×


תפריט נגישות

מחירון עבודות מנוף

מחפש לדעת כמה עולה עבודות מנוף?

 

כמה עולה עבודות מנוף?

 

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עבודות מנוף מעודכן לשנת 2022 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : איך לבחור חברה לעבודות מנוף בעידן האינטרנט?

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות מנופים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה

 

לצערנו הרב אף חברת הובלות שנתנה אצלנו שירות כאן באתר לא עברה את מבחן חוות הדעת של גולשים שהזמינו דרכנו שירות הובלות ולכן החלטנו בשלב זה להוריד את שירות קבל הצעת מחיר בקליק, כרגע ניתן להיעזר במחירון המומלץ ובמדריך הטיפים,  לא ציפינו ל"יצאת צדיק" ובכל זאת התאכזבנו שאנחנו לא יכולים להמליץ לכם הגולשים על בעלי מקצוע בתחום ההובלות, נותר לנו רק לאחל לכל אחד ואחת מכן בהצלחה ולקוות שהמידע באתר לפחות יעזור לכם לבחור חברת הובלות מתאימה.

 

סוגי עבודות מנוף וטווחי מחירים

 

מחירון מומלץ

 

מחירון עבודות מנוף עודכן בתאריך 24.08.22

ט.ל.ח

 

עלות עבודות מנוף

  

עבודות מנוף קטנה: 450-500 ש"ח לשעה

עבודות מנוף גדולה: 800-1,200 ש"ח לשעה

מנוף להרמת שילוט חוצות: 800-1,200 ש"ח לשעה

מנוף להתקנת מגדלי מים: 800-1,200 ש"ח לשעה

מנוף להתקנת שילוט עסקי: 800-1,200 ש"ח לשעה

מנוף לשימוש ימי: 800-1,200 ש"ח לשעה

מנוף להנפת ציוד כבד: 800-1,200 ש"ח לשעה

מנוף להנפת ציוד בניה: 800-1,200 ש"ח לשעה
 
 
השכרת משאית עם מנוף

השכרת משאית עם מנוף (עד 8 שעות בשטח)
2,500-3,800 ש"ח

השכרת משאית סמי עם מנוף הידראולי
עד 60 טון
4,500-6,000 ש"ח

השכרת משאית סמי עם מנוף הידראולי
עד 30 טון
3,500-5,000 ש"ח

הובלת פסנתרים
1,000-3,000 ש"ח (תלוי במעלית ומיקום)
 
 
גיזום עצים

גיזום עצים עם מנוף (עד 15 מטר)
800-1,200 ש"ח (לשעתיים הראשונות)

גיזום עצים עם מנוף (מעל 15 מטר)
1,000-1,200 ש"ח (לשעתיים הראשונות)

סל אדם לגיזום עצים
1,000-1,200 ש"ח (לשעתיים הראשונות)

פינוי גזם עם משאית בעלת מנוף
800-1,500 ש"ח
 
 
הרמה לגובה
 
הרמה לגובה של 30 מטר
1,000-2,500 ש"ח

הרמת בלות (שק מיוחד) עד 500 קילו
50-70 ש"ח לבלה (מחיר מינימום ל 10 בלות)

הרמת בלות גדולות (שק מיוחד) עד 900 קילו
100-120 ש"ח לבלה (מחיר מינימום ל 10 בלות)

הרמה לגובה עד 10 קומות
1,000-2,500 ש"ח

הרמת חומרי בניין עד קומה 8
1,000-1,200 ש"ח לשעתיים (מחיר ללא פועלים)
 
 
הובלות עם מנוף

הובלת מטענים כבדים עם מנוף
2,000-10,000 ש"ח

הובלת קונטיינרים
2,000-10,000 ש"ח

הובלת קונטיינר ריק עד 50 ק"מ
800-1,200 ש"ח 

הובלת קונטיינר ריק עד 150 ק"מ
1,200-1,800 ש"ח

הובלת קונטיינר ריק עד 400 ק"מ
4,000-6,000 ש"ח

הובלת קונטיינר מלא עד 50 ק"מ
(עד 5 טון) - 1,500-1,800 ש"ח

פריקת תכולת קונטיינר (גג נפתח)
800-1,400 ש"ח לקונטיינר

הוצאת פסולת מבניין למשאית
ללא הפינוי לאתר פסולת
1,000-1,800 ש"ח

הובלת מבנים
3,000-10,000 ש"ח

הובלת צימרים
3,000-10,000 ש"ח

הובלה לקומות
2,000-5,000 ש"ח

 

הובלה למשטחי סחורה

שיש, קרמיקה, משטחי סחורות
800-2,000 ש"ח (תלוי במספר בלות)

העברת מכולות - 2,000-10,000 ש"ח

העברת מכונות תעשייתיות (עד 50 ק"מ)
1,000-2,000 ש"ח

הובלת מלגזות (בובקאט, מיני מחפרון)
1,000-2,000 ש"ח

העברת כספות חצי טון
800-1,500 ש"ח

העברת כספות טון וחצי
1,000-2,000 ש"ח

העברה והרמת מזגנים
1,000-1,200 ש"ח

העברת מפעלים
8,000-50,000 ש"ח

 

 

איך לבחור חברה לעבודות מנוף בעידן האינטרנט?


האם אתם זקוקים לחברה מקצועית המציעה עבודות מנוף? מחפשים חברת מנופים מומלצת? האם אתם זקוקים לשירות של הובלה לגובה לקומות בניין, הובלת מבנים, הובלת חומרי גלם או שירות העברת מפעלים?

ובכן, עידן האינטרנט בו אנו חיים מאפשר לנו למצוא חברת מנופים מומלצת לפי תחומי עיסוק וניתן להשוות מחירים, לקרוא מידע מקיף על התחום וסוגי עבודות המנוף ולהזמין את השירות, הכול בלחיצת כפתור וללא צורך בטלפונים רבים או לצאת מהמשרד.

על מנת לבחור מובילים מומלצים להובלות עם מנוף או כל משאית מנוף אחרת כדאי לחפש באינטרנט ולהיעזר באינדקס מקצועי המציע חברות מנופים מומלצות ואמינות המציעות מחירים הוגנים ומשתלמים.

 

עבודות מנוף לכל תחומי הפעילות

 

לפני שאתם ממהרים לפנות לחברת מנופים זו או אחרת חשוב לבקר באתר הבית של החברה על מנת לוודא כי היא מציעה את השירות לו אתם זקוקים.

חברות מנופים מתמחות בעבודות מנוף שונות וברשותן ציוד שונה, לדוגמה משאית עם מנוף הרמה המיועדת למגוון שירותים בתחום התעשייה והבניין וכן שירות ללקוחות פרטיים כמו במקרה של הובלת פסנתרים או פינוי, הנפת אמבטיות ג'קוזי וכד'.

בנוסף, יש משאיות ייעודיות להובלת קונטיינרים (מכולות), הובלת משטחי שיש, הובלת משטחי סחורה ממקום למקום, הובלת ציוד בנייה כמו קרמיקה, ברזל, עצים ועוד. כמו כן, יש משאיות המיועדות לספק מענה מקצועי בתחום הובלת מכונות תעשייתיות וציוד כבד ומשאיות שינוע לוגיסטי לחפצים כבדים עם מנוף ייעודי להעלאת ולהורדת הציוד בבטיחות וללא נזקים.

כאשר בוחרים חברה באינטרנט חשוב לקרוא אודותיה המלצות מאחר ועליכם לזכור כי מדובר בציוד כבד, לעיתים רגיש, ויש לבחור חברה מקצועית ומנוסה עם הציוד האיכותי ביותר שמציעה צוות עובדים מקצועי ומיומן.

עלות הציוד גבוהה ולא ניתן לקחת סיכונים מיותרים בתחום של הרמת והובלת מטענים מכל הסוגים.

 

הובלות חומרי בניין ומטענים

 

חברות המתמחות בעבודות מנוף מציעות לרוב מענה מקצועי בתחום של הרמה והובלת מטענים, הרמת חומרי בניה לבנייני מגורים, בנייני משרדים ובניינים מסחריים הנמצאים בשלבי הקמה, וכן מספקות פתרונות של הרמת בלות גדולות עם חומרי בנייה.

יש חברות המציעות עבודות מנוף ושירותי הובלה בעוד חברות אחרות מציעות רק שירותי מנוף והן מציבות את משאית המנוף לצד המבנה הנמצא בהקמה ובאמצעות המנוף מרימות את חומרי הבנייה וחפצים נוספים לקומות השונות.

כאשר בוחרים מנוף הרמה יש לבדוק את כושר הנשיאה שלו ויש לבדוק עד לאיזה גובה או קומה יכול המנוף להגיע.

יש חברות המציעות הובלה לגובה לקומות בניין באמצעות משאית מנוף המגיעה עד לקומה ה- 18 (גובה של 65 מ').

כאמור, חברות לעבודות מנוף מקצועיות מציעות צי משאיות מנוף רחב על מנת לספק מענה מקצועי לכל דורש, בין אם הלקוח הוא חברת בנייה, מפעל, יבואן, יצואן או לקוח פרטי. לקוחות פרטיים זקוקים לשירותי עבודות מנוף במקרים של הובלה לגובה לקומה גבוהה בבניין, הנפת אמבטיות ג'קוזי, התקנת מזגנים בקומות גבוהות, הובלת פסנתרים ועוד.

כמו כן, כדאי לדעת כי יש חברות שמציעות פינוי וגיזום עצים עם משאית בעלת מנוף סל וכך לפני החורף ניתן לגזום עצים העלולים לפגוע בקווי הטלפון והחשמל או לגרום לנזר לרכוש פרטי.

חברות רבות בתחום התעשייה זקוקות לשירות מקצועי של מובילים מומלצים להובלות עם מנוף והחברות מספקות מענה לעבודות מקצועיות ומורכבות כמו הובלת משטחי סחורה, הובלת מכונות תעשייתיות, הובלת ציוד כבד, העברת מפעלים, שינוע לוגיסטי לחפצים כבדים ולמטענים מסוגים שונים, הרמת בלות גדולות עם חומרי גלם ועוד.

גם חברות ומפעלים אשר מייבאים או מייצאים חומרי גלם, מכונות וציוד זקוקות לשירות מקצועי של חברות הובלה עם מנוף ויש לבחור חברה המספקת שירות הובלת קונטיינרים, הובלת מבנים, הובלת מכולות והובלת משטחי סחורה.

חשוב לבחור חברה מקצועית מאחר ומדובר במוצרים או מטענים כבדים ויקרים וכל נזק עלול להמיט אסון על החברה ולגרום לה לנזקים כלכליים.

לכן, חשוב לבדוק מהי האחריות שחברת ההובלות מספקת ובמיוחד חשוב לבדוק את מקצועיות החברה, איכות הציוד ומשאיות המנוף שהיא מציעה ואת מיומנות הצוות.

בעידן האינטרנט קל לקבל המלצות על חברות איכותיות ומתקדמות וניתן להתרשם באתר של החברה מהציוד שברשותה, מקצועיות הצוות, סוגי השירות שהיא מציעה ולבדוק מהים לקוחות החברה.

 

הובלות מנוף – היתרונות

 

שיטת הובלות מנוף היא השיטה היעילה ביותר להעברת רהיטים כבדים, או להעברת דירה שלמה, כאשר אין מעלית והדירה ממוקמת בקומה גבוהה.

הובלות מנוף מתבצעות על ידי קירוב של מנוף אל החלון הגדול בבית, או על ידי הצמדת מעלית חיצונית אל קיר הבית החיצוני.

הובלות מנוף היא השיטה המהירה והבטוחה ביותר להעברת חפצים, לעיתים ללא כל צורך בפירוק.

אמנם, הובלות מנוף משפיעות על מחיר ההובלה, אולם הזמן הרב שנחסך שווה כל הוצאה.

 

הובלות מנוף – מה יש לדרוש?


כמו בכל הובלה, גם הובלות מנוף חייבות לכלול ביטוח של תכולה, לכל נזק שלא יבוא.

בנוסף, יש לוודא כי מפעיל המנוף הוא מפעיל מקצועי, המחזיק ברשיון מפעיל מנוף.

הרישיון, הניתן מטעם משרד התחבורה מבטיח לנו כי חברת ההובלות ששכרנו מקצועית ואמינה, וכי מפעיל המנוף מנוסה ומיומן.

 

כמה עולה עבודות מנוף?

 

המחיר של עבודות מנוף משתנה מעבודה לעבודה ובהתאם לציוד הנדרש ומורכבות העבודה (מנופי סל, משאית מנוף לשינוע והובלת מטענים וציוד, מנופי הרמה וכו').

יש הבדל בין המחיר של חילוץ משאית שהתהפכה באמצעות מנוף למחיר של הובלת משטחי סחורה, משטחי שיש, קרמיקה, ברזל וכד'.

בנוסף, המחיר משתנה בהתאם לימי העבודה מאחר ויש עבודות יומיות כמו שירות הובלת פסנתרים והנפתם לבית הלקוח, פינוי וגיזום עצים עם משאית בעלת מנוף סל או הובלה חד פעמית לקומה גבוהה לבין עלות השכרת משאית מנוף לתקופה ממושכת כמו בענף הבנייה בו חברות זקוקות למשאית המנוף למשך ימים ארוכים ואף חודשים.

יש חברות בתעשייה אשר חותמות על הסכמי עבודה עם חברת מנופים מאחר והן זקוקות לשירות הובלה מקצועיים לאורך כל השנה ויש חברות הזקוקות לשירות הרמה והובלת מטענים רק מפעם לפעם. לפיכך, אין מחיר קבוע בענף וחשוב לערוך סקר שוק מקיף.

 

עבודות מנוף השוואת מחירים

 

בעידן האינטרנט קל להשוות מחירים ובאמצעות אינדקס מקצועי העוסק בשירותי עבודות מנוף ניתן לפנות למספר חברות באמצעות טופס ליצירת קשר ולקבל הצעות מחיר ישירות למייל.

מאחר ולרוב מדובר בעבודות מורכבות יש לשוחח עם נציג שירות מקצועי של החברות השונות וכך ניתן לוודא כי יש לחברה את הידע, הציוד והניסיון בתחום המבוקש, לדוגמה העברת מפעלים, שינוע לוגיסטי לחפצים כבדים, הנפת שלטי עסקים, הרמת חומרי בניה, חילוץ משאית שהתהפכה וכדומה.

לכן, על מנת להשוות מחירים חשוב לבחור ראשית בחברות לעבודות מנוף המציעות את השירות הנדרש ורק אז לבקש מהן הצעת מחיר וכך מייעלים את התהליך וזוכים לקבל שירות מקצועי ואיכותי ובאמצעות האתר ניתן להוזיל עלויות מאחר והחברות מתחרות ביניהן על כיסו של הלקוח, פרטי או עסקי.

יש מגוון רחב של עבודות מנוף וכל חברת מנופים מומלצת מתמחה בפתרונות מקצועיים לתחומים שונים ומגוונים.

חשוב לקרוא אודות החברה, לקרוא המלצות של לקוחות, לבדוק האם לחברה יש את הציוד הנדרש לעבודה ולאחר מכן להשוות מחירים ולבדוק מה כולל השירות של החברה.