×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין ביטוח

שלום אישתי בת 67 חולת פרקינסון סיעודית המקבלת קצבה חודשית מחברת הביטוח הראל. החברה משלמת רק חצי מהגימלה שעבורה שולמה הפרמיה כל השנים- וטוענת שאישתי הונתה והסתירה מידע רפואי מהראל. לא עזרו כל פניותי להראל ואני נדרש למסלול המשפטי. מחפש עו'ד הבקיא בעניני ביטוח סיעודי פרטי כדי לטפל משפטית מול הראל. בברכה אורן ולך.
27-02-2024 16:11

מחירון עורך דין ביטוח

 

 

כמה עולה שירות של עורך דין ביטוח?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עורך דין ביטוח מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "איך לבחור עורך דין תביעות ביטוח?"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של עורכי דין ביטוח בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין ביטוח, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי שירות עורך דין ביטוח טווחי מחירים ועמלות

מחירון מומלץ

 

מחירון עורך דין ביטוח עודכן בתאריך 20.04.23

ט.ל.ח

 

 

כמה עולה שירות של עורך דין ביטוח?

 

 

אם אתם מעוניינים לדעת כמה עולה עורך דין תביעות ביטוח הרי עליכם לדעת כי המחיר משתנה מעורך דין לתביעות ביטוח אחד לחברו.

 

בנוסף, עורכי דין גובים בהתאם למורכבות התיק ושעות העבודה הנדרשות ועל פי פרמטרים נוספים כמו מצב כלכלי של הלקוח, סוג התביעה והביטוח ועוד.

 

כמו כן, שכר הטרחה נקבע לרוב לאחר פגישה בה בודק עורך הדין את הראיות שבידכם ועליו לבדוק האם נדרשות בדיקות מקצועיות כמו רופא מומחה במקרה של תביעת ביטוח חיים או ביטוח סיעוד, הזמנת שמאי לבדיקת תביעות ביטוח רכב וכדומה.

 

אגב, יש עורכי דין הגובים שכר טרחה בסיסי ועבור שעות נוספות או ייצוג בבית המשפט יש לשלם תוספת, יש הגובים שכר טרחה לפי שעות עבודה ויש הגובים אחוזים מהתביעה.

 

 

עמלת עורך דין ביטוח
10-15% מערך התביעה

 

שכר טרחה מינימלי לפגישה אחת
300 - 1,500 ₪

 

ייעוץ בתחום משפט וביטוח כולל אפיון מסמכים
500 - 1,500 ₪

 

פגישה שלישית והלאה
500 - 1,000 ₪

 

ייעוץ בתחום הביטוח לעסקים
300 - 1,000 ₪

 

שליחת התראות
250 - 350 ₪

 

כתיבת תצהירים
400 - 1,200 ₪

 

הכנת כתב הרשאה עורך דין ביטוח
400 - 1,200 ₪

 

הכנה וכתיבת חוות דעת משפטיות
900 - 3,500 ₪

 

 

 

איך לבחור עורך דין תביעות ביטוח?

 

 

בעולם המודרני בו אנו חיים חשוב לרכוש ביטוחים מסוגים שונים ומגוונים, בין היתר ביטוח רכב המורכב מביטוח חובה וביטוח מקיף או צד ג', ביטוח לדירה, ביטוח חיים, ועוד מגוון ביטוחים שונים.

 

ניתן לרכוש ביטוח דרך האינטרנט וכך לרוב ניתן להוזיל עלויות אך לא פעם אנו מגלים כי כאשר אנו תובעים את חברת הביטוח זו מתנערת מאחריותה ועושה ככל יכולתה להימנע מהתשלום והפיצוי המגיע לנו על פי חוזה הביטוח.

 

למעשה, מבוטחים רבים רוכשים ביטוחים ללא קריאת פוליסת הביטוח ולכן יש מקרים בהם חברת הביטוח פועלת כחלוק ולכן יכולה להתנער מאחריותה ואז אנו צפויים להפסד כספי או לנזק כזה או אחר. יש מקרים רבים בהם חברת הביטוח מנסה להתנער מאחריותה ואז עלינו לאתר באינטרנט עורך דין תביעות ביטוח מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום.

 

 

 

מומחה לתביעות חברות ביטוח

 

 

באינטרנט קל לאתר עורך דין מומחה לתביעות חברות ביטוח בהתאם לסוג הביטוח. כך, תוכלו בלחיצת כפתור לאתר עורך דין ביטוח רכב, עורך דין ביטוח לאומי, עורך דין ביטוח חיים וכדומה. חשוב לבדוק באתר של עורך הדין מהם תחומי ההתמחות שלו על מנת לקבל ייצוג וייעוץ מקצועי.

 

יש עורכי דין תביעות ביטוח המתמחים במגוון רחב של נושאי ביטוח והם מכירים לעומק את כל סוגי הפוליסות והביטוחים של חברות הביטוח השונות כמו גם בקיאות בדיני נזיקין ובחוקים הקשורים לנושא.

 

כמו כן, יש עורכי דין המתמחים בהגשת תביעה נגד רשלנות של סוכני ביטוח ותביעה זו שונה במהותה מתביעת חברות הביטוח.

 

כאמור, עורכי הדין המתמחים בתביעות ביטוח מציעים שירות חשוב אך יש לוודא לפני בחירת עורך הדין כי הוא מנוסה בתחום תביעות הביטוח הרלוונטיות לכם ולרוב יש להעדיף עורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בסוג התביעה כגון תביעות בנושא ביטוח דירה, תביעות בתחום ביטוח פוליסות רכוש, תביעות בנושא ביטוח סיעודי וכדומה.

 

תחום הביטוח רחב ומגוון וחשוב כי עורך הדין יתעדכן בתקדימים ובחוקים החדשים בתחום מאחר ותחום תביעות ביטוח נחשב לחדש יחסית והוא נמצא תחת התהוות ושינויים כל הזמן, לרבות רגולציות ושינויים מטעם הממונה על הביטוח ופסיקות חדשות של בתי המשפט.

 

בשנים האחרונות ניתן לראות שינוי בפסיקות של השופטים ולכן חשוב כי עורך הדין יתמחה בנושא וכך תדאגו לייצוג הולם ותשפרו את הסיכוי להצליח בתביעה נגד חברת הביטוח או נגד ביטוח לאומי.

 

 

מוצרי ביטוח שונים

 

 

רוב הישראלים רוכשים מחברות הביטוח ביטוחים שונים ומגוונים בהתאם לצרכים השונים והמשתנים. כל בעל רכב חייב לרכוש ביטוח חובה ולרוב נהוג לרכוש גם ביטוח מקיף או ביטוח צד שלישי.

 

בעלי נכסים נוהגים לבטח את הנכס ואת רכושם וכך במקרים של נזקי שיטפון, הצפה, אש, גניבות ועוד מספר רב של מקרים הם זכאים לקבל החזר כספי מחברת הביטוח, לאחר בדיקת שמאי או מומחה מטעם חברת הביטוח.

 

במידה ומצאתם כי חברת הביטוח מתנערת מחובתה או מנסה להפחית את התשלום חשוב לפנות לשירות שלי עורך דין ביטוח מומלץ.

 

עורכי דין לענייני ביטוח מכירים את תחום תביעות הביטוח לעומק ואת התקדימים והפסיקות החדשות בבתי המשפט. למעשה, הם בודקים את הפוליסה שרכשתם לעומק, בוחנים את התנהלות חברת הביטוח או סוכן הביטוח ממנו רכשתם את הפוליסה ובמידה והם מוצאים דופי התנהלות הסוכן או חברת הביטוח הם ידאגו לייצג אתכם מול החברה על מנת להשיג את הפיצוי המגיע לכם.

 

כדאי לדעת כי לאחר שבחרתם באמצעות האתר עורך דין לתביעות ביטוח על פי המלצות ומערכת סינון מתקדמת המאפשרת לכם לבחור היטב במומחה, הרי יש לקבוע פגישת ייעוץ ראשוני.

 

לרוב ללא כל התחייבות מצדכם, ולכן חשוב לפנות למספר עורכי דין לענייני ביטוח על מנת להתרשם מההסברים של כל אחד, מסיכויי ההצלחה שהם מנבאים, מהמקצועיות והניסיון בתחום, מהמחיר אותו כל עורך דין לתביעות ביטוח דורש וכמובן חשוב להתרשם מנושא השירות והאדיבות של עורך הדין.

 

עורך הדין פועל מטעמכם ויתחיל לנהל מו"מ עם חברת הביטוח. במידה וחברת הביטוח מסרבת לשלם את הפיצוי המגיע לכם או מסרבת להסדר עם עורך הדין שלכם תוכלו להכין תיק תביעה ועורך הדין יגיש אותו לבית המשפט על מנת לקבוע מועד לדיון במהלכו הוא ייצג אתכם.

 

אגב, עליכם לדעת כי יש תביעות ביטוח מורכבות הנמשכות לאורך זמן רב, לעיתים חודשים ושנים ולכן יש להיעזר בסבלנות אך חשוב לוודא כי גם לעורך הדין יש את אורך הרוח הנדרש לניהול התיק.

 

 

עורכי דין תביעות ביטוח השוואת מחירים

 

 

באתר תוכלו לסנן בין עורכי הדין לתביעות ביטוח לפי פרמטרים שונים כמו מיקום, התמחות, ניסיון ועוד. לאחר שבחרתם מספר עורכי דין לענייני ביטוח המתאימים לכם וקראתם גם המלצות על עורך דין ביטוח מומלץ, תוכלו לשלוח להם בקשה להצעת מחיר.

 

את הצעת המחיר תקבלו בתוך זמן קצר אך לרוב תקבלו פניה מעורך הדין על מנת להבין את התיק ולרוב יש לקבוע פגישת ייעוץ במהלכה יוכל עורך הדין המומחה לתביעות חברות ביטוח או ביטוח לאומי לאמוד את התיק ושעות העבודה הנדרשות וכך הוא יוכל לאמוד את עלות ניהול התיק.

 

לסיכום, בעידן האינטרנט קל לאתר עורך דין מומלץ לתביעות ביטוח ותוכלו באתר לקרוא המלצות על עורכי דין ולבחור בהתאם, וכמובן באמצעות מערכת השוואת מחירים תוכלו להוזיל עלויות.

 

 

הבהרה

 

מחירי שירות של עורך דין ביטוח משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי עורכי דין מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ועורכי דין מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין תביעות ביטוח

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.