×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

הזרקות להעלמת קמטים בפנים

היי אני עשיתי כבר חומצה ואני לא מעוניינת בעיבוי אני מעוניינת בעיצוב האם אתם עושים את זה גם ? אני רוצה שפתים גדולות יותר לאורך, לא לרוחב
08-03-2024 10:53

הזרקות להעלמת קמטים בפנים

09-03-2024 13:35

מחירון חומצה היאלורונית

 

כמה עולה חומצה היאלורונית?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הזרקת חומצה היאלורונית מעודכן לשנת 2023 ולאחריו תמונות לפני ואחרי טיפולי העלמת קמטים מרופאי אסתטיקה שנמצאים אצלנו בשירות. ניתן גם לקרוא מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת על מילוי קמטים בחומצה היאלורונית".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות אסתטיקה בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר להזרקות חומצה היאלורונית, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות להזרקת חומצה היאלורונית, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי חומצות הילארוניות וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון חומצה היאלורונית עודכן בתאריך 27.08.23

ט.ל.ח

 

מחירון מילוי קמטים בחומצה הילארונית

 


מילוי קמטים באמצעות Matridex
מחיר : 1,500-1,700 ₪

 

מילוי קמטים באמצעות רסיטלן
מחיר : 1,600-1,800 ₪

 

העלמת קמטים באמצעות רסיטלן
מחיר : 1,800-2,000 ₪

 

הזרקה באמצעות ג'ובידרם
מחיר : 1,800-2,000 ₪

 

הזרקה באמצעות רדיאס
מחיר : 2,800-3,500 ₪

 

 

כל מה שצריך לדעת על חומצה היאלורונית

 


אם אתם מתעניינים בביצוע טיפול אסתטי מקצועי, אתם רוצה להכיר את החומצה ההיאלורונית.

 

היאלורונן הוא פולימר פחמימתי המצוי בגוף האדם בכמויות גדולות במיוחד ומהווה חלק מרקמת התא, וכן ממלא תפקיד מרכזי בסחוס, בנוזלי הגוף ואחראי גם על תהליכי תיקון רקמות בגוף.

 

בעולם האסתטיקה עושים שימוש בחומצה ההיאלורונית במסגרת טיפולי אסתטיקה למילוי קמטים בעיקר לצד טיפולי הזרקות.

 

המדובר על שתי טכניקות שונות, האחת היא יותר בכיוון של מילוי קמטים, בעוד השנייה נשענת על הזרקת חומר שהוא רעלן המשתק את השרירים היוצרים את הקמטים.

 


חומר טבעי המצוי בגוף בכמויות גדולות


שימוש בחומצה זו נפוץ מאוד למגוון רחב של טיפולים אסתטיים לרבות העלמת קמטים בפנים, הוספת נפח לסנטר וללחיים, הצערת העור, מילוי פנים, וכן לטיפולים רפואיים גרידא כדוגמת מניעת שחיקת סחוסים במפרקים.

 

באמצעות חומצה זו כמו גם באמצעות חומרי מילוי אחרים ניתן לבצע טיפול בקמטים מצדי הפה או טיפול בקמטים מסביב לאף.

 

מאחר ומדובר בחומר הקיים בגוף באופן טבעי ובכמויות גדולות, ישנה כבר כמות גדולה של חומצה היאלורונית בגוף, כך שרמת הסיכון בשימוש בחומר זה היא נמוכה למדי.


הזרקת החומצה לאזורים הנדרשים


הטיפול באמצעות החומצה מתבצע באמצעות הזרקה לאזורים הנדרשים בהתאם למקום בו מעוניינים לבצע את הטיפול, ובהתאם לסוג הטיפול המבוקש.

 

ניתן לבצע הזרקה של חומצה היאלורונית לברך, הזרקה של חומצה היאלורונית בשפתיים ולעוד שורה של טיפולים קוסמטיים מגוונים שלעיתים תוכלו לפגוש תחת הכותרת של מזותרפיה שהוא מונח הגג של כל טיפולי המילוי באמצעות חומרים שונים כדוגמת חומצה זו.

 

כמו כן, תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשירים קוסמטיים המגיעים בתצורת חומצה היאלורונית קרם ומכילים את החומר תחת שמות שונים כמו ג'ובידרם, רסיטלן, פרליים, אלסטין, קולוגן.


מכונים מקצועיים ואנשי מקצוע המתמחים בתחום

 


את הטיפולים השונים באמצעות חומצה זו ניתן לקבל במכונים מקצועיים המספקים טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים, רופאים מוסמכים להזרקת וחומרי מילוי וכדומה.

 

בכל מקרה שבו אתם מעוניינים לקבל את הטיפול, אתם רוצים להתייעץ תחילה עם רופא מומחה, ולברר את כל הנושאים הקשורים בטיפול הן כדי לרכוש ידע כללי סביב התהליך אותו אתם עומדים לעבור, והן כדי להרגיש יותר בטוחים בהחלטות שתקבלו סביב בחירת איש המקצוע, בחירת טכניקת הטיפול והחומרים בהם תשתמשו וכדומה.


מומלץ ללמוד את הנושא באופן אישי


כדי לעבור את התהליך בצורה הנכונה ביותר, מומלץ ללמוד את הנושא תחילה באופן עצמאי ולרכוש כמה שיותר ידע בתחום. את זה תוכלו לעשות באמצעות קריאת מאמרים מקצועיים העוסקים בנושא זה, וכן לצפות בסרטונים מקצועיים.

 

נסו להבין את השאלות המרכזיות בתחום זה כמו מה זה חומצה היאלורונית ומה השימושים? מהו משך הפעולה חומצה היאלורונית? איזה סוגים של חומצה היאלורונית קיימים בישראל ומה המאפיינים המרכזיים של סוגים אלה, ובמה הם נבדלים זה מזה, וכן כל שאלה אחרת העולה בראשכם ומעניינת אתכם.

 

לשאול את כל השאלות המטרידות אתכם בנושא


כמו כן, נסו לעמוד על ההבדלים בין טכניקות הטיפול השונות, ועל היתרונות והחסרונות של כל טכניקה כמו גם על רמת המחיר של כל טכניקה, הגורמים המטפלים ורמת ההסמכה הנדרשת לכל אחת מהן וכדומה.

 

כך למשל, אם אתם מעוניינים להעלים קמטים בפנים, יהיה עליכם לענות על השאלה האם ניתן לבצע מילוי קמטי פנים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית, והאם עדיף חומרי מילוי משתקי שרירים או חומצה היאלורונית לצורך השגת התוצאות הטובות ביותר?


להתייעץ עם אנשי מקצוע


אחרי שאמרנו את זה, אתם לא אמורים לספק את התשובות בעצמכם, וללמוד את הנושא ברמה מקצועית לחלוטין, ואת המידע האמיתי בנושא אתם רוצים להשיג מאנשי המקצוע השונים שאליהם תחשפו במהלך בחירת הטיפול והמקום בו תבצעו אותו.

 

כאשר מדובר על טיפולים בחומצה היאלורונית המלצות יכולות מאוד לסייע לכם ביצירת רשימה של מקומות פוטנציאליים שאותם אתם רוצים לבחון, וכן בבחירת המקום המתאים לכם ביותר.

 

איש המקצוע בו תתייעצו יכול להיות מומחה להזרקת חומצה היאלורונית והוא יכול להיות גם מנתח פלסטי מומלץ שיספר לכם על היתרונות והחסרונות של הטיפול מול ניתוח פלסטי כירורגי.


האם הטיפול עומד בציפיות שלכם?


בפגישה עם איש המקצוע כדאי לשאול את כל השאלות הרלוונטיות עבורכם הן במישור המקצועי והן במישור האישי כלכלי שלכם, ולהבין את המשמעותשל ביצוע טיפול חומצה היאלורונית בהריון, האם ניתן להשיג חומצה היאלורונית כמוסות וכן כמה עולה חומצה היאלורונית.

 

כמו כן, על מנת שתוכלו להעריך מה הן התוצאות שלהן אתם יכולים לצפות, בקשו לצפות במספר תמונות לפני ואחרי הזרקת חומצה היאלורונית, מה שיסייע לכם להבין האם הטיפול בכלל מתאים לכם והאם הוא עונה לציפיות שלכם מהתהליך.


איך מתבצע מילוי קמטים?


בחלק התחתון של הפנים יש הוכחות מוצקות להצלחת הטיפול באמצעות הזרקת חומרי מילוי. בשוק קיימים מספר חומרי מילוי, בשמות מסחריים שונים.

 

רוב חומרי המילוי מבוססים על חומצה היאלורונית – חומר המצוי באופן טבעי בגופנו ואחראי על נפח העור ועל לחותו, ובדרך כלל מספק מילוי קמטים לפרק זמן בינוני (6 חודשים עד שנתיים). בשנות ה-90 הצליחו מדענים לרתום את החומצה ההיאלורונית לתחומי הרפואה והקוסמטיקה.

 

כאשר מזריקים חומצה היאלורונית לקמט הבעה, היא משמשת חומר מילוי טבעי, המחליק את פני הקמט, לרוב ללא תופעות לוואי כלל. אבל יותר מזה: החומצה מעודדת את העור לחדש את מחסני הקולאגן והאלסטין הטבעיים במקום המוזרק, ובעצם ליצור חומרי מילוי חדשים וטבעיים בעצמו, כפי שמתרחש בעור צעיר.

 

ההזרקה מתבצעת על ידי מחטים עדינות במיוחד, בסיוע חומרי אילחוש למניעת כאב. לרוב הטיפול אינו מותיר סימנים, וניתן לחזור לפעילות מלאה כרבע שעה לאחר הטיפול.

 

המלצות יכולות לסייע לכם להגיע לאיש המקצוע המתאים


כדי להגדיל את הבטחון שלכם בתהליך, אתם רוצים למקד את תשומת הלב שלכם לשני נושאים מרכזיים: המלצות וסיכונים.

 

בהיבט של טיפולים בחומצה היאלורונית המלצות יכולות להעניק לכם רמה גבוהה של בטחון סביב איש המקצוע אותו אתם בוחרים, וכך גם לגבי מילוי קמטים המלצות יכולות לסייע לכם, וגם לגבי עיבוי שפתיים המלצות יכולות להפנות אתכם לאנשי המקצוע המתאימים ביותר עבור הטיפול הספציפי הנדרש לכם.

 

את ההמלצות תוכלו לקבל מחברים, בני משפחה ומכרים וכן מרופא המשפחה, רופא עור מומחה, קוסמטיקאית שאתם מכירים או כל איש מקצוע העוסק בתחומים משיקים.

 

הבנת הסיכונים בתהליך


כמו כן, אתם רוצים לבחון את נושא הסיכונים בטיפול. ככלל, לפני כל ביצוע כדוגמת זה, מומלץ לעבור בדיקה יסודית וייעודית אצל רופא עור מומחה. בדיקה זו יכולה להסתכם בתשאול והיא יכולה לכלול בדיקות דם או בדיקות נוספות שמעוניין הרופא לבצע על מנת להבטיח את רמת הבטיחות בתהליך.

 

בטיפולים באמצעות חומצה היאלורונית סיכונים הוא דבר שקיים, אבל ברמה נמוכה למדי. כמו כן כאשר עוברים טיפול באמצעות חומצה היאלורונית תופעות לוואי הוא משהו שבהחלט ניתן לצפות לו, אם כי לרוב מדובר בתופעות שוליות לגמרי, ועליהם תוכלו ללמוד יותר לעומק מאנשי המקצוע המתמחים בתחום זה.

 

וכדאי להשקיע גם בהשוואת מחירים


לעניין עלות חומצה היאלורונית או מחיר חומצה היאלורונית, חשוב לבחון שורה של אנשי מקצוע ושורה של תכשירים שאותם אתם בוחנים, ולבצע השוואת מחירים יסודית על מנת לוודא שאתם משיגים מחיר אטרקטיבי עבור הטיפול שאתם מקבלים.

 

קיים פער מחירים, לעיתים משמעותיים בין ספקי השירות השונים, אך חשוב לוודא שאתם משווים טיפולים זהים, ולא רמת מחירים כללית.

 

הבהרה חשובה


מחירי טיפולי הזרקות של חומצה היאלורונית משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממרפאות להזרקות חומצה היאלורונית מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומרפאות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

הצעת מחיר להזרקת חומצה היאלורונית

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.