×


תפריט נגישות

מחירון פיסול פנים

 

כמה עולה פיסול פנים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון פיסול פנים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת על פיסול פנים".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות יופי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לפיסול פנים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות לפיסול פנים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי טיפולי פיסול פנים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון פיסול פנים עודכן בתאריך 01.06.23

ט.ל.ח

פיסול פנים באמצעות הזרקות במצח
מחיר : 800-900 ₪

 

פיסול פנים באמצעות הזרקות באזור הגבות
מחיר : 800-900 ₪

 

פיסול פנים באמצעות הזרקת חומרי מילוי בצידי העיינים
מחיר : 800-900 ₪

מדריך כל מה שצריך לדעת על פיסול פנים


עד לפני זמן לא רב, אם רצית לתקן משהו בפנייך: הסנטר נראה לך קטן ו"נבלע" מדי, העיניים שקועות מדי, או שחלמת על עצמות לחיים של אנג'לינה ג'ולי, או להשיב לפנייך את העגלגלות ועסיסיות הנעורים שאבדו להן – הפתרון היחידי עבורך היה סכין המנתחים.

 

אבל היום לא צריך ניתוח מסובך בהרדמה מלאה כדי לתקן או להחליק תווי פנים, וכדי להגשים את משאלות הלב הסמויות לגבי עיצוב תווי פנים שתמיד חלמת עליהם. כיום יש פתרון קל הכרוך בתקופת החלמה מהירה וקלה (ולפעמים ללא תקופת החלמה כלל): פיסול פנים.

 

למי קראת בולדוג?


בעקבות הידלדלות הקולגן והאלסטין הופך עם השנים עור הפנים ליבש ודק. הקולגן והאלסטין הם אלה שמעניקים לעור את רעננות הנעורים, והם נוטים להתרכז במקומות כגון הלחיים, אזור הרכות, הסנטר ועוד.

 

כשהם הולכים ומצטמצמים - כוח המשיכה של כדור הארץ (גרביטציה) משפיע על עור הפנים ביתר קלות, והוא "צונח" אט אט כלפי מטה.



הצניחה מקנה לנו מראה מבוגר ועייף, ובצידי האף והסנטר נוצרים צבירי עור וקפלים, שיש המכנים אותם "בולדוג", על שם אותו כלב מפורסם, בעל המראה הזועף.

 

מה זה פיסול פנים?


פיסול פנים הוא טכניקה מתקדמת אשר מעניקה נפחים לחלקי הפנים שהידלדלו, ועל ידי כך ממלאים קמטים ומונעים את צניחת העור.

 

בטכניקה זו הסנטר חוזר להיות מסותת, הלחיים שבות להיות עגלגלות ורעננות וקמטי "הבולדוג" מתמלאים ומיטשטשים. כל זאת ללא סכין המנתחים, ללא צלקות וללא תקופת החלמה ארוכה לבד בבית.

 

איך מתבצע פיסול פנים?


פיסול הפנים מתבצע באמצעות הזרקות של חומרי מילוי שונים, לחלקי הפנים השונים.

 

בדרך כלל ההעדפה היא להעניק טיפול שייתן מענה כוללני מקיף לכל סימני הגיל המציקים למטופלת ביחד.

 

במסגרת "חבילה" זו ניתן לקבל מילוי של הלחיים, הסנטר ובאזור הרכות על ידי חומרי מילוי בצמיגות גבוהה, ביחד עם הזרקת חומרי מילוי "קלים" יותר לטשטוש קמטים, בתוספת הזרקות וחומרי מילוי להרפיית ומחיקת קמטי ההבעה מסביב לעיניים, במצח, בין הגבות וכדומה.

 

כמובן שהטיפולים נעשים על פימה שמתאים לכל מטופלת ועל פי רצונה. ביחד מתקבל מראה פנים מחוטב ומפוסל, כאילו לאונרדו דה ויצ'י בכבודו ובעצמו פיסל אותן.

 

שיטות לפיסול הפנים


קיימות מספר שיטות לפיסול הפנים:

 

1. הזרקת שומן עצמי – בשיטה זו שואבים שומן ממקום בו בחרה המטופלת (בטן תחתונה, ירכיים, ישבן). השומן עובר תהליכי סינון והעשרה מיוחדים, ולאחר מכן מוזרק לאזור עליו הוחלט בפנים: הלחיים, צידי הפנים, סנטר.

 

כיום ניתן, בעזרת טכנולוגיית תאי גזע מתקדמת ביותר, "לקשור" את תאי השומן העצמיים למקומם, כך שהספיגה שלהם בגוף תהיה איטית יותר והתוצאות ישארו לאורך זמן.

 

היתרונות הבולטים של השיטה: השומן הינו מתוצרת עצמית, הגוף מזהה אותו ואינו יוצר מנגנוני הגנה הגורמים לסיבוכים ותופעות לוואי. בנוסף מאפשר להיפטר משומן מיותר בגוף לטובת מקום בו יש בו צורך, ובכך נוצר רווח כפול בתהליך אחד.

 

2. הזרקת חומרים על בסיס חומצה היאלורינית – חומצה היאלורינית היא חומר המצוי באופן טבעי בגופנו ברקמות החיבור ורקמות עצביות. מאז שנות ה-90 של המאה הקודמת הצליחו מדענים לפתח חומצה היאלורונית באמצעות הנדסה גנטית בתנאי מעבדה. מתקבל חומר צמיגי שקוף, אותו ניתן להזריק אל מתחת לשכבת העור העליונה, לרוב ללא תופעות לוואי.

 

קיימים בשוק הרבה חומרים על בסיס חומצה היאלורונית, בשמות מסחריים שונים: רסיטלן, ג'ובידרם, טאוסיאל, היאלסטייל, פרינסס ועוד. בתחום פיסול הפנים מבחינים בין חומרים בעלי צמיגות צפופה, שבהם נוהגים למלא לחיים, סנטר, שקעים מתחת לעיניים, צידי הרכות, אף בלתי סימטרי ועוד, לבין חומרים רכים ודלילים יותר, המיועדים עבור טיפול בקמטים ספציפיים.

 

למרת שהחומצה ההיאלורונית מתפוגגת בגוף לאחר פרק זמן של חצי שנה עד שנתיים, היא מעודדת ייצור קולגן ואלסטין, כך שהגוף מייצר בעקבותיה חומרי מילוי טבעיים.

 

בטיפולי פיסול פנים מתקדמים ניתן היום לחדור עם חומרים שונים לשכבות העור השונות, ועל ידי כך לבצע גם טיפול במרקם העור. שיטה מתקדמת זו היא עוד שלב של הצערת עור הפנים, באופן שעד לפני זמן לא רב נחשב למדע בדיוני.

 

3. הזרקות למילוי קמטים בפנים– חומרי המילוי גורמים לשיתוק שרירים זעירים, אשר כיווצם גורם לקמטי הבעה. אלו הקמטים המוכרים לנו מסביב לעיניים, בין הגבות ובמצח.

 

בנוסף, הזרקת חומרי מילוי מסביב לעיניים גורמת להרמת גבות, התורמת אף היא למראה הרענן. כיום למדו המומחים לשלוט בכמויות המוזרקות כך שמתקבל מראה טבעי, ולא עוד מראה של "בובת החרסינה" המלאכותי שאפיין את ההזרקות של העבר.

 

פיסול פנים באמצעות הזרקות חומרי מילוי מצטרף בדרך כלל להזרקות חומרי מילוי – וביחד יוצרים מראה פנים מפוסל ומחוטב, המחזיר את המטופלת בין עשר לעשרים שנה לאחור.

 

המלכה של פגישת המחזור


מאוד קל לראות את ההבדלים של פיסול פנים לפני ואחרי. חומרי המילוי יוצרים "התפחה" של הפנים, ומעניקים להם נפח בדיוק במקומות הנכונים.

 

מילוי והדגשת הלחיים, לא רק מחזירים להן את עגלגלות ורעננות הנעורים, אלא גם מרימים כלפי מעלה את העור, כך שעודפי העור המידלדלים כלפי מטה, בקוו הסנטר וצידי הפה – משתפרים באופן משמעותי. במקומם מתגלה דבר מה, שלגבי רבות מאיתנו כבר היה זיכרון רחוק ששכחנו מקיומו: קוו הלסת! והוא ברור, מסותת ומחוטב כמו שהיה לפני שנים. למעשה מתבצעת בשיטה זו הרמת פנים ללא ניתוח.

 

עיצוב הסנטר באמצעות חומר מילוי מונע את תהליך נסיגת הסנטר, המאפיין פנים מבוגרות, בניית הלסת התחתונה באופן זה מחזירה לפנים את צורת ה"לב" המאפיינת פנים צעירות. וכשאת מצוידת במראה כזה, כל מה שנותר לך זה לצאת ולקבל מחמאות.

 

גם אם בתקופת התיכון לא היית מלכת הכיתה, אין ספק שלאחר תהליך פיסול פנים תזכי להיות המלכה של פגישת המחזור. מחמאות בנוסח: "היום את נראית הרבה יותר טוב", ו-"חשבתי שזו בכלל הבת שלך" יישמעו מכל עבר, והאמת? לאוזני רוב הנשים אין מוזיקה נפלאה מזה בעולם.

 

פיסול פנים – כל היתרונות


פיסול פנים: ללא ניתוח – הניתוחים הפלסטיים למתיחה או הרמת הפנים כרוכים בתשלום לא מועט, וכמובן בהרדמה, ובתקופת החלמה אשר בה מראה פנייך רחוק מלהיות מלבב.

 

בתקופה זו מעדיפות רוב הנוכחות שלא להראות בציבור, ולוקחות חופש מהעבודה ומשאר עיסוקיהן. פיסול פנים למעשה מקנה לך מתיחת פנים ללא ניתוח

 

עיצוב ופיסול פנים: ללא צלקות וללא תפרים – בנוסף לכל האמור לעיל ניתוחים כרוכים בתפרים ותפרים גורמים לצלקות.

 

אמנם המנתחים הפלסטיים המיומנים של היום מקפידים ברוב המקרים כי הצלקות יהיו עדינות וזעירות, והן בדרך כלל מתחבאות באזורים שאינם גלויים לעין, אך פיסול פנים ללא צלקות כלל זה ללא ספק יתרון משמעותי.

 

ללא סיבוכים ותופעות לוואי – החומרים איתם מבצעים טיפולי פיסול פנים פותחו בתנאי מעבדה קפדניים על ידי חברות מובילות בעולם, הנתונות תחת פיקוח דקדקניים של ה-FDA  ומשרדי הבריאות האירופאיים. חלקם – כמו הזרקת שומן עצמוני – נלקחו מגוף המטופל ולכן בטוחים לגמרי להזרקה.

 

אחרים, כמו חומצה היאלורונית, על נגזרותיה השונות, מצויים אף הם באופן טבעי בגוף האדם ומופקים בתהליכי הנדסה גנטית מתקדמים. בטיפולים אלה סיבוכים ותופעות לוואי הם נדירים ביותר, ולרוב ניתנים לטיפול פשוט.

 

כיצד אבחר את המרפאה המתאימה לצרכי?


מרפאות, מכונים, בתי חולים וקוסמטיקאיות המציעים טיפולי עיצוב פנים יש יותר מפטריות אחרי הגשם. ולכולם אתרי אינטרנט מעוצבים עם תמונות של דוגמניות יפהפיות ומתוחות עור. אז באיזה מהם אבחר?... ללא ספק דילמה מבלבלת.

 

הצעתנו לך היא להקדיש לכך זמן וסבלנות, כי פנים יש לך רק אחד, והאחד הזה הוא כרטיס הביקור שלך.

 

בשלב הראשון תשאלי את עצמך מה היית רוצה לשנות בפנייך.

 

אחרי שתעני על השאלה הזו כדאי לקרוא כל מידע על מה שמציע היום תחום עיצוב ופיסול הפנים כדי לתת מענה לבעיה.

 

אחרי שבחרת את סוג הטיפול זה הזמן לפנות לידידים ומכרים בבקשה להמלצות (וכן, אפילו לא להתבייש ולפנות לנשים זרות שנראות כמו מישהי שעברה טיפול מוצלח... רק אנא עשו זאת בטקט וברגישות.

 

יש כאלו שבטוחות שאף אחד לא מרגיש...). בקשו שמות וכתובות של מרפאת אסתטיקה מומלצת, המעסיקה פלסטיקאי מומלץ (אם צריך), או במקרים מסוימים קוסמטיקאית פרא רפואית מומלצת.

 

השלב הבא הוא קביעה של פגישת ייעוץ עם המומחה, או צוות המומחים במרפאה שבחרת. בפגישה זו אל תתביישו לשאול את כל השאלות הקשות.

 

בקשו לדעת מהי תקופת ההחלמה, אם יש, של כלך טיפול, מה הם תופעות הלוואי או הסיבוכים שעלולים לצוץ, וגם: כמה זמן מחזיקה מעמד התוצאה של כל אחד מהחומרים בו ישתמשו לפיסול פנייך.

 

בקשו לראות תמונות של פיסול פנים שעשו לקוחות המרפאה, ואולי אף בקשו מספרי טלפון של לקוחות איתם תוכלו לשוחח על הטיפול.

 

זהו גם הזמן לשאול כמה עולה פיסול פנים.

 

בתחום טיפול פנים השוואת מחירים כדאית ואף הכרחית, משום שקיימים פערים די משמעותיים בין המרפאות.

 

לרוב נקבעים המחירים על פי החומרים בהם משתמשים במרפאה, או על פי המוניטין של המומחה שמבצע את פיסול הפנים.

 

הבהרה חשובה


*** מחירי פיסול פנים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממרפאות לפיסול פנים מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומרפאות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

הצעת מחיר לפיסול פנים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.