×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

השתלות שיניים

בזלי כל הפה
12-03-2024 00:47

מחירון השתלת שיניים בשיטת all on 4

מחפש לדעת כמה עולה השתלות שיניים all on 4? רופא שיניים מומחה להשתלות all on 4?

 

כמה עולה השתלת שיניים בשיטת all on 4?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון השתלת שיניים בשיטת all on 4 מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : כל מה שצריך לדעת לפני השתלת שיניים בשיטת all on 4.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות שיניים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר ל all on 4,  ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש השתלת שיניים בשיטת all on 4, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מרפאות שיניים מומלצות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

טווחי מחירים השתלות שיניים all on 4

מחירון מומלץ

מחירון השתלות שיניים בשיטת all on 4 עודכן בתאריך 09.08.23

ט.ל.ח

 

כמה עולה השתלות שיניים בשיטת all on 4?

השתלת שיניים בשיטת all on 4 עבור לסת אחת

טווח מחיר: 45,000-48,000 ₪

 

כל מה שצריך לדעת לפני השתלת שיניים בשיטת all on 4

 


אם אתם עומדים לפני טיפול השתלת שיניים, ונתקלתם במונח all on 4, אתם לבטח שואלים את עצמכם מה זה all on 4 והאם זה סוג טיפול שיכול להתאים לכם, או אולי אפילו להועיל לכם.

 

ובכן, השתלת שיניים all on 4 היא שיטת השתלת שיניים מומלצת לאנשים שמסת העצם בלסת שלהם אינה מספיקה לביצוע השתלת שתלים דנטליים בצורה המסורתית, ומסיבות שונות, אישיות או רפואיות, הם אינם מעוניינים או יכולים לבצע השתלת עצם או סינוס על מנת לאפשר את השתלת השתל הדנטלי.

 

במקרה זה, השתל מושתל בקדמת הלסת, בה יש מסת עצם מספיקה, וממנה יוצא גשר שעליו ניתן להתקין את השיניים המלאכותיות כנדרש, בתצורת גשר לאורך הלסת.

 


מה חשוב לדעת לפני שעושים השתלת שיניים אול און 4?

 


השתלת שיניים אול און 4, כמו כל טיפול שיניים מורכב, היא השתלה שיש בה חסרונות ויתרונות. כדי ללמוד בצורה יסודית על יתרונות וחסרונות השתלת שיניים all on 4, כדאי לפנות לרופא שיניים מומחה להשתלות שיניים בשיטת all on 4, ולקבל את כל המידע המקצועי הנדרש.

 

שיטה זו נחשבת ליקרה מאוד והיא לא השיטה הטריוויאלית, או הבחירה המקצועית הראשונה אצל רופאי השיניים.

 

שיטה זו מספקת מעין מפלט במקרים בהם לא ניתן לבצע השתלה בשיטה המקורית והמסורתית של השתלת שתל דנטלי במיקום הנדרש, ועליו הרכבת שן חרסינה מלאכותית.

 


איך מתבצע תהליך השתלת שיניים אול און 4?

 


בשיטת השתלת שיניים זו, מבצע רופא השיניים השתלה של השתלים הקדמיים בזווית ישרה, ואת השתלים האחוריים בזווית של 45 מעלות.

 

תצורה זו של התקנת השתלים מאפשרת את התמיכה החזקה והרובסטית ביותר לגשר השיניים, שיצטרך לעמוד בעומס רב בזמן האכילה.

 

ביצוע פעולה זו הוא קצר למדי וניתן לסיום בתוך יום אחד, כשלאחריו מתקין רופא השיניים את השיניים הזמניות אותן הוא מבריג אל גשר השתל, וכעבור חצי שנה מבוצעת התקנה של השיניים הקבועות.

 


האם כל אחד יכול לבצע את ההשתלה בשיטת all on 4?

 


השאלה היא למי מתאים לעשות טיפול השתלת שיניים בשיטת אול און 4, והתשובה היא שישנם מספר תנאים שצריכים להתקיים על מנת שהשיטה תתאים למטופל.

 

התנאי הראשון הוא שאזור הלסת בו יש להתקין את גשר השיניים, צריך להיות חסר שיניים לחלוטין.

 

גובה העצם באזור זה צריך להיות 8-10 מ"מ מינימום, והרוחב 5 מ"מ מינימום. במקרים כאלה, ישנה עדיפות מסויימת לביצוע השתלה בצורה זו במקום ליצור שורה של שתלים דנטליים בזה אחר זה.

 

יחד עם זאת, כל החלטה בעניין צריכה להתקבל על ידי רופא שיניים מקצועי המתמחה בתחום זה.

 


כדאי מאוד לבחור את מקום הטיפול על בסיס המלצות אישיות ומקצועיות.

 


בביצוע השתלת אול און פור המלצות הוא מרכיב חשוב שבו אתם רוצים לעשות שימוש על מנת למצוא את הרופא המתאים לכך, בדיוק כמו שגם עבור שיקום הפה ביום אחד ללא כאבים המלצות יכולות להיות כלי חשוב שיפנה אתכם למקום הנכון והמתאים ביותר.

 

נסו למצוא המלצות מחברים, בני משפחה ומכרים, מרופאי שיניים שאתם מכירים או אפילו, אם אין מקור אחר, נסו למצוא כתבות המציגות רופאים מקצועיים המתמחים בתחום זה.

 

במרבית המקרים, יהיה מדובר במרפאה מקצועית, המציעה שורה של טיפולי שיניים מורכבים לרבות טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, הרמת סינוס, שיקום פה ארוך, טיפולי עקירת שיניים מלאה, ניתוח השתלת שיניים ביום אחד ועוד.

 

טיפול זה דורש רמה גבוהה של מיומנות ותשתית מקצועית מלאה של צוות מקצועי וציוד מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

 

 

למדו מעט על הנושא ובחנו את רופא השיניים שלכם

 


כאמור, בבחירת רופא השיניים שיבצע עבורכם השתלת all on 4 המלצות הוא מרכיב חשוב, אך אין זה אומר שאתם עצמכם לא יכולים לבחון את רופאי השיניים הפוטנציאליים, ולמעשה זה בדיוק מה שאתם רוצים לעשות.

 

מדובר בטיפול מורכב ויקר, כך שאתם לא רוצים שתהיינה טעויות שיובילו בהמשך הדרך למחלות שונות כמו נסיגת חניכיים או דלקת חניכיים חריפה.

 

כמו כן, חשוב לוודא שאתם בוחנים את השיטה אצל הרופא המתאים, שכן רופא שאינו מציע את הטיפול, ינסה לדחוף אתכם לכיוון של השתלת עצם, שהיא אופציה קיימת, אך עליכם להחליט בצורה חכמה ומושכלת האם היא גם האופציה המועדפת עליכם.

 

עם הרופא המקצועי, נסו לפתח שיחה מעמיקה אודות הנושא, לבחון מקרים של לפני ואחרי השתלת שיניים all on 4, לברר אודות שיטות חדשות להשתלת שיניים, ועל כל נושא מקצועי אחר שיכול להיות רלוונטי ולהצביע על רמת המקצועיות של הרופא, לרבות השתלת שיניים ביום אחד, גשר שיניים, שיקום פה מלא ביום אחד וכדומה.

 


מה זה השתלת שיניים All on 6 ומה ההבדל לבין אול און 4?

 

 

שיטת אול און 6 היא מעין השבחה של השיטה המקורית, ומיועדת ליצור רצף של 4 עד 6 שתלים עליהם מציבים גשר של עד 12 שיניים.

 

השתלה זו אפשרית כאשר אין שיניים קבועות לאורך הלסת כולה, והיא יכולה להוות חלופה לשיניים תותבות או לשיטות השתלה אחרות, הכל בהתאם לשיקול המקצועי של הרופא, ובתנאי שקיבלתם גם חוות דעת נוספת.

 

הרופא הוא זה שצריך לקבוע את שיטת ההשתלה הנדרשת, ובכלל זה להפנות לביצוע צילום שיניים CT לפני ביצוע השתלת שיניים, לקבל החלטה האם יש לבצע השתלת שיניים בהרדמה מלאה, סדציה וכדומה.


חשוב להבין בדיוק מה המשמעות של השיטה ומדוע היא טובה עבורכם.

 

 

שיטת און אן 4 היא שיטה אחת לצד שיטות נוספות להשתלת שיניים. היא יכולה להוות תחליף למקרים של שיקום פה כללי, ולהוות אלטרנטיבה עבור טיפול שיניים יקר וארוך, המורכב מאין ספור טיפולי שיניים קצרים עד יום אחד.

 

במקום לטפל בכל שן בנפרד, לבצע טיפולי שורש, עקירות, שתלים בודדים וכדומה, ולסבול חרדה דנטלית חוזרת ונשנית, תוכלו לבצע השתלת שיניים מלאה בתוך יום אחד, וליהנות משיני לסת חדשות לחלוטין, שישרתו אתכם לאורך שנים רבות קדימה, תוך עמידה מלאה בעומס של אכילת המזון.

 

 

ולבסוף, השאלה החשובה של מחיר הטיפול

 


ואחרי שאמרנו את כל זה, נשארה השאלה של המחיר, כמה עולה השתלת שיניים אול און 4? התשובה היא שמדובר בטיפול יקר יחסית, למרות שהוא לכאורה טיפול מהיר שאותו ניתן לסיים ביום אחד.

 

השתלות שיניים הן ככלל טיפולים יקרים, שכן מדובר על הליך כירורגי לכל דבר, הליך הדורש נוכחות של אנשי צוות מקצועיים, תשתית רפואית מתאימה, אחריות גבוהה של הצוות המקצועית, וכמובן רופא שיניים בכיר ומקצועי.

 

שיטת אול און פור, בנוסף לכך, היא שיטה בה מתמחים רופאים מעטים יחסית, מה שמעלה את רמת המחיר שלה, אם כי זה הוא לא המרכיב המרכזי בעלות הגבוהה.

 


כדאי מאוד להשוות מחירים ולחסוך עד אלפי שקלים

 


כמו בכל מוצר או שירות שאתם רוכשים או מזמינים, גם עבור השתלת שיניים אול און 4 השוואת מחירים יכולה מאוד לסייע לכם.

 

על אף שעלות ההשתלה יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים, ואחרי שהפנמתם את כך שיהיה עליכם להוציא סכום כסף משמעותי לטובת העניין, חשוב שתבצעו השוואת מחירים חכמה ויסודית בין כל רופאי השיניים המתאימים.

 

השוואת מחירים כזאת יכולה בסופו של דבר, לסייע לכם לחסוך אלפי שקלים לא מעטים מבלי לפגוע כלל ברמה המקצועית או באיכות התוצאה הסופית.

 

 

הצעת מחיר להשתלות שיניים all on 4

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.