×


תפריט נגישות

מחירון עיבוי שפתיים

 

כמה עולה עיבוי שפתיים?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עיבוי שפתיים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו תמונות לפני ואחרי טיפול עיבוי שפתיים, מרופאי אסתטיקה שנמצאים אצלנו בשירות. ניתן גם לקרוא מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת על טיפולי עיבוי שפתיים".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות יופי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לטיפול עיבוי שפתיים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות לעיבוי שפתיים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי טיפול עיבוי שפתיים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון עיבוי שפתיים עודכן בתאריך 27.08.23

ט.ל.ח

 

עיבוי שפתיים מחירים

 

 

עיבוי שפתיים באמצעות רסיטלן  
מחיר :  1,800-2,300 ₪

 

עיבוי שפתיים באמצעות Bio Alcamid 
מחיר : 4,000-4,200 ₪ ל 5 זריקות

 

עיבוי שפתיים באמצעות סיליקון
מחיר :  800-900 ₪ לזריקה

 

עיבוי שפתיים באמצעות סיליקון
מחיר : 4,000-4,200 ₪ ל 5 זריקות

מדריך - הכל על עיבוי שפתיים

 


ובכן, הדבר הראשון שחשוב להבין כאשר מדברים על טיפול עיבוי שפתיים הוא מה זה עיבוי שפתיים?

 

ובכן, המדובר על תהליך המיועד להעניק נפח גדול יותר לשפתיים, בין במקרה בהם אתם מרגישים שהשפתיים שלכם דקות מדי וחסרות חיים, או שהן משדרות מסר שאתם לא רוצים לשדר כלפי חוץ, ובין כאשר אתם פשוט רוצים שפתיים יותר מלאות, יותר חושניות, ובעלות השפעה גדולה יותר על האסתטיקה של הפנים.

 

בהקשר זה, כדאי לדעת שישנן מספר טכניקות להשגת המטרה, ובהן עיבוי שפתיים טבעי, וכן עיבוי שפתיים עם חומרים ייעודיים כמו עיבוי שפתיים בסיליקון, או עיבוי שפתיים בחומצה היאלורונית.


מהו הליך הטיפול ומהן השיטות הקיימות?

 


הליך הטיפול של מילוי שפתיים או עיבוי שפתיים מתחיל בשיחה עם איש המקצוע המבצע, שיחה במסגרתה יש להגדיר בדיוק מה היא התצורה הסופית שמעוניין הלקוח לקבל בתום הטיפול.

 

במקרים מסויימים, ירצה הלקוח לנפח את השפתיים בצורה דרמטית על מנת להבליט את האלמנט החושני, ובמקרים אחרים יעדיף הלקוח לבצע תהליך של עיצוב שפתיים, כשהנפח שלהן הוא החלק הקטן יותר, בעוד העיצוב הסופי הוא החלק המרכזי.

 

לאחר הגעה לתצורה הסופית, יש לשרטט את הקווים הנדרשים, אם נדרשים, על מנת לתחום את קווי השפתיים המבוקשים, ולהתחיל בביצוע הטיפול.

 

מה תדירות הטיפולים המומלצת?

 


תהליך העיבוי עצמו מבוצע על ידי הזרקה של חומר ייעודי המיועד לתת לשפתיים את הנפח הרצוי.

 

ישנם חומרי מילוי מגוונים שניתן לעשות בהם שימוש לרבות הזרקת קולגן, רסטילן, ג'ובידרם, אבולנס, גורטקס, פילורגה ועוד, וכמובן ניתן לבצע מילוי שפתיים עם הזרקת סיליקון.

 

יחד עם זאת, כדאי לזכור שישנם טיפולים המאפשרים עיבוי שפתיים ללא הזרקה, וללא הזרקות חומרים בשפתיים, וזאת באמצעות חומרים היוצרים עקצוץ בשפתיים באופן שגורם להן להתנפח באופן טבעי, אם כי מדובר בהליכים זמניים מאוד, שיש לבצע אותם באותה תדירות שבה מורחים ליפסטיק למשל.

 

ניפוח שפתיים להשגת שפתיים בשרניות או שפתיים מושלמות באמצעות סיליקון בשפתיים הוא תהליך שיש לבצע אחת למספר חודשים בהתאם לצורך, ועל פי המלצת הגורם המקצועי בלבד.

 

למה בכלל לבצע טיפול של עיבוי שפתיים?

 


ובכן, הגדלת שפתיים הוא עניין אסתטי לחלוטין, ואין שום מניע רפואי או בריאותי לעבור את הטיפול.

 

הבחירה היא סובייקטיבית ואינדיבידואלית לחלוטין, בהתאם לרצון שלכם ליהנות ממראה יותר אסתטי, משתי שפתיים חושניות, או פשוט ממראה חם ונעים יותר, במידה ואתם סובלים משפתיים דקיקות המשדרות מעט קרירות.

 

אחד היתרונות של טיפולים אלה, וזאת בתנאי שאתם עורכים עיבוי שפתיים ללא ניתוח, הוא הזמניות של הטיפול.

 

כאשר אתם מבקרים מרפאת אסתטיקה מומלצת למילוי שפתיים על מנת לקבל את הטיפול, אתם לא מתחייבים לשום דבר.

 

אתם יכולים לנסות את הטיפול, ואם לאחר מספר חודשים החלטתם שזה לא המראה המתאים לכם, תוכלו לוותר על העניין ופשוט להפסיק את קבלת הטיפול, כדי להחזיר את השפתיים למצבן הקודם.

 

 

 

האם יש תופעות לוואי ומהו משך זמן הטיפול?


ובכן, תופעות לוואי של טיפול עיבוי שפתיים יכולות להיגרם בעיקר בגלל אלרגיה לחומר שבו נעשה שימוש. למעט מקרה זה, אתם צפויים לסבול מעט מאדמומיות האזור המטופל, אך כעבור שעות או ימים ספורים אדמומיות זו תחלוף לה לחלוטין.

 

יחד עם זאת, אם אתם מודעים לאיזה שהן מגבלות רפואיות, או אלרגיות שאתם סובלים מהן, בהחלט מומלץ לברר עם רופא מומחה את המוכנות שלכם לקבלת טיפול כזה.

 

לגבי משך הטיפול, מדובר בטיפול שיכול להימשך מספר דקות עד שעה, הכל בהתאם להיקף ההזרקה שצריך לבצע.

 

בטיפולים חוזרים, משך הטיפול מתקצר בדרך כלל, ובטיפולים בהם עושים שימוש בחומרים מיוחדים כמו חומצה היאלורונית לעיבוי שפתיים, או תיקון שפתיים לא סימטריות, משך הטיפול עלול להתארך מעט.

 

איך לבחור את המקום בו כדאי לבצע את הטיפול?


ובכן, כאשר רוצים לעבור טיפול של עיבוי שפתיים המלצות יכולות להיות כלי עזר חשוב מאוד שעומד לרשותכם.

 

אם אתם מכירים חברים, מכרים או בני משפחה שעברו את הטיפול, תוכלו להתייעץ איתם ולקבל מהם חוות דעת על מרפאת אסתטיקה מומלצת לעיבוי שפתיים, או על איש מקצוע מתאים שהם יכולים להמליץ עליו.

 

בבחינת המקום כדאי לראות תמונות לפני ואחרי עיבוי שפתיים, לשאול שאלות, להבין לעומק מה הן האפשרויות העומדות בפניכם במקום, ולבחון על פי מיטב האינטואיציה שלכם את הרמה המקצועית של המקום.

 

הנושא של הגדלת שפתיים לפני ואחרי או עיבוי שפתיים לפני ואחרי הוא שלב מרכזי בתהליך, שכן אתם רוצים להבין בדיוק מה הוא הפוטנציאל של התהליך, ומה הוא הפוטנציאל שיודע המקום הספציפי להציע לכם, לכן הקפידו לבחון את הנושא הזה בצורה מדוקדקת כאשר אתם בוחנים מקומות אפשריים לקבלת הטיפול.

 

כמה עולה עיבוי שפתיים?


ובכן, כמו בכל מוצר וכמו כל שירות שאנו מזמינים, אחת השאלות המרכזיות היא כמה זה עולה לנו, והאם אנחנו בכלל יכולים להרשות את זה לעצמנו.

 

ובכן, כאשר מדובר על מילוי שפתיים מחירים זה עניין מאוד לא יציב, ופערי המחיר בין מקום אחד למשנהו יכולים להיות מאוד גבוהים.

 

פערים אלה נובעים בין היתר, משיטת הטיפול בה נעשה שימוש, החומר בו עושים שימוש, המצב ההתחלתי והמצב הסופי הרצוי של השפתיים, אך גם משיקולים פשוטים של רווח שאותו רוצה המקום לייצר לעצמו באמצעות הטיפול.

 

בכל מקרה, מחיר עיבוי שפתיים הוא לא שיקול שעל פיו אתם רוצים לקבל הכרעה לגבי המקום בו תערכו את הטיפול, או סוג הטיפול שאותו אתם רוצים לקבל.

 

מחיר זה פרמטר חשוב, אבל לחלוטין לא הפרמטר החשוב ביותר


בסופו של דבר, מדובר בשפתיים שלכם, הממוקמת בפנים שלכם, שאותם אתם רוצים להציג לראווה, והרי זאת בדיוק הסיבה שמלכתחילה ניגשתם לביצוע הטיפול, להיראות יפים יותר, חושניים יותר, אסתטיים יותר.

 

מן הסתם, יהיה זה נכון מבחינתכם להבטיח קודם כל את הרמה המקצועית של המקום המטפל, את החומרים שבהם יעשה שימוש, תוך וידוא שמדובר בחומרים איכותיים, ובטוחים הן בכלל והן עבורכם באופן ספציפי, ורק לאחר מכן תוכלו להתעסק בשאלה של עלות טיפול עיבוי שפתיים.

 

חשוב לוודא גם את איכות הטיפול, וגם את מזעור הסיכון לתקלות ולתוצאות חובבניות. במקרים קיצוניים, תוכלו לבצע מילוי שפתיים זמני כדי לראות את התוצאות, ואם זה ימשוך אתכם מספיק, תוכלו לקבל החלטה על השקעה בעניין, ביתר קלות.

 

השוואת מחירים יסודית ואפקטיבית בין מספר מקומות המציעים את השירות


לבסוף, כאשר אתם עורכים סקר לגבי שירות עיבוי שפתיים השוואת מחירים היא פרקטיקה שאתם בהחלט יכולים למנף לטובתכם על מנת להבטיח שאתם מוצאים את הדיל המשתלם ביותר, וגם המקצועי ביותר. בביצוע סיליקון בשפתיים מחירים יכולים לנוע על גבי טווח גדול במיוחד, ובביצוע השוואת מחירים אפקטיבית תוכלו להבטיח שאתם מבצעים את הטיפול גם במקום מקצועי, גם במודל הטיפול שמתאים לכם יותר מכל האחרים, וגם שאתם משלמים מחיר, שהוא לא הכי זול, אבל הוא גם לא הכי יקר, והוא לבטח מחיר סביר ביחס למחיר הנגבה על ידי מקומות רבים המציעים את השירות.

 

הבהרה


*** מחירי עיבוי שפתיים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממרפאות לעיבוי שפתיים מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומרפאות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

הצעת מחיר בקליק לעיבוי שפתיים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.