×


תפריט נגישות

מחירון צביעה וסיוד

 

מחפש לדעת כמה עולה שירותי צביעה וסיוד? איך לבחור צבעי טוב בעידן האינטרנט?

 

 

כמה עולה עבודות צבע וסיוד?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עבודות צביעה וסיוד מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : איך לבחור צבעי בעידן האינטרנט?.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של צבעיים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לצביעה וסיוד ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש צבעי טוב, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 צבעים מומלצים ל יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי עבודות צביעה וסיוד

מחירון מומלץ

מחירון צביעה וסיוד עודכן בתאריך 10.11.20

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים לעבודות צבעי

 

צביעת חדר בודד : 500-1,200 ש"ח

צביעת 3 חדרים : 2,500-5,500 ש"ח

צביעת 4 חדרים : 3,000-7,000 ש"ח

צביעת 5 חדרים : 5,000-8,000 ש"ח

צביעת בית קרקע : 8,000-15,000 ש"ח

צביעת סלון : 2,500-4,000 ש"ח

צביעת מטבח : 1,500-3,000 ש"ח

צביעת תקרה : 300-600 ש"ח

צביעת שירותים ומקלחת : 1,000-2,000 ש"ח

צביעת חדר אמבטיה : 600-1,200 ש"ח

צביעת דלתות מעץ : 400-800 ש"ח

צביעת דלתות מברזל : 400-800 ש"ח

צביעת משקופים : 180-350 ש"ח

צביעת חלונות מעץ : 250-850 ש"ח

צביעת קירות חיצוניים : 60-250 ש"ח למ"ר

צביעת מעקות עץ : 400-800 ש"ח

צביעת מעקות מברזל : 400-800 ש"ח

צביעת מעקות ממתכת : 400-800 ש"ח

צביעת סורגים : 200-350 ש"ח לסורג בודד

צביעת רהיטים : 1,500-15,000 ש"ח

טיפול בעובש : 500-2,000 ש"ח
(מחיר לנקודת עובש)

צביעת משרדים : 500-600 ש"ח למשרד חדר סטנדרטי.

צביעת גגות רעפים : 4,500-7,000 ש"ח בהתאם לגג ולסוג הרעפים.

 

 

איך לבחור צבעי בעידן האינטרנט?


בחירת הצבעים - תהליך לא פשוט

תהליך בחירת צבעים לקירות הבית הינו תהליך מורכב ולא פשוט כלל, בעיקר כאשר מדובר על שיפוץ מלא ואיננו יודעים באיזה ריהוט וחפצים נוספים (כמו גופי תאורה, שטיח, שולחנות, כורסאות, מכשירי חשמל, וילונות וכו') נבחר בהמשך. התהליך אינו פשוט גם כאשר רוצים לחדש צבע, שכן הצבע המחודש צריך להתאים לעיצוב הבית ולא פעם יש לשנות פריטי ריהוט שונים על מנת למנוע אי התאמה ולצור הרמוניה בחלל.

המבחר הנרחב של הצבעים והגוונים אשר קיים בשוק עשוי לבלבל כל אחד (גם אם כבר החלטתם מהו הצבע שמתאים לכם אתם עלולים להתבלבל בשל ההיצע הנרחב) ולכן יש לנסות להתמקד ולחשוב היטב איזה צבע מתאים לנו ואיזה צבע ישתלב היטב בחלל ויתרום לתחושתנו- חישבו איזה צבע מתאים לצביעת פנים הבית ואיזה לחוץ הבית?, באילו צבעים להשתמש- צבעי טמבור או צבעי נרלט וכו') שכן לצבעים יש השפעה ניכרת על מצב רוחנו ותחושותינו.

 

היעזרו במניפת הצבעים - קשת של צבעים עומדת לשרותכם

 

תוכלו להיעזר במניפת הצבעים. את מניפת הצבעים תוכלו למצוא בכל חנויות הצבע הקיימות. המניפה כוללת מבחר רב של צבעים מומלצים וגוונים אשר יתנו לכם רעיונות ויסייעו לכם בתהליך הבחירה, בצורה זו תוכלו לבחור צבעים וגוונים עבור צביעת דירה 3 חדרים, צבירת דירה 4 חדרים, צביעת דירה 5 חדרים, צביעת בית פרטי גדול ועוד.

בתחילת הדרך, תוכלו לבחור בכ- 10 צבעים ולאחר מכן תוכלו להתחיל לשלול אותם ולצמצם את הבחירה עד ל- 3 צבעים אחרונים, בצורה זו תוכלו להקל על תהליך הבחירה. במידה ותרצו לצבוע את הדירה בשלושת הצבעים שבחרתם הרי שזה ניתן בהחלט לביצוע (ואפילו אופנתי מאוד בימינו). כמובן שתוכלו לבחור גם בצבע יחיד- ולבצע את הבחירה הקלאסית.

 

איך תבחרו את הצבעי שמתאים לכם?

 

בקשו המלצות מחברים, מכרים, קולגות וקרובי משפחה

השלב הבא יהיה לבחור את הצבעי. מכיוון שהשוק גדוש באנשי מקצוע ויש מגוון צבעים מקצועיים ופחות מקצועיים, חשוב לבצע את הבחירה בקפדנות- אחרי הכל מדובר בבית שלכם ועבודת הצביעה צריכה להתבצע באופן מדויק ואיכותי.

תוכלו לאתר צבעי מומלץ על ידי קבלת המלצות מבני משפחה, חברים, מכרים וקולגות אשר נעזרו בצבעי לצורך צביעת דירה או צביעת בית פרטי והיו מרוצים מהעבודה. כמו כן, תוכלו להיכנס לפורומים שונים ולקרוא הלצות על צבעי לדירה אשר מבצע צביעת קירות ומתמחה בעבודת צבע לפנים הבית וצבע לחוץ הבית. באמצעות הפורומים תוכלו לדעת גם באילו אנשי מקצוע לא כדאי לבחור.

היעזרו באינטרנט ומצאו את הצבעי המתאים לכם - כל המידע שאתם צריכים נמצא שם

דרך נוספת לאיתור הצבעי תוכל להתבצע באמצעות האינטרנט. תוכלו להיכנס לאתרי אינטרנט שונים ולחפש שיפוצניקים מנוסים. כאשר תבצעו את החיפוש הקפידו לבדוק מהו ניסיונו של הצבעי- האם הוא צבעי מקצועי, האם הוא יודע כיצד לעבוד עם כל סוגי צבעים כמו למשל: צבע פלסטי, צבע אקרילי, צבע מדולל בטרפנטין, צבע תחליב סיליקוני ועוד, תוכלו לבדוק האם הוא מתמחה בביצוע עבודות טיח, צביעה דקורטיבית, שליכט צבעוני, ווש, סוויד, צבע מגנטי, וינטג', האם הוא יודע כיצד לצבוע חדר ילדים ולשוות לו מראה של פנטזיה וקסם ועוד.

באמצעות האינטרנט תוכלו לבחון פרטים נוספים- תוכלו לבדוק כמה עולה שירותי צבעי מקצועי? תוכלו לבצע בדיקת צבעים לבית השוואת מחירים וכו'. לאחר שתבחרו צבעי שנראה לכם מתאים ואיכותי תוכלו לשוחח איתו בטלפון ולקבוע פגישה. במהלך הפגישה בקשו מהצבעי להראות לכם עבודות קודמות שביצע.

צבעי מנוסה יספק מענה גם בתחום הצביעה וגם בתחום בידוד הקיר ומראה הגימור. כמו כן, יוכל הצבעי לבצע תיקוני צבע ולספק ייעוץ בנוגע לשמירה על הקיר.

 

חשיבותה של צביעה איכותית


צביעה איכותית תגרום לבית להיראות חדיש ואסתטי. כמו כן, הבית יראה נקי, מאורגן ומרשים- דבר אשר ישפר את פוטנציאל עיצוב הפנים שלו. חשוב מאוד לדעת כי צבעי מקצועי ואיכותי הוא איננו מובן מאליו, צביעת חללי הבית היא איננה תהליך פשוט ולא מדובר רק על מריחת שכבות צבע.

צביעה איכותית תתקבל רק באמצעות בעל מקצוע מנוסה אשר שומר על אחידות הצבע, מקפיד על גימור אסתטי ומחליק את הקיר. הבית שלכם מוכן לפסח? מבצעים עבור צביעת דירה לפסח כנראה לא תקבלו כי זו בדיוק העונה שהצבעים עמוסים בעבודה וגם ככה אין להם זמן לקחת עבודות צביעה נוספות, לכן כדאי להתכונן לזה מראש ולא להמתין ממש לכמה ימים ספורים לפני כניסת החג בשביל להזמין צבאי איכותי.

 

אל תתפשרו על בעל המקצוע


שילוב בין מחיר משתלם ועבודה מקצועית

חשוב שלא להתפשר על בעל המקצוע ובמידה והציעו לכם מחיר נמוך יש לשקול את הדבר שנית שכן מחיר נמוך מידי עלול להעיד על חוסר מקצועיות, לכן נסו שלא להתפתות ולא לבחור בצבעי הראשון שהציע לכם הצעת מחיר עבור צביעת קירות הבית.

צבעי הגון יוכל לענות לכם על השאלה איך יודעים כמה צבע מספיק לצביעת חדר או בית שלם? ולא ינצל את חוסר הידע שלכם. כדי למצוא צבעי אשר עונה על כל הפרמטרים- צבעי שהוא גם איכותי וגם לא יקר תוכלו להתאחד עם מספר אנשים ולבצע מכרז עבור צביעת הבית ולקבל מחירים משתלמים ביותר עבור עבודה איכותית. התגבשות הקבוצה תסייע גם לכם וגם לבעל המקצוע שכן תהיה לו עבודה רבה והוא ירוויח יפה מהעסקה.

 

צבאי מקצועי יענה על כל הצרכים שלכם ועל כן יש לבחור אותו בקפידה


צבעי מקצועי ובעל ניסיון אשר מכיר את כל סוגי הצבעים והגוונים, יודע כיצד לצבוע את פנים הדירה ואת חוץ הדירה, לרבות קירות פנים וחוץ, סיפק שירות למגוון לקוחות מרוצים, מחזיק בעבודות איכותיות, גובה מחירים משתלמים, מסוגל לבצע את עבודת הצביעה תוך עמידה בלוח זמנים מדויק (מומלץ ביותר לקבוע את לוח הזמנים של העבודה מבעוד מועד כך שתהליך הצביעה לא יימשך זמן רב מידי) ומספק ייעוץ מקצועי בנוגע לדרכי שימור הקירות יהיה צבעי מתאים.

צבעי שכזה יוכל לגרום לביתכם להראות חדש, אסתטי ונקי ולאחר שתהליך הצביעה יסתיים תוכלו להתחיל בעיצוב הבית מחדש. במידה והזמנתם את הצבעי על מנת לחדש את הצבע, ידע הצבעי כיצד לצור התאמה והרמוניה בין הצבע הישן ובין הצבע החדש. בצורה זו יתקבל מראה מרשים, אסתטי ונעים לעין והדירה תראה רעננה מתמיד.

 

פרגנו לצבעי ולסובבים אתכם והמליצו עליו

 

במידה והצבעי ביצע את עבודתו לשביעות רצונכם, תוכלו לגמול לו ולחבריכם ולהמליץ עליו שכן כפי שאמרנו- קשה למצוא צבעים מקצועיים אשר גובים מחירים הוגנים ועומדים בזמני העבודה אשר נקבעו מראש.

 

הבהרה

 

מחירי צביעה וסיוד משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מקבלני צבע מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וקבלני צבע מובילים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.