×


תפריט נגישות

מחירון קורס פסיכומטרי

מחפש לדעת כמה עולה קורס פסיכומטרי?

כמה עולה קורס פסיכומטרי?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון קורס פסיכומטרי מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : איך לבחור קורס פסיכומטרי בעידן האינטרנט?.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי קורסים לפסיכומטרי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קורס פסיכומטרי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מפעילי קורסים לפסיכומטרי יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

טווחי מחירים סוגי קורס פסיכומטרי

מחירון מומלץ

מחירון קורס פסיכומטרי עודכן בתאריך 11.07.19

ט.ל.ח

סוג קורס פסיכומטרי

קורס פסיכומטרי בסיסי 
4,000-8,000 ש"ח

קורס פסיכומטרי במסגרת לימודי התיכון
800-1,600 ש"ח

קורס פסיכומטרי לחיילים משחוררים
3,000-7,000 ש"ח

 

דמי הרשמה ודמי ביטול עבור מבחן פסיכומטרי

דמי הרשמה למבחן פסיכומטרי 
556 ש"ח

דמי הרשמה מאוחרת למבחן פסיכומטרי
150% תוספת למחיר הרגיל

דמי הרשמה למבחן פסיכומטרי ביום הבחינה
250% תוספת למחיר הרגיל

דמי שינוי מועד מבחן פסיכומטרי
100 ש"ח

דמי ביטול הרשמה למבחן פסיכומטרי
15-30% ממחיר ההרשמה

  
סוג קורס GMAT

קורס GMAT מלא (מילולי+כמותי)
3,500-5,500 ש"ח

קורס GMAT חלקי (כמותי בלבד)
2,500-3,5000 ש"ח

 

איך לבחור קורס פסיכומטרי בעידן האינטרנט?


האם אתם מעוניינים להירשם לאחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה ועליכם לעבור מבחן פסיכומטרי עם ציון גבוה כדי לעמוד בתנאי הקבלה ובדרישות הסף? אם כן, כדאי לכם להירשם באחד מבתי הספר המובילים והאיכותיים ללימודי פסיכומטרי.

חיפוש קל באינטרנט יגלה לכם כי יש מכוני פסיכומטרי קטנים ואיכותיים ויש בתי ספר ללימודי פסיכומטרי הנמצאים שנים ארוכות בשוק ולרובם יש סניפים רבים בפריסה ארצית רחבה.

חשוב לבחור קורס פסיכומטרי מומלץ על מנת להצליח ולקבל ציון גבוה ככל הניתן.

ציון גבוה בפסיכומטרי מאפשר לכם בחירה מרובה בין מקצועות ותחומים נדרשים כמו עריכת דין, כלכלה, מחשבים, פסיכולוגיה, רפואה ועוד.

כדאי לדעת כי בתי הספר לפסיכומטרי, הקטנים והגדולים, נלחמים זה בזה וכל אחד טוען כי הוא הטוב ביותר ולכן לעיתים נדמה כי הבחירה קשה ולעזרתכם נמצא האינטרנט אשר מאפשר לכם לקרוא מידע מקיף על התחום, לקרוא המלצות אובייקטיביות, להשוות מחירים במהירות וביעילות ולבחור בהתאם.

 

קורס פסיכומטרי הכי טוב

 

כל אחד, בין אם הוא חייל משוחרר או צעיר שרק חזר ארצה אחרי טיול ארוך בחו"ל, מעוניין לרכוש מקצוע איכותי ונחשק שיאפשר לו להשתלב בקלות בשוק העבודה ולהתפרנס בכבוד.

יש מגוון רחב של תחומי לימוד ויש מוסדות לימוד רבים וטובים אך כאשר מעוניינים להירשם לאחד מהמקצועות הנחשקים כמו עריכת דין, כלכלה, מחשבים ופסיכולוגיה הרי הביקוש רב על ההיצע ומכאן נובעת החשיבות של הציון הגבוה בפסיכומטרי אותו משקללים עם ציוני הבגרות.

ככל שהציון אותו תשיגו במבחן הפסיכומטרי יהיה גבוה יותר כך יפתחו בפניכם יותר אפשרויות מה ללמוד והיכן ללמוד.

לכן, חשוב לבחור קורס פסיכומטרי מומלץ ואיכותי אשר מציע שיטות לימוד מתקדמות, סימולציות פסיכומטרי באמצעות האינטרנט או במחשבים הנמצאים במכון הכנה לפסיכומטרי, ספרי לימוד חדשים וטכניקות לימוד חדשניות ועדכניות אשר יתרמו להצלחה שלכם במבחן.

 

היכן לומדים קורס הכנה לפסיכומטרי?

 

באינטרנט תוכלו לחפש באחד ממנועי החיפוש את הביטויים בתי ספר ללימודי פסיכומטרי או קורס הכנה לפסיכומטרי ובתוך מילי שניות תקבלו רשימת תוצאות ארוכה של בתי ספר לפסיכומטרי.

בין ביתי הספר ללימודי פסיכומטרי שכמעט כל אדם מכיר ניתן למצוא את לחמן, יואל גבע, קידום, היי Q, זינוק, אנקורי, מכללת מעוף, ירדן בגרות ופסיכומטרי ועוד מגוון רחב של מכונים ובתי ספר המציעים קורס הכנה לפסיכומטרי. כמו כן, כדאי לדעת כי גם מכללות ואוניברסיטאות מציעות קורס הכנה לפסיכומטרי, לדוגמה המכללה האקדמית הגליל המערבי, המכון הטכנולוגי בחולון HIT, המכללה האקדמית לחינוך גורדון ועוד.

אם לא די בכך הרי באינטרנט תמצאו גם בתי ספר ומכונים קטנים המציעים קורס הכנה לפסיכומטרי ולכן על מנת למקד את החיפוש ולייעל אותו כדאי להוסיף לביטוי גם את עיר המגורים וכך תוכלו לקבל ברשימת התוצאות גם את המכונים הקטנים הנמצאים קרוב לביתכם או בסמוך למקום העבודה שלכם.

עכשיו נותרה בעינה השאלה כיצד לבחור קורס פסיכומטרי מומלץ בו תיהנו משיטות לימוד מתקדמות ועדכניות, מתרגול רב, מקבוצות לימוד קטנות, מצוות הוראה איכותי, מספרי לימוד חדשניים ומתרגול ועזרי לימוד נוספים גם לאחר שעות הלימוד בכיתה.

אגב, כדאי לדעת כי יש גם אפשרות ללמוד און ליין קורס פסיכומטרי ולהשתתף בקורס באמצעות תוכנת סקייפ ועזרי לימוד טכנולוגיים מתקדמים נוספים כמו סרטוני הדרכה, סימולציות פסיכומטרי באתר של המכון, אפליקציה פסיכומטרי ולרוב תקבלו לביתכם באמצעות הדואר גם ספרי פסיכומטרי ללימוד עצמי. כמו כן, ניתן לבחור באפשרות של פסיכומטרי אחד על אחד למי שמעדיף קורס פסיכומטרי בהתאמה אישית כך שניתן להתקדם בקצב אישי וליהנות מורה מקצועי פרטי.

 

איך להוציא את המקסימום מקורס פסיכומטרי?


התשובה היא ללמוד וללמוד וללמוד עד שיוצא עשן, וזה נאמר בכל הרצינות. המבחן הפסיכומטרי מותג את גבולות האינטליגנציה שלנו אל הקצה, ודורש מאיתנו להיות סופר ערניים לכל אורכו.

המבחן הפסיכומטרי מתמחה בהטעיה ויצירת בלבול, לא מתוך כוונה להכשיל אל מתוך כוונה לבחון את רמת האינטליגנציה והכושר הלימודי של הנבחן.

הדרך הטובה ביותר לצלוח את הקשיים שמציב מבחן כזה הוא להשתתף בקורס פסיכומטרי, ובמהלכו ללמוד את הכל עד הפרט הקטן ביותר, הלוך ושוב עד שהדברים מתקבעים אצלכם בתודעה בצורה בטוחה וקבועה.

פתרו כמה שיותר תרגילים, התעקשו על מה שאינכם מבינים, ערכו כמה שיותר מבחני חזרה, ועולם אל תשאירו נושא לא פתור או לא מובן. שאלו את כל מה שלא יושב אצלכם טוב, הרי זאת בדיוק הסיבה שאתם משלמים כסף לקורס פסיכומטרי.

 

כמה זמן זה קורס פסיכומטרי?


יש מתכונות שונות של קורסי הכנה לפסיכומטרי, החל מקורסים הנמשכים מספר חודשים במתכונת של פגישה פעם בשבוע או פעמיים בשבוע למשך 3-4 שעות ויש קורסים הנפתחים בסמוך למועד הבחינה הפסיכומטרית ומתקיימים במתכונת של מרתון לימודים אך קורס קצר דורש לרוב מחויבות גבוהה יותר של התלמיד והשתתפות יומית או מספר פעמים בשבוע ולכן אינו מתאים לכל אחד.

כמו כן, יש קורסי הנערכים באינטרנט ובמכוני לימוד והכנה למבחן הפסיכומטרי ניתן לרוב לקבל שיעורי תגבור.

אגב, ישנם בתי ספר ללימודי פסיכומטרי אשר מציעים קורס פסיכומטרי באנגלית, קורס פסיכומטרי ברוסית, קורס פסיכומטרי ללקויי למידה וקורס פסיכומטרי אחד על אחד עם מדריך מקצועי ומנוסה וכך אין צורך להשתתף בכיתה עם תלמידים נוספים וניתן להתקדם באופן אישי וליהנות מכל תשומת הלב של המדריך.

 

הנחות לקורס פסיכומטרי


לפני שאתם ממהרים להירשם לבית ספר ללימודי פסיכומטרי זה או אחר כדאי לנצל את האינטרנט על מנת לאתר הנחות לקורס פסיכומטרי וכדי להבין כיצד ניתן להשתמש לצורך הלימודים בחשבון הפיקדון לחיילים משוחררים וכך אינכם צריכים לממן את עלות הקורס מכיסכם.

הצבא ומשרד הביטחון מעניקים לחיילים משוחררים שובר הנחה המאפשר לחיילים שזה עתה השתחררו להשתתף בקורס פסיכומטרי בעלות נמוכה אך עליכם לוודא מראש עם בית הספר לפסיכומטרי האם הוא מקבל שובר זה.

בנוסף, יש מכוני לימוד לפסיכומטרי המציעים הנחות לתלמידי תיכון, הנחות לבנות שירות לאומי, הנחות של חבר מביא חבר, הנחות להורים שבראשן עומד הורה עצמאי ועוד.

כדאי לדעת כי יש אתרים בהם תוכלו למצוא רשימה של בתי ספר קטנים וגדולים ללימודי פסיכומטרי ותוכלו לשלוח בקשה להצעת מחיר וליהנות מהנחות ומהטבות מאחר ובתי הספר מתמודדים ביניהם על כיסכם.

אגב, בסמוך לפתיחת מועדי קורס פסיכומטרי פוצחים לרוב בתי הספר הגדולים בקמפיין פרסומי שניתן לראות באינטרנטי ובמדיות אחרות וכך ניתן לעיתים להוזיל עלויות.

 

קורס פסיכומטרי – מה זה בכלל?

 

הבחינה הפסיכומטרית נועדה לחזות את ההצלחה העתידית בלימודים אקדמיים. מבחני פסיכומטרי פותחו על ידי המכון הארצי לבחינות והערכה, וכוללים חלק כמותי, חלק מילולי וחלק בשפה האנגלית.

קורס פסיכומטרי נועד להכין את התלמידים לקראת המבחן, הדורש מיומנויות שונות וכלים שונים.

לימודי פסיכומטרי הם לימודים אינטנסיביים, הכוללים תרגול ושינון של אוצר מילים בעברית ובאנגלית, ותרגילי מתמטיקה שונים.

 

מבחן פסיכומטרי – באיזו שפה? מתי?

 

קיימים בשנה חמישה מועדי פסיכומטרי בשפה העברית.

פסיכומטרי באנגלית נערך פעמיים בשנה, פסיכומטרי ברוסית נערך פעמיים בשנה, ומבחן פסיכומטרי בערבית נערך ארבע פעמים בשנה. פסיכומטרי בצרפתית ובספרדית נערך פעם אחת בשנה.

מועדי פסיכומטרי מדויקים ניתן למצוא באתר המרכז לבחינות והערכה.

 

שיעורים פרטיים פסיכומטרי או פסיכומטרי לימוד עצמי?


כל אחת מן השיטות הללו – מטרתן אחת: להביא אל הציון הגבוה ביותר ב-מבחן פסיכומטרי, ואיתו לפתוח דלת לקבלה למסלולי לימוד מבוקשים ויוקרתיים.

פסיכומטרי לימוד עצמי דורש משמעת עצמית גבוהה ביותר, ושימוש בספרי פסיכומטרי, הנמכרים בחנויות הספרים.

ספרי פסיכומטרי נכתבים על ידי המורים של מכון פסיכומטרי זה או אחר, לפי מיטב העדכונים האחרונים.

החיסרון של פסיכומטרי לימוד עצמי טמון בהתמודדות עם חומר קשה ומסובך. שיעורים פרטיים פסיכומטרי עשויים לסייע ולהקל על לימוד פסיכומטרי, ולתת פתרונות למקומות שבהם התלמיד מתקשה בהתקדמות עצמאית.

 

קורס פסיכומטרי במכון פסיכומטרי – הפתרון היעיל!


מכללות ומכונים פרטיים מעסיקים מדריכי פסיכומטרי מומחים, הניגשים בעצמם אל מבחן פסיכומטרי מדי פעם בפעם. מדריכי פסיכומטרי לא רק בקיאים בחומרי הלימוד, אלא מעודכנים בכל השינויים בבחינה, ואלה מתרחשים באופן קבוע.

קורס פסיכומטרי הוא ההכנה המקיפה ביותר לקראת מבחן פסיכומטרי, וכולל ספרי פסיכומטרי, הדרכה צמודה של מדריכי פסיכומטרי ומביא את התלמידים להשגה של ציוני פסיכומטרי גבוהים ביותר.

 

קורס פסיכומטרי במכון פסיכומטרי

 

יתרונות נוספים

 

מעבר לשיעורים במכון פסיכומטרי, תגבורים שונים ומדריכי פסיכומטרי מעולים, מציעים במכון פסיכומטרי שירותי פסיכומטרי באינטרנט, ותוכנות פסיכומטרי און ליין.

שני שירותי אלה כוללים אפשרות לבחינה ממוחשבת, בתנאי פסיכומטרי אמיתיים של זמן, ומעניקים הכנה מעולה לקראת הבחינה.

הגישה אל שירותי פסיכומטרי באינטרנט או פסיכומטרי און ליין ניתנת לתלמידי מכון פסיכומטרי בלבד.

שירות נוסף הוא פסיכומטרי אחד על אחד – לחיזוק ולתגבור באופן פרטני.

 

אודות המרכז הארצי לפסיכומטרי


המרכז הארצי לבחינות והערכה הוקם בשנת 1981. המרכז הוקם בהחלטה של ועד ראשי האוניברסיטאות בישראל, מתוך צורך להאחיד את תהליך המיון של מועמדים ללימודים אקדמיים.

מטרתו של המרכז הארצי לבחינות והערכה היא לטפל באופן מרוכז בבחינות הכניסה למועמדים לאוניברסיטאות, ולהעניק שיטת מיון אמינה ואחידה לכל תלמידי ישראל.

המרכז הארצי לבחינות והערכה עורך בחינות נוספות ושונות, בנוסף על הבחינה הפסיכומטרית: בחינות כניסה לפקולטה לרפואה, מיון ללימודי ייעוץ מס ועוד.

המרכז הארצי לבחינות והערכה הוא הגוף שבו נכתבות הבחינות, ובו הן נבדקות.

לאחר בדיקת הבחינות מעביר המרכז הארצי לבחינות והערכה את ציוני הבחינה לכל אחד מן הנבחנים באופן אישי. כמו כן מועברים הציונים אל המוסדות האקדמיים השונים.

 

טיפים עבור קורס פסיכומטרי

 

בעבור סטודנטים רבים בישראל, החלום לתואר ראשון במסלול אקדמי מתחיל בתנאי הקבלה המורכבים מציוני הבגרויות וציוני מבחן פסיכומטרי.

האתגרים להשגת התואר הנכסף מעמידים תלמידים רבים בפני הדילמה אודות הדרכים להשגת דרישות הסף ורבים מהם מנסים לשפר את ציוני הבגרויות שלהם או להשלים בגרויות באמצעות קורסים להשלמת בגרויות וכן השגת ציוני פסיכומטרי על ידי לימודי פסיכומטרי במסגרת קורס פסיכומטרי הנערך במכוני הלימודים השונים המכינים את התלמידים לקראת הבחינה בפסיכומטרית המאתגרת.

בעבור תלמידים שצריכים לשלים או לשפר גם בגרויות וגם פסיכומטרי עומד קורס בגרויות ופסיכומטרי משולב שמכין את התלמידים תוך זמן קצר לבחינות שיהווה כרטיס הכניסה שלהם למוסדות הלימודים המבוקשים.

 

לימודי פסיכומטרי – כל הדרכים והמוסדות


לימודי פסיכומטרי הם לימודים מבוקשים מאוד ומרבית התלמידים העומדים בני הבחינה בוחרים להיעזר בקורסים מקצועיים על מנת ללמוד שיטות לפתרון תרגילים בצורה טובה וללמוד כיצד לעמוד בתקצוב הזמנים לפתרון הבעיות.

בעבור אותם תלמידים עומדים מכונים ללימודי פסיכומטרי המקיימים לימודי פסיכומטרי פרטיים אחד על אחד או לימודי פסיכומטרי באינטרנט או לימודי פסיכומטרי קבוצתיים.

הבחירה של מסלול הלימודים תלויה במידה רבה באופי של התלמיד ובצרכים שלו ולכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה.

 

לימוד פסיכומטרי – מחירים


מכונים ללימודי פסיכומטרי מציעים מסלולי לימודים שונים במחירים שונים.

מסלולי לימודים מקוצרים יכולים להיות זולים יותר ממסלולי לימודים ארוכים ולתת לתלמידים את האפשרות ללמוד לפי הקצב שלהם ולפי הצרכים שלהם תוך התאמת המחיר לכיס שלהם. בנוסף, לימודי פסיכומטרי באינטרנט מהווים לימודים זולים יחסית ללימודים בקבוצות או לימודים פיזיים הודות לחיסכון של המכון בכוח אדם ובמשאבים אחרים.

הודות למחירים המגוונים, ההמלצה היא לבצע סקר שוק מקדים לפני בחירת המכון ללימודי פסיכומטרי על מנת לבחור את המחיר המתאים ביותר.

 

מבנה קורס פסיכומטרי


קורס פסיכומטרי בנוי בצורה מיוחדת על מנת לאפשר העברת החומר בצורה הממוקדת ביותר להצלחת הבחינה. מעבר לידע באנגלית מתמטיקה ועברית שאותו נדרשים התלמידים לדעת על מנת לעבור את בחינה, קורס פסיכומטרי מלמד את התלמידים שיטות לפתרון תרגילים בזמן קצר וטכניקות למענה על שאלות מבלי לקרוא את כל הטקסט.

שילוב של העברת חומר הלימוד ביחד עם היכרות עם שיטות פתרון תרגילים יעילות מוביל את התלמידים להצלחה בבחינה ועמידה בכל הדרישות שלה.

 

קורס פסיכומטרי, עוד קצת טריקים להצלחה


במבחן פסיכומטרי דרישות מבחן הפסיכומטרי גדלות בהתאם, הרי לא כל אחד יכול להתקבל ללימודי רפואה אלה עם כן נתוני הפסיכומטרי מתאימים לכך.

מכוני פסיכומטרי בארץ מדגישים את העובדה שחשוב להשקיע זמן מחשבה בעתיד הלימודי משום שזוהי רק תחילת הדרך ולעיתים דרוש יותר ממבחן פסיכומטרי אחד על מנת להתקבל באמת למה שרוצים ללמוד.

ההכנה לפסיכומטרי מסייעת רבות בהתמודדות עם שאלות מורכבות ועם זמן מועט לפתרון, שהם מהותו של המבחן הפסיכומטרי.

נבחנים הניגשים לאחר קורס הכנה מגיעים אל הבחינה כשהם יודעים למה לצפות, וגורם הלחץ נמוך אצלם באופן יחסי למי שלא עברו קורס הכנה.

קורס פסיכומטרי מקנה בעיקר שיטות למידה מהירות על מנת להתמודד בהצלחה בזמן המבחן עם מורכבויות השאלות בנושאים הרבים הקיימים במבחן פסיכומטרי. כאשר יש לכם רק 60 שניות לענות על כל שאלה זה חשוב לרכוש את המימניות האלה.

במבחן פסיכומטרי קיימים כ 40 נושאים, בכדי להצליח במבחן פסיכומטרי חשוב לחלק את הזמן נכון לכל נושא ונושא, לכן בקורס פסיכומטרי עובדים על תרגולי מהירות על ידי חלוקת שעוני עצר ובכך מרגילים את הנבחנים לעמוד בלחצים של זמן קצר ומחשבה מהירה לפתרון התרגילים.

במבחן הפסיכומטרי, אוצר מילים בעברית, ארמית ואנגלית הינם מרכיבים מאוד משמעותיים במבחן. מכוני פסיכומטרי רבים מאזור המרכז מציעים מילונים מודפסים ואלקטרונים על מנת להקל על התלמידים בתהליך למידת המילים וההמלצה היא ללמוד את נושאים אלה טרם תחילת הקורס וכמובן במהלך הקורס עצמו.

פעולות חישובי כפל, חילוק, חיבור וחיסור, שברים עשרוניים, נשמע לכם מוכר? מכוני פסיכומטרי רבים מתרגלים את התלמידים בשיטות מהירות ופשוטות על מנת להגיע לפתרון של השאלות בזמן המהיר ביותר.

מכוני פסיכומטרי בתל אביב ובארץ בכלל לוקחים בחשבון את העובדה שחלק מהתלמידים ואפילו רובם לא נגעו במקצועות האלגברה מאז ימי התיכון לכן בתחילת הקורס עושים יישור קו ולומדים את בסיס האלגברה ומתקדמים הלאה בקצב אחיד ומהיר.

לתרגל בבית זוהי הנוסחא להצלחה במבחן פסיכומטרי. ההמלצה היא פשוטה וברורה, לתרגל באופן קבוע ויומיומי על מנת שיגיע יום המבחן תהיו מוכנים עד כמה שניתן למבחן מורכב זה.

מכוני פסיכומטרי בצפון ובארץ בכלל נותנים ערכות למידה מהבית הכוללות חוברות עם הרבה שאלות משלל הנושאים הנלמדים כולל פתרונות כך שבתרגול הביתי יוכל התלמיד לקבל עד כמה שניתן הדרכה גם עם בפועל אינו נוכח בשיעורי התרגול המוצאים בקורס באופן קבוע.

 

קורס פסיכומטרי השוואת מחירים

 

באינטרנט תוכלו לכתוב באחד ממנועי החיפוש - קורס פסיכומטרי השוואת מחירים וכך תופנו לאתרי השוואת מחירים ולאתרים של בתי ספר ללימודי פסיכומטרי המציינים באתר מהי עלות הקורס. כדאי לדעת כי עלות הקורס משתנה בין בתי הספר ויש פרמטרים שונים הקובעים את המחיר כגון: אורך הקורס, מספר המשתתפים בקבוצת הלימוד, מספר המפגשים, חומרי עזר ללימוד ואיכותם, ניסיון ואיכות צוות ההוראה, מוניטין, עזרי לימוד חדשניים כמו אפליקציית פסיכומטרי, חומרי לימוד ותרגול באינטרנט, חוברות, שיעורי תגבור ועוד.

כמו כן, במקרים מסוימים ניתן ללמוד לבד וכך עליכם לרכוש רק עזרי לימוד ותוכלו לחסוך כסף רב אך השתתפות בקורס מאפשרת לכם לתרגל היטב, ללמוד טכניקות חדשות ולהכיר מקרוב מבחני לדוגמא לפסיכומטרי ולתרגל מבחינים תחת לחץ. לכן, כאשר אתם עורכים השוואה עליכם לבדוק היטב את כל הפרמטרים וכך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

 

הבהרה


מחירי קורס פסיכומטרי משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מבתי ספר ללימוד פסיכומטרי מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ובתי ספר לפסיכומטרי מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.