×


תפריט נגישות

מחירון טיפול העלמת ורידים ונימים

כמה עולה טיפול העלמת ורידים ונימים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון טיפול העלמת ורידים ונימים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת על העלמת ורידים ונימים".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות יופי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לטיפולי העלמת ורידים ונימים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות להעלמת ורידים ונימים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי טיפולי העלמת ורידים ונימים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון טיפול העלמת ורידים ונימים עודכן בתאריך 31.05.23

ט.ל.ח


טווחי מחירים לטיפולי העלמת ורידים בלייזר למבוטחי קופות החולים

 

העלמת ורידים ברגליים בלייזר
מחיר : 1,000-4,000 ₪
עד 4 טיפולים, מחיר לרגל אחת

 

העלמת ורידים בידיים בלייזר
מחיר : 450-550 ₪
טיפול אחד, מחיר ליד אחת


טווחי מחירים לטיפולי העלמת ורידים בגלי רדיו

 

העלמת ורידים ונימי דם בולטים בגלי רדיו
מחיר : 450-550 ₪
מחיר לטיפול אחד מתוך סדרת טיפולים

 

טווחי מחירים לטיפולי העלמת ורידים
בהקצפה בהזרקה

 

הקצפה בהזרקה
מחיר : 750-1,050 ₪
למזרק בודד

מדריך לטיפולי העלמת ורידים ונימים


מה זה העלמת ורידים ונימים? מאילו אזורים בגוף? למי זה מתאים ומהן השיטות והטכניקות להעלמת ורידים ונימים?

 

העלמת ורידים ונימים הינו טיפול פופולארי בימינו - בחלק מהמקרים יבוצעו הטיפולים בשל סיבה בריאותית - כמו למשל: נפיחות ברגליים, רגליים בגוון בהיר או כהה, לחץ בורידים, הופעה של כיבים, בעיות בזרימת הדם, פקקת ורידים, אי ספיקת ורידים וכו' – כל אלו הינן תופעות שדורשות טיפול.

 

נוסף על הסיבה הבריאותית מחליטים רבים (בעיקר נשים אשר סובלות מהתופעה יותר מהגברים ומקפידות יותר על שמירת המראה האסתטי) לבצע את הטיפולים בשל הסיבה האסתטית ולשפר את מראה הרגליים, הפנים והידיים. יש לציין כי מכיוון שמדובר גם על טיפול בריאותי מומלץ לגברים אשר סובלים מהתופעה לבצע את הטיפול.

 

טיפולי העלמת ורידים ברגליים, העלמת נימים ברגליים ומקומות נוספים כמו- טיפולי העלמת ורידים ונימים בפנים, העלמת ורידים בידיים או העלמת נימים בידיים יכולים להתבצע בכמה דרכים- ניתן לבצע העלמת ורידים ברגליים באמצעות מחט, ניתן לבצע הסרת ורידים בתרופה המודינאמית, ניתן לבצע העלמת ורידים בהזרקה, אפשר לבצע ניתוח העלמת ורידים, ניתן לבצע הזרקת חומרים מטרשים וניתן לבחור בשיטות אחרות ביניהן- העלמת ורידים בלייזר וכן העלמת נימים בגלי רדיו.

 

במאמר זה נתמקד בארבע שיטות מרכזיות - טיפול סקלרותרפיה (הטרשה ורידית), ניתוח להעלמת ורידים, טיפול העלמת ורידים באמצעות גלי רדיו וטיפול העלמת ורידים באמצעות לייזר.

 

רגע.. יש גם דליות!

 

קצת על דליות - מה זה דליות ברגליים?


הדליות הן ורידים שנהיו מפותלים וגדולים - במרבית המקרים הן מופיעות ברגליים.

 

הדליות הן תוצאה של אי תקינות מסתמים- כאשר המסתמים אינם פועלים באופן תקין הורידים מתנפחים משום שהדם זורם אחורנית.

 

הגורמים המרכזיים להופעת הדליות הם תורשה והריונות ולכן נשים סובלנות מדליות יותר מגברים.

 

ניתן לבצע העלמת דליות באמצעות ניתוח, לייזר, שימוש בגרביים אלסטיות ועוד.

 

העלמת ורידים - טיפולים מרכזיים


טיפול בקלרותרפיה או בעברית - הטרשה ורידית

 

במהלך הטיפול מזריק המטפל תמיסה מלחית מוקצפת.

 

התמיסה מוזרקת לתוך הווריד וכדי לדעת לאן להזריק את התמיסה משתמש הרופא באולטרסאונד. התמיסה יוצרת תגובה דלקתית שגורמת לדפנות הוריד להפוך לעבים יותר, להיצמד, לאטום את הוריד ולפרק אותו עד שהוא נעלם.

 

לאחר הטיפול גורב המטופל גרב אלסטית למשך שבועיים בממוצע- עד שהבליטה של הוריד נעלמת. הטיפול דורש 3-4 מפגשים שמתבצעים כל כמה שבועות.

 

כל טיפול נמשך כ- 15 דקות. היתרונות של הטיפול הם שהוא קצר, אינו דורש הרדמה, אינו דורש תקופת החלמה, לא משאיר צלקות, מתאים למבוגרים שלא יכולים לבצע ניתוח בשל סיבות רפואיות וניתן לבצע גם טיפולים במקרה של ורידים בולטים.

 

הטיפול יכול להשיג תוצאות טובות אך חשוב לדעת שעשויים להתפתח נימים בעתיד- גם בנימים יהיה ניתן לטפל באמצעות טיפול הטרשה ורידית.

 

לאחר הטיפול עשוי המטופל לחוש רגישות למגע ועלולה להיווצר בצקת במקום. הרופא ירשום למטופל תרופה אנטי דלקתית ותרופה נגד בכאבים.

 

תופעות לוואי אפשריות נוספות הינן - כתמים חומים באזור - כתמים אלו ייעלמו לאחר שבועות עד חודשים.

 

תופעות אחרות עשויות להיות פיגמנטציה באזור, פקקת (במקרים נדירים) ומוות של האיבר- הדבר עלול להתרחש כאשר הוזרקה תמיסה אל העורק ולא לוריד- דבר שיחסום את העורק.

 

חשוב לדעת כי הורידים הבולטים עלולים לחזור. במידה והם יחזרו ניתן לטפל בהם שוב באותה דרך.

 

ניתוח להעלמת ורידים


באמצעות ניתוח ניתן לבצע העלמת ורידים בולטים ברגליים ולהוציא אותם מהרגלים- הוצאת כמה ורידים מהרגליים אינה מסוכנת משום שהורידים האחרים יכולים להזרים את הדם. לפני הניתוח מסמן הרופא את הורידים שיש להוציא- הסימון יתבצע כאשר המטופל עומד.

 

לאחר מכן האזור מורדם בהרדמה מקומית. כאשר יש להסיר הרבה ורידים ימצא המטופל תחת הרדמה אזורית או הרדמה כללית. לאחר שהמטופל יורדם יחתוך הרופא חיתוכים קטנים באזור שליד הורידים שיש להוציא. בשלב הבא הוא ישלוף אותם באמצעות כלים מיוחדים.

 

במידה והרופא שלף ורידים גדולים הוא יתפור את האזורים שנחתכו- את החתכים הקטנים הוא לא יתפור. לאחר הטיפול יחבש המקום בתחבושת אלסטית, אחרי עשר דקות המטופל יוכל ללכת ולאחר מכן הוא יוכל לחזור לביתו (חלק מהמטופלים ישוחררו רק לאחר יום).

 

הניתוח נמשך כשעה ורבע בממוצע, מחזיק מעמד למשך זמן רב ומתאים לצעירים ומבוגרים שסובלים מורידים בולטים ומורחבים.

 

לאחר הניתוח עשוי המנותח להרגיש בכאבים- במקרה והוא יחוש בכאבים הוא יוכל לקחת משככי כאבים. כמו כן, עשוי להופיע שטף דם במקום שטופל, שטף הדם יעבור אחרי 3 שבועות.

 

תופעות נוספות עשויות להיות פגיעה תחושתית שחולפת ברוב המקרים, זיהום, דימום והיווצרות פקקת בורידים העמוקים (סיבוך נדיר) - כדי למנוע את התופעה יש ללכת מיד אחרי הניתוח ובימים שלאחריו.

 

במידה והרופא לא השתמש בתפרים נמסים צריך להוציא אותם ולהשתמש בגרב אלסטית למשך 6 שבועות.

 

לאחר שבוע עד 10 ימים אפשר לחזור לעבודה ולאחר שלושה שבועות ניתן לחזור לבצע פעילות גופנית. יש לציין כי באזור שנחתך יישארו צלקות.

 

הניתוח יעיל ביותר אך חשוב לדעת כי הורידים עשויים לחזור לאחר כ-5-10  שנים.

 

טיפול באמצעות גלי רדיו


טיפול העלמת ורידים באמצעות גלי רדיו מתאים לורידים שנמצאים באזור שבין הברך למפשעה. במהלך הטיפול מורדמים אזור הברך והוריד באמצעות הרדמה מקומית. לאחר שהמקום מורדם יוצר הרופא חתך בוריד, דרך החתך הוא מחדיר קתטר עד אזור המפשעה.

 

בשלב הבא מושך הרופא את הקתטר והקתטר פולט גלי רדיו שמחממים את הווריד וגורמים לדפנות להתכווץ- כתוצאה מכך הוריד נסתם. לאחר הטיפול יגרוב המטופל גרב אלסטית או יחבוש תחבושת אלסטית, יתהלך במשך 10 דקות וישוחרר.

 

הטיפול נמשך כמעט שעה. לאחר הטיפול עשוי המטופל לחוש כאבים- במקרה זה ניתן לקחת משככי כאבים. נוסף על כך, יש להשתמש בתרופה אנטי דלקתית למשך שבוע.

 

כמו כן, עשוי המטופל לאבד את התחושה במקום- התופעה תחלוף לאחר זמן מה. תופעות נוספות ונדירות הינן פקקת ופגיעת חום ליד הוריד. המטופל יוכל לחזור לעבודה למחרת היום

 

טיפול באמצעות לייזר

 

ניתן לבצע העלמת ורידים בלייזר בשתי דרכים: הדרך הראשונה מתאימה לורידים בולטים שנמצאים באזור הברך עד למפשעה.

 

לאחר הרדמת המקום מחדיר הרופא קתטר לוריד, הקתטר פולט קרני לייזר שיוצרות חום- החום גורם לדפנות להתכווץ והוריד נסתם. אחרי הטיפול יש לחבוש את המקום בתחבושת אלסטית, ולהתהלך במשך 10 דקות.

 

אורך הטיפול הינו כמעט שעה. הדרך השנייה מתאימה ל"ורידי עכביש"- מדובר על ורידים שטחיים וקטנים.

 

השיטה אינה פולשנית וההקרנה חיצונית. לאחר הטיפול יש לחבוש את המקום בתחבושת אלסטית והמטופל יכול לחזור אל ביתו. ניתן לחזור לעבודה למחרת היום.

 

הטיפול נמשך כרבע שעה לכל היותר ויש לבצעו כל חודש עד חודשיים. לאחר הטיפול עשוי המטופל לחוש כאבים ולכן רצוי להשתמש במשככי כאבים.

 

כמו כן ,יש לקחת תרופה אנטי דלקתית למשך שבוע. תופעות הלוואי האפשריות הינן איבוד תחושה במקום- התחושה תחזור לאחר זמן מה. במקרים נדירים עלולה להופיע פקקת בורידים עמוקים או פגיעת חום ליד הוריד הבולט.

 

מעוניינים לטפל בורידים?


אם אתם מעוניינים לטפל בורידים ברגליים יהיה עליכם לפנות אל רופא מומחה להעלמת ורידים ונימים. רופא מומחה יבדוק מהו מקור הבעיה והאם היא משפיעה על מצבו הבריאותי של המטופל. כדי לבדוק את הדבר ישתמש המומחה במיפוי אולטרה סאונד- כך הוא יוכל לבדוק את מקור אי ספיקת הורידים ומחלת הורידים ולבחור בטיפול המתאים.

 

נוסף על כך, יבצע הרופא בדיקה ויזואלית. חשוב מאוד לפנות אל רופא שמתמחה בהעלמת ורידים ולכן יש לבדוק האם הרופא מחזיק בתואר מומחה בתחום כירורגית כלי דם, האם הוא עבר השתלמויות בחו"ל ומכיר את כל הטכנולוגיות החדישות ביותר והאם יש לו ניסיון נרחב ומוניטין חיובי.

 

מעבר לזאת, יש לפנות אל רופא ששומר על המרפאה סטרילית ונקייה, מספק מענה במצבי חירום ויוצר אווירה נעימה כך שיהיה ניתן לשאול אותו שאלות שונות כמו למשל: "איזה טיפול אסתטי מומלץ עבורי?", "האם לטפל בבעיית ורידים בהריון?", " מה זה הטרשה קוסמטית?", "מה לעשות עם ורידים חולניים?" ועוד והוא יענה לכם בסבלנות.

 

 

איך למצוא את הרופא המתאים?


דרך יעילה ונכונה אשר תסייע לכם למצוא קליניקה מקצועית להעלמת ורידים ונימים תהיה הדרך הפשוטה ביותר- פשוט לפנות אל קרובים ובעיקר קרובות- אלו יכולות להיות חברות, מכרות, בנות משפחה, קולגות וכו'. כפי שכתבנו הרבה נשים סובלנות מבעיות בורידים- ומצבים של ורידים מורחבים, ורידים בולטים בידיים, אי ספיקת ורידים, לחץ בורידים וכו' מוכרים לרבות, לכן סביר להניח שתוכלו לקבל המלצות על מרפאה מקצועית ורופאים מומחים ומנוסים.

 

אופציה אחרת תהיה לערוך חיפוש באינטרנט. תוכלו להקליד את המשפטים: "העלמת ורידים המלצות", "העלמת נימים המלצות", "מרפאת אסתטיקה מומלצת להעלמת ורידים ונימים ברגליים ובידיים" וכו' בשורת החיפוש ותמצאו מגוון אתרים שעוסקים בתחום.

 

אל תפנו אל האתר הראשון שאתם מוצאים וערכו בדיקה יסודית (כמובן שהאתר הראשון יכול להיות שייך למרפאה מקצועית אך יש לבדוק זאת היטב לפני שבוחרים)- בדקו האם הרופא מומחה בתחום כירורגיית כלי דם, עבר השתלמויות, מכיר את הטכנולוגיות החדשות וכו'.

 

כמו כן, רצוי לבדוק מהי עלות טיפולי העלמת ורידים ונימים במרפאה ולבדוק מהם מחירי השוק על ידי הקלדת המשפטים: " כמה עולה טיפול העלמת ורידים ונימים?", "העלמת ורידים ונימים השוואת מחירים" וכו' בשורת החיפוש. במידה ונתקלתם במבצעים בדקו האם מדובר על רופא מומחה ומקצועי- זכרו מדובר על הגוף שלכם ואינכם רוצים לגרום לנזקים.

 

נוסף על שתי האפשרויות שציינו תוכלו לערוך חיפוש בפורומים. תוכלו להקליד את המשפטים: "טיפול בדליות פורומים", "עצירה בזרימת דם בורידים פורום", "ייעוץ העלמת ורידים ונימים פורומים", "טיפול בורידים ברגליים פורומים" וכו' (בהתאם לצרכים שלכם) ותמצאו את הפורומים המתאימים.

 

גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על רופאים מומחים ומקצועיים, להזהיר אתכם מפני מקומות שאינם מנוסים ומקצועיים, לשלוח לכם תמונות לפני ואחרי העלמת ורידים ונימים שביצעו ולענות לכם על שאלות שונות כמו למשל- "האם כדאי לבצע הסרת ורידים בלייזר?", "האם יש לטיפול העלמת נימים בלייזר פחות תופעות לוואי מאשר לטיפולים אחרים?", "מה לעשות במקרה של דליות מורחבות?", "האם ניתוח להסרת ורידים גורם לכאב?" ועוד.

 

לבצע טיפול ולשפר את הבריאות והמראה


לאחר שתקבלו את המידע הדרוש לכם תוכלו לבחור ברופא המתאים ולהתחיל לטפל בבעיה שמטרידה אתכם- זכרו- ורידים בולטים לא יחלפו לבד ובמידה ולא מטפלים בבעיה היא עלולה להחריף ולגרום לדלקות, פצעים, בצקות, כאבים ועוד.

 

קבלת טיפול מרופא מומחה ומקצועי אשר צבר ניסיון תוכל למנוע עוגמת נפש, החרפת של המצב, סבל, כאבים ומראה לא אסתטי.

 

 

הבהרה חשובה


*** מחירי טיפולי העלמת ורידים ונימים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממרפאות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומרפאות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

הצעת מחיר להעלמת ורידים ונימים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.