×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין פלילי

18-02-2024 12:13

עורך דין פלילי

26-02-2024 12:13

עורך דין פלילי

26-02-2024 22:08

עורך דין פלילי

תעודת יושר
03-03-2024 12:32

עורך דין פלילי

11-03-2024 00:47

עורך דין פלילי

אני נפגע עבירת אלימות מצולמת. אני רוצה ליווי בהגשת תלונה במשטרה מאחר שיש לי הרבה צילומים וראיות לפני התקיפה הפיסית וגם של התקיפה וההשפלה.
16-03-2024 11:38

עורך דין פלילי

מבקש לקבל הצעת מחיר עבור תיק זיוף מסמכי מילואים למוסד לימודים
17-03-2024 15:03

מחירון עורך דין פלילי

 

כמה עולה שירות של עורך דין פלילי?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עורך דין פלילי מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "איך לבחור עורך דין פלילי בעידן האינטרנט?"

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של עורכי דין פליליים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר מעורכי דין פליליים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין פלילי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי שירות עורך דין פלילי וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון עורך דין פלילי עודכן בתאריך 25.08.23

ט.ל.ח

 

כמה עולה שירות של עורך דין פלילי?

 

עמלת עורך דין פלילי

10-15% מערך התביעה

 

שעת ייעוץ ראשונית עורך דין פלילי
600-500 ₪


ייעוץ עורך דין פלילי כולל אפיון מסמכים
1,000-900 ₪


הכנת כתב הרשאה כללי
420-450 ₪


הכנת תצהיר + חתימה
420-450 ₪


כתיבת מתן חוות דעת
800-950 ₪

 

הגשת ערר על סגירת תיק פלילי במשטרה
10,000-15,000 ₪
 

 

כתב אישום פלילי בנושאים שונים


כתב אישום בעוון גרימת מוות בבית משפט השלום
5,200-5,300 ₪


כתב אישום בעוון חטא בבית משפט השלום
1,162-1,152 ₪


כתב אישום בנושא עוון בבית משפט השלום
1,669-1,599 ₪

 

ייצוג בבית משפט בנושא פלילי


שחרור בערבות בבית משפט השלום
600-650 ₪


ייצוג במשפט פלילי בבית משפט מחוזי
3,000-3,150 ₪ 


ערעור על פסק דין פלילי בבית המשפט העליון
6,900-7,000 ₪


ערעור על גזר דין פלילי בבית המשפט העליון
3,400-3,500 ₪


ערעור על פסק דין פלילי בבית המשפט המחוזי
1,600-1,700 ₪


טיעון לעונש בבית המפשט השלום
2,600-2,650 ₪

 

ייעוץ ועמלת עורך דין פלילי לתיקי הלבנת הון


מחיר פגישה ראשונה
500-1,000 ₪


מחיר פגישה שנייה ומעלה
600-800 ₪


מחיר הכנה לחקירה ברשות לניירות ערך
16,000 - 20,000 ₪ ומעלה


מחיר הכנה לחקירה בעבירות מרמה והפרת אמונים
10,000 - 12,000 ₪ ומעלה


מחיר ייצוג בהליכי מעצר עבירות כלכליות
3,500 - 8,000 ₪ ומעלה


מחיר ניהול תיק בעבירות חוק הגבלים עסקיים
90,000 - 100,000 ₪ ומעלה


מחיר ניהול תיק בעבירות ניירות ערך
600 - 800 ₪ לשעה


מחיר ניהול תיק שוחד
50,000 - 100,000 ₪ ומעלה


מחיר ניהול תיקי גניבות
50,000 - 100,000 ₪ ומעלה


מחיר ניהול תיקי הלבנת הון
50,000 - 100,000 ₪ ומעלה


מחיר ייצוג בבית משפט מחוזי
3,000 ומעלה


מחיר דיון נוסף בבית משפט מחוזי
800 ₪ ומעלה לכל דיון

 

איך לבחור עורך דין פלילי בעידן האינטרנט?

 

האם אתה זקוק לשירותיו המקצועיים של עורך דין פלילי? מחפש עורך דין מומחה לענייני פלילים על מנת לקבל ייעוץ וייצוג משפטי מקצועי ואיכותי? ובכן, כדאי לדעת כי בעידן האינטרנט קל לאתר עו"ד פלילי או עורכת דין פלילי וניתן להשוות מחירים, לקרוא המלצות וחוות דעת על עורכי הדין וכמובן ניתן לסנן בין תוצאות החיפוש באינטרנט לפי פרמטרים כמו תחום התמחותו של עורך הדין הפלילי, להשוות מחירים בקליק, לסנן תוצאות לפי מיקום משרד עורכי דין פלילי ועוד.

 

כמו כן, כדאי לפנות למספר עורכי דין פלילי על מנת להתרשם מהשירות, מהניסיון והמקצועיות ועליכם לזכור כי עורכי דין פלילי מתמחים במגוון נושאים, בין היתר- ייצוג במעצר, עבירות רכוש, עבירות מין, עבירות סמים ועוד.

 

לכן, באמצעות חיפוש יעיל באינטרנט תוכלו לקבל רשימת עורכי דין פלילי מומלצים ותחסכו זמן רב בחיפוש עורכי דין המתאימים לכם ביותר, הן מבחינת עלות והן מבחינת ניסיון מקצועי ותחום התמחות.

 

מקצועיות וניסיון

 

בבחירת עורך דין מומחה לענייני פלילים עליכם לזכור כי דיני הפלילים מורכבים וכוללים מגוון רחב של נושאים ותחומי התמחות. כך לדוגמה הליך מחיקת רישום פלילי נחשב למשימה יחסית פשוטה שגם עורך דין רגיל או עורך דין פלילי חדש בתחום יכול לבצע בקלות אך כאשר הנכם זקוקים לייצוג ולייעוץ משפטי בעבירות כמו עבירות נשק, עבירות סמים, עבירות צוואר לבן, עבירות אלימות וכדומה הרי אז יש לפנות לעו"ד פלילי בעל ידע וניסיון עשיר.

 

עליכם לזכור כי יש תחומי התמחות רבים ומגוונים בתחום המשפט ואם אתם מעוניינים בייצוג משפטי מקצועי והולם בתחום הפלילים יש לפנות אך ורק לשירותיו של עורך דין פלילי מומלץ ומנוסה. במידה ולא תדאגו לפנות לעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה הרי אתם עלולים לקבל ייעוץ שאינו לפנים משורת הדין והייעוץ והייצוג המשפטי שתקבלו עלול להסב לכם נזק.

 

כמו כן, חשוב לאחר סינון ראשוני באינטרנט בין משרדי ועורכי הדין הפלילי לקבוע פגישת ייעוץ עם מספר עורכי דין על מנת להתרשם מהמקצועיות ומהניסיון שלהם בתחום הפלילי ויש לוודא כי הם אכן מתמחים בסוג העבירה בה אתם נאשמים או בתחום בו אתם מעוניינים לתבוע אדם או חברה.

 

משרד או עורך דין פרטי

 

אגב, כאשר אתם מחפשים עורכי דין פלילי מומלצים עליכם לזכור כי יש עורכי דין עצמאיים ויש משרדי עורכי דין גדולים ובעלי מוניטין וניסיון רב בתחום הפלילי. במידה והחלטתם לפנות למשרד גדול חשוב לוודא מראש מי יטפל בתיק שלכם מאחר ולעורכי הדין הבכירים יש צוות עורכי דין זוטרים וצוות מקצועי נוסף ולעיתים יחליט עורך הדין הבכיר להעביר את הטיפול בתיק לעורך דין זוטר ואתם עלולים להרגיש מרומים ואף לא לקבל את הייעוץ והייצוג לו אתם נדרשים, מה גם שתשלמו עלות גבוהה מאחר ופניתם למשרד גדול.

 

לכן, כדאי להשוות מחירים בין משרדי עורכי דין גדולים ומקצועיים בתחום הפלילי לעורכי דין פלילי מומלצים הפועלים באופן עצמאי אך הדגש בבחירה חייב להיות הניסיון והידע המקצועי.

 

אין תוצאות מובטחות

 

בבחירת עורך דין פלילי מומלץ לא תשמעו הבטחות לתוצאות. עורך דין מנוסה הבקי בדיני פלילים יודע כי במסגרת ההליך והדיון הפלילי יש משתנים רבים, ביניהם השקפת העולם של השופט, ולעורך הדין אין שליטה על נושאים אלה ולכן לא ניתן להבטיח תוצאות אלא להבטיח ללקוח שירות מקצועי וניהול נכון של התיק על מנת לייצג את הלקוח היטב ולנסות להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורו.

 

כמו כן, ערוך דין פלילי מומלץ יפגין כישורים רבים בייצוג הנאשם וינסה לאתר ליקויים בהכנת התיק בצד התובע וכמובן יפגין בקיאות בכל התקדימים החדשים והעדכניים. כדאי לדעת כי עורכי דין פליליים המכינים את התיק היטב ומייצגים במקצועיות את הלקוחות שלהם משיגים לרוב תוצאות טובות יותר אך עליכם להפעיל שיקול דעת וכדאי להיזהר מעורך דין המבטיח תוצאות מאחר והוא פועל שלא כשורה.

 

סיכום שכר הטרחה

 

כמה עולה עורך דין פלילי? כדאי לדעת כי שכר הטרחה משתנה בין עורך דין פלילי אחד לרעהו ולכן חשוב לקבל מספר הצעות מחיר, אותן תוכלו לאסוף באמצעות האתר.

 

באינדקס אנשי המקצוע תוכלו לבצע סקר שוק מקיף, בקלות ובמהירות, ומומלץ לפנות לכמה משרדי עורכי דין פליליים על מנת להשוות מחירים. יחד עם זאת, במקרים רבים אין זמן להשוות מחירים מפאת דחיפות הנושא, לדוגמה כאשר אתם מעוניינים לקבל ייצוג במעצר עבורכם, עבור חבר או עבור בן משפחה, ובמקרים בהם מעוניינים לבצע שחרור חשוד ממעצר.

 

במקרים אלה כדאי להגביל את הייצוג המשפטי רק לנושא הבוער ולאחר מכן במידה ויש לקבל ייעוץ וייצוג משפטי יהיה לכם זמן להשוות מחירים ולבחור היטב את עורך הדין המציע לא רק מחיר משתלם והוגן אלא גם ייעוץ וייצוג משפטי מקצועי, ברמה הגבוהה ביותר.

 

אגב, שכר הטרחה נקבע בהתאם למורכבות התיק, סוג האישום והיקף העבודה הנדרש. לעיתים מורכבות התיק מאלצת את עורך הדין להיעזר בכוח עזר ויש השלכות גם לחומרת המקרה, כך לדוגמה דין אישום ברצח שונה מעבירת רכוש.

 

כמו כן, עורכי דין פליליים מומלצים נוהגים לקבוע את שכר הטרחה בהתאם לסיכויי ההצלחה, על פי מידת העומס בעבודה, לפי העניין שהתיק מעורר מבחינה אישית ובעיקר תקשורתית ובהתאם למצבו הכלכלי של הלקוח.

 

באתר האינטרנט של עורכי הדין הפלילי תוכלו להתרשם מהמוניטין ומאחוזי ההצלחה שלו, כמו גם לקרוא חוות דעת והמלצות אך עדיף להתבסס על חוות דעת אובייקטיביות המופיעות באתר אינדקס עורכי דין, מאחר ואלה המלצות וחוות דעת של גולשים אשר נעזרו בשירותיו של עורך הדין באמצעות בחירתו באתר.

 

הסכם שכר טרחה

 

כאשר אתם פונים למספר עורכי דין פליליים השוואת מחירים נדרשת אך חשוב לזכור כי עו"ד פלילי קובע את שכר הטרחה על פי שיקוליו השונים ובהתאם למורכבות התיק וסיכויי ההצלחה.

 

לכן, חשוב לפנות למספר עורכי דין פליליים וכדאי לדעת כי במקרים רבים נוהגים עורכי הדין לקבוע את שכר הטרחה על בסיס שעות עבודה אך במקרים מסוימים ניתן לחתום על הסכם שכר טרחה הנקבע על בסיס גלובלי ויש מקרים בהם קובעים שכר טרחה בסיסי ותשלום עבור דיונים בבית המשפט או פעולות נוספות שאינן כלולות בהסכם.

 

לסיכום, באינטרנט תוכלו לקרוא מידע מקיף וחשוב כיצד לבחור עורך דין פלילי מומלץ ולהבין מהם הדגשים החשובים לבחירת עורך הדין, כיצד קובעים את שכר הטרחה ובאתר תוכלו לאתר עורכי דין פליליים מקצועיים ובעלי ניסיון רב, כמו גם להשוות מחירים בקליק.

 

הבהרה

 

מחירי שירות של עורך דין פלילי משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי עורכי דין מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ועורכי דין מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין פלילי

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.