×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

השתלות שיניים

בזלי כל הפה
12-03-2024 00:47

מחירון השתלות שיניים

מחפש לדעת כמה עולה השתלות שיניים? מרפאה מומלצת להשתלות שיניים?

 

כמה עולה השתלות שיניים?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון השתלות שיניים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "מדריך השתלות שיניים - הפתרון היעיל ביותר לשיניים חסרות".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות שיניים מומלצות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר להשתלות שיניים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מרפאות לטיפולי השתלות שיניים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מרפאות שיניים מומלצות ע"י גולשי אתר כמה עולה ואתר שירות 10, יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי השתלות שיניים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון השתלות שיניים עודכן בתאריך 11.08.23

ט.ל.ח

 

 

כמה עולה השתלות שיניים?

 


השתלת שתל מסוג דנטטוס
2,400-2,500 ₪

 

הרמת סינוס שתי צדדים
15,000-17,000 ₪

 

השתלת עצם
1,300-2,500 ₪

 

השתלת שתל מסוג דנטטוס
2,200-2,400 ₪

 

השתלת שתל דנטלי

2,000-2,200 ₪

 

השתלת שתל דנטלי כולל מבנה

3,400-4,000 ₪

 

תוספות עבור שתלים מיוחדים
300-400 ₪

 

תוספת שתל מסוג פראגון
700-900 ₪

 

all on 4 השתלת שיניים
45,000-48,000 ₪

 

פנקטומי, רפואת שיניים לילדים
1,500-1,600 ₪

 

אפיסקטומי, טיפול שורש כירורגי
1,500-1,600 ₪

 

השתלת שיניים בזאלית 

40,000-110,000 ₪

 

מבנה לשתל

1,300-1,500 ₪

 

שתל דנטלי

3,300-3,700 ₪

 

כתר זירקוניה

4,000-4,300 ₪

 

הרמת סינוס סגורה

5,000-6,000 ₪

 

כתר חרסינה 

3,000-3,500 ₪

 

 

מדריך השתלות שיניים


הפתרון היעיל ביותר עבור שיניים חסרות

 

שיניים חסרות עשויות לפגוע במראה החיצוני של האדם, להשפיע על יכולת הלעיסה, על בריאות השיניים ואפילו לפגוע באופן הדיבור.

 

בשל סיבות אלו שואפים אנשים רבים אשר איבדו את שיניהם או לחילופין- משתמשים בשיניים תותבות נשלפות למצוא פתרון וליהנות משיניים נוחות, טבעיות ואסתטיות אשר משרות ביטחון, לכן הם בוחרים להשתיל שתלים דנטלים.

 

תחום השתלים הדנטלים התפתח מאוד במהלך השנים האחרונות ומדובר על תחליף יעיל ונוח- הרבה יותר יעיל מאשר יתר הטיפולים האחרים אשר לא הוכיחו את עצמם.

 

באמצעות השתלים הדנטלים יכולים אנשים אשר איבדו את שיניהם לחזור לחייך ולהשיב את ביטחונם העצמי.


אובדן השן, למה זה קורה?

 

לכל אחד זה קורה, שיניים בריאות הם לא לכל החיים ולכן יותר ויותר אנשים מאבדים שיניים מסיבות מגוונות כגון: עששת, מחלות חניכיים, טיפולי שורש כושלים, מומים מולדים, שחיקה ועוד. אנשים אשר איבדו שיניים עלולים לסבול מאוד משינויים בהרגלי האכילה דבר היכול להוביל עד כדי תת תזונה, בנוסף לא נעים לדבר או לחייך שיש שיניים חסרות או שבורות.


יתרונות שתלים דנטאליים


שתל דנטאלי חזק ועמיד יותר לתקופות זמן ארוכות ואף קבועות. יכול לשמש ככלי לתמיכת גשר, כתר על שן אחת. מצמצם גירוי רקמת חניכיים. אחוזי הצלחה גבוהים בהצלחת התהליך.

 

חשוב לדעת ש...

 

אם אתה מעשן ושוקל לעבור טיפולי השתלת שיניים כדאי להפסיק לעשן לפני שעוברים את הטיפול משום משעשנים נמצאים ברמת סיכון גבוהה לכישלון הטיפול. לעשות את הטיפולים הנ"ל רק אצל רופא מומחה עם תעודות מוסמכות לכך. קבל חוות דעת ממספר רופאים מומחים.


מדוע השיניים נושרות?

 

הסיבות לאובדן השיניים הינן מגוונות ביותר. אובדן שיניים יכול להיות תוצאה של מחלת חניכיים (נקראת בשם פריודונטיטיס), המחלה נגרמת בעקבות דלקת חניכיים שהתפתחה מכיוון שלא קיבלה את הטיפול המתאים.

 

אנשים רבים סובלים מבעיות חניכיים מכיוון שהם אינם שומרים על היגיינת הפה- אינם מצחצחים שיניים פעמיים ביום, אינם מבקרים את השיננית ורופא השיניים באופן קבוע ואינם משתמשים בחוט דנטאלי על מנת לנקות את שאריות המזון.

 

כאשר הדלקת לא מקבלת את הטיפול המתאים מתחילים להצטבר חיידקים באזור החניכיים ובהמשך השיניים נושרות, תופעה זו נקראת בשם פריודונטיטיס כרוני ומדובר על הסיבה המרכזית אשר גורמת לאובדן שיניים בקרב מבוגרים.

 

סוג אחר של מחלת חניכיים נקרא בשם פריודונטיסיס אגרסיבי, במקרה זה מדובר על גורם גנטי שמתקיף צעירים בגילאים 30 ומטה.

 

סיבה נוספת לאובדן השיניים עשויה להיות טראומה שעבר הפה. הדבר יכול להיות חבלה קשה בשן אשר עשויה לגרום לאובדן שיניים.

 

הסיבה השלישית לאובדן שיניים עשויה להיות כישלון של טיפול שורש. לפעמים ניתן להציל את השן על ידי ביצוע הליך שנקרא בשם אפיס קטומי אך קיימים מקרים בהם השן אובדת. כמו כן, עשוי איבוד השיניים להיות תוצאה של זקנה, פגם מולד או מחלת סוכרת.


יתרונות השתלים

 

בניגוד לפתרונות אחרים (גשרים או תותבות) השתלים עמידים וחזקים. נוסף על כך ניתן לשלב בין שתלים ובין תהליכי שיקום נוספים כמו למשל:

 

ניתן להשתמש בשתלים בתור תומכים לגשר הדנטאלי שתפקידו להחליף כמה שיניים, אפשר לשלב בין תותבות ושתל- דבר אשר ישפר את יציבות השיניים ויפחית פציעות חניכיים ועוד. מגוון הפיתוחים החדישים בתחום עונים על צרכים של אנשים רבים בעלי בעיות שונות, ההצלחה קשורה לפיתוח תהליך אשר נקרא בשם אוסיאואינטגרציה, באמצעותו ניתן לחבר בין השתל ובין העצם.

 

שלבי השתלת שיניים

 

במהלך השלב הראשון של השתלת השיניים מכין הרופא את הלסת לקליטת השתל. השלב הזה חשוב ביותר משום שהוא משפיע על כל המשך התהליך ועל קליטת השתל בלסת.

 

לעיתים העצם אינה רחבה או חזקה מספיק כדי לקלוט את ברגי הטיטניום ולכן צריך הרופא לעבות את העצם או לחילופין- להרים את הסינוסים. לאחר שהמקום מוכן והעצם מוכנה לקליטת השתל ניתן להתחיל להשתיל את הברגים.

 

השלב השני כולל את החדרת השתל ומיקומו- כדי להחדיר את השתל אל עצם הלסת יוצר הרופא חור קטן במקום המתאים. חשוב מאוד לבצע את הפעולה בזהירות שכן ישנה סכנה של פגיעה בלסת או בתאי העצב.

 

לאחר שלב קידוח החור הזעיר, הוא מורחב על ידי הרופא – בצורה זו ניתן להתאים את גודלו לגודל הבורג. בהמשך, מוחדר הבורג ומונח עליו מכסה. המכסה מגן על הבורג כדי לאפשר לו להתאחות עם העצם.

 

השלב השלישי בתהליך השתלת שיניים הינו הנחת כתר זמני, שלב זה מתבצע לאחר חודשים.

 

מספר חודשים אחרי החדרת השתל מסיר הרופא המטפל את הכיסוי ומניח על ראש השתל כתר זמני.

 

סביב הכתר הזמני יכולים החניכיים לגדול. לפעמים אפשר לשים את הכתר הזמני על גבי השתל כבר ביום ההשתלה ולחסוך למטופל זמן רב.

 

השלב האחרון הינו שלב הכתר הקבוע - במהלך שלב זה מחליף הרופא את הכתר הזמני בכתר קבוע או במספר כתרים.


תהליך ההחלמה - כמה זמן ואיך ניתן לשמור על ההצלחה?


תהליך ההחלמה של השתלת השיניים תלוי בכמה גורמים אך לאחר שהשתל הונח חשוב לשמור על היגיינת הפה.

 

בצורה זו יהיה ניתן לסייע לחיבור העצם- שתל. כמו כן, חשוב לצחצח שיניים ולהשתמש בחוט דנטאלי משום שבמקרים בהם השתל והאזור שמסביבו לא מנוקים כמו שצריך עלולה להתפתח דלקת.

 

סיבה נוספת לחוסר הצלחת הטיפול עשויה להיות עישון ולכן יש להימנע מהעישון עד לאחר סיום התהליך.

 

תהליך ההחלמה יכול לארוך כשנה ולכן יש לקבוע פגישות אצל הרופא המטפל. בצורה זו יהיה ניתן לפקח על המצב וההתקדמות. כמו כן, חשוב לבקר אצל הרופא והשיננית באופן קבוע- כך יהיה ניתן לשמור על שיניים נקיות ובריאות.


מעוניינים לבצע השתלת שיניים? פנו אל רופא מוסמך ומקצועי

 

אם אתם מעוניינים לבצע טיפול השתלת שיניים וליהנות משיניים חזקות ובריאות אשר מהוות שיניים לכל דבר, מומלץ עבורכם לפנות אל מומחה להשתלות שיניים.

 

רופא שיניים מקצועי ובעל ניסיון יוכל להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר ולאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של השתלת השיניים. רופא מקצועי יבדוק את מצב הפה, יקבל תמונה מלאה של המצב וידע מתי לבצע צילומי רנטגן או צילומי CT. כמו כן, הוא יבחן את המצב הבריאותי של המטופל ויספק לו את מלא האינפורמציה בנוגע לשיטות הטיפול השונות.

 

בהמשך ידע הרופא כיצד להתאים את השתלים המתאימים ביותר למטופל והמטופל יוכל לשתף את הרופא בתחושותיו, לשאול שאלות ולהפיג חששות.

 

כיצד תמצאו רופא שיניים מקצועי?


התפתחות עולם השתלים הדנטלים ושפע רופאי השיניים אשר מציעים טיפולי השתלות שיניים עלולים לבלבל ולכן יש לחשוב טוב, לבחון את רופאי השיניים הקיימים ולבחור ברופא מקצועי אשר נותן תחושה שניתן לסמוך עליו.

 

בעידן המחשבים בו ניתן למצוא את מלא האינפורמציה בקלות, מומלץ להשתמש באינטרנט ולבחון אתרים שונים של רופאי שיניים.

 

כאשר תתבוננו באתרים השונים בדקו היכן עובד הרופא, מהו ניסיונו המקצועי, אילו טיפולים הוא מבצע, האם האתר שלו כולל המלצות של לקוחות, היכן רכש את השכלתו ועוד. כמו כן, תוכלו להביט בגלריית התמונות, לצפות בתמונות לפני ואחרי השתלות שיניים ולהתרשם מהתוצאות.

 

באמצעות האינטרנט תוכלו למצוא מידע נוסף ולהבין מהי עלות טיפול השתלת שיניים? תוכלו להקליד את המילים :"השתלות שיניים מחירים" ולקבל אמדן על מחירי השוק.

 

מעבר לזאת, תוכלו לפנות אל חברים ומכרים אשר ביצעו השתלות שיניים או מכירים אנשים שביצעו את ההליך ותוכלו להיכנס לפורומים אשר עוסקים בהשתלות שיניים ולקבל מידע נרחב אודות הנושא.

 

לאחר שתקבלו את כל האינפורמציה תוכלו לגשת אל המרפאה אשר נראית לכם מתאימה ולשוחח עם הרופא המטפל.

 

חשוב מאוד לוודא כי הרופא נוהג בסבלנות וכי הקליניקה נקייה וסטרילית.


להתחיל לחייך בכיף


באמצעות רופא שיניים מקצועי ובעל ניסיון תוכלו להתחיל לחייך ולדבר ללא חשש, ביטחונכם העצמי יעלה, אופן הדיבור שלכם ישתנה לטובה ותוכלו לאכול את כל המאכלים שלא יכולתם לאכול בעבר.

 

מעבר לזאת, לא תצטרכו להתעסק עם השיניים התותבות (במידה והיו לכם).

 

שתלי שיניים הם הפתרון הטוב ביותר להחלפת שיניים חסרות. שתלי שיניים לא נבדלים כמעט משיניים אחרות.

 

שתלי שיניים מתאימים לטווח ארוך לעומת תותבות נשלפות וגשרים הפותרות את בעיית השיניים החסרות לטווח קצר.

 

הצעת מחיר להשתלות שיניים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.