×


תפריט נגישות

מחירון עורך דין רשלנות רפואית

 

כמה עולה שירות של עורך דין רשלנות רפואית?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עורך דין לרשלנות רפואית מעודכן לשנת 2023, ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם :"איך לבחור עורך דין רשלנות רפואית בעידן האינטרנט?"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של עורכי דין לרשלנות רפואית בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר מעורכי דין רשלנות רפואית, ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין רשלנות רפואית, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי שירות עורך דין רשלנות רפואית וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

 

מחירון עורך דין רשלנות רפואית עודכן בתאריך 25.08.23

ט.ל.ח

 

 

כמה עולה שירות של עורך דין רשלנות רפואית?

 

 

בעידן האינטרנט תוכלו להשוות מחירים בקלות ולקרוא מידע כמו כמה עולה עורך דין רשלנות רפואית. עליכם לזכור כי מאחר ומדובר במקרים משפטיים מורכבים העלולים להתארך לאורך זמן ניכר, לעיתים שנים, הרי אין מחירון קבוע וכל עורך דין רשלנות רפואית קובע את התעריף בהתאם לתיק המונח בעיניו.

 

במקרים מסוימים יציע עורך הדין להגיש לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט על מנת לסיים את התיק במהירות יחסית.

 

ישנם עורכי דין רשלנות רפואית גובים עלות אחידה לניהול התיק בעוד אחרים גובים אחוזים מסך הפיצוי בתיק התביעה.

 

אם עורך הדין חושב כי יש בתיק סיכוי סביר לנצח לרוב הוא יציע שכר טרחה באחוזים הכולל ניהול מלא של התיק כולל ייעוץ וייצוג משפטי בערכאות הנדרשות.

 

 

טווחי מחירים ועמלות עורך דין רשלנות רפואית

 


עורך דין רשלנות רפואית
שכר טרחה - 20-30% מערך התביעה


    
שעת ייעוץ עורך דין רשלנות רפואית
200-500 ₪
יכול להיות גם ללא תשלום

 

ייעוץ בתחום רשלנות רפואית כולל אפיון מסמכים
500 – 1,200 ₪

 

שליחת התראות
250 – 350 ₪

 

כתיבת תצהירים
400 – 1,200 ₪

 

הכנת כתב הרשאה עורך דין רשלנות רפואית
400 – 1,200 ₪

 

הכנה וכתיבת חוות דעת משפטיות
900 – 3,500 ₪

 

 

טווחי מחירים חוות דעת רפואיות

 


חוות דעת רפואית בנושא שיניים
5,000-15,000 ₪


    
חוות דעת רפואית בנושא ניתוחים
10,000-50,000 ₪

 

חוות דעת רפואית בנושא לידה
10,000-50,000 ₪

 

איך לבחור עורך דין רשלנות רפואית בעידן האינטרנט?

 

האם אתה זקוק לשירותי עורך דין רשלנות רפואית? מחפש משרד עורכי דין רשלנות רפואית מומלץ ומנוסה? אם כן, כדאי לך לחפש באינטרנט.

 

בעידן הטכנולוגי והמודרני בו אנו חיים כל המידע עומד לרשותך בהישג יד ובקליק קצר ומהיר.

 

עליך לזכור כי עורך דין רשלנות רפואית מתמחה בתחום המורכב ותפקידו לייצג נפגעי רשלנות רפואית או רופאים ומוסדות רפואיים הנתבעים בגלל רשלנות.

 

למעשה, תחום הרשלנות הרפואית אשר מהווה חלק בלתי נפרד מדיני נזיקין, הולך ומתפתח בשנים האחרונות וחשוב לפנות רק לשירותי עו"ד רשלנות רפואית מקצועי ומנוסה הבקי בתחום מורכב זה.

 

על מנת לאתר עורך דין רשלנות רפואית מומלץ כדאי לחפש במנועי החיפוש ולהתרשם מהאתרים של עורכי הדין השונים אך יש להעדיף חיפוש באינדקס מקצועי כמו אתר זה המציע עורכי דין מומלצים, חוות דעת והמלצות מגולשים, השוואת מחירים ומידע מקיף וחשוב.

 

תפקידו על עורך דין רשלנות רפואית

 

בשנים האחרונות לבטח שמתם לחב כי תחום הרשלנות רפואית עולה פעם אחר פעם לסדר היום הציבורי. אם בעבר מלאכת הרופאים וצוות המטפלים הרפואיים נחשבה למלאכת קודש ולרופאים היתה סמכות ללא עוררין הרי בעידן האינטרנט אנשים יכולים לאתר מידע, לבדוק את חוות הדעת הרפואיות של הרופאים וללמוד האם קיבלו טיפול מקצועי או רשלני.

 

בעקבות הלחץ על הרופאים ותנאי העסקתם לא פעם אנו שומעים על מקרים של רשלנות רפואית.

 

עורכי הדין המתמחים בנושא עוסקים בסוגיות מורכבות של תיקי רשלנות רפואית. בין הנושאים ניתן למצוא מקרי רשלנות רפואית בניתוחים, פשוטים או מורכבים, מקרי רשלנות רפואית בלידה, מקרים בהם נעשה אבחון לקוי או אבחון מאוחר של מחלות קשות, מקרי מוות כתוצאה מרשלנות רפואית ומקבלת החלטות או טיפולים שגויים, מקרים בהם קיבל הלקוח טיפול רשלני מצד הצוות הרפואי ועוד.

 

מדי שנה יש עליה בתביעות רשלנות רפואית

 

כדאי לדעת כי ככל שהמודעות של הציבור הולכת וגדלה כי ניתן לתבוע את הרופאים, האחיות ומוסדות הרפואה כך הולכים ורבים המקרים בהם פונים לקוחות לעורכי דין על מנת לתבוע מקרים מגוונים בכל תחומי וענפי הרפואה.

 

מאחר וניהול וייצוג תיקי רשלנות רפואית נחשבים לבין המורכבים והמסובכים ביותר מבחינה משפטית יש לפנות רק לעורכי דין רשלנות רפואית מומלצים ומנוסים. כאמור, בעידן האינטרנט קל לבצע חיפוש במנועי החיפוש, לרבות גוגל, אך עליכם לדעת כי חיפוש רגיל במנועי החיפוש יניב תוצאות רבות ולכן הבחירה קשה ועלולה לגזול זמן רב מכם.

 

כדי לייעל את החיפוש מומלץ להיעזר בשירותי האתר וליהנות מרשימה של משרדי ועורכי דין רשלנות רפאית מקצועיים ומומלצים ובקליק אחד ניתן לפנות אליהם, לבקש הצעת מחיר ולהשוות בין עורכי הדין השונים הרשומים במקום מרכזי אחד.

 

מהי רשלנות רפואית, הלכה למעשה?

 

רופאים המסיימים בהצלחה את שנות הלימוד הארוכות שלהם חותמים על אמנה רפואית בינלאומית. החתימה על האמנה הרפואית מחייבת את הרופאים לטפל בשיא המקצועיות, בשיא הזהירות וכן הם מתחייבים לבצע אבחון מחלות מוקדם ככל הניתן על מנת להציע למטופלים שלהם טיפול יעיל ומציל חיים.

 

במקרה בו רופא או מוסד רפואי כושל במלאכתו ובמשימתו וכתוצאה מאבחון מאוחר, אבחון לקוי, גם אם מתום לב, או כתוצאה מטיפול לקוי ולא מקצועי נגרם נזק למטופל הרי יש עילה לתביעה משפטית או בשמה המקובל תביעת רשלנות רפואית. עו"ד רשלנות רפואית מקצועי שמצליח להוכיח בתיק את הרשלנות הרפואית מאפשר ללקוח לזכות במשפט ולקבל פיצוי כספי, בהתאם לתיק ולסוג התביעה.

 

כדאי לדעת כי הפיצוי הכספי יכול להגיע לסכומים גבוהים מאחר וניתן להוסיף לתביעה תביעת פיצוי בגין הפסד ימי עבודה ושכר, פיצוי בגין סבל, פיצוי בגין כאב, פיצוי בגין נזק בלתי הפיך, לרבות נזק נפשי או אסתטי ונהוג להוסיף לתביעה פיצוי הנועד לכיסוי ההוצאות המשפטיות וכיסוי ההוצאות הרפואיות שנגרמו ללקוח בעקבות האבחון הלקוח או הטיפול הרפואי הרשלני.

 

מקצועיות ורגישות

 

כאשר פונים לשירות עורך דין רשלנות רפואית חשוב לזכור כי עליו להתמודד עם לקוחות ובני משפחה הסובלים מנזק זה או אחר כמו מקרים בהם המטופל טוען לנזק גופני, לעיתים בלתי הפיך ומקרים בהם מדובר על מוות טרגי או מומים בילדים.

 

חשוב לפנות לעורך דין מקצועי המגלה רגישות מאחר ומדובר בנושאים רגישים וכואבים ועליו להפגין בקיאות בתחום המשפטי ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

 

לרוב, מתאמים פגישת ייעוץ ראשונית בחינם, ללא כל התחייבות מצדכם, וכך תוכלו להשוות בין מספר עורכי דין לרשלנות רפואית ותוכלו להתרשם מהמקצועיות והניסיון שלהם בתחום ומהשירות והמחיר הנדרש.

 

תפקידו של עורך הדין לייצג במקצועיות ובכבוד את הלקו הפונה אליו ולהשיג עבורו פיצוי גבוה ככל הניתן במסגרת החוק ופיצויים נוספים בהתאם לתיק כמו סיוע במימון ופתרונות או התאמת דיור, סיוע בנושא התניידות ועוד.

 

עליכם לדעת כי משימה לא פשוטה עומדת בפניכם ובפני עורך הדין ובמקרים מסוימים עלול התיק המורכב להתארך להליך משפטי ארוך הכולל בדיקות מומחים ודיונים רבים.

 

עו"ד רשלנות רפואית השוואת מחירים

 

באתר תוכלו להשוות מחירים בקליק וכל שעליכם לעשות הוא למלא שאלון קצר ולשלוח אותו למשרדי עורכי דין רשלנות רפואית. בתוך זמן קצר יזרמו הצעות לתיבת המייל שלכם ותקבלו שיחות טלפון מנציגי שירות במשרדי עורכי הדין או ישירות מעורכי דין רשלנות רפואית המופיעים באתר.

 

כך תוכלו להשוות מחירים בקלות וביעילות ולנצל את הכוח של האינטרנט על מנת ליהנות משירות מהיר ויעיל ולהוזיל עלויות מאחר ועורכי הדין יודעים כי פניתם לקולגות שלהם ולכן הם מתחרים על כיסכם ולרוב יעשו ככל יכולתם להפוך אתכם ללקוח שלהם, כמובן, לאחר בחינת הראיות שבידכם והצגת הטיעונים שלכם בפגישת הייעוץ.

 

הבהרה


מחירי שירות של עורך דין רשלנות רפואית משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי עורכי דין מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ועורכי דין מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין רשלנות רפואית

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.