×


תפריט נגישות

מחירון מורה נהיגה

 

כמה עולה מורה נהיגה?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון מורה נהיגה מעודכן לשנת 2021.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מורים לנהיגה בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר ממורה נהיגה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

הבהרה חשובה : כרגע באתרנו אין אפשרות לבקש הצעת מחיר למורה נהיגה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות בתחום, ניתן לראות מחירון מומלץ ולקרוא מדריך טיפים, מקווים שבעתיד יצטרף לשירות מכון למורה נהיגה איכותי ומקצועי.

 

 

כמה עולה ללמוד נהיגה?

 

מחירון מומלץ מורה נהיגה בישראל

סוג רכב וטווחי מחירים

רכב פרטי

 

שיעור נהיגה על רכב פרטי
עד 40 דקות -  100-150 ש"ח

 

טסט פנימי לפני המבחן המעשי
- 100-300 ש"ח

 

אגרת טסט חיצוני - 138 ש"ח

 

מבחן שליטה - 68 ש"ח

 

אגרת מבחן נהיגה עיוני (תאוריה)
- 63 ש"ח (באילת 54 ש"ח)

 

אופנוע

 

שיעור נהיגה על אופנוע
עד 40 דקות - 70-120 ש"ח

 

אגרת טסט חיצוני על אופנוע - 66 ש"ח

 

רישיון למשאית

 

שיעור נהיגה על משאית 12 טון
עד 40 דקות - 120-180 ש"ח

 

שיעור נהיגה על משאית מעל 12 טון
עד 40 דקות - 180-230 ש"ח

 

אוטובוס

 

שיעור נהיגה על אוטובוס
עד 40 דקות - 180-260 ש"ח

 

מונית

 

שיעור נהיגה על מונית
עד 40 דקות - 70-120 ש"ח

 

טרקטור

 

קורס נהיגה על טרקטור - 2,000-2,500 ש"ח

 

מלגזה

 

קורס נהיגה על מלגזה - 1,000-1,500 ש"ח

 

קורסי נהיגה

 

קורס נהיגת שטח - 500-2,000 ש"ח

 

קורס נהיגה מתקדם - 500-1,500 ש"ח

 

קורס נהיגה ספורטיבית - 750-1,000 ש"ח

 

קורס נהיגת פעלולים - 750-1,000 ש"ח

 

קןרס נהיגת שטח - 1,200-1,800 ש"ח

 

קורס שליטה ברכב (אימון החלקות)
- 300-500 ש"ח

 

קורס נהיגת ראלי בסיסי (נהיגה על רכב מרוץ)
- 600-800 ש"ח

 

קורס נהיגת ראלי מתקדם (נהיגה על רכב מרוץ)
- 11,000-26,000 ש"ח

 

ט.ל.ח

 

10 טיפים לבחירת מורה נהיגה באינטרנט

 

בחירת מורה לנהיגה היא מה שנקרא "עניין גדול". בכלל, הוצאת הרישיון נחשבת לסיפור רציני, רק בגלל כמות הזמן והכסף שהיא מצריכה. אחרי לימודי תיאוריה, אחוז גדל מהזמן ומהכסף שאתם עומדים להוציא, ילך לשיעורי הנהיגה המעשיים. משום כך, חשוב לבחור בקפידה את המורה לנהיגה. מורה טוב יכין אתכם לטסט תוך זמן קצר ומעט שיעורים, תוך כדי שהוא מוודא שאתם כשירים להיות נהגים זהירים ובטוחים. מורה פחות טוב יגרור אתכם במשך שיעורים רבים, מה שיעלה לכם בהרבה כסף וזמן מבוזבז.

 

אז איך בוחרים מורה טוב?

 

אם זה לא שבור – לא צריך לתקן אם יש לכם אחים או אחיות גדולים, שכבר למדו עם מורה שהם היו מרוצים ממנו, אפשר להתייעץ איתם ולבחור בו. כפי שתבינו בקרוב, מורה נהיגה מומלץ הוא לא דבר שמאוד קל למצוא. אז אם אתם מכירים באופן אישי וקרוב מישהו שמצא מורה מוצלח, פשוט לכו על זה. עם זאת, מורה לנהיגה מתאים לתלמיד גם מבחינת כימיה ואופי, לכן יכול להיות שמה שהתאים לאח הגדול שלכם, לא יתאים בהכרח גם לכם. תנו למורה ניסיון והחליטו בעצמכם תוך שיעור או שניים.

 

קיבלתם המלצות? האם הן תמימות?

 

הרבה פעמים, כשאנחנו מתחילים ללמוד נהיגה, אנחנו יכולים לסמן סביבנו כמה חברים שכבר התחילו לפנינו ויכולים לתת כמה המלצות. בדרך כלל, אותם חברים לא יהססו להמליץ על המורה שלהם בתור הטוב ביותר. אבל שימו לב שפעמים רבות, מורים לנהיגה משכנעים את התלמידים שלהם להביא אליהם חברים, ובתמורה לקבל הנחות. גם אם קיבלתם המלצה מעולה ממישהו בנוגע למורה שלו, קחו אותה בערבון מוגבל ובררו בעצמכם לפני שתתחילו ללמוד.

 

באילו זמנים ביום המורה מציע שיעורים?

 

בהתאם לאזור המגורים שלכם ולמורה עצמו, יכול להיות שתיאלצו לנהוג בשעה קבועה של היום. כדי להוציא רישיון רכב אתם אמנם לא מחויבים לנהוג בכל שעות היממה, אבל כמובן שמומלץ מאוד שתתנסו בנהיגה גם בבוקר, בלילה ובשעות הצהריים בהן השמש מסנוורת. חשוב ללמוד את הנהיגה בשעות שונות ולהשתפר בה. ברוו עם המורה האם יש אפשרות לגיוון בשעות הלימוד. לא מומלץ לגשת לטסט לפני שאתם בטוחים שאתם כשירים לנהיגה בכל שעה, הרי בסופו של דבר תצטרכו לנהוג בכל שעה ביום, ותרצו להיות מיומנים בכך.

 

ההורים יכולים להצטרף?

 

אין שום דבר רע בלהביא את אחד ההורים לשיעור. בררו מראש עם המורה האם זה סידור מוכר שהוא מאפשר בשיעורים. ההורים יכולים להבחין בדברים שאנחנו לא תמיד רואים, וכדאי לקבל נקודת מבט נוספת, ממישהו שאכפת לו קודם כל מהבטיחות שלכם. את הבדיקה הזו רצוי לערוך באחד השיעורים הראשונים שלכם, כדי שבמקרה ומתגלות בעיות מצד ההורה, תוכלו לעבור במהירות למורה אחר, מבלי לעכב את תהליך הלמידה שלכם. מצד שני, אל תתנו להורים למנוע מכם ללמוד נהיגה על כל דבר קטן, השתמשו בשיקול דעת.

 

כמה תלמידים עוברים את הטסט?


בררו, גם דרך המורה עצמו וגם באמצעות תלמידים שלו, כמה תלמידים של אותו מורה עוברים את המבחן המעשי. מורים מומלצים ללימודי נהיגה מתגאים באחוז התלמידים שלהם שעוברים את הטסט באחד הנסיונות הראשונים, לכן לא יהיה קשה למצוא את המידע הזה.

 

השוואת מחיר לעומת אחוזי ההצלחה

 

אחרי שביררתם כמה מהתלמידים של המורה באמת מצליחים לעבור את מבחן הנהיגה המעשית בפעמים הראשונות, בדקו את המחיר הסופי המשוער שלכם. כמובן שיש מינימום שיעורי נהיגה לקבלת רישיון. אז קחו את מספר השיעורים הזה, הוסיפו לו שיעור או שניים ליתר ביטחון וכללו את מחיר הטסט הפנימי והחיצוני. כך תדעו כמה תעלה לכם הוצאת הרישיון אצל המורה הזה, לפי המחירים שלו והסיכוי שתעברו את הטסט הראשון. מורה אחר יכול להציע הנחות קטנות, אבל אם תיכשלו במספר טסטים, תוציאו הרבה יותר כסף.

 

איך המורה מציג את עצמו ואת השיעור?

 

מה המטרה הראשונה והמוצהרת של המורה? יש הרבה מורים שמציגים את עצמם בתור מי שיעבירו אתכם את הטסט כמה שיותר מהר. בזמן שאנחנו רוצים לחסוך זמן וכסף על הוצאת הרישיון, אם נבחר במורה שיודע "לסדר" לנו רישיון, או כזה שילמד אותנו איך לרצות את הבוחן אבל לא יהפוך אותנו לנהגים טובים – עדיף להמשיך לחפש. אתם רוצים למצוא מורה שבראש ובראשונה רוצה להפוך אתכם לנהגים אחראיים, בטוחים ומיומנים. עדיף להשקיע מעט יותר כסף בשיעורים יותר ארוכים או בעוד שיעור או שניים וללכת על בטוח.

 

האם כל האפשרויות פתוחות בפניכם?

 

הרבה מורים לנהיגה, במיוחד מורים פרטיים ולא כאלו שהם חלק מבית ספר גדול, מקצצים באפשרויות הנהיגה וההתנסות שלכם. למשל, מורה יכול להגדיר את עצמו בתור מורה נהיגה אוטומט, מה שאומר שלא תוכלו להוציא דרכו רישיון נהיגה על הילוכים. בדקו גם האם המורה מציע שיעורים על רכב פרטי בלבד, או שמא הוא מלמד גם נהיגה על רכב ספורט, או האם הוא מעביר שיעורי נהיגה על רכב מסחרי גדול. מורים שמציעים יותר אפשרויות בדרך כלל מראים כך שהם מנוסים יותר, ותיקים יותר ואמינים יותר ממורים אחרים בתחום.

 

מי מלמד אתכם בפועל?

 

במיוחד כאשר עובדים מול בתי ספר לנהיגה, כאשר אתם מדברים עם מורה, עליכם לוודא שזה יהיה המורה שילמד אתכם באופן קבוע. אחרי שקיבלתם רושם טוב ממורה מסוים, לא תרצו לגלות שתקבלו את המורה המחליף שלו לעתים תכופות. בתי ספר עושים את זה פעמים רבות כדי לפצות על לוחות הזמנים של המורים. בזמן שכל המורים בבית הספר הם מורי נהיגה מוסמכים, אם מצאתם מורה שנותן לכם תחושה טובה ושאתם סומכים עליו, אל תהססו לדרוש ללמוד אך ורק איתו. אלו הלימודים שלכם וחשוב שתרגישו בנוח.

 

מתי יגישו אתכם לטסט?

 

האם יש למורה נטייה להגיש לטסט ברגע שהתלמיד הגיע למכסת המינימום של השיעורים? מצד שני, ישנם גם מורים שממאנים להגיש את התלמידים לטסט גם כשאלו טוענים שהם מרגישים מוכנים לגמרי. אתם רוצים למצוא מורה שידע להרגיש את ההתקדמות שלכם, ולהגיד בכנות מתי לדעות אתם מוכנים (או לא מוכנים) לגשת לטסט. המבחן החיצוני הוא עניין יקר ועבור רבים גם מלחיץ מאוד. הימנעו ממספר רב של טסטים. תמיד עדיף להשקיע עוד שיעור או שניים ולהגיע לטסט עם ביטחון גבוה, ולעבור בניסיון הראשון.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על לימודי נהיגה ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.