזהות כניסה של גולשים לאתר שלכם מאתרי אינטרנט שונים.

ככל שתגרמו ליותר גולשים להגיע אל האתר שלכם באמצעות חיפוש אורגני, כך תוכלו לדרג את האתר שלכם במקום גבוה יותר מבחינת קידום אתרים.

 

האם כדאי לבצע קידום אתרים בעזרת אנשי מקצוע?


אין ספק שהשיטה הטובה ביותר היא להיוועץ בחברת קידום אתרים מקצועית שתבצע עבורכם את הקידום האידיאלי.

מדריך עבור כתיבת תוכן שיווקי

כניסתו של עולם האינטרנט באופן מסיבי בשנים האחרונות הביאה עסקים רבים להפנים את העובדה שאסטרטגיה שיווקית שאינה כוללת שיווק באינטרנט או אתר ברשת אינה יעילה ואפקטיבית גם אם מושקע בה תקציב גדול. עסקים גדולים כמו גם עסקים קטנים הבינו כי אתר אינטרנט לבית העסק לא רק יגבירו את החשיפה של בית העסק בקרב לקוחות פוטנציאליים אלא אף יגדיל את הרווחים באופן משמעותי ויהווה זירה נוספת לביצוע עסקאות.

לאחר ההבנה שאתר אינטרנט הינו מוצר חובה לכל בית עסק, עולה השאלה כיצד יכול בית העסק לקדם את האתר שלו כך שימקסם את הפוטנציאל שלו ברשת ובקרב לקוחות פוטנציאליים ורבים ככל הניתן. הקידום של האתר כולל גם את החשיפה של האתר וגם את האטרקטיביות שלו בקרב משתמשים שהגיעו אליו ולכן המטרה היא לעניין את הקונה הפוטנציאלי שהגיע לאתר ככל הניתן ולשכנע אותו לרכוש את המוצר או השירות של בית העסק.

אחת השיטות הנפוצות לקידום אתרים היא כתיבת תוכן שיווקי, באמצעות כתיבת תוכן שיווקי יכול בית העסק שיש לו אתר למשוך לקוחות לגלוש באתר שלו ובכך גם להגדיל את העניין של הלקוח באתר וגם להגדיל את החשיפה של האתר במנועי החיפוש על ידי הגדלת התנועתיות בו.

באמצעות כתיבת תוכן שיווקי ניתן להעלות את הצורך של המוצר או השירות אצל הלקוח הקורא באופן מתוחכם ולא אגרסיבי מדי, למשל כתבות איכותיות הכוללות טיפים ומידע אודות מוצר או שירות מסוים יכולות לתרום להעלאת המודעות או הצורך של הלקוח הפוטנציאלי למוצר או השירות גם אם לא היה שם בתחילת הקריאה של הכתבה.

כתיבת תוכן שיווקי איכותית יכולה גם לקבוע ולשנות את המיתוג של בית העסק או השירות הניתן ללקוחות הפוטנציאליים ובכך להעלות את המודעות לאיכות ולתרומה שלו. כתיבת תוכן שיווקי המבוצעת על ידי בעל מקצוע מיומן כמו קופירייטר מקצועי או איש תוכן מנוסה תסייע לבית העסק להתבלט מעל בתי עסק אחרים באותה קטגוריה שלא עשו שימוש בכתיבת תוכן שיווקי מקצועית הן בעניין שתיצור אצל המשתמשים הנכנסים לאתר והן בקידום של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

 

קידום אתרים באינטרנט לא מה שחשבתם...

 

קידום אתרים בחו"ל מול קידום אתרים בישראל

קידום אתרים בישראל הוא הרבה הרבה הרבה יותר פשוט מקידום אתרים בחו"ל וגם לא בתחומים פופולאריים ביותר. לפניכם תיאור עבודתו של מקדם אתרים.

בעבר הלא רחוק עבודת קידום אתרים באינטרנט ומקדמי אתרים בכלל לא היו בנמצא, לאחרונה, יש גל של "מקדמי אתרים באינטרנט" ששוטף את ישראל הקטנטונת. כאשר אני כותב קטנטונת אני מתכוון לזה, כי קידום אתרים בישראל הוא הרבה הרבה הרבה יותר פשוט מקידום אתרים בחו"ל וגם לא בתחומים פופולאריים ביותר. לפניכם תיאור עבודתו של מקדם אתרים.

ישראל היא פסיק על המפה כאשר נפח החיפושים באינטרנט הוא יחסית די זניח לעומת ארה"ב והכוח שניתן להשיג באמצעותו באינטרנט מוגבל בדרך כלל לתחומים בהם הרווח או המחזור של סגירת עסקה הוא משמעותי כיוון שכאמור לא עובדים על מסות של גולשים אלא לכל היותר בתחומים תחרותיים נניח דיאטה על לא יותר מ- 30,000 חיפושים של המילה באופן מורחב (ראה הסבר במאמרים קודמים) מה שמביא לנפח עסקאות יחסית מצומצם אבל מצד שני, יכול לפרנס בכבוד את הלקוח עבורו מבצעים קידום אתר. בארה"ב, אם נגיע בתחום תחרותי לעמוד הראשון בגוגל אפשר להפוך למיליונרים!

חשוב לדעת כי רוב עבודתו של מקדם אתרים היא עבודה טכנית סיזיפית ושוחקת ויש גם גבול למספר הלקוחות אותם ניתן לקדם ולכן קיצור הזמן בטיפול בלקוח נותן אפשרות לקלוט לקוח חדש כל זאת בהנחה ואתם עובדים לפי הספר דהיינו מבצעים את עבודת קידום האתרים כפי שצריך ולא רק לוקחים כסף מבטיחים הבטחות ולא עושים כלום, היום המגמה בישראל מתחילה להשתנות, כמו בכל ענף בחיתולים גם התחום של קידום אתרים באינטרנט כשהתחיל, לקה בחוסר מודעות גדולה לעבודתו של מקדם האתרים, אולם כיום, למרות שעדין לא קיים מוסד אוניברסיטאי אשר מכשיר אנשי מקצוע לתפקיד מקדם אתרים, ניתן בהחלט לקבוע כי מתחילים לראות שינוי מגמה בכל הקשור למקצועיות קידום אתרים באינטרנט שכן הלקוחות שבעבר "סיפרו להם סיפורים" התעוררו, לא הבינו מדוע הם משלמים ואין תוצאות, מדוע גובים כספים ואין דוחות וניתוחים, מדוע אין מעקב על עבודת מקדם האתר וכדומה.

גם היום, רוב רובם של מקדמי האתרים אינם בקיאים ברזי המקצוע וייטב אם נדע לזהותם עוד בטרם ניפול חלילה למלכודות השיווק בה הם מנסים ללכוד אותנו. עבודת קידום אתרים באינטרנט היא קשה, דורשת זמן השקעה רב, כתלות בתחום אותו רוצים לקדם באינטרנט ולזמן הזה אותו צריך להקדיש לעבודת קידום האתר יש תמורה. התמורה עבור עבודת קידום אתר יכולה לנוע בין אלפי שקלים בודדים ועד לעשרות אלפי שקלים בתחומים תחרותיים בהם גם מבצעים קידום ממומן בגוגל. בישראל הקטנה, למרות שיש מתחרים רבים על רוב מילות המפתח בהם מבצעים קידום אתר, הרי שסכומים כאלו (עשרות אלפי שקלים) עדין אינם מצדיקים את ההשקעה (לא על פרסום באינטרנט אני מדבר, כן) למרות זאת, קידום אתרים נעשה במחירים של מעל לאלפיים שקלים בחודש, מתחת לזה, תדעו שלא ישקיעו בכם או בקידום האתר שלכם וכי אתם שמים את כספכם על קרן הצבי.

קידום אתרים מקצועי הוא עבודה למקצוענים, יש הסמכות בישראל עבור קידום אתרים באינטרנט וכדאי שתראו הסמכה כזו, אשר תעיד על מקצועיותו של האדם בו תבחרו לקדם את אתרכם.

 

הבהרה


מחירי קידום אתרים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות קידום אתרים מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות מובילות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

הצעת מחיר לקידום אתר אינטרנט

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.