×


תפריט נגישות

מחירון ניתוח הגדלת חזה

כמה עולה ניתוח הגדלת חזה?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון ניתוח הגדלת חזה מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת על ניתוח להגדלת חזה"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מנתחים פלסטיים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לניתוח הגדלת חזה, ללא עלות וללא התחייבות!

הצעת מחיר בקליק

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מנתח פלסטי עבור ניתוח הגדלת חזה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מנתחים פלסטיים מומלצים גולשי אתר כמה עולה, יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי ניתוח הגדלת חזה וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון ניתוח הגדלת חזה עודכן בתאריך 15.08.23

ט.ל.ח

 

 

כמה עולה ניתוח הגדלת חזה?

 

ניתוח הגדלת חזה
10,000-30,000 ₪

 

ניתוח הגדלת חזה עם שתלים עגולים
10,000-15,000 ₪

 

ניתוח הגדלה והרמת חזה עם שתלים עגולים
18,000-30,000 ₪

 

ניתוח הגדלת חזה עם שתלים אנטומיים
11,000-20,000 ₪

 

ניתוח הגדלה והרמת חזה עם שתלים אנטומיים
18,000-30,000 ₪

 

ניתוח הרמת חזה 
17,000-22,000 ₪

 

ניתוח לתיקון פטמה שקועה
1,500-3,000 ₪

תמונות לפני ואחרי הגדלת חזה

ניתוח מתיחת בטן - ד"ר לוי אברהם

072-2773155

ניתוח מתיחת בטן - פרופסור אלדד זילברשטיין

072-2445105

 

כל מה שצריך לדעת על ניתוח הגדלת חזה

 

ניתוח הגדלת החזה הוא הניתוח האסתטי הפופולארי ביותר בקרב נשים, הסיבה לכך היא שאנשים רבים בארצות המערב מחשיבים את החזה הנשי לאיבר היפה והסקסי ביותר בגופה של האשה.

 

הדבר מתחזק כאשר מדובר על אזורים חמים כמו ארצנו, בה אנו לובשים בגדים חשופים במרבית חודשי השנה. כמו כן, ישנו רצון תמידי להיראות צעירות יותר- המדיה אשר מקיפה אותנו סוגדת לאידיאל היופי ועצם העובדה שמפורסמות רבות מבצעות את הניתוחים הפלסטיים- ביניהם ניתוח הגדלת החזה משפיעה אף היא.

 

בשל הסיבות הללו מחליטות נשים רבות שינן חשות בנוח עם גודלו או צורתו של החזה לבצע ניתוח הגדלת חזה.

 

מה הסיבות להגדיל חזה?

 

מי מתאימה לניתוח הגדלת חזה?

 

קהל היעד של הניתוח הינו נרחב ביותר וכולל קבוצות שונות - הקבוצה הראשונה כוללת נשים צעירות אשר מרגישות שיש להן חזה קטן מדי או חזה לא יפה ומעוצב ורוצות לעצב את החזה ולהוסיף לו נפח. נשים אלו יבצעו הגדלת חזה באמצעות שתל בולט או שתל עגול.

 

הקבוצה השנייה כוללת נשים בעלות חזה יפה ומעוצב אשר מעוניינות להוסיף לחזה נפח ולצור מראה טבעי. נשים אלו יבצע הגדלת חזה באמצעות שתל עגול עם פרופיל בינוני.

 

קבוצה שלישית כוללת נשים בעלות חזה קטן בעקבות הנקות וירידה במשקל. נשים אלו יבצעו הגדלת חזה או הרמת חזה.

 

קבוצה רביעית כוללת נשים בעלות שדיים צינוריים או שדיים לא בפרופורציה- נשים אלו יצטרכו לבצע ניתוח מורכב יותר משאר הנשים. באמצעות מומחה לכירורגיה פלסטית יוכלו הנשים אשר מעוניינות לשנות את מראה החזה להפוך אותו לאסתטי ונאה יותר.

 

באיזה גיל אפשר לעשות ניתוח הגדלת חזה?

 

ניתוחי הגדלת חזה מתבצעים על ידי נשים רבות בגילאים שונים, ניתן לומר כי הגילאים נעים בין 18 ומטה עד גיל 60.

 

הבנות אשר מבצעות ניתוחי הגדלת חזה בגיל 18 ומטה הינן מעטות ובמרבית המקרים הרופאים המקצועיים לא מסכימים לבצע את התהליך, אלא אם הסיבה היא אי סימטריה או במידה והנערה סובלת מחזה שאינו אסתטי בצורה קיצונית והדבר פוגע בביטחונה העצמי.

 

במקרים שונים הרופאים לא מסכימים לבצע את הניתוח לפני שהנערה הגיעה לגיל 18, לכן הנערות דוחות את הניתוח ומבצעות אותו לאחר השירות הצבאי.

 

מה ההבדל בין הרמת חזה להגדלת חזה?

 

נשים רבות מתלבטות בין ביצוע הגדלת חזה ובין הרמת חזה ואינן יודעות מהם ההבדלים בין שני הניתוחים, וישנם הבדלים. המטרה של ניתוח הגדלת החזה היא כשמו- להגדיל את החזה וכדי לבצע את הניתוח מבצע הרופא הכנסת שתלי סיליקון לשד, הכנסת שתל מג'ל או הכנסת מים פיזיולוגיים לחזה.

 

התהליך מתבצע על ידי חתך בבית השחי או חתך מתחת לשד או הפיטמה. את השתל מכניס המנתח מעל או מתחת לשריר.

 

ניתוח הרמת החזה מתבצע במקרים בהם החזה נפול, הסיבות לתופעת החזה הנפול עשויות להיות: שינויים ניכרים במשקל, שינויים פיזיולוגיים או הריונות.

 

במהלך הניתוח מסיר המנתח חלקי עור שאינם נחוצים ונמצאים מסביב לחזה ומרים את החזה.

 

לאחר הניתוח משתנה מיקום הפיטמה. השינוי מושפע מכמויות העור שהוסרו.

 

לא כל מי שמבצעת הרמת חזה תבחר גם להגדיל את החזה ולא כל מי שתגדיל את החזה תחליט להרימו.

 

במידה והחזה נפול רצי להרימו ולהגדילו אך רק אם החזה קטן. מנתח מקצועי ימליץ לא להגדיל חזה נפול משום שלאחר זמן מה הוא ישוב לסורו וייפול.

 

לאחר ניתוח הגדלת חזה יקבל החזה נפח ולאחר ניתוח הרמת חזה תהנה האשה מחזה זקוף ויפה.

 

בדיקות מקדימות להתאמת השתלים

 

לאיזה גודל מומלץ להגדיל חזה?

 

מכיוון שלכל אשה יש מבנה שונה חשוב מאוד להתאים את הניתוח, לבחור סוגי שתלים מתאימים ולבחור בגודל השתלים המתאים.

 

כדי לקבל מושג על הגודל והצורה הרצויים ניתן לבצע את מבחן האורז- כל מה שצריך לעשות זה לקחת גרביון ולמלא אותו באורז.

 

בהתחלה ניתן להכניס כ- 300 סיסי, לשטח את האורז ולמקמו בתוך חזייה שאינה מרופדת. בצורה זו ניתן לקבל מושג לגבי הגודל הרצוי.

 

כמובן שיש לקבל ייעוץ ממנתח פלסטי מקצועי ובעל ניסיון.

 

מנתח פלסטי מוביל ייפגש עם האשה ,יקשיב לרצונותיה, יבצע אבחון מקיף- יבדוק מהו מצבה הבריאותי של האשה, האם היא מתאימה לניתוח ובמידה ויש התאמה יתאים את הניתוח והשתלים באופן אישי.

 

יש לציין כי לפעמים יצטרך המנתח לבצע ניתוחים נוספים כדי לעצב את החזה- הצורך בביצוע ניתוחים נוספים תלוי במבנה גופה של האשה ובמצב הרקמות לפני הניתוח. נוסף על כך, ישאל הרופא מהן הציפיות של האשה מהניתוח ויענה על כל השאלות.

 

ניתוח הגדלת חזה,  מה השאלות

 

החשובות  שיש להתמקד בהן?

 

ניתוח הגדלת חזה הוא בראש ובראשונה ניתוח ולכן יש לא מעט מקום לחששות. יחד עם זאת חשוב לזכור כי מדובר בניתוח שכיח שעשרות אלפי נשים עוברות מדי שנה במהלך עשרים השנים האחרונות.

 

הרפואה הפלסטית השתכללה עם השנים וניתן לומר כי היא הצליחה להתגבר על כלל הסכנות ותופעות הלוואי המתלוות לניתוח זה, עד לכדי היעלמות מוחלטת.

 

השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא בנוגע לגודל השתל, הגודל אינו נקבע רק על פי רצונה של המנותחת, אלא על פי פרמטריים רפואיים הנלקחים בחשבון על ידי הרופא המטפל.

 

בדרך כלל הרופא המנתח יקבל החלטה משותפת עם המטופלת בנוגע לסוג השתל. שתל איכותי יותר הוא גם שתל יקר יותר וחשוב לתת על כך את הדעת.

 

סוג הניתוח וגודל החתך יותאמו באופן אישי אל המטופלת. כדאי לדעת מראש מהי שיטת ההשתלה שנבחרה. אין להסס לשאול שאלות במעמד הניתוח וגם בבדיקות המקדימות.

 

לקראת הניתוח

 

המחשה, התאמת שתלים, בדיקות, פגישה עם הרופא המרדים, קבלת מידע ועוד

 

לאחר ביצוע מדידות יוכל הרופא להמליץ על שתלים איכותיים מתאימים. ניתן לבדוק מספר גדלים עד להגעה לתוצאה הרצויה.

 

יש לזכור שהתוצאה הסופית עשויה להיות שונה, אך היא תהיה קרובה לצפי. כמו כן, יש לבצע בדיקות שונות- ביניהן: ספירת דם, בדיקה של תפקודי הקרישה, בדיקה ביוכימית, אק"ג, אולטרסאונד שדיים- במידה והאשה בת 30 ומעלה, ממוגרפיה של החזה- מגיל 40 ומעלה ובמידה והאשה בת 60 או 50 ומעשנת כבדה יש לבצע גם צילום חזה.

 

נוסף על כך, נפגשת האשה עם הרופא המרדים, בצורה זו ניתן לוודא כי התהליך יהיה בטוח. כמו כן, תוכל האשה לשאול שאלות, דבר אשר עשוי לסייע לה להירגע. הפגישה מתקיימת רק כאשר ישנה סיבה רפואית ואם האשה מעל גיל 45 או במידה והאשה מעוניינת לקיימה.

 

לפני הניתוח מתקיימת פגישה מסכמת, במהלך הפגישה עוברים המנתח והאשה על הפרטים ומוודאים כי הבדיקות תקינות.

 

בשלב זה המנתח מסביר לאשה בפעם השנייה על הסיכונים האפשריים ויחד הם חותמים על טופס ההסכמה. נוסף על כך, האזור המנותח יצולם והתמונות ישמרו בתיק הרפואי ובמחשב תוך שמירה על הפרטיות.

 

סיכונים, סיבוכים ותופעות לווי

 

בדומה לכל הניתוחים הפלסטיים, גם ניתוח הגדלת חזה כרוך בסיכונים.

 

הסיכונים הינם: דליפה, צניחת שדיים, דימום, אהסימטריה, הפרעה בתחושה בפטמות או בשדיים, התקשות קופסיתית (הצטלקות פנימית אשר לוחצת על השתל), צלקות, פגיעה ביכולת הנקה וכו'. כדי להפחית את הסיכונים לתופעות לוואי וסיבוכים עוברת האשה בדיקות מקיפות והכנה מתאימה.

 

לפני ואחרי ניתוח הגדלת חזה

 

כיצד יש להתכונן לניתוח? מהי תקופת ההחלמה?

 

הניתוח נמשך כשעה, נערך בשעות הצהריים והבוקר, מתבצע תחת הרדמה כללית ואין צורך באשפוז לילה.

 

ההחלמה נמשכת בעיקר במהלך השבוע הראשון, ניתן לחזור לעבודה לאחר 7-10 ימים וניתן לעסוק בספורט לאחר חודש וחצי בממוצע.

 

בערב שלפני הניתוח יש להתקלח ולחפוף את השיער, ללבוש בגדים נוחים ונקיים ורצוי שלא לשים חזייה. כמו כן, יש להסיר תכשיטים.

 

חשוב מאוד לישון טוב ויש לצום במשך 8 שעות. ניתן לשתות מים עד ל- 4 שעות לפני ביצוע הניתוח. במידה והאשה נוטלת כדורים יש ליידע את הרופא מראש.

 

לאחר הניתוח מקבלת האשה דף ניתוח, מרשמים ודף הנחיות. מומלץ לשמור את המסמכים כולל תעודת האחריות.

 

השתתפות עצמית של מבוטחי קופות חולים


כיום, ניתן לקבל זכאות ביצוע ניתוח אסתטי אך כמובן שישנם תנאים למימוש ההטבה.

 

ההטבה ניתנת רק במצבים בהם אין כל הצדקה רפואית לביצוע הניתוח ובמידה והוא נובע משיקולים אסתטיים.

 

את הזכאות ניתן לממש פעם אחת במהלך שנת ביטוח בבית חולים או באמצעות רופא פרטי.

 

יש לציין כי ההשתתפות כוללת את תשלום חדר הניתוח, שכר הטרחה של הרופא, שכר הטרחה של הצוות, השתלים ופגישת הביקורת לאחר הניתוח.

 

איך לבחור מנתח פלסטי להגדלת חזה?

 

ניתוח הגדלת החזה הינו ניתוח אישי אשר מלווה בציפיות רבות וכמו כל ניתוח פלסטי אחר גם הוא כרוך בסיכונים (ולצערנו עדיין מתבצעים בארץ ניתוחים פלסטיים על ידי אנשים שאינם מומחים בתחום).

 

כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של הניתוח, לקבל את התוצאות הרצויות ולהפחית את הסיכונים לסיבוכים ותופעות לוואי, חשוב לבחור  מנתח פלסטי איכותי אשר מתמחה בתחום הגדלת חזה, סיים לימודי רפואה, מחזיק בתואר, סיים התמחות ארוכה של 6 שנים לכל הפחות אצל רופאים פלסטיים מנוסים ומחזיק ברישיון לעסוק בתחום. מנתח פלסטי מקצועי יהיה אומן לכל דבר וידע כיצד להתגבר על קשיים תוך הפחתת הסיכונים והגדלת סיכויי ההצלחה.

 

במידה והמנתח אינו מנוסה ומקצועי עולים הסיכויים של תופעות הלוואי והכישלונות- דבר אשר יוביל לחוסר שביעות רצון, השקעה כספית מיותרת ופגיעה בבריאות. לכן, חשוב מאוד לבחור רופא מנתח אשר מתמחה בכירורגיה פלסטית וצבר ניסיון.

 

מומלץ לבקש מהרופא המנתח לראות תמונות לפני ואחרי ניתוח הגדלת חזה כדי להתרשם ממקצועיותו אך אין להסתמך רק על התמונות שכן אף רופא לא יציג תמונות של ניתוחים שכשלו.

 

למצוא את המנתח הפלסטי

 

מחקרים וקבלת המלצות

   

"נדיה.. לך יש חזה יפה.. איפה עשית?"

 

אם אתן מעוניינות לבצע ניתוח הגדלת חזה, תוכלו לפנות אל חברות, בנות משפחה, מכרות או קולגות עימן אתן מרגישות בנוח ולבקש מהן להמליץ לכן על מנתח פלסטי איכותי אשר מתמחה בתחום הגדלת חזה. בעידן המודרני בו נשים רבות מחליטות להגדיל את החזה תוכלו למצוא המלצות שונות.

 

במידה ואינכן מכירות נשים שביצעו ניתוח הגדלת חזה תוכלו לבקש מהנשים אשר נמצאות בסביבתכן לפנות אל נשים מסביבתן הקרובה ולבקש המלצות. כמו כן, ניתן לקבל המלצות מרופא המשפחה.


חיפוש באתרים של מומחים לביצוע הגדלת חזה

 

אופציה נוספת תהיה לערוך חיפוש באתרים באינטרנט. חשוב לזכור כי ישנן מגוון חברות ושפע מכוני אסתטיקה אשר מציעים את שירותיהם ולא כולם איכותיים ומקצועיים.

 

כדי למצוא את האתרים של המנתחים הפלסטיים תוכלו להקליד את המשפטים: "מנתח פלסטי מומלץ" "מנתחים פלסטיים המלצות" או "ניתוח הגדלת חזה המלצות" בשורת החיפוש.

 

כאשר תבחנו את האתרים השונים הקפידו לבדוק האם מדובר על רופא מנתח אשר מתמחה בתחום הגדלת חזה, האם הרופא מחזיק ברישיון לעסוק בתחום, האם הוא סיים את לימודי הרפואה ועבר התמחות מסודרת, היכן רכש את השכלתו והיכן עבר את ההתמחות, כמה שנים הוא עוסק בתחום, היכן נמצאת המרפאה, האם האתר מכיל המלצות של לקוחות, מהי עלות ניתוח להגדלת חזה (שיקול חשוב ביותר), האם הרופא נגיש למטופלות ומספק מענה בשעת הצורך, האם קיימות תביעות נגד הרופא (תוכלו להקליד את שמו של הרופא במנוע החיפוש ולקבל תוצאות), בדקו האם ניתן לשוחח עם המזכירה של המרפאה ולקבל ממנה מספר טלפונים ממטופלים שביצעו את הניתוח אצל הרופא- בצורה זו תוכלו לקבל מידע אודותיו ועוד.

 


גלישה בפורומים - כל התשובות לשאלות שלכם

 

דרך נוספת למציאת מידע רלוונטי תוכל להתבצע באמצעות גלישה בפורומים. תוכלו להקליד את המשפטים: "פורומים הגדלת חזה" או "פורומים הגדלת חזה מנתח פלסטי איכותי" ותמצאו מגוון פורומים מתאימים. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על מנתחים פלסטיים איכותיים אשר מתמחים בביצוע ניתוחי הגדלת חזה, יוכלו להזהיר אתכם מפני מנתחים שאינם מקצועיים ואינם מורשים לעסוק בתחום ויוכלו לענות לכם על שאלות רבות כמו למשל: "האם ניתוח להגדלת חזה גרם לך לכאב?", "כמה זמן לקח לך להחילם מהניתוח?", "איזה גודל חזה נחשב להכי יפה?", "לאחר כמה זמן חזרת לעבודה?", "האם הרופא המנתח נהג בך באדיבות וגרם לך להרגיש בנוח?", "כמה עולה ניתוח הגדלת חזה?" ועוד. תוכלו לקבל מידע על מחירי השוק על ידי הקלדת המשפט: "הגדלת חזה השוואת מחירים" ותגלו כי המחירים נעים בין 11,900 שקלים עד ל- 21,000 שקלים.

 


בדיקת אופי ובחירה ברופא המנתח המתאים

 

לאחר שבחנתן את האפשרויות הקיימות אשר נראות לכן מתאימות יהיה עליכם לקבוע פגישה מסודרת. במהלך הפגישה תוכלו להתרשם מאיכותו, מקצועיותו ואישיותו של הרופא המנתח. המרכיב האישיותי הינו גורם מרכזי בבחירת הרופא והוא לא פחות חשוב מרמת המקצועיות שלו.

 

רופא איכותי יספק לכן את המידע הדרוש, יענה על שאלותיכן בסבלנות, לא ידחק בכן לבצע את הניתוח ויגרום לכן להרגיש בטוחות ושיש לכן על מי לסמוך. במידה והרופא המנתח עמד בציפיות תוכלו להתחיל את התהליך.

 

ניתוח הגדלת חזה

 

לא מעט נשים הולכות לישון בלילה וחולמות שיקומו מחר בבוקר וחזהן יהיה גדול ושופע, או לכל הפחות קיים, בדיוק כמו שתמיד רצו. אצל חלקן מדובר על חלום של ממש. כשכל החברות חוו הגדלת חזה של פריצת גיל ההתבגרות הן נשארו מאחור ומעולם לא הדביקו את הפער. או גרוע מזה- היה להן חזה שופע למדי, עד שילדו את ילדיהן – ועכשיו הן מתגאות בשתי שקיות ריקות התלויות שם ללא חן. מובן שאפשר לשים חזייה טובה, אפילו מגדילת נפח, אבל את יודעת. את יודעת וחסר לך.

 

מספיק ודי

 

הוגן יהיה להגיד שאין כמעט אישה המרוצה מהחזה שלה. זו עם החזה הקטן מביטה בחברתה השופעת בקנאה.

 

היא הייתה רוצה להסתובב עם מחשופים עמוקים וללא חזיות פוש אפ ולהרגיש נשית כמו שרק אישה שופעת יכולה. זו עם החזה השופע מביטה בחברה הרזה בקנאה- היא הייתה מוותרת על כאבי הגב, הכובד הבלתי נתפס של השדיים הגדולים וכמובן- החוויה הלא נעימה של רכישת החזיה הגדולה בארץ- שהינה לכל הפחות מענה.

 

כל אחת ושלה

 

נכון, יש איזשהו גיל שרב הנשים משלימות עם מידותיהן ומקבלות את גופן. אבל לא כולן. לאותן נשים שמרגישות כי גופן ורוחן לא דוברות אותה שפה, הגיע הזמן לעשות שינוי. ניתוח חזה כבר מזמן אינו ניתוח מוקצה או מוזר. מדובר על ניתוח כמעט שגרתי. חשוב לציין כי ניתוח חזה צריך להיעשות באופן פרופורציונאלי לגוף ומחמיא לאישה- ולא רק להגדיל באופן מחריד את מה שאין. ניתוח חזה טוב נראה טבעי ומשתלב נהדר עם הגוף, הוא מאפשר לאישה להרגיש נחשקת ומרוצה מגופה מחד ועם זאת קלאסית וחיננית.

 

לא רק גדול

 

בעולם ניתוחי חזה יש הרבה יותר מנשים ללא שדיים המחפשות להגדיל את מידת החזייה שלהם. נשים מלאות או בעלות חזה שופע מדי - כזה שממש מפריע להן לתפקד - יבררו על ניתוח הקטנת חזה, נשים אחרי לידות וצניחת חזה משמעותית ישקלו לעשות הרמת חזה ואילו נשים בעלות הבדלים משמעותיים בין שדיהם- יחפשו מידע על ניתוח חזה לא סימטרי. נכון, ישנו גם ניתוח הגדלת חזה- אבל אין זה אפילו קצה קצהו של עולם ניתוחי החזה.

 

לא רק נשים

 

אגב, בנות יקרות - אם ידעתם ואם לא - קיימת גם אופציה של ניתוח חזה לגברים. כי תודו בזה, אין דבר סקסי פחות מגבר עם שדיים גדולים, הדומים לשדי נשים. ניתוח הרמת חזה במקרה כזה הוא יותר מנדרש. בגלל שמדובר בעולם רחב כל כך של ניתוחים אל תתפלאו אם תמצאו במרפאה של ניתוחי חזה את כל סוגי האנשים האפשריים שרק תחשבו עליהם. בהתאם, לסוגים שונים של ניתוח חזה מחירים שונים- כי הרי מדובר על ניתוחים שונים לחלוטין.

 

כל הדרכים כשרות

 

נשים רבות מחפשות פתרון הגדלת חזה וכל האמצעים כשרים. הגדלת חזה ללא ניתוח, דרך רפואה טבעית או תוספת הורמונים ואפילו הגדלת חזה בהזרקה באות בחשבון. אבל גבירותיי- אם חשוב לכן, תעשו כמו שצריך. לכו בבקשה אל פלסטיקאי מומחה, עדיף מוכר ע"י קופת החולים והתייעצו. כל פתרון יכול להיות נפלא אך עשוי שלא להתאים לכן. הגדלת חזה אינה הכנת חביתה ויש להתאים אותה אל הצרכים שלהם והגוף שלכן. לא לכל אחת תתאים הגדלת חזה טבעית למשל.

 

ההמלצות

 

הרופא יארגן לכם את כל המידע במדויק. כיום, ברב המרפאות הפלסטיות ישנו גם ציוד חדיש המאפשר לכם לראות את תוצאות הניתוח באופן וירטואלי, בתמונות של הגדלת חזה לפני ואחרי. ככה תוכלו ממש לראות את תוצאות ניתוח הגדלת חזה בו אתם מעוניינים. צריך לקחת בחשבון בעת הגדלת חזה החלמה והיעדרות מהבית ואסור לשכוח כי למכוני הגדלת חזה מחירים שונים, אז לעשות סקר שוק של ניתוחי חזה בבקשה.

 

ילדים לא ילדים

 

כיום, רב ניתוחי החזה המגדילים לא צריכים להדאיג אותך מבחינת היכולות שלך כאם לעתיד. ז"א, גם אם החלטת שאת רוצה להגדיל את החזה שלך בגיל 18, אין אומר הדבר שתצטרכי לוותר על הנקה בגיל מאוחר יותר. בנוגע לניתוחי הרמת חזה או הקטנת חזה לא תמיד הדבר כך. ברב שיטות ההרמה וההקטנה יש צורך להזיז את הפטמה ממקומה, אי לכך- אין אפשרות להניק בעתיד. אבל ישנן גם שיטות חדישות המאפשרות הרמה ללא הזזת הפטמה. אם ההנקה חשובה לך- חפשי אותן.

 

מהם ניתוחי חזה?

 

ניתוחי חזה הם סוג של ניתוחים קוסמטיים שעל פי רוב מיועדים לשפר את מראה החזרה של האישה או הגבר כפי שנראה להלן שעוברים ניתוח חזה.

 

ניתוח חזה יכול להיות מיועדת למגוון פעולות שונות כמו למשל הגדלת חזה, הקטנת חזה או הרמת חזה. ניתוח חזה מתבצע על פי רוב על ידי מנתחים פלסטיים מומחים לעניין שיש להם הכשרה רלוונטית לתחום הספציפי הזה בתוך העולם הרחב של ניתוחים פלסטיים.

 

ניתוח חזה יכול להיות מיועד לא רק לשיפור המראה של חזה רגיל אלא גם בשביל לטפל בבעיות שונות שפוגעת במראה של החזה כמו למשל אסימטריה בחזה. פעולות אחרות שאותן יכול ניתוח חזה לבצע יכולות לכלול גם תחומים כמו שחזור שד לאחר כריתה, שכן נשים רבות כאלו מעוניינות לפעול לשם שחזור השד לאחר שזה עבר כריתה.

 

ניתוח חזה יכולים גם לטפל בבעיות אחרות של מראה החזה כמו למשל חזה נפול.

 

החלמה לאחר ניתוח חזה

   

לפני שנדון בנושא של החלמה לאחר ניתוח חזה נציין כי תחום זה אינו מוגבל רק לנשים וכי בהחלט ישנם מקרים של ניתוח חזה לגבר.

 

ניתוח חזה יכול להיות מושא רצונותיהם של נשים שסבורות כי יש להן חזה גדול מידי או לחילופין חזה קטן מידי שאותו הן רוצות להגדיל בכדי להיות או לפחות להרגיש יותר מושכות מבחינה מינית.

 

היבט עגום יותר של הנושא של ניתוח חזה הוא ניתוחים כמו כריתת שד שאותם תמיד עדיך לבצע אצל מומחה לניתוחי חזה שכן ניתוחים כאלו הם מסובכים למדי ודורשים רמה גבוהה של מיומנות אם אנו רוצים תוצאה אסתטית שתהיה עוד נסבלת לעין.

 

ניתוח הגדלת חזה מחירים

 

ניתוח חזה עושה על פי רוב שימוש בסוג של שתל שעל פי רוב יהיה אחד מהסוגים השונים של שתלי סיליקון הנמצאים בשוק ומשמשים את התחום של ניתוח חזה.

 

ניתוח חזה יכול להיות מיועד להשגת מטרות של עיצוב חזה בכדי לשפר את מראהו או לתקן פגמים שונים שעלולים להיות בו כמו תיקון פיטמה שקועה.

 

מחיר הגדלת חזה במסגרת של ניתוח חזה אינם דומים בהכרח לטווחים של מחיר הקטנת חזה וכך גם מחירי הרמת חזה יכולים להיות שונים מאוד במחיר שלהם לעומת סוגים אחרים של ניתוח פלסטי חזה.

 

הבהרה


מחירי ניתוח הגדלת חזה משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממנתחים פלסטיים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומנתחים פלסטיים מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

הצעת מחיר לניתוח הגדלת חזה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.