×


תפריט נגישות

מחירון השתלת שיניים ביום אחד

מחפש לדעת כמה עולה טיפולי השתלות שיניים ביום אחד? מרפאות שיניים מומלצות להשתלות שיניים ביום אחד?

 

כמה עולה השתלת שיניים ביום אחד?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון השתלת שיניים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : הכל על השתלת שיניים ביום אחד.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות שיניים מומלצות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר להשתלות שיניים ביום אחד, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש השתלת שיניים ביום אחד, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מרפאות שיניים מומלצות יחזרו אליכם טלפונית, לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי השתלות שיניים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון השתלות שיניים ביום אחד עודכן בתאריך 09.08.23

ט.ל.ח

 

 

כמה עולה השתלות שיניים ביום אחד?


השתלת עצם
1,200-1,500 ₪

 

השתלת שתל דנטטוס
2,200-2,400 ₪

 

השתלת שתל
2,000-2,200 ₪

 

תוספות לשתלים מיוחדים
300-400 ₪

 

תוספת שתל פראגון
700-900 ₪

 

הרמת סינוסים פתוחה
6,000-13,000 ₪

 

הרמת סינוסים סגורה
2,000-6,000 ₪

 

מבנה על גבי שתלים
750-2,250 ₪

 

 

 

הכל על השתלת שיניים ביום אחד


שיטת השתלת שיניים ביום אחד מתאפשרת תודות לפיתוחים טכנולוגיים ויכולותיהם הגבוהות של רופאי השיניים בימינו.

 

באמצעות טכניקות חדישות והנחת מספר שתלים כאשר מעליהם מונח גשר זמני, יכולים מטופלים רבים להגיע לטיפול עם שיניים בעייתיות וליהנות משיניים מתפקדות, כאשר זמן ההחלמה מהתהליך קצר ביותר כך שכבר ביום בו התבצע הטיפול יוכל המטופל לתפקד ללא כל בעיה- לאכול, לשתות וכו' מבלי לחוש כאבים.

 

כאשר מדובר על השתלת שיניים ביום אחד יכול מומחה כירורג להשתלות שיניים לבחור בין שלושה סוגי טיפולים (כל אלו הינם שיטות מומלצות להשתלות שיניים) : All on 4, , All on 6 או טיפולי bio concept.

 

את בחירת הטיפול המתאים ביותר מבצע רופא לאחר שבחן את המצב של השיניים ואת המבנה של הלסת.

 

כל שיטות הטיפול הללו דומות ומאפשרות למטופל לבצע טיפול שיניים ביום אחד עם מינימום כאב.

 

טיפולי שיניים ביום אחד דורשים מהמטופל לבצע את הטיפול אצל מרפאת שיניים מומלצת עבור השתלות שיניים.

 

מומחה השתלות שיניים אשר עובד עם צוות מנוסה במרפאה בעלת ציוד חדיש ומקצועי, ציוד אשר מאפשר למטפל לבצע הדמיית תלת מימד וכו', יאפשר למטופל לקבל את הטיפול הטוב והיעיל ביותר.


מהי השתלת שיניים ביום אחד?

 

בעבר, היו השתלות השיניים נמשכות זמן רב והמטופל היה צריך להגיע למספר טיפולים, להימנע מאכילת מאכלים מסוימים ולחוש כאבים.

 

כיום, באמצעות הפיתוחים והחידושים שחלו בתחום רפואת השיניים יכולים המטופלים לבצע טיפול יחיד ולשוב אל שגרת חייהם כאשר תחושת הכאב פחותה בהרבה מכפי שהייתה בעבר.

 

כדי להימנע מזמן המתנה ממושך (משום שהשתל הדנטלי צריך להיקלט בחניכיים) ייצרו המומחים שתלים דנטלים  בעלי שטח פנים משופר אשר מקצר את זמן הקליטה של השתלים בעצם.

 

טיפולי שתלים ביום אחד מתבצעים לאחר בדיקה מקפיה של הרופא המטפל ולאחר שתכנן את תהליך הטיפול באופן מדויק.

 

הבדיקות כוללות צילומים, הדמיות ועוד והטיפול מתבצע לאחר הרדמה מקומית של מיקום ההשתלה כך שהמטופל לא מרגיש כאבים.

 

כאשר יש לבצע הרבה השתלות שיניים (יותר מאשר השתלת שן אחת עד שלוש שיניים) יתבצעו טיפולי שיניים בהרדמה מלאה.

 

שיטת השתלת השיניים ביום אחד מכונה גם בשם טכניקת :העמסה מיידית" שכן בטיפול זה לא מחכים להקלטות של השתל בעצם ומתקינים שתלים דנטלים וכתרים זמניים באופן מיידי.

 

אחת השאלות אשר עשויות לעלות בקרב המטופלים הינה: האם צריך לעקור חלק מהשיניים בפה?

 

התשובה לשאלה היא שבמקרה ויש צורך בכך, יעקור הרופא שיניים.

 

שאלה נוספת אשר עשויה להישאל הינה: האם צריך תוספת עצם כאשר מבצעים השתלת שיניים?

 

התשובה לשאלה זו חיובית גם היא שכן הצלחת הטיפול תלויה באיכות העצם ולכן מתבצעת השתלת עצם בכ- 40% ממקרי השתלות השיניים.


יתרונות וחסרונות השתלת שיניים ביום אחד


להשתלת שיניים ביום אחד יש יתרונות רבים: ראשית, השתלת השיניים מונעת מצבים של ספיגת עצם- תופעה שמתרחשת בלא מעט מקרים של השתלת שיניים רגילה.

 

שנית- הדבר הברור מאליו- ההשתלה מקצרת את התהליך הטיפולי באופן ניכר וחוסכת למטופל זמן המתנה רב.

 

היתרון השלישי של השיטה הוא שהיא מתאימה למטופלים שחוששים מהטיפול (הדבר נקרא בשם: "חרדה דנטלית") והיתרון הרביעי הוא שהטיפול משפר את מראה הפה באופן מיידי.

 

יש לציין כי ניתן לשלב בטיפול השתלות שיניים בלייזר ולקצר את תהליך ההשתלה עוד יותר (כל זאת מבלי לגרום לנפיחות וכאבים).

 

חסרונות טיפולי השתלת השיניים ביום אחד הם שההשתלה אינה מתאימה לכולם- אנשים בעלי לסת קצרה או דקה מידי לא יוכלו לבצע את הטיפול, במידה ויש דלקות חניכיים או דלקות שיניים לא יהיה ניתן לסיים את הטיפול, במידה והמטופל לא מבצע את הטיפול אצל רופא שיניים מומלץ ומקצועי עלול הטיפול לפגוע בבריאות פיו באופן חמור וחיסרון נוסף הוא שסיכויי דחיית שתל דנטלי על ידי הגוף הינם גבוהים יותר מאשר השתלות שיניים רגילות.


איך יודעים מי מתאים להשתלת

 

שיניים ומהם התנאים להצלחת הטיפול?


שיטת השתלת שיניים ביום אחד מתאימה למטופלים שלא חולים בסכרת שאינה מאוזנת ושלא מעשנים.

 

המטופלים המתאימים יהיו במצב בריאותי תקין, בעלי לסת ומבנה פה תקינים, בעלי נפח עצם שמספיק להתקנת השתלים הדנטליים ובעלי עצם בצפיפות גבוהה.

 

המטופלים אשר עומדים בנתונים הללו יעברו בדיקות רפואיות אשר כוללות צילומי לסת, צילומי פה ומדידות במטרה להתאים להם שתלים דנטאליים, מבנים וכתרים.

 

תנאים נוספים אשר הכרחיים להצלחת הטיפול הם: העדר חריקות בשיניים, עצם לסת גבוהה אשר מאפשרת קליטה מהירה, סגר פה מאוזן שאינו לוחץ על השתלים במידה רבה ואכילת מאכלים רכים לאחר ההשתלה.


איך תמצאו את מרפאת השיניים המתאימה ביותר?

 

אם אתם צריכים לבצע השלמת שיניים, שיקום הפה, אם אתם סובלים מבעיית איבוד שיניים כתוצאה מריקבון או כל מקרה אחר ואתם מעוניינים לבצע השתלת שיניים ביום אחד וליהנות מכל היתרונות שהטיפול מקנה, יהיה עליכם לאתר מומחה לרפואת שיניים בישראל.

 

רופא איכותי, טכנאי שיניים מקצועי וצוות מנוסה אשר יענו לכם על כל השאלות כמו למשל: האם ביטוח השתלת שיניים מומלץ או לא? מה זה שתלים דנטלים? כיצד מתבצע הטיפול וכו' יאפשרו לכם לקבל טיפול איכותי אשר יהיה לשביעות רצונכם.

 

כדי למצוא את הרופא המבוקש תוכלו לפנות אל חברים, קולגות או מכרים אשר ביצעו השתלות שיניים ביום אחד והיו מרוצים מהתוצאות.

 

כמו כן יוכלו החברים או המכרים לספק לכם מידע אודות מטפלים שאינם מקצועיים ולחסוך מכם טיפול כושל, כספים מיותרים ועוגמת נפש.

 

דרך נוספת תהיה להיעזר באינטרנט- באמצעות האינטרנט תוכלו לגלוש באתרים אשר עוסקים בתחום השתלות שיניים ביום אחד, תוכלו לקרוא על מגוון רופאים ומרפאות שיניים ועוד.

 

כאשר תבחנו את האתרים השונים שימו לב לפרטים הבאים:

 

בחנו את הוותק של הרופא ושל מרפאת השיניים, בדקו היכן למד הרופא המטפל, בדקו האם יש באתר קטגוריה של השתלות שיניים המלצות ואם כן- מה כתבו המטופלים השונים, בחנו את גלריית התמונות והביטו על תמונות לפני ואחרי השתלת שיניים, בדקו האם הרופא מספק עזרה ראשונה שיניים במידה והמקרה דחוף- רופא שיניים חירום יבטיח כי לא תישארו חסרי אונים במידה ותסבלו מכאבים ובדקו האם חדר הטיפולים נקי וסטרילי (לפרטים אלו יש לשים לב גם כאשר תגיעו אל המרפאה- לא מומלץ לבצע השתלת שיניים במרפאה שאינה שומרת על המכשירים והכלים סטריליים – מרפאת שיניים שכזו לא תהיה מקצועית).

 

כמו כן, תוכלו לבדוק באינטרנט מהי עלות השתלת שיניים ביום אחד על ידי הקלדת המילים: "השתלת שיניים ביום אחד השוואת מחירים" ולקבל אמדן על מחירי השוק.

 

לא מומלץ לבצע השתלת שיניים בזול שכן עשויה להיות סיבה למחיר הנמוך.

 

מעבר לזאת, תוכלו לגלוש בפורומים אשר עוסקים בתחום השתלות שיניים ולקבל מידע אודות מגוון רופאים מטפלים וקליניקות אשר נמצאות ברחבי הארץ.

 

בחינת האפשרויות הרבות אשר קיימות בשוק תאפשר לכם לבחור במרפאה וברופא המתאים ביותר, לקבל טיפול ברמה גבוהה ולצאת מהמרפאה לאחר יום אחד עם חיוך מאוזן לאוזן.

 

הצעת מחיר להשתלת שיניים ביום אחד

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.