×


תפריט נגישות

מחירון עבודות טיח

מחפש לדעת כמה עולה עבודות טיח?

כמה עולה עבודות טיח?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עבודות טיח מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : כל מה שצריך לדעת לפני ביצוע עבודות טיח.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות שיפוצים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברת שיפוצים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות שיפוצים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

סוגי עבודות טיח

מחירון מומלץ

מחירון עבודות טיח עודכן בתאריך 02.07.19

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים

 

מחיר קילוף טיח עד 10 מ"ר
80-100 ש"ח (מחיר למ"ר)

מחיר קילוף טיח עד 50 מ"ר
50-70 ש"ח (מחיר למ"ר)

מחיר קילוף טיח מעל 50 מ"ר
50-60 ש"ח (מחיר למ"ר)

מחיר ביצוע עבודות טיח פנים עד 10 מ"ר
170-200 ש"ח (מחיר למ"ר)

מחיר ביצוע עבודות טיח פנים עד 50 מ"ר
120-150 ש"ח (מחיר למ"ר)

מחיר ביצוע עבודות טיח פנים מעל 50 מ"ר
80-120 ש"ח (מחיר למ"ר)

מחיר חציבת פתח בקיר בלוקים
כולל תיקוני טיח 1,000-2,300 ש"ח 

מחיר סגירת דלת עם בלוקים
כולל תיקוני טיח 1,100-2,200 ש"ח

מחיר תיקוני טיח בצביעת 2 חדרים
1,200-3,500 ש"ח

מחיר תיקוני טיח בצביעת 3 חדרים
2,220-5,000 ש"ח

מחיר תיקוני טיח בצביעת 4 חדרים
3,200-6,500 ש"ח
   
מחיר בדיקה ותיקון ליקויי טיח
2,000-6,000 ש"ח
   
מחיר תיקוני טיח
300-1,000 ש"ח

 

כל מה שצריך לדעת לפני ביצוע עבודות טיח


מתי עושים טיח? טיח פנים וטיח חוץ, איפה עושים טיח?

הטיח הוותיק הינו חומר בנייה שעשוי מחול ומלט או מחומרים דומים ולכן צריך האדריכל, המפקח או מהנדס הבניין אשר אחראי על העבודה לבחור בטיח שמתאים לסוג המבנה- כלומר לבחור בטיח שמורכב מלבנים מתאימות ולהתחשב באזור בו נמצא המבנה וברמת הלחות הקיימת במקום- בצורה זו הטיח לא יתפורר וייסדק. לאחר סיום עבודת הבנייה או יציקת הבטון עד לשימוש בטיח צריך להמתין שבועיים.

באמצעות הטיח ניתן לצפות קירות של מבנים. ישנם שני סוגים מרכזיים של טיח- הסוג הראשון הינו טיח פנים והסוג השני הינו טיח חוץ.

באמצעות טיח פנים ניתן לצפות את הקירות הפנימיים של המבנה ולצור שכבה אחידה וישרה ללא סדקים וגבשושיות. על שכבת הטיח הישרה ניתן לצבוע.

במרבית המקרים משתמשים בעלי המקצוע בשתי שכבות של טיח כאשר השכבה הראשונה מיישרת, אוטמת ומחליקה את הקיר והשכבה השנייה שנקראת שליכטה עשויה מחומר יותר עדין.

באמצעות השליכטה ניתן לצור את הגימור המרשים ביותר ולהכין את הקיר לצביעה.

המטרה של הטיח החיצוני היא לאטום ולהשלים את המראה של המבנה והוא מתבצע בשלוש שכבות- השכבה הראשונה אוטמת את הקיר, השכבה השנייה מיישרת את הקיר והשכבה השלישית מעניקה מראה מרשים ומספקת בסיס לצביעה החיצונית.

 

מתי לא מומלץ לעשות טיח?

 

לא כדאי לבצע עבודות טיח כאשר הקירות רטובים או בימים חמים או גשומים באופן קיצוני. מעבר לזאת, לא מומלץ לבצע טיח בעובי של יותר מ- 8 מילימטר או פחות מ- 5 מילימטר ולא כדאי לעשות הפסקות בעבודה.

אילו סוגי טיח משמשים אותנו היום?

כיצד מכינים טיח? מה ההבדל בין סוגי טיח?

סוגי הטיח אשר מתאימים לשימוש חיצוני הינם - טיח סיד וטיח צמנטי. טיח סיד מיוצר בתהליך שריפת אבן גיר.

השריפה מתבצעת בכבשנים. לסיד מוסיפים מים וכך מתקבל הסיד הכבוי. לאחר ייבוש הסיד הכבוי טוחנים אותו לאבקה לבנה.

היתרונות של טיח סיד הם שהוא טיח עמיד "ונושם" שמונע רטיבות ותורם לאיכות האוויר במקום. החסרונות שלו הם שהוא פחות חזק מהטיח הצמנטי ולוקח לו יותר זמן להתקשות.

אפשר להוסיף צמנט פורטלנד ולגרום לטיח להתקשות מהר יותר אך חשוב שלא להוסיף יותר מ- 20% צמנטי ולהשתמש בו רק כדי להכין את השכבה הראשונה. ניתן להשתמש בטיח סיד בכל הקירות.

הטיח הצמנטי עשוי מצמנט פורטלנד, ממים, חול ומוספים נוספים אשר גורמים לו להיות אטום יותר הפני מים. היתרונות של הטיח הצמנטי הם שהוא חזק מאוד ומתקשה במהירות.

החסרונות שלו הם שהוא לא מעביר הרבה אויר ולחות לחלל - דבר שעשוי לגרום לרטיבות במידה וחודרים מים.

נוסף על כך, משום שהוא מתקשה במהירות צריך לבצע את עבודת הטיח במהירות כדי שהוא לא יתקשה לפני שהקיר מוכן. מעבר לזאת, אין להשתמש בו על אבן רכה.

נוסף על כך, ניתן להשתמש בטיח ווגה. טיח ווגה מעניק מראה יוקרתי, טבעי וניתן לבחור במגוון סוגי גימורים. כמו כן, ניתן להשתמש בטיח גבס.

טיח גבס מתאים ליישור קירות ויכול להחליף טיח ישן אך ניתן להשתמש בו רק בקירות פנימיים והוא לא עמיד לרטיבות.

אופציה נוספת תהיה שימוש בתערובת של טיח מוכן.

הטיח משווק על ידי יצרנים שונים ובמידה ומשתמשים בו ובוחרים ביצרן איכותי המינונים יהיו מדויקים. כמובן שחשוב לפעול לפי הוראות היצרן.

 

עבודות טיח - שלבי העבודה - טיח חוץ וטיח פנים


טיח חוץ – אחרי שמחליקים את המשטח, מרטיבים אותו ומכינים אותו ניתן למרוח את שכבת ההרבצה.

אפשר לבצע את ההרבצה באופן ידני או באמצעות מכונה. לאחר מכן, יש ליישר אותו באמצעות מלץ' או סרגלים ולהשתמש באשפרה למניעת סדקים. אחר כך יש למרוח שכבה מיישרת וליישר אותה ולמנוע את הסדקים באמצעות אשפרה. בשלב הבא יש לעשות שליכטה.

אפשר לבצע טיח לבידוד מבנים מחום וקור באמצעות טיח תרמי.

הטיח ימנע גם בעיות אקוסטיקה.

השכבה התרמית תהיה בעובי של 20 מילימטר וצריך להכין אותה יום לאחר השכבה הראשונה של ההרבצה.

גם את השכבה הזו אפשר לבצע באופן ידני או באמצעות מכונה.

שכבת הגמר צריכה להיות מורכבת מ- 2-3 שכבות.

טיח פנים - את טיח הפנים יש לבצע רק במרחבים סגורים, אפשר להשתמש בו גם במרפסות סגורות עם תריסים או במרפסות פתוחות.

ההכנות לשימוש בטיח הפנים זהות להכנות של טיח החוץ ושכבת ההרבצה צריכה להיות באותו עובי.

במידה והמשטח חלק רצוי לשלב מוספים אקריליים, ליישר באמצעות מתכת או סרגלי עץ ולהחליק עם מלץ'.

השכבה הבאה תהיה זהה לשכבת טיח החוץ.

שכבת הסיום הינה שליכטה לבנה. השכבה תהיה בעובי של 1-2 מילימטר ויש להכינה באמצעות מלץ' עם ספוג לח אשר יחליק אותה.

אם משתמשים בטיח התרמי הפנימי יש למרוח שליכט על הטיח המגן.

 

ומהו טיח צבעוני?


באמצעות טיח חוץ צבעוני וטיח פנים צבעוני ניתן לגרום לחלל הבית להראות מרשים וייחודי.

הטיח הצבעוני מכיל את כל היתרונות של הטיח הרגיל ומקל על תהליך הצביעה משום שכאשר משתמשים בטיח אפור יש לצבוע אותו.

באמצעות הטיח הצבעוני ניתן להתאים בין כמה גוונים ולהעניק לחלל- לבית או למבנה מראה הרמוני.

כמובן שאם משתמשים בטיח צבעוני יש לרכוש אותו מחברה איכותית אשר מתמחה בשיווק וייצור שליכט אקרילי.

חברה איכותית תעבוד תחת הפיקוח של מכון התקנים בישראל ומוצריה יחזיקו בתו תקן. כמו כן, יש לבדוק האם לחברה יש לקוחות רבים- ככל שיהיו לחברה יותר לקוחות- כך עולה הסבירות שמוצריה יהיו איכותיים ועמידים.

 

רוצים ליהנות מעבודה טובה ומקצועית?

 

הקפידו לבחור מומחה לעבודות טיח
.
אם אתם לא מעוניינים לבחור לבצע טיח עשה זאת בעצמך ומעדיפים לפנות אל בעל מקצוע חשוב שתבחרו בקבלן שיפוצים מקצועי ובעל ניסיון אשר גובה מחיר הוגן. כמו כן, מומלץ לבחור בקבלן רשום. קבלני שיפוצים לעבודות טיח ידעו באיזה טיח להשתמש ויוכלו לסייע לכם לבצע מגוון עבודות טיח כמו למשל: עבודה באמצעות טיח אקרילי לציפוי חוץ וגימור קירות חיצוניים, עבודות עם טיח לבן על בסיס צמנט, תיקוני טיח, יישור קירות, צביעת טיח, תיקון חורים וסימני שבר בקירות ועוד.

חשוב מאוד לערוך הסכם מסודר עם הקבלן.

חוזה מסודר ימנע אי הבנות ובעיות בהמשך. החוזה יכלול את הצעת המחיר, אופן פריסת התשלומים, נוכחות אחראי באזור העבודה, רמת הבטיחות, שימוש בחומרים איכותיים וכתב כמויות. כמו כן, יש להחליט מי רוכש את המוצרים, יש לקבוע את לוח הזמנים, יש לבדוק האם הקבלן מעניק אחריות ולהבין מה היא כוללת וכו'.

נוסף על כך, יש לוודא שהחומרים בהם משתמש הקבלן הינם איכותיים, מתאימים להוראות היצרן (לרבות המוספים), במידה ויש שימוש בטיח צמנטי יש לוודא שהוא עשוי מחלק צמנט אחד על כל 3 חלקים של חול, יש לוודא שהטיח טרי ולא התקשה ומתאים ליישום בהתאם להנחיות של היצרן ועוד.

חשוב מאוד שלא לשלם לקבלן מראש ולשלם רק עבור העבודות שבוצעו.

יש להשאיר סכום כלשהו לסיום העבודה ולשלמו רק לאחר שבדקתם את כל העבודות שביצע ווידאתם שכל המערכות עובדות באופן תקין. כמו כן, יש לרשום את כל התוספות- את מחירן, את זמן העבודה שהשקיע הקבלן ויש לרשום האם התוספת שינתה את מועד סיום העבודה.

 

איך אוכל למצוא קבלן מומחה לעבודות טיח?


למצוא קבלן עבודות בניה באמצעות הסביבה הקרובה

תוכלו למצוא קבלן טיח מקצועי באמצעות פנייה לחברים, מכרים, קרובי משפחה, קולגות או חברים בפייסבוק אשר ביצעו עבודות שיפוץ ולבקש מהם המלצות. במהלך השנים האחרונות מחליטים אנשים רבים לשפץ את ביתם או לבנות בית חדש כך שיש לכם סיכויים גבוהים למצוא קבלן מתאים ומקצועי.

כמו כן, תוכלו להיעזר בפייסבוק כדי למצוא דפי עסק של קבלני טיח, כל שיהיה עליכם לעשות יהיה להקליד את המשפט "קבלן טיח" בשורת החיפוש ותצמאו דפי עסק מתאימים.

כמובן שרצוי לבדוק האם דף העסק כולל חוות דעת ואם כן- מהן חוות הדעת, כמה לייקים קיבל הקבלן ולבחון את התמונות של העבודות שביצע (במידה ומופיעות תמונות בדף העסקי).

למצוא קבלן מתאים באמצעות אתרי האינטרנט

דרך נוספת אשר תסייע לכם למצוא את הקבלן המתאים תהיה באמצעות שימוש באתרי האינטרנט. תוכלו להקליד את המשפטים: " קבלן טיח המלצות", "שיפוצניק מומלץ", "קבלן שיפוצים המלצות" או "טייח מקצועי מומלץ" ותמצאו את האתרים הרלוונטיים לכם.

כאשר תבחנו את האתרים זכרו לבדוק האם הקבלן מקצועי ומנוסה, זכרו לצפות בגלריית התמנות של העבודות שביצע, וודאו שהוא מתמחה בביצוע עבודות טיח, בדקו אילו עבודות הוא ביצע (האם הוא צבר ניסיון בביצוע עבודות שליכט לקיר וכן שליכט אקרילי, האם הוא צבר ניסיון בביצוע עבודות שכוללות טיח תרמי, האם הוא יודע כיצד לבצע תיקון של טיח מתנפח בצורה מקצועית, האם הוא ביצע החלקה של קיר כך שהתוצאה הייתה קיר חלק, האם הוא צבר ניסיון בביצוע תיקון של טיח מתקלף וכו') וכמובן שיש לבדוק מהו המחיר שהוא גובה.

מומלץ לבדוק מהם המחירים הממוצעים בשוק כדי שלא לקבל שירות מקבלן שגובה מחיר גבוה באופן קיצוני- דבר שיגרום לכם להרגיש מרומים (גם לא בטוח שעבודתו תתבצע בצורה טובה יותר מעבודה של קבלן אחר אשגר ובה מחיר סביר).

מעבר לזאת, לא מומלץ לקבל שירות מקבלן שגובה מחיר זול באופן קיצוני משום שעשויות להיות סיבות למחיר הנמוך- הקבלן עשוי להיות חסר ניסיון, לא לעמוד בלוח הזמנים שנקבע מראש, להשתמש בחומרים וכלים שאינם איכותיים וכו'.

מחפשים את הקבלן בפורומים

דרך נוספת למציאת הקבלן המתאים תוכל להתבצע באמצעות גלישה בפורומים. תוכלו להקליד את המשפטים: "טיח פנים וחוץ המלצות פורומים" או "טייחים מקצועיים מומלצים" בשורת החיפוש ותמצאו את הפורומים המתאימים. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על טייחים מקצועיים אשר ביצעו מגוון עבודות טיח ברמה גבוהה- כמו למשל- טייח לממד, לסלון וכו' או להמליץ לכם על טייח מנוסה אשר יודע לעבוד עם שליכט צבעוני.

כמו כן, יוכלו גולשי הפורומים להמליץ לכם על יועץ איטום ובידוד תרמי ואקוסטי לבניין ולענות לכם על השאלה: "כמה עולה עבודות טיח?" או לשלוח לכם דף של עבודות טיח השוואת מחירים.

 

קבלת החלטה - לאחר הבדיקות הגיעה השעה לבחור


לאחר שתקבלו את כל המידע הדרוש לכם- תקבלו את ההמלצות מהסובבים- מהקרובים, החברים, הקולגות, חברי הפייסבוק, המכרים וגולשי הפורומים, לאחר שתערכו חיפוש באתרי האינטרנט ולאחר שתשוחחו עם מספר קבלנים ותערכו השוואת מחירים תוכלו לקבל את הבחירה הנכונה.

 

הבהרה

 

מחירי עבודות טיח משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מקבלני שיפוצים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ושיפוצניקים מובילים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.