×


תפריט נגישות

מחירון טיפולי פיגמנטציה

כמה עולה טיפולי פיגמנטציה?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון פיגמנטציה מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת על טיפולי פיגמנטציה".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות עור בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לטיפולי פיגמנטציה, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות לטיפולי פיגמנטציה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי טיפולי פיגמנטציה וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון טיפולי פיגמנטציה עודכן בתאריך 01.06.23

ט.ל.ח

 

טיפולי פיגמנטציה
מחיר : 3,000-6,000 ₪ - (עד 4 טיפולים)

 

פילינג כימי
מחיר : 1,500-10,000 ₪

 

טיפול בקרני אור
מחיר : 5,000-7,000 ₪

 

משחות רפואיות לטיפול בכתמי עור
מחיר : 70-100 ₪ (פר משחה)

 

הבהרת כתמי עור באמצעות חנקן נוזלי
מחיר : חינם באמצעות קופות החולים

 

כל מה שצריך לדעת לפני טיפולי פיגמנטציה


מה זה פיגמנטציה?

 

הצבע של עורנו נקבע לפי מספר צבענים (כאשר העיקרי בהם הוא המלנין וצבעו חום כהה) שהעור מייצר והצבע של השכבות העליונות. ללא פיגמנטציה היה גוון עורנו לבן - ורדרד כאשר הגוון הוורוד היה מושפע מזרימת הדם.

 

המלני ו- הצבען העיקרי מיוצר בתאים שנקראים מלונציטים- תאים אלו נמצאים בכל התאים שנמצאים בשכבה העליונה של העור (נקראת בשם אפידרמיס).

 

מהם הגורמים והסיבות לפיגמנטציה בעור הפנים?


ישנם כמה גורמים אשר משפיעים על הופעת הפיגמנטציה.

 

הגורם המרכזי הוא חשיפה לשמש - לקרני האולטרה סגול. ייצור המלנין מושפע מרמת החשיפה לשמש - וזהו השיזוף שרבים מאתנו מעוניינים להשיג אך חשוב לדעת שהחשיפה גורמת לשינויים שמשפיעים לטווח הארוך ועשויה לגרום להופעת סימנים חומים, סימנים לבנים, נמשים וסרטן העור.

 

במידה ומופיעים כתמים אדומים על העור יש לפנות אל רופא עור באופן מידי משום שהם עלולים להצביע על מחלת הסרטן (Actinic Keratosis).

 

נוסף על כך, מושפע ייצור המלנין משינויים הורמונאליים.

 

הפיגמנטציה משפיעה על כתמים בעור, שינוי בצבע העור ועוד והתוצאה של השינויים עשויה להביך- בעיקר במקרים בהם מופיעה הפיגמנטציה על הפנים (השמש משפיעה בעיקר על עור הפנים של אנשים מבוגרים בעיקר נשים ועל אנשים שיש להם עור כהה). כמו כן, עשויה הפיגמנטציה להיות גנטית או להופיע במהלך הריון.

 

במידה והפיגמנטציה מטרידה ומפריעה לאדם רצוי לפנות אל רופא עור.

 

סוגי פיגמנטציה


ישנם 2 סוגים של פיגמנטציה: הסוג הראשון הוא - היפופיגמנטציה - כלומר חוסר בפיגמנט. מחלות מוכרות שנוצרות בעקבות חוסר בפיגמנטים הינן: בהקת ( ויטיליגו ), לבקנות, היפופיגמנטציה (כתמים בגוון בהיר יותר מהגוון של העור), פופיגמנטציה ועוד.

 

*יש לציין כי כתמים לבנים על העור יכולים להיות תוצאה של חשיפה רבה לשמש, פטרת השמש או יובש בעור.

 

הסוג השני של הפיגמנטציה נקרא בשם היפרפיגמנטציה, במצב זה נמצאים הפיגמנטים בכמה שכבות בעור כך שיש פיגמנטציה שטחית שנמצאת באפידרמיס ויש פיגמנטציה עמוקה שנמצאת בדרמיס.

 

פיגמנטציה מסוג מלזמה באה לידי ביטוי בהופעה של כתמים סימטריים ורחבים על הפנים.

 

נשים צעירות סובלות מהמלזמה, בעיקר כהות עור אשר נמצאות באזורים חמים. המלזמה הינה תוצאה של שינויים הורמונאליים ויכולה להופיע במהלך הריון, בשל שימוש בתרופות עם חשיפה לקרני השמש או להיות תוצאה של נטילת גלולות.

 

לאחר הפסקת נטילת הורמונים או לאחר הלידה המצב משתפר אך המלזמה עשויה להישאר למשך זמן רב.

 

טיפולים למיצוק ולהצערת העור


הגיל ביולוגי משחק תפקיד מכריע במראה של עור הפנים והופעת הקמטים. סדר היום הלחוץ, מזג האוויר והתמודדויות מורכבות בחיים אינם תורמים לתהליך הבלות הטבעי אך בעזרת טיפולי פנים אנטי אייג'ינג ניתן להחזיר את האיזון הביולוגי לעור ולהשיג מראה של עור פנים צעיר, רענן ובריא.

 

טיפול למיצוק ולהצערת העור כולל מגוון טיפולים, לאחר אפיון עור הפנים, ביניהם פילינג, קילוף עדין של שכבות העור המתות או הזקנות וחסרות החיים, עיסוי וניקוד לימפטי ועוד.

 

בנוסף, נהוג להחדיר באמצעות עיסוי או שיטות אחרות שמנים צמחיים, ויטמינים וחומרים פעילים לעור וכך מזרזים את קצב חילוף החומרים לסילוק רעלים, לשיפור קצב זרימת הדם ולחיזוק הרקמות העמוקות בעור הפנים.

 

עיסוי מקצועי לאחר אבחון קליני ושימוש בחומרים פעילים תורם גם להרגעה ולפינוק, תהליכים חשובים בטיפולי פנים.

 

בעיות פיגמנטציה


ככל שאנו מתבגרים ועם העלייה בגיל והחשיפה לקרני השמש ולפגעי מזג האוויר כמו גם השינויים ההורמונאליים שאנו עוברים הרי התפתחות הפיגמנטציה בעור הגוף והפנים גוברת.

 

לאחר אבחון מקצועי על ידי רופא או קוסמטיקאית רפואית ניתן להציע טיפול נגד הזדקנות ופיגמנטציה באמצעות תכשירים מיוחדים שנועדו להבהרת הכתמים בעור ולמניעת הופעת כתמים חדשים.

 

למעשה, פיגמנט מלנין הוא שאחראי על בעיות הפיגמנטציה של העור ועל מנת להבהיר את הכתמים ולמנוע כתמים חדשים נהוג לשלב בין טיפולי החייאת העור והטיפולים נגד הזדקנות במכון רפואי או במרפאת אסתטיקה בשילוב מריחת תכשירים בבית. בנוסף, במרפאה או בקליניקה עוברים תהליך של קילוף עדין של העור ופירוק פיגמנט המלנין הנמצא בריכוז גבוה בעור ומניעת היווצרותו.

 

מה אפשר לעשות נגד פיגמנטציה, האם יש דרכי טיפול ומניעה?


שיטות להעלמת כתמי עור - מהם סוגי הכתמים הקיימים והאם אפשר להוריד כל כתם בעור?

 

ניתן לטפל בפיגמנטציה באמצעות כמה שיטות. כל השיטות פותרות חלק מהבעיה וכדי לבחור בדרך הנכונה יש לפנות לייעוץ. רופא עור מקצועי ובעל ניסיון יאבחן את הכתמים ויחליט מהו הטיפול המתאים ביותר.

 

1.טיפול מניעתי - כדי להפחית את כמות הכתמים יש להמעיט בחשיפה לשמש ובמידה ונמצאים בשמש יש להשתמש בתכשירים שמונעים שיזוף. בצורה זו יהיה ניתן להגן על העור ולמנוע מהמצב להחריף.

 

2.שימוש במשחות הבהרה, קרמים או טיפול קוסמטי - ניתן להשתמש במשחות שמכילות חומצה בעלת ריכוז נמוך. החומצה תגרוף לעור להתקלף. כמו כן, ניתן להשתמש בחומר שנקרא הידרוקינון בריכוז של 5% לכל היותר.

 

החומר יהרוס את תאי המלנין ויגרום לכתם להיות בהיר יותר. יש להשתמש במשחות בכל יום ובמידה ויהיו תוצאות (משום שהחומר אינו יעיל במיוחד) הן יראו לאחר כמה חודשים לכל הפחות.

 

במידה ומשתמשים במשחות רפואיות אין להשתמש בהן מעבר לשלושה חודשים והן לא מתאימות לנשים הרות.

 

נוסף על כך, אסור לתת את המשחה לאדם אחר ויש לדעת כי המשחות והקרמים הרפואיים עשויים לגרום לתופעות לוואי כמו למשל- גירוי של העור, שינוי בגוון של העור ואודם בעור ובמהלך הטיפול יש להגן על העור מהשמש.

 

מעבר לזאת, ניתן להשתמש בתכשירי קוסמטיקה שמכילים חומצה ציטרית וחומצה אזלאית.

 

3. פילינג - ניתן להעלים את הכתמים באמצעות פילינג כימי שטחי, פילינג כימי בינוני וכו'. הפילינג מתבצע על ידי חומצה גליקולית בשילוב חומצת TCA  כאשר הריכוז מגיע ל- 50% לכל היותר.

 

במידה ומעוניינים לעשות פילינג כימי יש לפנות אל רופא עור מקצועי. באמצעות הטיפול ניתן לחדש את העור באזורים בהם מופיעים הכתמים.

 

הפילינג יוצר כוויה בשכבות העור העליונות ומגיע עד לדרמיס. באמצעות חידוש העור ניתן להעלים את הפיגמנטציה והכתמים.

 

* צלקות אקנה - בעבר אז היה נהוג לטפל בצלקות האקנה באמצעות פילינג כימי. מכיוון שמדובר על צלקות שקועות מתבצע הטיפול באמצעות חומצות חזקות וההחלמה ארוכה. הצלקות לא נעלמות אך המצב משתפר. במידה והעור כהה לא רצוי לבצע טיפול בצלקות אקנה באמצעות פילינג כימי משום שהטיפול עלול לגרום לפיגמנטציה.

 

4. לייזר - שימוש במכשירי לייזר הינו דרך יעילה ביותר אשר עשויה לסייע בעיקר כאשר מופיעים כתמים נקודתיים בעור. במידה והכתמים מופיעים באזורים גדולים עדיף לבצע פילינג. כיום ניתן לבצע את טיפולי הלייזר באמצעות שני מכשירים איכותיים אשר מסייעים לעור להתחדש.

 

הסוג הראשון של המכשירים הינו חידוש עור בלייזר פיקסל.

 

הטיפול גורם לעור להתקלף וההחלמה מהירה. טיפול בלייזר פיקסל יש לבצע פעם בשבועיים. מספר הטיפולים תלוי בסוג הכתמים.

 

הטיפול קצר באופן יחסי (נמשך כ- 20 דקות). עם סיומו של הטיפול הרופא מורח משחה שמטפלת בכוויות וקרם הגנה. יש לציין כי הטיפול כואב ולכן מומלץ לאלחש את המקום כשעה לפני הטיפול.

 

הסוג השני של מכשירי הלייזר הינו חידוש עור בלייזר יהלום. באמצעות הטיפול ניתן להסיר את כתמי הפיגמנטציה ולהעלים כתמים נקודתיים. במרבית המקרים מתבצע הטיפול בחדר ניתוח ותחת הרדמה מקומית. לאחר הטיפול מופיעה נפיחות והעור נהיה אדמדם. התופעות חולפות לאחר כמה ימים עד מספר שבועות.

 

5. הסרת פיגמנטציה IPL - באמצעות טכנולוגיית IPL ניתן לשרוף את המלנין ולהרוס את הפיגמנטציה. יש לבצע חמישה טיפולים ומעלה כאשר כל טיפול מתבצע פעם בחודש. במהלך הטיפולים משתמש ברופא בעוצמה מוגברת במטרה להגיע אל השכבות העמוקות של העור. הטיפול גורם לעור להתחדש, גורם לתחושת עקצוץ ונמשך כמה דקות.

 

6. חנקן נוזלי ("שלג") - טיפול באמצעות חנקן נוזלי מתאים לאנשים שסובלים מכתמי עור שטחיים (כתמים שנמצאים בשכבות העור העליונות).

 

הטיפולים מתבצעים על ידי רופא עור מקצועי (לא קוסמטיקאית פרא רפואית או מרפאות אסתטיקה שונות).

 

החנקן הנוזלי נמצא בטמפרטורה של מינוס 196 מעלות כך שבכל פעם שהוא נוגע בעור הוא גורם לכווית קור. לאחר הטיפול ייווצר גלד שיתקלף לאחר כמה ימים ומתחתיו תיווצר רקמת עור חדשה.

 

תזונה בריאה וכמה המלצות לטיפול בפיגמנטציה


מעבר לשימוש בחומרים השונים מומלץ לצרוך מזון בריא אשר עשיר בירקות ופירות- מזון בריא ינקה את העור מבפנים. כמו כן, מומלץ לשתות לפחות 6 כוסות מים בכל יום- שתיית המים תסייע להבהרת העור, מומלץ להפחית בצריכת קפאין, לצרוך נוגדי חמצון וויטמינים ולמרוח קרם הגנה בכל יום.

 

 

מי מוסמך לטפל בבעיות פיגמנטציה?


אם אתם סובלים מפיגמנטציה וכתמים בעור ומעוניינים למצוא פתרון לפיגמנטציה חשוב שתמצאו רופא עור מקצועי אשר מתמחה בתחום הפיגמנטציה.

 

רופא עור מקצועי יהיה בעל מקצוע שסיים את לימודי הרפואה, עבר הסמכות והכשרות, מחזיק ברישיון, צבר ניסיון נרחב, מכיר את כל שיטות הטיפול בפיגמנטציה (ביניהן: טיפול פיגמנטציה בלייזר, טיפול בקרני אור, טיפולים באמצעות קרמים משחות רפואיות ועוד) ויודע כיצד לטפל בבעיות שונות כמו למשל: טיפול בהופעת כתמי שמש, טיפול בהופעת כתמי הריון, טיפול בבעיית כתמי נמשים וכן טיפול בכתמי עור נוספים- ביניהם: טיפול בהופעת כתם חום כהה, כתם חום בהיר, כתמי גיל, כתמים תורשתיים ועוד.

 

נוסף על כך, יש לפנות אל רופא עור ששומר על הקליניקה סטרילית, מספק שירות במצבי חירום, מבצע אבחון אישי של העור ומתאים לכל מטופל את הטיפול היעיל ביותר עבור מצבו.

 

רוצים לבצע הסרת כתמים בפנים?

 

איך תוכלו למצוא את רופא העור המתאים?


כפי שציינו - אם אתם מעוניינים לבצע הסרת פיגמנטציה חשוב שתפנו אל רופא מקצועי ובעל ניסיון. חשוב מאוד לבדוק את רופאי העור הקיימים ולוודא כי הם מקצועיים ומנוסים, בצורה זו יהיה ניתן למנוע תקלות.

 

ניתן לבצע את הבדיקה באמצעות קבלת המלצות מהסובבים. החברים, המכרים, קרובי המשפחה או החברים לפייסבוק יוכלו להמליץ לכם על רופאי עור מקצועיים אשר מבצעים העלמת כתמים מסוגים שונים כמו למשל - הבהרת כתמי שמש, הבהרת כתמי גיל או  הבהרת כתמי פיגמנטציה מסוגים אחרים.

 

במידה והסובבים שמעו על רופא עור שאינו מקצועי או ביצעו טיפול אצל רופא עור שאינו מקצועי ומנוסה הם יוכלו להזהיר אתכם מפניו ולחסוך לכם עוגמת נפש.

 

כמו כן, מומלץ להיעזר ברשת החברתית בדרך נוספת- ומלבד הפנייה האישית אל חברי הרשת אפשר לחפש דפי עסק של רופאי עור. מרבית דפי העסק יכילו קישור לאתר ומומלץ לבדוק אותו. כמו כן, תוכלו לבדוק את חוות הדעת שקיבל הרופא ואת כמות הלייקים.

 

אופציה אחרת תהיה לערוך חיפוש באינטרנט - תוכלו להקליד את המשפטים: "טיפול בפיגמנטציה המלצות", "מומחה לכירורגיה פלסטית פיגמנטציה" או "מרפאת אסתטיקה מומלצת לטיפול בפיגמנטציה" בשורת החיפוש ותמצאו את האתרים רלוונטיים.

 

חשוב שתזכרו כי ישנן מגוון מרפאות ושפע רופאי עור ולכן יש לבדוק את הרופאים ולוודא כי הם עומדים בקריטריונים- שהם סיימו את לימודי הרפואה, עברו הכשרות והסמכות, מחזיקים ברישיון, בעלי ניסיון נרחב, מספקים שירות במצב חירום וכו'.

 

דבר נוסף שיש לבדוק הוא עלות טיפולי פיגמנטציה. רצוי להשוות בין המחיר שמציע רופא העור ובין מחירי השוק. תוכלו למצוא מידע אודות מחירי השוק על ידי הקלדת המשפטים: " כמה עולה טיפולי פיגמנטציה?" או "טיפולי פיגמנטציה השוואת מחירים" בשורת החיפוש. באופן כללי, מומלץ לבחור ברופא עור שגובה מחיר ממוצע.

 

נוסף על כך, תוכלו לגלוש בפורומים אשר עוסקים בתחום פיגמנטציה ורופאי עור. תוכלו להקליד את המשפטים: " הבהרת כתמי פיגמנטציה פורומים", "יועץ פיגמנטצייה פורום" וכו' בשורת החיפוש ותגיעו אל הפורומים המתאימים.

 

גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על רופאי עור מקצועיים ובעלי ניסיון אשר מבצעים פילינג בלייזר, טיפולים באמצעות חנקן נוזלי, טיפולים באמצעות IPL וכו' ומעניקים יחס אישי ונעים לכל אורך הטיפול ולאחריו. כמו כן, יוכלו הגולשים לספר לכם על טיפולי הפיגמנטציה שהם ביצעו כמו למשל: פיגמנטציה בשפם, הסרת נקודות חן, הסרת כתמי שמש וכתמי גיל ועוד.

 

לטפל בפיגמנטציה

 

לאחר שתבחנו את האתרים השונים, תקראו על שיטות הטיפול המגוונות, תקבלו המלצות מהחברים, בני המשפחה, הקרובים, חברי הפייסבוק וגולשי הפורומים ולאחר שתערכו השוואת מחירים תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה עבורכם.

 

הבהרה


*** מחירי הסרת כתמי פיגמנטציה משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממרפאות להסרת כתמי פיגמנטציה מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומרפאות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

הצעת מחיר לטיפולי פיגמנטציה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.