×


תפריט נגישות

מחירון השכרת לימוזינה

כמה עולה השכרת לימוזינה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון השכרת לימוזינה מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "איך לבחור חברת לימוזינות בעידן האינטרנט?."

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות לימוזינות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

חוסכים לך זמן וכסף! באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש לימוזינה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

כמה עולה השכרת לימוזינה?

סוג שירות - לימוזינות טווחי מחירים
  
לימוזינה לחתונה
- 1,800-3,200 ש"ח (מחיר לשעה ראשונה)
  
לימוזינה לחתונה עד 10 מטר
- 2,400-2,600 ש"ח (מחיר ליום שלם)
  
לימוזינה לחתונה עד 8 מטר
- 2,200-2,400 ש"ח (מחיר ליום שלם)
  
לימוזינה לחתונה במרכז
- 2,400-2,600 ש"ח (מחיר ליום שלם)
  
לימוזינה לחתונה בשרון
- 2,400-2,600 ש"ח (מחיר ליום שלם)
  
לימוזינה לחתונה בשפלה
- 2,400-2,600 ש"ח (מחיר ליום שלם)
  
לימוזינה לחתונה בצפון
- 2,400-2,600 ש"ח (מחיר ליום שלם)
  
לימוזינה לחתונה בדרום
- 2,400-2,600 ש"ח (מחיר ליום שלם)
  
לימוזינה לבר מצווה
- 800-1,200 ש"ח (מחיר לשעה ראשונה)
  
לימוזינה לנשף סיום תיכון
- 1,000-1,200 ש"ח (מחיר לשעה ראשונה)
  
לימוזינה ליום הולדת
- 1,000-1,200 ש"ח (מחיר לשעה ראשונה)
  
לימוזינה ליום הולדת
- 1,000-1,200 ש"ח (מחיר לשעה ראשונה)
  
לימוזינה למנהלים בכירים
- 1,000-3,200 ש"ח (מחיר לשעה עד שלוש שעות)
  
לימוזינה לערב
- 1,500-3,500 ש"ח  (מחיר לשעה ראשונה)
  
לימוזינה לאירועים מיוחדים
- 1,000-4,000 ש"ח  (מחיר לשעה ראשונה)
  
לימוזינה ליום שלם עד 8 שעות
- 4,400-4,600 ש"ח
  
*כל שעה נוספת 500 ש"ח 
*עד 200 ק"מ

**מחירון עודכן בתאריך 26.06.19

ט.ל.ח

 

איך לבחור חברת לימוזינות בעידן האינטרנט?

מעוניינים לשכור לימוזינה לחתונה או לכל אירוע משפחתי אחר עם נהג צמוד, בר משקאות וכל הפינוקים עליהם רק ניתן לחלום? מחפשים חברת לימוזינות מומלצת במחיר זול ואטרקטיבי לאירוע או להסעת אורחים חשובים? ובכן, כיום בעידן האינטרנט קל לחפש מידע ותוכלו בקליק אחד וקצר לקבל רשימה של כל החברות המובילות הפועלות בתחום ואף להשוות מחירים בקלות וביעילות. על מנת לאתר חברת הסעות עם לימוזינה לינקולין ארוכה ומפוארת, האמר לימוזינה מפנק במיוחד או כל לימוזינה מפוארת אחרת עליכם לחפש במנועי החיפוש הרגילים כמו גוגל או להיעזר בשירות המתקדם של אינדקס עסקים, כמו אתר זה. בתוך שניות ספורות תקבלו רשימה של חברות להשכרת לימוזין וכך תוכלו לסנן בין התוצאות, לקרוא אודות כל חברה, לקרוא המלצות על שירותי החברה, להביט בגלריית תמונות של הלימוזינות ובאמצעות שליחת טופס בקשה להצעת מחיר תקבלו שטף הצעות ישירות למייל שלכם. אם כך, למה אתם מחכים? הלימוזינה כבר בדרך אליכם.

 

לימוזינות לאירועים

בשנים האחרונות יש טרנד שוטף את הארץ בו הזוג העומד להינשא מגיע לחתונה עם לימוזינה מפוארת וארוכה, מקושטת באופן מרשים עם פרחים וסרטי קישוט יפים, והלימוזינה מלווה את הזוג הנרגש למשך כל היום, ומסיעה אותם לאתרי הצילומים השונים וכך ניתן להצטלם על רקע הלימוזינה המפוארת ולהרגיש כמו כוכבי הקולנוע והאנשים המפורסמים והחשובים בעולם. כדאי לדעת כי שירות לימוזינה לחתונה מאפשר לזוג להגיע בנוחות ממקום למקום וחוסך את הצורך לשכור רכב מפואר או להצמיד לזוג חבר נהג, לקשט את הרכב וכדומה השירות כולל נהג צמוד ומקצועי שדואג להסיע את הזוג העומד להינשא במקצועיות ובביטחון רב. בנוסף, הנהג עומד לרשות הזוג ומציע שירותים נוספים בהתאם לצורך. בסיום החתונה הלימוזינה ממתינה לזוג ותסיע אותו לבית המלון או לכל מקום אחר.

כמו כן, ישראלים רבים נוהגים להזמין לימוזינות להשכרה עבור אירועים משפחתיים שונים כמו בר/בת מצווה, ימי הולדת ואירועים נוספים. את הלימוזינה ניתן לשכור ליום אחד, לחצי יום או לכמה ימים, הכל בהתאם לבקשת הלקוח וסוג האירוע. כאמור, השכרת לימוזינות היא טרנד חדש יחסית התופס פופולאריות רבה. זוהי חוויה מדהימה בה נוסעים ברכב מפואר ומפנק במיוחד המאובזר היטב עם מושבים מרופדים ומפנקים, טלוויזיה עם מערכת שמע משוכללת כך שניתן להקרין סרטים או להקשיב למוסיקה האהובה על הלקוח, וברוב הלימוזינות תמצאו מיני בר גדול עם משקאות קלים ומשקאות אלכוהוליים משובחים, מתוצרת הארת ומתוצרת חו"ל.


שירות השכרת לימוזינות

יש סיבות רבות ומגוונות מדוע שוכרים לימוזינות מפוארות ומפנקות. אם בעבר השירות נועד לעשירון העליון ולמוסדות או ארגונים גדולים שהסיעו אח"מים, אמנים מפורסמים ואורחים חשובים מחו"ל בלימוזינות הרי כיום השירות נגיש לכל אחד ובעקבות התחרות בשוק וההיצע הרחב של הלימוזינות ניתן למצוא לימוזינה להשכרה במחירים אטרקטיביים. גם רמת החיים בישראל עלתה עם השנים ולכן השירות נגיש כמעט לכל אדם וניתן לראות כי השכרת לימוזינה לחתונה היא טרנד מקובל אך גם לימוזינות למסיבת רווקים/ רווקות, לימוזינה ליום הולדת ולימוזינה למסיבת בת/בר מצווה הם עניין מקובל.

בנוסף, בשנים האחרונות פונים בוגרי בתי הספר לחברות ההסעות המציעות לימוזינות מפוארות ושירות הסעות VIP לשם השכרת לימוזינה למסיבת סיום וכך החברים מגיעים למסיבה צוהלים ושמחים, מאושרים עד הגג, וכמובן מצטלמים לצד הלימוזינה המפוארת והמפנקת שמלווה אותם. כמו כן, שירות השכרת לימוזינות מפוארות הוא מצרך מבוקש בקרב אנשי עסקים, אמנים, מפורסמים ואנשים חשובים. חברות רבות במשק הישראלי מזמינות לימוזינות מפוארות להסעת אורחים חשובים המגיעים אליהם לביקור מחו"ל והלימוזינה מלווה את האח"מים או השותפים העסקיים החשובים מרגע הנחיתה בבן גוריון ותיקח את האח"מ למלון, לעסק או לטיולים ברחבי המדינה כך שניתן לצאת למסע משותף ברכב המפואר ולשלב בין הנאות ועסקים.


לימוזינה להשכרה

כדאי לדעת כי חברת לימוזינות מומלצת ומקצועית מציעה מעטפת שירותים רחבה ללקוחותיה. כל לקוח זוכה לייעוץ ומרכיבים עבורו חבילת שירות בהתאמה אישית. מחיר השירות נקבע בהתאם לפרמטרים רבים כמו האם נדרש נהג צמוד, כמה נוסעים יש לאסוף, מהו מרחק הנסיעה לאירוע או הנסיעה הנדרשת, מהם השירותים הנלווים המבוקשים ועוד. כדאי לדעת כי יש לימוזינות להשכרה כך שאחד החברים יכול להתכבד בהסעת הזוג הטרי העומד להינשא או בהסעת בני המשפחה או הילדים וכך ניתן לחסוך בעלויות וליהנות מנהיגה ברכב מפואר כמו קדילק, האמר לימוזינה או לימוזינה לינקולן ארוכה ומפוארת.


טיפים לבחירת לימוזינה

כדי לא להתאכזב מהלימוזינה מומלץ לחפש חברת לימוזינות מומלצת עליה ניתן לקרוא באתר זה. חשוב לגלוש לאתר של החברות השונות על מנת לקרוא מה השירות כולל ובעיקר לקרוא אודות רכבי הלימוזינות שהם מציעים. חברת לימוזין מומלצת מציעה רכב אחד או יותר וכך ניתן לבחור בסוג הלימוזינה כאשר מומלץ להעדיף חברה המציעה לימוזינות חדשות, מפוארות ומפנקות עם מושבי עור מפנקים ונעימים, מרווח גדול לנוסעים, ציוד אלקטרוני מתקדם ומשוכלל, בר אלכוהולי מפנק במיוחד ועוד פינוקים נוספים. לכן, חשוב לעיין בגלריית התמונות ולאחר סקר שוק קצר מומלץ להתקשר לחברה ולוודא כי הלימוזינה שראיתם בתמונה היא זו שתגיע אליכם. כדאי לבדוק מראש כי הלימוזינה ממוזגת, כדאי לשאול מהי שנת הייצור וצבע הלימוזינה ואם אתם חוששים כי הרכב אינו מתאים כדאי לבחור ברכב אחר או ליזום פגישה בחברה על מנת לראות את הרכב מקרוב ולהתרשם מאיכות הנסיעה ומהשירות המוצע.


כמה עולה השכרת לימוזינה

כמה עולה לימוזינה? זו השאלה הראשונה שכל אדם המתקשר לחברת הסעות שואל. ובכן, כדאי לדעת כי המחירים משתנים בין החברות בהתאם לסוג הרכב, משך זמן השירות, אורך הנסיעה, כמות הנוסעים שיש לאסוף ולפזר חזרה וכמובן יש הבדל במחיר בין לימוזינה להשכרה אותה אתם נוהגים או שירות לימוזינה הכולל נהג וכל הביטוחים הנדרשים. המחיר נע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים, אך המחיר הסופי נקבע לאחר בחירת החבילה המתאימה ביותר ללקוח. המחיר של השכרת לימוזינה VIP ליום שלם שונה בין השכרת לימוזינה למשך מספר שעות או שירות הסעה קצר בלבד, לדוגמה הסעת הזוג הטרי לאולם החתונה וכדאי לדעת כי חבילות לימוזין לחתונות המאפשרות לכם ליהנות משירות מעולה ומקיף במחיר מוזל. לכן, מומלץ לבקש הצעת מחיר ממספר חברות ולהשוות בין החלופות המוצעות.


לימוזינה במחיר זול

אם אתם מחפשים לימוזינה במחיר זול כדאי להשוות מחירים באמצעות האינטרנט ובעיקר באמצעות אינדקס העסקים. באתר תמצאו חברות איכותיות עליהן תוכלו לקרוא המלצות ולקרוא אודות השירות וסוג הלימוזינה שהן מציעות, ובקליק קצר לבקש הצעת מחיר, להשוות ביניהן ולבחור בהתאם.

 

*** מחירי השכרת לימוזינה משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות לימוזינות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות לימוזינות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

מחירון הסעות