×


תפריט נגישות

מחירון עורך דין נוטריון

 

כמה עולה שירות של עורך דין נוטריון?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עורך דין נוטריון מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "איך לבחור עורך דין נוטריון בעידן האינטרנט?" 

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של עורכי דין נטריונים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר מעורכי דין נוטריונים, ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין נוטריון, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 נוטריונים מומלצים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי שירות עורך דין נוטריון וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

 

מחירון עורך דין נוטריון עודכן בתאריך 25.08.23

ט.ל.ח

 

 

כמה עולה שירות של עורך דין נוטריון?

 


עמלת עורך דין נוטריון
10-15% מערך התביעה


שעת ייעוץ עורך דין נוטריון
100-300 ₪


שעת עורך דין נוטריון לליוי חוץ משרדי
500-600 ₪


אישורי העתקים נוטריונים
65-70 ₪


אימות חתימה

 


אימות חתימת יחיד כחותם ראשון
160-170 ₪


כל חתימה של חותם נוסף על אותו מסמך
65-75 ₪


אימות חתימה בידי 2 חותמים
260-290 ₪


העדה של מסמך סחיר

 


העדה של מסמך סחיר עד סכום של 75,000 ₪
1,050-1,150 ₪


העדה של מסמך סחיר מעל סכום של 75,000 ₪
2,050-2,250 ₪


אישור צוואה


אישור צוואה בידי חותם יחיד
270-290 ₪


אישור צוואה בידי 2 חותמים
420-440 ₪


הסכמי ממון


אימות הסכמי ממון
420-440 ₪


אישור נכונות של תרגום


עד מאה המילים הראשונות בתרגום
240-260 ₪


לכל מאה מילים נוספות או חלק מהן
עד אלף מילים - 160-170 ₪


מאה מילים נוספות או חלק מהן
מעל אלף המילים הראשונות - 70-90 ₪


אישור העתק צילום מסמך אחד
70-90 ₪


אישורי חיים


אישור שפלוני נמצא בחיים
160-170 ₪


למצהיר הראשון
160-170 ₪


לכל מצהיר נוסף
65-75 ₪


ייפוי כח


ייפוי כח נוטריוני
164-165 ₪


ביטול ייפוי כח נוטריוני
175-176 ₪


הוצעת העתק ביטול ייפוי כח
63-65 ₪


אימות תצהיר


אימות תצהיר למצהיר ראשי
165-170 ₪


אימות תצהיר למצהיר נוסף
65-70 ₪

 

איך לבחור עורך דין נוטריון בעידן האינטרנט?

 

בחיים המודרניים לא פעם אנו זקוקים לשירות מקצועי של משרד עורכי דין ונוטריון.

 

בחירת עורך דין נוטריון אינה משימה קלה וחשוב לבחור בעורך דין נוטריון מומלץ ומקצועי המתמחה בנושא לו אנו זקוקים לעזרה.

 

כאשר מגיעים לפגישת ייעוץ ראשונית אצל עורך הדין חשוב לוודא כי הוא מתמחה בנושא המעסיק אותנו ויש לבדוק האם הוא חבר בלשכת עורכי הדין ורשום כנוטריון במאגר, האם יש לו סמכות לעסוק כנוטריון, האם יש לו תואר במשפטים והסמכה כנוטריון, והאם יש ברשותו רישיון לעבוד בתחום עריכת דין.

 

כדאי לדעת כי כל נוטריון הוא עורך דין אך לא כל עורך דין הוא נוטריון.

 

בנוסף, חשוב לדעת כי נוטריון מחויב לפעול על פי חוק הנוטריונים.

 

סמכויות הנוטריון

 

הסמכות של נוטריונים קבועה בחוק הנוטריונים ובין הסמכויות המוענקות להם בחוק- עריכת צוואה נוטריונית, אימות הסכמי ממון, תרגום נוטריוני. אגב, כאשר מחפשים עורך דין נוטריון מומלץ לתרגום מסמכים ניתן לפנות לעורך דין הדובר את השפה אך חשוב לזכור כי עליו לשלוט בשפת התרגום ובשפת המקור של המסמך אותו יש לתרגם ולאמת.

 

כמו כן חשוב לדעת כי נוטריונים מחויבים לפעול על פי תעריף אחיד ולכן יש לוודא נקודה זו מראש לפני שפונים לנוטריון זה או אחר.

 

עליכם לזכור כי עורך דין נוטריון מומלץ ומנוסה פועל לרוב באופן תקין ושכר הנוטריונים נקבע במשרד המשפטים והוא חלק בלתי נפרש מפעילותם המקצועית.

 

עורך דין נוטריון מקצועי ואמין יגבה שכר כחוק ובהתאם לסוג השירות אותו הוא מציע ולכן כדאי לוודא כי השכר אותו הנוטריון מבקש תואם את הנחיות ומחירון שירותי בנוטריון במשרד המשפטים.

 

חיפוש באינטרנט

 

כאשר אתם מחפשים משרד עורכי דין ונוטריון מומלץ לחפש באינטרנט.

 

ניתן לחפש באחד ממנועי החיפוש, לרבות גוגל- מנוע החיפוש הפופולארי ביותר, אך עדי לאתר עורך דין נוטריון מומלץ כדאי להיעזר באינדקסים מקצועיים בהם רשומים עורכי דין נוטריונים וניתן לקרוא חוות דעת עליהם מגולשים שנעזרו בשירותם בעבר.

 

אגב, גם אחרי שקראתם המלצות או קיבלתם המלצה על עורך דין נוטריון מחברים, מבני משפחה, משכנים או מעמיתים לעבודה כדאי להפעיל שיקול דעת ולוודא כי מדובר בנוטריון מנוסה ומקצועי המציע את השירות לו אתם זקוקים.

 

מעבר לכך, באמצעות האינטרנט ניתן להשוות מחירים ובאינדקס מקצועי ניתן לפנות בלחיצת כפתור מהירה למספר נוטריונים על מנת לקבל הצעת מחיר וליצור קשר כדי להתרשם מהשירות, מהניסיון, מהמחיר ומאדיבות עורך הדין הנוטריון.

 

דרך נוספת לאתר נוטריונים היא לחפש במאגר הנוטריונים של לשכת עורכי הדין בישראל.

 

יחד עם זאת, האופציה הקלה והיעילה ביותר היא באמצעות אתר זה המציע רשימה של עורכי דין נוטריונים מנוסים ומומלצים כך אתם יודעים מראש כי הגעתם לידיים טובות ובטוחות.

 

רשימת שירותי הנוטריון

 

על פי חוק הנוטריונים נקבע מהן סמכויות הנוטריונים ורשימת שירותי עורך דין נוטריון הינם- אימות ו/ או אישור הסכמי ממון, צוואה בפני נוטריון המקבילה לצוואה בפני רשות מוסמכת כנדרש בחוק, אישור נוטריוני לתצהירים שונים, אישור תצהיר נוטריון, תרגום נוטריוני ייפוי כוח נוטריוני, אימות חתימה על ייפוי כוח נוטריוני, אישור לנכונות העתקי מסמכים (אימות מסמכים נוטריוני), אישור נוטריון להצהרת מתרגם.

 

למעשה, כאשר נוטריון חותם על מסמך נוסף למסמך משקל ראייתי משמעותי וגדול יותר והרשויות ומערכות המשפט בארץ ובחו"ל מעניקות למסמכים מאומתים ו/או חתומים על ידי נוטריונים אמינות גבוהה יותר.

 

כאשר נוטריון חתם על מסמך או תצהיר כלשהו הרי משמעות חתימתו היא כי המסמך נבדק ואומת וכי ניתן להסתמך על המסמך.

 

שירותי נוטריון אקספרס מהיום להיום

 

יש מקרים בהם אנו זקוקים לאימות חתימה או לאישור נוטריוני מהיר, מסיבות שונות ומגוונות. במקרים אלה ניתן לחפש באינטרנט משרד עורך דין ונוטריון המציע שירותי נוטריון אקספרס מהיום להיום.

 

כך, ניתן להגיע למשרד הנוטריון במהירות האפשרית וללא זמני המתנה או עיכובים ארוכים זוכים לשירות מהיר. שירותי נוטריון אקספרס מבוקשים מאחר ולא פעם עלינו לאשר מסמך, תרגום או תצהיר ויש לעשות זאת באמצעות חתימת נוטריון.

 

שירות מהיר מאפשר לנו להציג את המסמך החתום והמאושר על ידי נוטריון עוד באותו היום לרשות, לעסק, או לכל דורש אחר ולפתור את הבעיה הנקודתית.

 

כדאי לדעת כי ניתן לשכלל את החיפוש באינטרנט ולהתמקד רק באיתור עורכי דין נוטריון המציעים שירות אקספרס וכך אין אנו נאלצים להתעכב ולדחות טיפול דחוף בנושא המסוים.

 

קצת על מחירים

 

חשוב לדעת כי עורך דין נוטריון מחויב לגבות תעריפים הנקובים ברשימת התעריפים של משרד המשפטים ואסור לו לסטות מהרשימה ולנקוב בתעריפים אחרים כראות עיניו.

 

אם אינכם בטוחים לגבי הצעת המחיר או התעריף אותו נקב הנוטריון אליו פניתם כדאי שתדעו כי ניתן לגלוש לאתר האינטרנט של משרד המשפטים.

 

באתר של משרד המשפטים ניתן למצוא מחירון מקיף וכולל של כל שירותי הנוטריונים, רשימה מעודכנת ומחייבת.

 

לכן, כדאי לבדוק מראש באתר של משרד המשפטים וכך תוכלו לדעת האם הנוטריון אליו פניתם אמין והאם הוא פועל כפי שהוא נדרש.

 

כאמור, יש תעריף קבוע ומחייב לנוטריונים עבור שירותים כמו אימות חתימה יחיד, אישור העתק צילום של מסמך כאשר לעמוד הראשון קבע תעריף קבוע ולכל עמוד נוסף יש תוספת תשלום יחסית נמוכה, אישור נוטריוני לנכונות תרגום כאשר יש תעריף קבוע למאה המילים הראשונות ועבור כל מאה מילה נוספות נגבה תשלום נוסף גם אם המסמך אינו מגיע למאה מילה, ועבור תרגום נוטריוני אותו מבצע עורך הדין נוטריון יש תעריף קבוע.

 

נוטריון השוואת מחירים

 

עורך דין נוטריון מומלץ פועל לפי תעריף הנוטריונים אשר נקבע על פי החלטת משרד המשפטים. לכן, כאשר מעוניינים להשוות בין נוטריונים שונים מומלץ לבדוק גם באר של משרד המשפטים וכך ניתן לאמת האם הצעת המחיר שקיבלתם במייל בפגישת הייעוץ במשרד על הנוטריון או בשיחת הטלפון עמו תואמת את הנקוב בתעריף הנוטריונים.

 

כדאי לבצע השוואת מחירים באתר מאחר וניתן לעיתים ובמקרים מסוימים להוזיל עלויות אך לרוב נקבע תעריף שירות הנוטריונים לפי המחירון של משרד המשפטים.

 

בעידן האינטרנט ניתן לאתר עורך דין נוטריון מקצועי ומנוסה במנועי החיפוש או באינדקס מקצועי.

 

יש להעדיף חיפוש באינדקס מקצועי המציע נוטריונים מומלצים הפועלים לפי החוק ומציעים ידע רב, ניסיון עשיר, מכלול שירותים ובנוסף הם גובים עבור שירותם על פי מחירון משרד המשפטים.

 

הבהרה

 

מחירי שירות של עורך דין נוטריון משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי עורכי דין מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ועורכי דין מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

הצעת מחיר מעורך דין נוטריון

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.