×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

לידים

20-02-2024 20:29

לידים

25-02-2024 16:20

לידים

25-02-2024 16:38

לידים

דטאות ולידים לקרקעות
26-02-2024 10:47

לידים

26-02-2024 11:22

לידים

אני עובדת גם באונליין אז אפילו גם חו''ל אם יש
03-03-2024 10:33

שיווק בפייסבוק

אינסטגרם גם ואולי גם גוגל
03-03-2024 10:34

לידים

04-03-2024 15:50

לידים

עלות ליד עבור חברת תריסים, תודה. אזור הקריות אזור המרכז קהל סוציו אקונומי גבוהה תודה.
07-03-2024 09:18

לידים

whatsapp
10-03-2024 16:55

מחירון כרטיס ביקור דיגיטלי

מחפש לעשות כרטיס ביקור דיגיטלי חכם?

 

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון כרטיסי ביקור דיגיטלי מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת על בחירת כרטיס ביקור דיגילטי שיתאים עבורכם, שאלות ותשובות."

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות להקמה ועיצוב של כרטיסי ביקור דיגיטלי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

סוגי כרטיסי ביקור דיגילטי טווחי מחירים 

מחירון מומלץ

מחירון הקמת כרטיס ביקור דיגילטי עודכן בתאריך 30.08.23

ט.ל.ח

 

 

מחירון מומלץ להקמה ועיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים

 

פתיחת כרטיס ביקור דיגילטי בסיסי ואחסון : 0-550 ₪ , המחיר הינו לשנה, ישנם כרטיסי ביקור דיגיטלי בחינם, פתרון טוב לבעל מקצוע שהעסק שלו מדשדש ואין ביכולתיו הכספיות לשלם בחודש סכום של כמה עשרות שקלים, כרטיס ביקור זול או חינמי משדר ללקוחות של אותו עסק, חוסר מקצועיות.

 

הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי יוקרתי ומעוצב : 800-1,200 ש"ח דמי הקמה ו 350 ש"ח לשנה דמי אחזקה ואחסון.

 

פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם, הבעיה בחינם שלרוב המודל העסקי הזה לא עובד לאורך זמן והחברה סוגרת והמוצר יורד מהמדף ואז הלקוחות צריכים שוב לבזבז זמן בחיפוש חברה שמקימה כרטיסי ביקור דיגיטלים.

 

המלצה שלנו באתר כמה עולה - כרטיס ביקור דיגיטלי זה למעשה דף נחיתה הכולל פרטי עסק ומספר קישורים, הבעיה שזה לא כולל פרסום ושוב מגיעים למצב של "פיל לבן"....  חפשו פתרון הכולל גם את הפרסום.

 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

 

כרטיס ביקור דיגיטלי זו דרך פשוטה להציג אדם, שירות או עסק ובכלל להיות בקשר עם אנשים. אם עד היום היינו נותנים כרטיס ביקור מנייר או מגנט אז היום כבר אין צורך להדפיס כרטיסי ביקור ופרט לשמירה על הסביבה ישנם עוד יתרונות רבים, להבדיל מכרטיס הביקור המסורתי, הכרטיס הדיגיטלי הוא אינטראקטיבי ומהווה סוג של פורטל המאגד בתוכו קישורים לכל דבר שרוצים להציג או לשתף כגון רשתות חברתיות, אתר אינטרנט, מספרי טלפון, מייל, חנות אלקטרונית, דפי מידע ועוד...

 

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לעסקים, לקוחות וחברים לשתף בקלות מידע, לארגן אינפורמציה וליצור איתך קשר בקליק אחד דרך מספר פלטפורמות והכל במקום אחד וללא צורך בהתקנה של אפליקציה או תוכנה.

 

 

האם רק בעלי עסקים ונותני שירות צריכים כרטיס ביקור?

 

ממש לא, כל אדם חייב כרטיס ביקור דיגיטלי מסיבות רבות ומגוונות, החל מאנשים שרוצים לחסוך זמן בסיטואציות יומיומיות כאשר שואלים אותם מה המייל שלך או מה הפייסבוק? ועד אנשים שרוצים להציג את עצמם או את השירות שהם מציעים, אין כמו רושם ראשוני מקצועי כדי באמת לעשות רושם טוב.

 

באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי תוכלו לשלוח כל פרט, תמונה או קישור שתרצו בלחיצת כפתור אחת דרך SMS ,  מייל, הודעת פייסבוק, טוויטר ובוואטסאפ ניתן לסמן הרבה אנשים בשליחה אחת.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי מיועד לכל מי שרוצה להחליף פרטי התקשרות עם אנשים אחרים בקליק אחד, לחסוך זמן, להיות יעיל, לעשות רושם ראשוני מוצלח ואף פעם לא לאבד מידע.

 

לסיכום אנו מאוד ממליצים לכל אדם לפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי, לא תבינו איך עד היום לא היה לכם כרטיס.

 

*** מחירי כרטיסי ביקור דיגיטליים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות המפתחות כרטיסי ביקור דיגיטליים מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות מובילות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

הצעת מחיר לשיווק באינטרנט

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.