×


תפריט נגישות

מחירון פיתוח אפליקציות

מחפש לדעת כמה עולה לבנות אפליצקיה? חברת אפליקציות מקצועית ומשתלמת?

 

כמה עולה פיתוח אפליקציות?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון פיתוח אפליקציות מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת פיתוח אפליקציות"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות לבניית אפליקציות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

טווחי מחירים פיתוח אפליקציות

 


בניית אפליקציה פשוטה מובנית לצורכי תדמית ( פלטפורמה סגורה )
10,000 - 4,000 ש"ח

 

הקמת אפליקציה מבוססת על פי מיקום
30,000 - 10,000 ש"ח

 

פיתוח אפליקציה מבוססת אנימציה
50,000 - 25,000 ש"ח

 

בניית אפליקציה לתחום הספורט
100,000 - 30,000 ש"ח

 

בניית אפליקציה חדשותית או בתחום הרדיו
20,000 - 50,000 ש"ח

 

פיתוח אפליקציות למשחקים
100,000 - 20,000 ש"ח

 

הקמת אפליקציה להשוואת מחירים
200,000 - 75,000 ש"ח

 

 

כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת פיתוח אפליקציות

 


פיתוח אפליקציות הוא תחום התמחות המגיע מעולם התכנות, אך חייב להתבסס גם על עקרונות מקצועיים מעולם המובייל.

 

מרכיב מרכזי בתהליך הפיתוח הוא הידע בשפת התכנות, אך ידע זה אינו מאפשר פיתוח של אפליקציה איכותית אם תהליך הפיתוח אינו לוקח בחשבון את הנושא של חוויית המשתמש במכשירי המובייל, את בחירת הצבעים, העיצוב, המסכים, המעבר בין המסכים, הממשק המרכזי והאופן שבו באה חוויית השימוש לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר בהתאמה למכשירי מובייל עם יכולות המגע שלהם.

 

 

מה זה אפליקציה?

 


אבל לפני שמדברים על הזמנת פיתוח אפליקציות לאייפון או פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, חשוב להבין תחילה מה זה אפליקציה. אפליקציה היא למעשה תוכנה שימושית המיועדת למכשירי מובייל קרי, מכשירי טלפון חכם או טאבלטים. ישנן קטגוריות שונות של אפליקציות, המיועדות לאפשר למשתמש לנצל את כל היכולות שמציע עולם המובייל, ובכלל זה משחקים, מוסיקה, וידאו, רשתות חברתיות, גלישה באינטרנט במובייל, חדשות, קבלת עדכונים בזמן אמת, אפליקציות מבוססות מיקום ואפליקציות ניווט, ניהול קבצים, אפליקציות שימושיות ליום יום וכדומה, ולכל קטגוריה כזאת ישנם מאפיינים ועקרונות מקצועיים שיש לפעול על פיהם במהלך פיתוח האפליקציה.

 

 

מי צריך אפליקציה?

 


בחינת הצורך של אפליקציה הוא תהליך אינדיבידואלי של כל אחד והערך שמעניין אותו לקבל ממכשיר המובייל שלו. אם אתם אוהבים לקבל חדשות בזמן אמת, תוכלו להוריד אפליקציות חדשות, אם אתם אוהבים מאוד ספורט ורוצים להתעדכן בכל הקורה בעולם הספורט תוכלו להוריד אפליקציות ספורט. אפליקציות יכולות לשרת אתכם גם ברמה מאוד נקודתית וחד פעמית כמו למשל אפליקציות השוואת מחירים כשאתם רוצים לקנות מוצר חדש או להזמין שירות כלשהו.

 

 

מי צריך לפתח אפליקציה?

 


בהיבט של הפיתוח, הצד השני של השימוש, אפליקציה הוא מוצר שמפתחים אנשים שיש להם רעיון למשחק חדש, שירות חדש, שימוש חדש במכשירים ניידים וכדומה, וכן בעלי אתרי אינטרנט שרוצים לייצר חוויית שימוש אינטראקטיבית וחווייתית יותר עבור אנשים המבקרים באתר שלהם ועבור אנשים העושים שימוש קבוע באתר.

 

 

האפליקציה מאפשרת למשתמש להגיע בקלות לאתר העסק, ולעשות בו מגוון רחב של שימושים שלא ניתן לבצע באתר אינטרנט רגיל בגלל שאלות זיהוי, בטחון ואפשרויות תפעול המיושמות באפליקציה באמצעות מערכת ההפעלה הפנימית של המכשיר.

 

 

אז איך לפתח אפליקציה?

 


אם אין לכם את הידע המקצועי הנדרש, הן בהיבט התכנות והן בהיבט חוויית השימוש במובייל, אתם רוצים לאתר מפתח אפליקציות מומלץ או חברה לפיתוח אפליקציות, ולהטיל עליהם את משימת הפיתוח. תהליך פיתוח כזה יכול לעלות כל סכום בין אלפי שקלים בודדים ועד מאות אלפי שקלים בהתאם לרמת המורכבות של הפיתוח.

 

 

המרת אתר אינטרנט לאפליקציה הוא תהליך הפיתוח הפשוט ביותר וגם הזול ביותר, ובדרך כלל זה מה שצריכים מרבית בתי העסק. בהמשך הדרך תוכלו לשדרג את האפליקציה ולהוסיף לה תכונות חדשות בצורה מדורגת.

 

 

פיתוח אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון

 


במסגרת תהליך החיפוש של מומחים לפיתוח אפליקציות, עליכם לקחת בחשבון את הנושא של מערכת ההפעלה. בעקרון קיימות שתי מערכות הפעלה מרכזיות: iOS של אפל (אייפון, אייפד ואייפוד טאצ') ואנדרואיד של גוגל בכל יתר הטלפונים.

 

 

מספר המשתמשים באנדרואיד הוא גבוה משמעותית ממספר המשתמשים באייפון, אך למשתמשי אייפון בדרך כלל ישנם מאפיינים צרכניים טובים יותר, ולכן חשוב להגיע לשתי האוכלוסיות ולפתח את האפליקציה בהתאמה לשתי מערכות ההפעלה, ולמצוא חברות לפיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד, שיכולות לבצע את הפיתוח לשתי המערכות תחת קורת גג אחת.

 

 

עיצוב האפליקציה וחוויית המשתמש

 


כאמור, פיתוח אפליקציה הוא לא רק תכנות ופונקציונליות, אלא גם, ואולי בראש ובראשונה עיצוב. העיצוב הוא מרכיב מרכזי בחוויית המשתמש, ובהתאם לכך אתם רוצים לוודא שתהליך הפיתוח מבוסס על עקרונות עיצוב אפליקציות מקצועי, או למצוא מעצב אפליקציות מומלץ שיהיה אחראי על נושא העיצוב בתהליך הפיתוח.

 

 

בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון עניינים כמו פלטת צבעים, שילובי צבעים, אנימציות, סאונד, גודל ועיצוב גופנים, קלות ניווט ושימוש באפליקציה ועוד שורה של אלמנטים חשובים, שנלקחים בחשבון בתהליך העיצוב.

 

 

איזה סוגי אפליקציות קיימות?

 


אפליקציות משחקים – פשוטו כמשמעו, משחקים המיועדים לעולם המובייל וכוללים משחקי חשיבה, אסטרטגיה, הרפתקאות, יריות, מירוצי מכוניות, ארקייד, פלטפורמות וכדומה.

 

אפליקציות תקשורת – אפליקציות העוסקות בתקשורת הטלפון, שכן האפליקציות הן בסופו של דבר אפליקציות לסלולר וישנן שורה של פעולות שניתן לבצע בתקשורת כמו זיהוי משתמש, הקלטת שיחות, צ'טים וכדומה.

 

אפליקציות חדשות – אפליקציות המיועדות להביא למשתמש את החדשות החמות ביותר בזמן אמת, בין ממקור אחד, ובין באמצעות של ריכוז מקורות באפליקציה אחת. אפליקציות ספורט נכללות בקטגוריה זו ומתמקדות בנושאים וחדשות ספורט.

 

אפליקציות מדיה – אפליקציות העוסקות בכל הנושא של תמונות, וידאו וסאונד, עריכת תמונות ווידאו, עיבוד תמונה, יצירת סרטונים וקולז'ים וכדומה

 

אפליקציות לעסקים – אפליקציות שבאות לידי ביטוי בדרך כלל כייצוג אינטראקטיבי יותר של אתר אינטרנט קיים של העסק, ומאפשרות רמת בטיחות גבוהה יותר ופונקציונליות גבוהה יותר.

 

אפליקציה חברתית – אפליקציה המבוססת על תקשורת בין אנשים ברמה המונית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פורומים, היכרויות וכדומה.

 

•  אפליקציות מיקום - המייצרות ערך על בסיס המיקום הגאוגרפי של המשתמש, כדוגמת GPS, פרסום ממוקד, היכרויות לפי מיקום גאוגרפי וכדומה.

 

 

חפשו המלצות וחוות דעת מקצועיות אודות החברות הפוטנציאליות שמהם תרצו להזמין בניית אפליקציה

 


בחיפוש אחר חברת פיתוח אפליקציות המלצות הוא כלי חשוב שעומד לרשותכם ואתם רוצים לנצל אותו היטב. נסו לשוחח עם חברים, בני משפחה ומכרים, או נסו לקבל חוות דעת מקצועיות מאנשי מקצוע בתחומים משיקים, שיכולים להמליץ לכם על חברה או איש מקצוע שיכולים לפתח עבורכם את האפליקציה ברמת המורכבות הנדרשת לכם, באיכות וברמה מקצועית גבוהה וכמובן במחיר אטרקטיבי ותחרותי. בהיעדר הידע המקצועי, יהיה לכם קשה לבחון את הרמה המקצועית של כל ספק שירות, ולכן המלצות וחוות דעת מקצועיות הוא הכלי המרכזי שעומד לרשותכם. במפגש עם חברות אלה נסו להציף שאלות שמעניינות אתכם, כמו מה ההבדל בין אפליקציות למובייל לאפליקציות web, למה לפתח לאנדרואיד, למה לאייפון ולמה לשניהם וכדומה, ונסו להעריך את הכנות והרמה המקצועית של התשובות שאתם מקבלים.

 

 

כמה עולה לפתח אפליקציה?

 


עלות פיתוח אפליקציה הוא כמובן נושא חשוב ומרכזי, שצריך להשפיע על קבלת ההחלטה שלכם היכן תפתחו את האפליקציה. רעיונות לאפליקציה יש לכולם, אבל היכולת להמיר את הרעיונות הללו לאפליקציה עובדת היא יכולת מוגבלת מאוד, בין היתר בגלל עלות הפיתוח של אפליקציות. פיתוח אפליקציה טיפוסית יכול להגיע לעלויות של עשרות אלפי שקלים. במקרים מסויימים מדובר באלפי שקלים, אך ספק אם כדאי בכלל לפתח אפליקציה כזאת, שאין בה עיצוב חכם ואין בה פונקציונליות מורכבת עד כדי כך שעלות הפיתוח שלה כל כך נמוכה. במקרים אחרים, זה יכול להגיע למאות אלפי שקלים ולמיליוני שקלים, בדרך כלל עבור אפליקציות מאוד מורכבות של תאגידי ענק.

 

 

השוו מחירים והשוו חבילות ערך

 


בכל מקרה, כאשר אתם בוחנים חברות בניית אפליקציות, חשוב שתבחנו מה כל אחת מהן מציעה אל מול המחיר שהיא דורשת. בתהליך איתור חברה המתמחה בתחום פיתוח אפליקציות השוואת מחירים יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף. הערכות מחיר בתחום זה הן לא מדע מדוייק, ולכן חברות שונות מעריכות שונות את שווי העבודה שלהן. חשוב שלא לקפוץ על המחיר הזול ביותר מבלי לוודא שמדובר בחברה מקצועית, אך מרגע שהבנתם שמדובר בחברה מקצועית, בהחלט כדאי להשוות בין החברות ובין ההצעות שאתם מקבלים.

 

 

מחירי פיתוח אפליקציות משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות פיתוח אפליקציות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות מובילות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

 

הצעת מחיר לפיתוח אפליקציות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.