×


תפריט נגישות

מחירון ייעוץ עסקי

 

כמה עולה שירות של ייעוץ עסקי?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון ייעוץ עסקי מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "המדריך לייעוץ עסקי".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של יועצים עסקיים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

חוסכים לך זמן וכסף! באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש יועץ עסקי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 יועצים עסקיים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי שירות של ייעוץ עסקי מחירים ועמלות

מחירון שירות של ייעוץ עסקי עודכן בתאריך 23.06.20

ט.ל.ח

 

כמה עולה ייעוץ עסקי?

 


פגישת ייעוץ עסקי לעסק בינוני
מחיר לשעה ראשונה - 400-700 ₪

 

פגישת ייעוץ עסקי לעסק גדול
מחיר לשעה ראשונה - 500-1,000 ₪

 

ייעוץ עסקי על ידי יועץ הפועל כעצמאי


פגישת ייעוץ עסקי ראשונה

פגישת ייעוץ עסקי לעסק קטן
מחיר לשעה ראשונה - 150-500 ₪

 

פגישת ייעוץ עסקי לעסק בינוני
מחיר לשעה ראשונה - 200-700 ₪

 

פגישת ייעוץ עסקי לעסק גדול
מחיר לשעה ראשונה - 350-800 ₪

 

שירותי ייעוץ עסקי לפי תחומי עניין


שירות בדיקת כדאיות עסקית

 

בדיקת כדאיות עסקית לעסק קטן
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 1,000-3,000 ₪

 

בדיקת כדאיות עסקית לעסק בינוני
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 2,000-8,000 ₪

 

בדיקת כדאיות עסקית לעסק גדול
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 5,000-12,000 ₪

 

שירות הכנת תכנית עסקית

שפה - עברית

 

הכנת תכנית עסקית לעסק קטן
מחיר לפי מורכבות - 3,000-5,000 ₪

 

הכנת תכנית עסקית לעסק בינוני
מחיר לפי מורכבות - 5,000-10,000 ₪

 

הכנת תכנית עסקית לעסק גדול
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 5,000-15,000 ₪

 

שירות הכנת תכנית עסקית

שפה - אנגלית

 

הכנת תכנית עסקית לעסק קטן
מחיר לפי מורכבות - 5,000-8,000 ₪

 

הכנת תכנית עסקית לעסק בינוני
מחיר לפי מורכבות - 8,000-15,000 ₪

 

הכנת תכנית עסקית לעסק גדול
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 10,000-25,000 ₪

 

שירות תכנוני תקציב

 

תכנון תקציבי לעסק קטן
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 300-1,500 ₪

 

תכנון תקציבי לעסק בינוני
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 2,000-8,000 ₪

 

תכנון תקציבי לעסק גדול
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 5,000-12,000 ₪

 

שירות תכנון תמחור מוצרים או שירותים

 

תכנון תמחור לעסק קטן
מחיר לפי שעה - 300-500 ₪

 

תכנון תמחור לעסק בינוני
מחיר לפי שעה - 500-800 ₪

 

תכנון תמחור לעסק גדול
מחיר לפי שעה - 700-1,000 ₪

 

שירות ליווי שוטף על בסיס חודשי

 

ליווי עסקי שוטף לעסק קטן
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 1,000-2,500 ₪

 

ליווי עסקי שוטף לעסק בינוני
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 2,000-5,000 ₪

 

ליווי עסקי שוטף לעסק גדול
מחיר לפי מספר שעות מוגבל - 3,500-8,500 ₪

 

שירות ייעוץ מס

 

ייעוץ מס לעסק קטן
מחיר לפי שעה או פרויקט - 400-700 ₪

 

ייעוץ מס לעסק בינוני
מחיר לפי שעה או פרויקט - 800-1,500 ₪

 

ייעוץ מס לעסק גדול
מחיר לפי שעה או פרויקט - 1,000-2,000 ₪

 

שירות הכנת גיליון פיננסי

 

הכנת גיליון פיננסי לעסק בינוני
מחיר לפי מורכבות ושפה - 2,000-5,000 ₪

 

הכנת גיליון פיננסי לעסק גדול
מחיר לפי מורכבות ושפה - 5,000-10,000 ₪

 

שירות כתיבת בקשות תנופה והזנק

 

הכנה וכתיבת בקשת תנופה לעסק בינוני
מחיר לפי מורכבות הפרויקט - 1,000-3,000 ₪

 

הכנה וכתיבת בקשת תנופה לעסק גדול
מחיר לפי מורכבות הפרויקט - 2,000-5,000 ₪

 

שירות ייעוץ שיווקי כללי

 

ייעוץ שיווקי לעסק קטן
מחיר לפי שעה - 150-300 ₪

 

ייעוץ שיווקי לעסק בינוני
מחיר לפי שעה - 500-1,500 ₪

 

ייעוץ שיווקי לעסק גדול
מחיר לפי שעה - 800-2,000 ₪

 

שירות ייעוץ שיווקי לאינטרנט

ייעוץ שיווקי לעסק קטן
מחיר לפי שעה - 200-500 ₪

 

ייעוץ שיווקי לעסק בינוני
מחיר לפי שעה - 500-1,500 ₪

 

ייעוץ שיווקי לעסק גדול
מחיר לפי שעה - 800-2,000 ₪

 

שירות ייעוץ בנושא תדמית ויחסי ציבור

 

ייעוץ תדמיתי לעסק קטן
מחיר לפי שעה או פרויקט - 200-500 ₪

 

ייעוץ תדמיתי לעסק בינוני
מחיר לפי שעה או פרויקט - 500-1,500 ₪

 

ייעוץ תדמיתי לעסק גדול
מחיר לפי שעה או פרויקט - 800-2,000 ₪

 

שירות אימון עסקי

 

אימון עסקי לעובד אחד
מחיר לפי שעה - 150-300 ₪

 

אימון עסקי עד 5 עובדים
מחיר לפי שעה - 200-500 ₪

 

אימון עסקי עד 10 עובדים
מחיר לפי שעה - 400-800 ₪

ט.ל.ח

 

 

המדריך לייעוץ עסקי


כיצד יכול יועץ עסקי לעזור לבעלי עסקים להמריא ואיך לבחור יועץ עסקי מוצלח?

 

כמעט כל אחד מאתנו מכיר בעלי עסקים. בעידן בו קמים ונופלים עסקים מדי יום, לא ניתן להתעלם מהגידול בכמות העסקים ויחד איתם – מהתחרות העצומה. כדי שעסק יצליח בימינו, עליו לגייס הון לפתיחת העסק, למכור מוצר איכותי או שירות מוצלח, לנהל את תזרים המזומנים באופן שקול וחכם ולבצע מגוון פעולות נוספות בצורה יעילה ונכונה.

 

כמו כן, צריך העסק להשקיע רבות בשירות הלקוחות – לסקרן ולמשוך את הלקוחות הפוטנציאליים ולשמר את הלקוחות הקיימים. אם לא די בזאת, צריך העסק להיות מעודכן בנוגע לכל שינוי שחל בתחום עיסוקו, להשקיע בפרסום ושיווק ולבחור בערוצים הנכונים לו, להעסיק עובדים מיומנים ונאמנים, לבנות לעצמו מוניטין ולא להפסיק להשתפר, לחדש ולהתייעל.

 

כתוצאה מהצורך בסיוע והכוונה לעסקים ובשל התחרות הקשה שקיימת בשוק, החל להתפתח מקצוע הייעוץ העסקי.

 

במהלך השנים האחרונות ניתן לראות עליה ניכרת בכמות היועצים העסקיים – חלקם מקצועיים למדיי, חלקם פחות. לפני שנמשיך ונתמקד בשאלה "איך בוחרים יועץ עסקי?", ננסה להסביר מהו יועץ עסקי – מה התפקיד שלו וכיצד הוא יכול לעזור לעסק.

 

מהו תפקידו של היועץ העסקי?

 

היועץ העסקי כשמו – הוא בעל מקצוע שמייעץ לבעלי עסקים. עסקים אלו יכולים להיות עסק קטן שנמצא בתחילת דרכו ועד חברה גדולה שקיימת מזה שנים רבות וזקוקה לסיוע כדי לעמוד בקצב המהיר של העידן המודרני. היועץ העסקי יכול לסייע לבעלי עסקים שנקלעו למשבר או לסייע לבעלי עסקים שמעוניינים להתרחב.

 

היועץ מסייע לבעלי העסקים להתמקד ומעניק להם כלים שונים שמטרתם לממש את הפוטנציאל של העסק ולהגיע להצלחה. כדי לעשות זאת צריך היועץ לבחון את כל התחומים שגורמים לעסק הספציפי להצליח. תחומים אלו כוללים את ההתנהלות הפיננסית, ההתנהלות הלוגיסטית, ההתנהלות השיווקית של העסק וגורמים נוספים. כמו כן, מסייע היועץ העסקי בבניית אסטרטגיה נכונה ובניהול העסק.

 

על הכישורים שנחוצים ליועץ עסקי


על היועץ העסקי להיות בעל מקצוע ותיק ומנוסה במתן שירותים למגוון בעלי עסקים שנמצאים במצבים שונים. יועץ מנוסה ומיומן יתמצא בשוק העסקי ויוכל להעניק ללקוחותיו ייעוץ ממוקד שיסייע להם להתגבר על הקשיים. היועץ צריך להתאפיין ביכולת תפיסה מהירה ולמידה מהירה של סביבה מסחרית מכל סוג שהוא, גם אם מדובר על תחום עסקי שעוד לא הוכר.

 

כמו כן, צריך היועץ העסקי להתאפיין ביכולת לשקלל נתונים שמגיעים ממקורות שונים ולהביט עליהם יחדיו. באמצעות ראייה רחבה יהיה ניתן להבין את מצבו של העסק בצורה עמוקה ומדויקת ולזהות את החסמים. לאחר זיהוי החסמים צריך היועץ העסקי למצוא את  דרכי הפעולה הנכונות שיפתרו את הבעיות. כדי להצליח לפתור בעיות שונות ישתמש היועץ העסקי בכלים ניהוליים, ארגוניים או שיווקיים שהוא צבר במהלך שנות פעילותו, כלים אלו יוכלו להוביל את בעל העסק אל המטרות שהוא הציב בפני עצמו. נוסף על כך, צריך היועץ העסקי להיות מעודכן בנוגע לשינויים שחלים בכל תחומי עיסוקו.

 

תכונות נוספות שצריכות לאפיין את היועץ העסקי הן: יכולת תקשורתית גבוהה, ביטחון עצמי, כריזמה, יצירתיות ויכולת להשפיע ולהניע אנשים. מעבר לזאת, ידע היועץ העסקי להציב גבולות ללא יצירת התנגדויות, יזהה את המצבים בהם צריך להתעקש וידע כיצד למנוע טעויות.

 

על תהליך העבודה של היועץ העסקי


תהליך העבודה עם היועץ עסקי מתחיל באיסוף מידע אודות העסק. בתחילה, בוחן היועץ העסקי את אופן ההתנהלות של העובדים והמנהלים. היועץ העסקי יאסוף את המידע באמצעות קיום שיחות, ניתוח דוחות, איתור נקודות חלשות, איתור החזקות ובידול העסק.

 

פעולות נוספות שיבצע היועץ העסקי יחד עם הלקוח הן: קביעת סל השירותים או המוצרים שהעסק יציע ללקוחותיו, ניתוח קהל היעד, ניתוח המאפיינים של המתחרים וניתוח האיומים שעלולים לפגוע בעסק. נוסף על כך, יסייע היועץ העסקי בראיית הזדמנויות, כתיבת יעדים ומטרות וכתיבת תוכניות פעולה שיוכלו להוביל את העסק להצלחה.

 

במידה שהעסק מעוניין לגדול, יבחן היועץ את המוצרים הנוספים או את השירותים הנוספים שניתן לפתח ולשווק. כמו כן, יבחן היועץ את הקהלים החדשים אליהם ניתן לפנות, את אזורי הפעילות, את שיפור השירותים או המוצרים הקיימים ואת האפשרות לחבור לעסקים אחרים ולשתף איתם פעולה.

 

כמו כן, יבצע היועץ העסקי בדיקות כדאיות כללית, יסייע במציאת דרכים למימון בתנאים אפשריים וימליץ על דרכי פעולה שימזערו את הסיכונים. כל המידע שיתקבל יוביל לבחירת האסטרטגיה התפעולית במסגרתה ייקבעו המשאבים והיקף הפעילות.

 

עסקים בתחילת הדרך, תכניות הבראה ועסקים משפחתיים


במקרים בהם העסק נמצא בתחילת דרכו, יסייע היועץ העסקי בקביעת תהליכי העבודה, תמחור המוצרים או השירותים, ניהול פרויקטים ומתן שירות הלקוחות. כמו כן, יסייע היועץ העסקי בתחומים הבאים: ייצור, אחזקה, הבטחת איכות ותחומים אחרים שפעמים רבות אינם ידועים ומוכרים לאנשים שמתחילים את דרכם בעולם העסקים.

 

במקרים בהם העסק לא מצליח להמריא או עלול להיכשל, יסייע היועץ העסקי ביצירת תכנית הבראה. בתחילה, יאתר היועץ את הקשיים בהם נתקל העסק. לאחר מכן, יציע היועץ פתרונות יעילים שיסייעו לבעל העסק להתמודד עם הקשיים. תכנית ההבראה תתבסס על החזקות של העסק.

 

במקרה שמדובר על עסק משפחתי, יינתן דגש על קביעת ההיררכיה בין בני המשפחה. חלוקת הסמכויות תתבצע בהתאם לכישורים של כל אחד מבני המשפחה והעובדים. כמו כן, תגובש אמנה משפחתית במטרה להימנע ממצבים בהם קונפליקטים עסקיים יפגעו בתא המשפחתי. במקרה של עסקים משפחתיים, חשוב מאוד לייצר הפרדה ברורה בין העסק ובין המשפחה, לשם כך ייקבע האופן בו יתקבלו החלטות בעסק. במקרים רבים ימונו מנהלים חיצוניים.

 

כמובן שכדי להגיע להצלחה לא די בעבודתו של היועץ העסקי בלבד ויש לרתום את כל העובדים והמנהלים למשימה.

 

לאחר שתכנית הפעולה מוכנה, יתחיל תהליך היישום כאשר היועץ העסקי ילווה את העסק לאורך כל הדרך, יספק הכוונה, הצעות ייעול ושיפור ויסייע בהתמודדות עם האתגרים הקיימים ועם האתגרים החדשים.

 

אז איך בוחרים יועץ עסקי מוצלח?


בעולם גדוש יועצים עסקיים חשוב לדעת כיצד לבחור את היועץ העסקי שיסייע לעסק להתגבר על המכשולים ולהגיע למטרות. הזכרנו מקודם מספר תכונות שמאפיינות יועץ עסקי מוצלח, אך כדי להתמקד עוד יותר נציין 10 מרכיבים בהם כדאי להתחשב כאשר בוחרים יועץ עסקי.

 

10 קריטריונים לבחירת יועץ עסקי מוצלח:


1. ניסיון מקצועי – חשוב לבחור ביועץ עסקי שסיים לימודי ייעוץ או לימודים למאמנים, אך לא די בכך. יועץ עסקי מקצועי יהיה אדם שצבר ניסיון בעולם העסקי והצליח בעסקיו. יועץ מקצועי חייב להיות בעל ניסיון בניהול עסקים וחברות – בניתוב עובדים, בהכוונתם ובקידומם. כמו כן, כדאי לבחור ביועץ עסקי בעל ידע נרחב בתחומים מגוונים שנוגעים לפעילות העסקית.

 

2. תואר אקדמי – חשוב לבחור ביועץ עסקי בעל תואר אקדמאי. התואר יכול להיות במשפטים, ראיית חשבון או בתחום אחר. היכולת ללמוד בצורה מסודרת מהווה חלק בלתי נפרד מהכישורים שנחוצים ליועץ וכמובן שהתואר מקנה לו ידע נרחב.

 

3. יכולת להקשיב ולא רק לדבר – על היועץ העסקי לדעת להקשיב. יועץ שרק מדבר, מהלל את עצמו ולא מקשיב לדבריו של הלקוח, לא יוכל להכיר את העסק באופן מעמיק ויהיה מרוכז בעיקר בעצמו.

 

4. יכולת למידה מהעבר, הימצאות בהווה ותכנון העתיד – על היועץ ללמוד את העבר של העסק (אם מדובר על עסק קיים) ולנתח את ההצלחות ואת חוסר ההצלחות שלו. כמו כן, צריך היועץ להמליץ על התחומים שיש לחזק, לקדם או לשנות ולתכנן עם בעל העסק את המהלכים הבאים שיאפשרו לעסק להשיג את מטרותיו ולמקסם את הפוטנציאל שלו.

 

5. מעורבות ואי יצירת תלות – על היועץ להיות מעורב בכל התהליכים שחלים בעסק. עליו לספק עצות, לסייע בקבלת החלטות ולהיות שותף לפעילות השוטפת. חשוב להדגיש שתפקידו של היועץ הוא לא להחליט החלטות עבור בעל העסק, אלא לסייע לו במתן ייעוץ. היועץ לא יגרום לבעל העסק להיות תלוי בו – אלא יספק לו כלים יעילים שיאפשרו לו לפעול לבד בהמשך.

 

6. כימיה – כימיה עם היועץ העסקי היא אחד הקריטריונים החשובים ביותר. במסגרת העבודה עם היועץ יש צורך לעבור תהליכים מורכבים ומאתגרים, ללא כימייה לא יהיה ניתן לצלוח אותם.

 

7. הכרת הגבולות – על היועץ להיות מסוגל לומר ללקוח שהוא לא יודע דבר מה ואף להפנות את הלקוח במידה שיש צורך בכך, לבעל עסק שמתמחה בתחום המדובר.

 

8. זמינות – יש לבחור ביועץ עסקי שיכול להשקיע את זמנו ומרצו במתן הייעוץ. יועץ עסקי שאינו יכול לספק שירות איכותי בשל מחסור בזמן, יקשה על ההגעה לתוצאות הרצויות. כמובן שהיועץ לא צריך להיות זמין במשך 24 שעות ביממה, לא ניתן לדרוש מבעל מקצוע זמינות גבוהה שכזו. יחד עם זאת, כדי למנוע מצב של תקיעות, חשוב לבחור ביועץ שיכול לספק מענה בשעות העבודה ולהשיב תוך מספר שעות מרגע הפניה.

 

9. המלצות – חשוב מאוד לקבל המלצות מבעלי עסקים שנעזרו ביועץ העסקי. קיום שיחה עם בעלי העסקים הללו תוכל לספק ללקוח מידע רב. יועץ עסקי שבטוח בעצמו והצליח להוביל את לקוחותיו להצלחה, ישמח להעביר את פרטיהם לצורך קבלת המלצה.

 

10. דוגמה אישית – יש לבחון את הגישה ואת דרך ההתנהלות של היועץ העסקי. האופן בו הוא משווק את עצמו, הדרך בה התקבל שמו, המידע שהוא מוסר, האופן בו הוא מנהל את העסק של עצמו והתחושה שמתקבלת במהלך הפגישה חשובים ביותר. חשוב מאוד לבחור יועץ עסקי שיוצר רושם של בעל ידע נרחב וגורם ללקוח להרגיש שהוא יקדם אותו לעבר מטרותיו ושניתן לסמוך עליו.

 

ייעוץ עסקי באמצעות שיווק באינטרנט


קידום עסקים באמצעות שיווק באינטרנט ובמיוחד ע"י בניית אתר הוא אמצעי פשוט ונוח הפונה לקהל לקוחות פוטנציאלי שהוא בתיאוריה אינסופי.

 

בעל עסק שמשקיע כסף רב בפרסום אבל חוסך במיתוג תדמית העסק, בעיצוב ובתוכן של הפרסום עצמו, כאילו זורק את כספו מהחלון ואין זה משנה אם מדובר במדיה האינטרנטית או במדיה פרסומית אחרת.

 

בעל עסק מתי חשבת לאחרונה על המשפט הבא?

 

אני בעל העסק, אני מנהל המכירות, מנהל השיווק והפרסום, הזמן שזה גובה ממני הוא יקר לי, אני מעדיף לנצל את הזמן לדברים אחרים בניהול תפעול העסק, קידומו והגדלת רווחיו.

 

בעלי עסקים רבים אינם מעסיקים מנהלי שיווק שכירים בשל ההוצאות הגבוהות הכרוכות בכך ולכן הם מבצעים פעילויות שיווק, קידום עסקים ופרסום בעצמם ולא תמיד באופן מקצועי.

 

חברת קידום עסקים מקצועית תספק לך פתרונות פרסום, מסלולי קידום ושיווק שיהיו רווחיים עבורך , חובת ההוכחה היא על חברת הקידום לספק את התוצאות בשטח.

 

קידום עסקים בישראל


רוב העסקים בישראל הם עסקים בינוניים ועסקים קטנים אשר סובלים ממחסור בכסף וזמן. בכל שנה נפתחים במדינת ישראל 10 עסקים חדשים ומתוכם 9 עסקים נסגרים באותה שנה.

 

קידום עסקים מורכב ממכלול מרכיבים שיווקים ולכל רכיב שיווקי יש השפעה חשובה על מערך השיווק כולו, לעיתים חוליה אחת שאינה מתפקדת טוב יכולה להשפיע על גרף המכירות ולעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

 

מדוע עסקים סוגרים?


1) בעיות אמינות - בעולם העסקים "איך שאתה נראה, זה מה שאתה משדר ומה שאתה משדר זה מה שאתה מקבל". עסק שלא "נראה טוב" מבחינת תדמית משדר חוסר אמינות ולכן מפסיד הרבה לקוחות. יש לבנות לעסק קו מוצרים שיווקי בעל תדמית אחידה החל מלוגו מקצועי, דרך אתר אינטרנט, כרטיסי ביקור, שילוט אחיד לחזית העסק והרכב, פרסום פליירים או גלויות איכותי ועד ג'ינגל פרסומי בפלאפון.

 

2) אין לעסק נוכחות באינטרנט - היום האינטרנט הוא כלי פרסומי מספר אחד והמדיה הפרסומית הזולה ביותר, גם מבחינת עלות מול תועלת היא האפקטיבית ביותר. מאוד לא יעיל לפרסם באינטרנט ללא אתר, אפשרי אבל לא יעיל ! קידום עסקים באמצעות שיווק באינטרנט ובמיוחד על ידי בניית אתר הוא אמצעי פשוט ונוח הפונה לקהל לקוחות פוטנציאלי שהוא בתיאוריה אינסופי, " בניית אתר אינטרנט מושקע ומעוצב מעיד על רצינות ועל איכות" ויכול למתג ולשדרג כל עסק, גם הפוך ! אם בבעלותך אתר אינטרנט לא מקצועי זה הזמן "לתפוס" שתי ציפורים במכה אחת, גם הקמת אתר מקצועי וגם קידום עסק באינטרנט.

 

3) פרסום, פרסום ופרסום : עסקים רבים אינם משקיעים כסף בפרסום ולכן התוצאה היא עסק שלא מכירים בקיומו. גרוע מכך הוא "להוציא" פרסום ולחסוך באיכות הפרסום, לדוגמא פלייר שנראה "לא טוב" – גרפיקה לא מקצועית, נייר באיכות נמוכה, הדפסה וחיתוך דף לא איכותיים וכמובן ניסוח טקסט שאינו גורם ללקוח לבצע הזמנה, הדוגמא תקפה לכל סוגי המדיה הפרסומית.

 

קידום עסקים באינטרנט


מיתוג ותדמית עסק חשובים מאוד להצלחתו ולכן אם אתה מתכנן לפתוח עסק ? או שלא מזמן פתחת עסק חדש ? אתה צריך מוצרי פרסום רבים, החל מלוגו, כרטיסי ביקור, מגנטים, שלט לעסק, אתר אינטרנט, פולדרים ועוד...

 

אם היום אתה משקיע כסף רב בפרסום וכמות הפניות מאוד נמוכה, סביר להניח כי הלקוחות הפוטנציאלים לא מתרשמים ממוצרי הפרסום שברשותך לרבות מאתר האינטרנט ולכן מעט מאוד לקוחות גם משאירים פנייה.

 

*** מחירי שירות של ייעוץ עסקי משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מיועצים עסקיים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ויועצים עסקיים מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.