×


תפריט נגישות

מחירון טיפולי אנטי אייג'ינג

 

 

כמה עולה טיפולי אנטי אייג'ינג?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון אנטי אייג'ינג מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "מדריך טיפולי אנטי אייג'ינג".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות יופי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לטיפולי אנטי אייג'ינג, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות לטיפולי אנטי אייג'ינג, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי טיפולי אנטי אייג'ינג וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון טיפולי אנטי אייג'ינג עודכן בתאריך 31.05.23

ט.ל.ח

טיפול תרפיית מזו אומגה
מחיר : 1,400-1,900 ₪ לטיפול

 

טיפול פוטו רג'ובינשיין - טיפול בקרני אור
מחיר : 5,000-10,000 ₪ לטיפול

 

טיפול אנטי גראוויטי - טיפול להרמת פנים
מחיר : 900-1,000 ₪ לטיפול

 

מזותרפיה - 900-9,600 ₪

 

מחירון מילוי קמטים   


    
מילוי קמטים באמצעות הזרקת סיליקון
מחיר : 5,000-5,500 ₪ (5 הזרקות)

 

מילוי קמטים חומצה היאלורונית רסיטילן
מחיר : 2,000-2,100 ₪ (זריקה אחת)

 

מילוי קמטים באמצעות מקרוליין
מחיר : 1,500-1,700 ₪ (זריקה אחת)

 

מילוי קמטים באמצעות פרפקטה
מחיר : 1,800-1,900 ₪ (זריקה אחת)

 

מילוי קמטים באמצעות שומן עצמי
מחיר : 6,000-6,500 ₪ (עלות כל הטיפול)


    
    
מחירון הזרקות וחומרי מילוי (מחיר לזריקה אחת)


    
הזרקות במצח
מחיר : 500-700 ₪

 

הזרקות באזור העיינים
מחיר : 500-700 ₪

 

הזרקות באזור הגבות
מחיר : 500-700 ₪

 

הרמת גבות באמצעות זריקת חומרי מילוי
מחיר : 800-1,500 ₪

 

הזרקות בצוואר
מחיר : 1,200-1,300 ₪

 

מחירון פילינג   
    
פילינג רגיל
מחיר : 200-500 ₪ לטיפול

 

פילינג עמוק
מחיר : 1,000-1,500 ₪ לטיפול

 

פילינג כימי שטחי
מחיר : 1,200-1,250 ₪ לטיפול

 

פילינג כימי בינוני
מחיר : 3,000-7,000 ₪ לטיפול

 

פילינג כימי עמוק
מחיר - 9,000-12,000 ₪

 

פילינג בלייזר
מחיר : 10,000-20,000 ₪

 

פילינג יהלום
מחיר : 350-700 ₪ לטיפול

 

פילינג גוף
מחיר : 150-350 ₪ לטיפול

 

פילינג לרגליים
מחיר : 120-180 ₪ לטיפול

מדריך טיפולי אנטי אייג'ינג

 

האינדיאנים מאמינים כי במעגל החיים יש שלבים שונים, ואדם חכם צריך לקבל בהבנה ובאהבה כל שלב, להשלים איתו ולמצוא בו את היופי, השלווה והאיזון.

 

אין ספק שהם צודקים. החל מגיל 40 אנו נכנסים לשלב בחיינו שיכול להיות נפלא: הילדים לרוב כבר בוגרים ולא זקוקים להשגחה צמודה, ואנו כבר לא במרוץ המטורף והלחץ של לימודים וחיפוש כיוון מקצועי ומעמד בחיים. זהו השלב בו ניתן ליהנות מהחוכמה והניסיון שמביא עמו הגיל, ביחד עם הזמן והאפשרויות לצאת, לבלות, להתפתח ברמה האישית ולמצות את החיים עד תום.

 

גם הנשים כבר לא נראות "דודות" כפי שנראו בנות גילן בדורות הקודמים. המודעות לאורח חיים בריא, תזונה ופעילות גופנית עושה את שלה. יש רק בעיה קטנה (או לא כל כך קטנה, תלוי את מי שואלים) שמעיבה על כל תהליך ההתבגרות: קמטים. "בפנים אני מרגישה אנרגטית ותוססת כמו נערה בת 18, אבל בכל פעם שאני מביטה במראה ניבטים אלי פנים שאין להם שום קשר אלי ואל הרגשתי", היא תלונה נפוצה מפי נשים רבות מגיל 40 והילך.

 

אז למה לסבול? כיום, עם התפתחות המדע וזליגתו לכל תחומי החיים, ביניהם תחום הקוסמטיקה והרפואה האסתטית, יש כבר פתרונות שהם כמעט קסם. קוראים לזה "אנטי אייג'ינג".

 

מה מאיץ את הזדקנות העור?


עם השנים מתחיל תהליך שאת ניצניו ניתן לראות כבר בשנות ה-30 המאוחרות, והוא הולך ומואץ משנה לשנה ומעשור לעשור: סיבי הקולגן והאלסטין, המצויים בעיקר בשכבה האמצעית של עורנו (הדרמיס) מתחילים להידלדל. יש לכך יותר מסיבה אחת: שינויים הורמונליים, רדיקלים חופשיים, עייפות, לחץ בשל תנאי החיים המודרניים, תזונה מתועשת  ועוד.

 

התוצאה היא אחת: סיבי האלסטין והקולגן בנויים כרשת של שתי וערב שתפקידה לתמוך בעור הפנים, אך בשל  הידלדלותם היא כבר אינה תומכת כבעבר, העור מתחיל להידקק (להיות דק יותר), כוח הכבידה משפיע עליו והוא מתקפל וצונח. במיוחד בקו הלסת ובצוואר. במקביל, באזורים עשירים במימיקה, שבהם מתבצעת פעילות שרירים רבה, כגון המצח, בין הגבות ומסביב לעיניים – מצטברים קמטי ההבעה.

 

איך מאיטים את הזדקנות העור?


אנטי אייג'ינג, ממש כמשתמע משמו הוא טיפול לעור הפנים המאפשר להילחם בתהליך ההתבגרות שלו, תוך שימוש באמצעים המתקדמים ביותר שמציע המדע. כדי לחדור לשכבות העור העמוקות ביותר ולבצע שם אינטראקציות שונות, המשפיעות על העור מבפנים וגורמים לו לשינוי של ממש. התהליך כמובן אינו עוצר לגמרי את גלגל הזמן, אך ביכולתו לעקב את התהליכים בשנים רבות ולשפר באופן משמעותי את הדרך שבה הם משפיעים על העור ועל מראנו.

 

קיימים היום עשרות, אם לא מאות טיפולים המתהדרים בתואר "טיפולי אנטי אייג'ינג" למטרת הצערת עור הפנים והמבחר מבלבל. כדי לעשות קצת סדר בבלגן סיכמנו כאן עבורך כמה מהטיפולים הנפוצים והפופולריים ביותר בתחום:

 

• מיצוק עור הפנים – תחת מטרייה זו מתרכזים מספר סוגי טיפולים. המשותף לכולם: חדירה לשכבה האמצעית של העור (דרמיס) למטרת בנייה מחודשת של סיבי אלסטין וקולגן. בניית הסיבים מפחיתה את התדלדלותם והופעת הרפיון, הקמטים והכתמים. בין סוגי הטיפולים שהוכחו כיעילים במיצוק העור: גירוי רקמות הדרמיס באמצעות פולסים של אור, גלי רדיו או קרני רנטגן באמצעות מכשור מתקדם, מזותרפיה וכן הזרקות של חומרי מילוי שונים.

 

• טיפול פנים בחמצן – עם השנים פוחתת יכולתם של כלי הדם בעור לספק לו את כמות החמצן הנדרשת לו לתהליכים חיוניים, ובראשם: חידוש התאים. כתוצאה מכך קצב חילוף התאים מאט והם מאבדים את חיוניותם ורעננותם. העור הופך דק, יבש עייף ואפרורי. הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר הפולט זרם חמצן טהור ישירות לתאים. אספקה זו מאפשרת לתאים להתחדש ולחיות זמן רב יותר – תכונות המאפיינות עור צעיר, ואכן העור נראה צעיר יותר באופן הבולט לעיין מייד.

 

• פילינג – פילינג הוא למעשה תהליך של קילוף השכבות החיצוניות של העור אשר בהן ניכרים הקמטים, הקמטוטים, כתמים, צלקות ופצעים מסוגים שונים. בתחום האנטי אייג'ינג מבדילים בין פילינג קל – המתבצע ממש על פני שטח העור והמסיר תאים מתים ומסייע בהפחתת קמטוטים כתמים וגם צלקות אקנה לבין פילינג עמוק – המסיר חלק משכבת הדרמיס ומחייב את העור לבנות את עצמו מחדש, לאחר תקופת החלמה, כשהוא צעיר, זוהר ורענן יותר, חלק מקמטים וכתמי פיגמנטציה. יש מספר שיטות לבצע פילינג: פילינג מכני – על ידי שיוף העור, פילינג כימי – על ידי חומרים מיוחדים, ופילינג באמצעות קרני לייזר.

 

• הזרקות לקמטי הבעה – הזרקת חומרי מילוי גורמים לשיתוק שרירים זעירים האחראים על קמטי ההבעה שיש לנו מסביב לעיניים, מעל הגבות ובמצח ומעלימה אותם. 

 

• מילוי קמטים – הזרקה של חומרי מילוי שונים ישירות לקמט, ממלאת את החריצים ומחליקה את העור. בין החומרים בהם משתמשים בשנים האחרונות למילוי קמטים: נגזרות שונות של חומצה היאלורינית (בשוק קיימים סוגים רבים, ומומלץ לבדוק בדיוק מה מתאים לך), שומן עצמי, טסיות דם מועשרות, קולגן, סיליקון (כיום נחשב לפחות מומלץ, אך יש רופאים שמוצאים יתרונות בסיליקון לצורך עיבוי שפתיים).

 

• טיפולי מיזוטרפיה – מיזוטרפיה (מיזותרפיה) היא טכנולוגיה חדשנית שבה מבצעים, בעזרת מחטים דקיקות ביותר, החדרת חומרי הזנה וחומרי מילוי טבעיים, כדוגמת חוצה היאלורינית, אל שכבת העור האמצעית. זאת בניגוד למריחת החומרים על גבי העור, כמו במרבית הקרמים הקוסמטיים המוכרים שלנו, שאינם מצליחים לחדור את שכבת העור העליונה הצפופה, ולכן יעילותם מופחתת. שיטה אחרת של מזוטרפיה מסתפקת רק בדיקור השכבה האמצעית של העור, משום שגירוי הרקמות בדרך זו מעודדת ייצור סיבי אלסטין וקולגן חדשים.

 

• טיפול ביומימטי – טיפול ביומימטי הוא למעשה טיפול אנטי אייג'ינג הוליסטי משולב, הכולל את מיצוק העור באמצעות מכשור חדיש ומתקדם לחימום הרקמות, תהליך המגרה ייצור עצמי של קולגן ואלסטין. בנוסף משלימים את הטיפול באמצעות תכשירים מיוחדים, בעלי יכולת חדירה, למריחה על עור הפנים. כל אלה, בשיתוף אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת ופעילות גופנית – מביאים לתוצאות המקוות.

 

האם קיים טיפול אנטי אייג'ינג טבעי?


לא כולם אוהבים את כיסא הטיפולים במכון הקוסמטי או במרפאת רפואה אסתטית. לכן נשאלת לא פעם השאלה האם ניתן למצוא טיפול פנים טבעי שיילחם בפגעי הזמן באופן ממוקד ויעיל.

 

התשובה לכך היא שאכן קוסמטיקה טבעית, המשתמשת בחומרי גלם מהצומח, שאת חלקם ניתן למצוא כמעט בכל מטבח – יכולה לחולל נפלאות. בחומרים הטבעיים: צמחי מרפא, ירקות, פירות, קטניות, בוץ, ושמנים למיניהם,  טמונים שפע של ויטמינים, נוגדי חמצון ומינרליים המזינים את העור, מנקים ומלחחים אותו, ונותנים לו להרגיש ולהיראות נפלא.

 

כי לגבי אנטי אייג'ינג, תזונה, פעילות גופנית, שינה מספקת, יציאה לטבע ושיטות למציאת רוגע ואיזון פנימי בעולם המודרני והלחוץ של היום – ישמרו עלייך תוססת ואנרגטית לאורך שנים, וזה יבוא לידי ביטוי גם במראה החיצוני.

 

אבל לצערנו ככל שחולפות השנים, קטנה היכולת של כל אלה לבצע שינוי רדיקלי, כפי שניתן לבצע באחד או יותר מטיפולי האנטי אייג'ינג המתקדמים, המתבצעים על ידי רופא או על ידי  קוסמטיקאית פרא רפואית מומלצת המעניקים טיפול פנים מקצועי.

 

10 טיפים אנטי אייג'ינג


מי לא רוצה להיות צעיר לנצח? כמובן שאף אחד, כולנו רוצים להישאר צעירים וחזקים אבל כולנו יודעים שזה לא ייקרה (או לפחות לעוד כמה עשורים טובים). אז למה אתם בכלל קוראים את המאמר הזה? טוב, אז חשוב לזכור שלהיות צעיר ולהראות צעיר זה שני דברים שונים ולמרות שלהחזיר את הגלגל אחורה אנחנו לא יכולים, לתת את האשליה שהוא כן חזר זה אפשרי! אז הסתקרנתם מספיק?

 

ריכזנו לכם 10 טיפים שיעשו לכם קצת סדר בכל עולם טיפולי האנטי אייג'ינג!

 

1. מה זה טיפולי אנטי אייג'ינג? - טיפולי אנטי אייג'ינג כשמם כן הם - טיפולים למניעת נזקי הזמן, בד"כ בתחום היופי (שאנחנו נתמקד עליו במאמר זה). מטרת הטיפולים הוא להקנות למטופלים מראה צעיר יותר ע"י טיפולים שונים ומגוונים, בד"כ ע"י שיפור מראה העור, שיפור מתיחות העור ועוד.

 

2. מתי להתחיל? - אז מתי תדעי שאת זקנה בלה? טוב בואו לא נהיה כאלה בוטים, טיפולי אנטי אייג'ינג כמה שנותנים קונוטציה של טיפולי סבתא, הם ממש רחוקים מזה - ההמלצה להתחיל טיפולים מסוג זה מגיל 30 ומעלה, אך גם זה לא חקוק בסלע. מניעה זה שם המשחק פה, זה שאין צורך לא אומר שטיפול אחד או שניים לא יועיל בעתיד ולכן התייעצות עם קוסמטיקאית או עם יועצת יופי יוכל לחסוך הרבה כסף בעתיד.

 

3. הכירו את עצמכם - אז החלטתם שאתם רוצים קצת להתרענן בטיפול מסוים, לפני שאתם קופצים לטיפולים מסוגים שונים ולמסע שלם בדרך לשיפצורים עצרו לרגע, שבו עם עצמכם וענו על כמה שאלות: האם אני צריך את זה? מה המטרה שלי בלעשות את הטיפול שבחרתי? האם אני יכול להרשות לעצמי את הטיפול הזה? האם עשיתי הכל בשביל להתחמק מטיפול כזה (טיפ 10)? האם אני אסחף וארצה יותר? עד כמה רחוק אני מוכן ללכת בשביל זה? וכל שאלה שעולה לכם למחשבה. היו מוכנים נפשית וכספית לטיפולים אלה - כי אין להם סוף!

 

4. היו מציאותיים - טיפולי אנטי אייג'ינג מחולקים לדרגות שונות (טיפ 7) מהקיצוני עד המתון וכל אחד מהם נותן תוצאות יותר דראסטיות או פחות דראסטיות. כנסו בעניים פקוחות לטיפולים האלה וחקרו על התוצאות - היו מציאותיים, חוץ מניתוח אפילו לחומרי המילוי יש תאריך תפוגה אז היו מוכנים לזה שאולי תיראו תוצאות רק עוד הרבה זמן או שהם לא יהיו דראסטיות כמו שאתם רוצים. היו מציאותיים לגבי הציפיות שלהם!

 

5. בחירת איש מקצוע מתאים - בהגדרת טיפולי אייג'ינג נכללים כ"כ הרבה טיפולים, ממוצרי DIY במחלקת הקוסמטיקה בסופר פארם עד ניתוחים קוסמטיים בבתי חולים וקליניקות ולכן אנשי המקצוע יכולים להיות מדיילת קוסמטיקה עד לכירורג פלסטי! אז ריכזנו לכם 4 טיפים שמתאימים לכל מצב ויעזרו לכם בבחירה של איש מקצוע מתאים:

 

הסמכה - בדקו את האסמכות הנדרשות לאיש המקצוע לביצוע הטיפול שבחרתם בין אם זה מנתח או קוסמטיקאית ובקשו לראות תעודות, בד"כ הן יהיו תלויות אבל למקרה ולא בקשו לראות אותן ואל תתפשרו.

 

ניסיון - בירור על ניסיון תקף לכל איש מקצוע כולל מנתחים מוסמכים. איש מקצוע מנוסה יוכל לומר לכם בוודאות ובמדויקות מהן התוצאות שתקבלו מהטיפול ומהם הסיכונים בכל טיפול. בנוסף הוא יעשה גם את העבודה יותר טוב!

 

אמינות - אמינות זה לא פחות חשוב מכל הטיפים, כבר כולנו פוקחים עין חשודה על הדיילת קוסמטיקה שבאה להסביר לנו על מוצרים ורובנו ממאנים לגשת אליה רק בגלל החשש שניסחף ונקנה מוצרים שלא מתאימים לנו וכל זה גם תקף לכל איש מקצוע.

 

איש מקצוע שאמינותו מפוקפקת זה איש מקצוע להתרחק ממנו. קודם כל, אנשי מקצוע כאלה עלולים להציע לכם טיפולים שלא מתאימים לכם, שאתם לא צריכים, להסתיר את הסכנות הכרוכות בהם ולהבטיח לכם תוצאות שלא יתממשו ולכן בכל הנוגע לאמינות אל תתפשרו. אפשר לדעת האם איש המקצוע אמין בד"כ משנות הניסיון שלו ומהמלצות מלקוחות.

 

שירות ומקצועיות - טיפולי אנטי אייג'ינג יכולים להגיע עד ליותר מ50 אלף שקלים (כן, כן ישנם טיפולים מאד יקרים) אז וודאו שתקבלו תמורה הולמת תמורת כספכם בין אם זה אלף או 50 אלף שקלים. וודאו שהשירות שניתן לכם הוא נעים ואדיב ויש לכם למי לפנות שם או להתלונן במידת הצורך. בנוסף, וודאו שהצוות מקצועי וכולם בעלי האסמכות הנדרשות. אתם משלמים כסף, לא משנה איזה סכום - וודאו שתקבלו תמורה בסיסית של שירות אדיב וצוות מקצועי ודיסקרטי. המלצות - טיפ 9.

 

6. בחירת קליניקה מתאימה - בחירת איש מקצוע זה משהו אחד וקליניקה זה משהו אחר - אפילו רופאים עובדים כשכירים מידי פעם ולכן ריכזנו לכם 3 טיפים לאיך לבחור מקום מתאים לבצע בו את הטיפולים:

 

היגיינה ואסתטיקה - זהו אחד הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לשים לב במקום במבצע טיפולים מכל סוג שהם בייחוד טיפולים רפואיים. שימוש בכפפות, חומרי חיטוי זמינים וניקיון סביבתי חשוב שתשימו לב אם ישנם, זיהומים ומחלות יכולים לעבור בין מטופל למטופל בקלות אם לא משגיחים על ההיגיינה בזמן הטיפולים ובין הטיפולים. בנוסף, מקום אסטטי זה גם חשוב, חדר טיפולים נעים ונקי ואפילו חדר המתנה מעוצב זה משהו שמעיד על קליניקה מושקעת ומקצועית פלוס בד"כ טיפולי אנטי אייג'ינג הם טיפולים שמתחלקים לשלבים אז אתם תיראו את המקום הזה עוד הרבה.

 

ציוד - ציוד צריך להיות סטרילי, נגיש ואיכותי. חדר טיפולים מצויד בציוד עדכני וחדיש מעיד על קליניקה שממושמעת לצורכי הטיפולים. סיור קטן בחדר הטיפולים יפתור את התהיות שלכם לגבי הציוד. המלצות - טיפ 9.

 

7. ישנם כמה סוגים ודרגות לטיפולי אנטי אייג'ינג - קיצוניות הטיפול מוגדרת בעניי המתבונן בד"כ אך כולנו נסכים שקרם אנטי אייג'ינג בייתי מהסופר פארם זאת המתונה ביותר וניתוח מתיחת פנים זה הכי קיצוני שיכול להיות. בין הדרגות יכול להיות הבדל במחיר אך לא בהכרח. ישנם המון טיפולים אך נשתדל לתת לכם ידע כללי על 3 דרגות ( נמוכה, בינונית וגבוהה) ונציג טיפולים פופולאריים מכל דרגה:

 

נמוכה - בדרגה זו נכללים הקרמים שכולנו מכירים. מחירי קרמים מתמחים באנטי אייג'ינג הם בטווח של מ50 שקלים עד 800 ויותר. במלחמה נגד נזקי הזמן אלו נקראים החיילים השקטים, הם שם בשביל מניעה בד"כ, שימוש בקרם יום וקרם לילה ירחיק אתכם מטיפולים יותר רציניים בהמשך ואין גיל להתחיל בהם. בנוסף גם התעמלות פנים נכללת בקטגוריה זו - כן יש דבר כזה רק תשאלו את גוגל!

 

בינונית - טיפולי פנים אצל איש מקצוע -  בבינונית שמנו את הפילינג וטיפולים במכשירים כגון אור, לייזר וגלי רדיו שדיי פופולאריים. פילינג מטרתו להמיס בחומרים כימים את התאים המתים ולתת לעור להתחדש.

 

יש שלוש דרגות של פילינג: שטחי, בינוני ועמוק וההבדל ביניהם הוא בריכוז החומרים ומידת החדירות שלהם לעור, בד"כ את טיפולי הפילינג הרציניים אפשר למצוא אצל הקוסמטיקאית (יש גם מוצרי פילינג אך הם לתחזוקה ופחות לטיפול).

 

בנוגע לטיפולים במכשירים  - המטרה היא לחמם את הרקמה התת עורית במטרה לגרות את תאי רקמת החיבור ולהגביר את ייצור הקולגן והאלסטין שריכוזם בעור הפנים הולך ופוחת עם הגיל.

 

כמה מילים על כל טיפול: טיפול בטכנולוגית אור (אינפרה אדום, IPL וכדומה) מתאים בד"כ לעד גיל 40 ובו האור פשוט מגביר את חדירות החומרים לעור.

 

טיפולים בגלי רדיו ובלייזר מתאימים למעל גיל 35. בגלי רדיו הטיפול משתמש בגלים חשמליים שמגיעים לשכבות העמוקות ועוזרים למצק את העור ולשפר את מרקמו (מתאים בייחוד לטשטוש צלקות אקנה).

 

בלייזר, קרן לייזר מיוחדת ועוצמתית קרן לייזר גורמת לאידוי מבוקר בעומק העור עד השכבה האמצעית - כל השכבה עם הפגמים והכתמים נעלמת ומופיעה מחדש בלעדיהם.

 

גבוהה - טיפולים רפואיים חודרניים - בקטגוריה הזו נכללים ניתוחים למיניהם והזרקות חומרי מילוי. ניתוחים פלסטיים מתבצעים ע"י כירורג פלסטי בד"כ בבית חולים או בקליניקות פרטיות, בשביל לשמוע עוד תצטרכו לקבוע פגישת ייעוץ.

 

8. השוואת מחירים - טיפולי אנטי אייג'ינג ומוצרי אנטי אייג'ינג יכולים לעלות מסביבות ה50 ש"ח לקרם פשוט עד ל50 אלף ש"ח לניתוח מתיחת פנים אך יש הרבה גמישות. התחרות הינה כ"כ גדולה בתחום שישנם המון אנשי מקצוע שמציעים את אותו טיפול כמו למשל פילינג! כמעט כל ספא שמכבד את עצמו מציע טיפולי פילינג בין אם עמוק או רגיל ולכן להשוות מחירים יכול להשתלם לכם ובגדול. השוואות מחירים אתם יכולים לעשות דרך הטלפון או דרך האינטרנט בקלילות ובפשוטת.

 

9. המלצות - המלצות מתחלקות לשניים: המלצות על טיפולים ומוצרים והמלצות על אנשי מקצוע וקליניקות. לגבי כל ההמלצות וודאו שאתם מקבלים אותן מאנשים אמינים ואובייקטיבים והתייחסו בחשדנות להמלצות באינטרנט.

 

המלצות על טיפולים ומוצרים - אחרי שווידאתם שהבנאדם אמין, דעו שהמלצות מסוג זה הן מעולות ויכולות לספק מידע רב על הטיפול או המוצר אך מה שחשוב פה שאל תסחפו ותלכו לטיפולים שאתם לא מרגישים בנוח איתם רק בגלל המלצות מרובות. התייחסו אל ההמלצות יותר כמידע וכהערה חיובית בדרך להחלטה על קניית מוצר או ביצוע טיפול.

 

המלצות על אנשי מקצוע וקליניקות - המלצות כאלה הן שוות מפז! לקוח מרוצה שממליץ לכם הוא הלקוח שאתם רוצים להיות! איש מקצוע שעשה רושם שהוא  נעים ומקצועי או קליניקה שטיפלה ביעילות בכל צרכי הלקוח זה מה שאתם רוצים!

 

10. איך להימנע מטיפולים כאלה? - אז למה דווקא בטיפ האחרון אנחנו כותבים לכם דווקא להימנע מטיפולים כאלה? אז קודם כל, הכוונה פה היא לא להימנע אלא לחסוך מעצמכם כמה שיותר טיפולים. אם תדאגו לעצמכם לא תצטרכו כ"כ הרבה ויותר מזה, תחסכו יותר כסף! אז הינה כמה טיפים:

 

שמרו על שגרת טיפוח וניקוי פנים - נקו את פניכם מידי בוקר ודאגו לו בקרם מיוחד לפנים שייתן לו את הוויטמינים וצומת הלב המיוחדת שהוא צריך.

 

תזונה נכונה - שתו הרבה מים, אכלו נכון ודאגו לעצמכם, גם טוב לגוף וגם מחולל פלאים בעור הפנים והגוף.

 

ספורט - שמרו על הגוף שלכם ושמרו על כל השרירים פעילים וזרימת הדם תקינה, גם טוב לבריאות וגם ישפר את מראה עורכם ביחד עם הכל.

 

שינה טובה - שנו לפחות 7 שעות בלילה ודאגו שהשינה שלכם אכותית גם, בלי רעש של הטלוויזיה מסביב ובלי בעל נוחר (טוב נו אולי בעל נוחר זה בסדר..)

 

 

הבהרה חשובה


*** מחירי טיפולי אנטי אייג'ינג משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממרפאות אנטי אייג'ינג מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומרפאות אנטי אייג'ינג מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.