×


תפריט נגישות

מחירון ציפוי שיניים

מחפש לדעת כמה עולה ציפוי שיניים? מרפאת שיניים מומלצת לטיפולי ציפויי שיניים?

 

כמה עולה ציפוי שיניים?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון ציפוי שיניים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : הכל על ציפוי שיניים.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות שיניים מומלצות לטיפולי ציפויי שיניים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לציפוי שיניים, ללא עלות וללא התחייבות!

הצעת מחיר בקליק

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מרפאה לציפוי שיניים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מרפאות שיניים מומחים לציפויי שיניים, יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי ציפוי שיניים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון ציפוי שיניים עודכן בתאריך 31.08.23

ט.ל.ח

 

סוג ציפוי השיניים והמחיר המומלץ - מחיר לשן בודדת.

 

ציפוי שיניים קומפוזיט מחיר עבור שן בודדת
500-850 ₪

 

ציפוי שן למינייט
1,800-3,900 ₪

 

ציפוי חרסינה לשיניים מחיר
500-3,200 ₪

 


הכל על ציפוי שיניים

 

השיניים שלנו הם למעשה עצמות, שמתחלפות בגיל צעיר שבין 6 ל 12 ומאז מלוות אותנו לאורך כל חיינו.

 

השיניים משמשות אותנו לטחינה ולעיסה של מזון, ולאורך השנים סובלות משחיקה רבה שיכולה להוביל להיווצרות חורים, כתמים על השיניים, התפוררות של השן וכדומה.

 

ישנם מקרים בהם מצבן האסתטי של השיניים מגיע לנקודה כזאת בה הפתרון הטוב ביותר הוא לצפות את השיניים ולהעניק להן מראה חדש לחלוטין, ואת זה אפשר לעשות אצל רופא מומחה לציפוי שיניים, או אצל רופא שיניים מומלץ המציע שירות ציפוי לשיניים.


מה זה ציפוי שיניים ומי צריך לעשות ציפוי שיניים?

 

ציפוי שיניים הוא תהליך, שכשמו כן הוא, נועד לצפות את השיניים בחומר ציפוי ייעודי, על מנת להשיג שתי מטרות: להעניק לשיניים מראה אסתטי ונקי ולהעניק לשיניים שכבת הגנה שתגן עליהן מפני שחיקה.

 

ביצוע ציפוי שיניים יכול להידרש במגוון מצבים וממגוון סיבות, החל באדם המעוניין ליהנות משורת שיניים לבנות או חיוך של מיליון דולר ועד אדם שסובל ממצב של סדק בשן, שיניים קטנות מהרגיל, או נדרש לביצוע השלמת שיניים או סגירת רווחים בשיניים.

 

בכל אחד מן המצבים הללו, ניתן לעבור טיפול של ציפוי שיניים, טיפול שבמסגרתו ניתן לצפות את השיניים ולהעניק להן מראה אסתטי במגוון גוונים וממגוון חומרי גלם.


מי מוסמך לעשות ציפוי שיניים?

 

ציפוי שיניים הוא תהליך מקצועי שחייב להתבצע על ידי רופא שיניים מומחה.

 

במרבית המקרים, תוכלו למצוא את השירות במסגרת מרפאת שיניים מומלצת לטיפולי שיניים מורכבים, מרפאה המציעה טיפולים כמו השתלות שיניים, הרמת סינוס, הרמת רכס, יישור שיניים קטן, טיפולי שיניים בהרדמה מלאה וכדומה.

 

במרפאות אלה מציעים בדרך כלל גם טיפולי אסתטיקה מורכבים, אסתטיקה דנטלית או רפואת שיניים אסתטית, ובכלל זה טיפולים שיסדרו לכם חיוך מושלם או שיניים כמו של שחקן קולנוע.


אילו סוגים של ציפויי שיניים קיימים בישראל?

 

ישראל כידוע, היא מדינה מתקדמת המציעה רמה גבוהה מאוד של רפואה, ובכלל זה גם רפואת שיניים. בהתאם לכך, תוכלו למצוא מרפאות שיניים המציעות מגוון רחב של סוגי ציפויי שיניים לקבלת שיניים אסתטיות ויפות לרבות ציפויי חרסינה, ציפוי שיניים לומינירס, ציפוי שיניים בחרסינה למינייט או ציפוי שיניים קומפוזיט.

 

הסוגים השונים של ציפויי שיניים נבחרים הן על בסיס שיקולים מקצועיים של רופא השיניים והן על פי העדפותיו האישיות והמסגרת התקציבית העומדת לרשות הלקוח.


מהן השיטות שבהן מבוצעים ציפויי שיניים?

 

ציפוי השיניים יכול להתבצע במגוון שיטות, שיטות הנבחרות על ידי רופא השיניים בהתאם למקרה, ובהתאם לשיטות בהן הוא מתמחה ואותן הוא יודע להציע ללקוחותיו.

 

שיטות אלה שונות זו מזו ולפני שאתם ניגשים לטיפול, כדאי לבחון את הנושא של יתרונות וחסרונות של כל שיטה לציפוי שיניים.

 

במקרים מסויימים, יעדיף רופא השיניים לסיים את הטיפול עם כתרים במקום הדבקת ציפויי חרסינה, ובמקרים אחרים יבחר בשיטת lumineers על פני השיטות האחרות כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

 

איך בוחרים את הרופא המתאים?

 

בטיפול ציפוי שיניים המלצות הוא כלי חשוב שיכול לסייע לכם מאוד למצוא את הרופא המתאים.

 

ישנם רופאי שיניים רבים שיכולים להעניק לכם טיפולים כמו השחזת שן או שחזור שיניים ורופאים אלה יוכלו גם לספק לכם שירות ציפוי שיניים.

 

יחד עם זאת, ישנם רופאים שפשוט פיתחו מעמד של אמנים בתחום זה, ועם ההמלצות הנכונות תוכלו להגיע ישירות אליהם וליהנות מציפוי שיניים ברמה גבוהה.

 

אם אתם רוצים להלבין את גוון השיניים תוכלו לעבור טיפול הלבנת שיניים אצל לא מעט רופאים המציעים את השירות גם אם אינם מבצעים ציפוי שיניים, ואותו כנ"ל אם אתם רוצים לשחזר שיניים פגומות או שבורות, להאריך שיניים קצרות וכדומה.


בירור הדברים עם הרופא

 

כאשר אתם בוחנים רופא שיניים שיבצע עבורכם את הטיפול של ציפוי שיניים, כדאי להעלות שאלות שונות שמעניינות אתכם, וגם אם אינכם אוחזים בידע כדי לשפוט את תשובותיו של הרופא, תוכלו להבחין בבטחון בו הוא עונה לכם על השאלות, וברמה אליה הוא מתחייב.

 

כך למשל, תוכלו לשאול אותו שאלות כמו מה עושים כדי לטפל ברווחים בשיניים? כמה טיפולים לוקח לעשות ציפוי שיניים? או האם לעשות ציפוי שיניים כואב? ככל שהרופא יענה לכם בצורה מפורטת יותר, וידע לתת לכם מענה ענייני יותר, כך סביר להניח שמדובר ברופא מקצועי יותר.

 

יחד עם זאת, המלצות הוא עדיין הכלי היעיל ביותר לבחירת רופא שיניים לטובת המשימה.

 

כמו כן, כדאי לבחון אלבום תמונות לפני ואחרי ציפוי שיניים כדי לנסות ולהעריך את התוצאה שלה אתם יכולים לצפות אצל אותו רופא שיניים.


כמה עולה ציפוי שיניים?

 

כמו בכל שירות שאנו צורכים וכל מוצר שאנו קונים, למחיר ישנה חשיבות רבה בקבלת ההחלטה לגבי היכולת שלנו לבצע את הטיפול ולגבי הרופא שאצלו נבחר לעבור את הטיפול.

 

מחירון ציפוי שיניים זה משהו שלא קיים ובחיפוש אחרי רופא שיוכל לבצע עבורכם טיפול ציפוי שיניים השוואת מחירים הוא הדבר הנכון ביותר לעשות.

 

עלות ציפוי שיניים יכולה להשתנות מאוד מרופא לרופא ומשיטה לשיטה, ובכל מקרה אתם לא רוצים לבחור את הרופא הזול ביותר או את השיטה הזולה ביותר אם אין לכם הבנה או בטחון ברמת התוצאה שתקבלו.

 

זה בהחלט חשוב ונכון לחפש מחיר אטרקטיבי, אבל זה לא נכון להפוך את המחיר למשתנה היחיד במשוואה.

 

היו מוכנים לשלם את הסכום הנדרש

 

חשוב להבין שציפוי שיניים הוא לא טיפול שורש, לא סתימה ולא עקירה, אלא טיפול הדורש רמה מקצועית גבוהה מאוד, ולכן המחיר שלו יכול להיות שונה לחלוטין מרמת המחירים של טיפולי שיניים שגרתיים אותם אתם מכירים.

 

יחד עם זאת, ציפוי שיניים איכותי יוכל למנוע טיפולי שורש ובעיות חניכיים בעתיד, כך שבטווח הארוך כדאי להשקיע בציפוי איכותי ולחסוך טיפולים עתידיים שגם הם עולים כסף רב.

 

אם אתם נדרשים לעבור טיפול מילואה, אם אתם רוצים לתקן את קו האמצעי של החיוך, אם אתם זקוקים לביצוע טיפול בליקויי שיניים או כל מצב אחר שבו דרוש ציפוי של השיניים, עשו את הדברים בצורה נכונה והיו מוכנים לשלם על כך את המחיר המתאים.


ציפוי שיניים בחו"ל או במרפאת שיניים

 

פרטית ליד הבית?

 

לבסוף, אחת השאלות שחוזרות ונשנות בקרב אנשים המעוניינים לעבור טיפול ציפוי שיניים, האם כדאי לעבור את הטיפול בארץ או בחו"ל.

 

מקורה של השאלה כלל לא ברור, שכן בישראל אפשר ליהנות מרמה גבוהה מאוד, בין הרמות הגבוהות בעולם כולו של שירותים רפואיים, ולא רק בתחום של מחלות לב או טיפול מחלות קשות, אלא גם בעולם רפואת השיניים.

 

מרפאה פרטית ליד הבית, או הכי הרבה מרפאה הנמצאת במרכז העיר בעיר סמוכה יכולה בהחלט לספק לכם את השירות ברמה גבוהה, ואין שום צורך או היגיון בטיסה לחו"ל לטובת העניין.


אחריות על הטיפול

 

בעניין זה חשוב להדגיש גם את הנושא של אחריות על הטיפול.

 

ישנה חשיבות רבה לקירבה הגאוגרפית שלכם אל הרופא אצלו ביצעתם את הטיפול, פשוט כדי שאם תתעוררנה בעיות בהמשך הדרך, אם הציפוי יסבול משחיקה, קילוף או היסדקות בצורה חריגה שאינה אמורה לקרות, אתם רוצים שתהיה לכם נגישות אל הרופא שביצע את הטיפול, על מנת שיוכל לתקן את הדברים כנדרש, ועל פי הצורך לבצע את הציפוי מחדש, מבלי שתצטרכו לטוס לשם כך לחו"ל.