×


תפריט נגישות

מחירון הצרת נרתיק

כמה עולה הצרת נרתיק?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון ניתוח הצרת נרתיק מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך הצרת נרתיק.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מנתחים פלסטיים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר להצרת נרתיק, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מנתחים פלסטיים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מנתחים פלסטיים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים לניתוחים פלסטיים.

 

הצרת נרתיק

מחירון מומלץ

מחירון ניתוח הצרת נרתיק עודכן בתאריך 22.07.23

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים


ניתוח הצרת נרתיק
10,000-14,000  ₪

 

מדריך הצרת נרתיק


הנשים מושפעות משינויים במערכת הוואגינלית של גופן של נשים וזאת להבדיל מגברים, עובר שינויים מסויימים וכך גם המערכת הווגאינלית, כמו וסת, לידות, יחסי מין ועוד. ניתוח הצרת הנרתיק נועד לטפל בצניחת קירות הנרתיק המתרחשות עם הגיל ועם השינויים הבאים עליו וכן לטפל במצב האסתטי שלו.

 

רוב האנשים, בעיקר הנשים, היו רוצות להרגיש נוח עם גופן, להינות מקיום יחסי מין ולהרגיש שהן ראויות להנאה זו. הרפואה האסתטית מתגייסת למען הנשים המרגישות קצת מאויימות ממצב הנרתיק שלהן ורוצות לשפר את מראהו ובכך לחוות יחסי מין תקינים וחופשיים מבלי לסבול ממוגבלויות ואף להנות.

 

מי מתאימה ביותר לניתוח הצרת הנרתיק?

 

המועמודות הטובות ביותר מתחלקות לשתי קבוצות, נשים מעל גיל 40, שכבר עברו מספר לידות אשר השפיעו על מבנה הנרתיק ואשר משפיע על איכות יחסי המין כתוצאה מכך. בנוסף נשים שהובחנה אצלן צניחה של קירות הנרתיק גם הן מועמדות טובות לניתוח. הקבוצה השניה הינן נשים צעירות יותר המבקשות לשפר את האסתטיקה של הנרתיק כמו למשל קיצור השפתיים ועיצובן, או איחוי קרום הבתולין הקרוע.

 

תכנון ומהלך הניתוח

 

בפגישתך עם הרופא הוא יסביר לך כיצד להיערך לניתוח ומה מצפה לך אחריו. כאן זה הזמן שלך לשאול שאלות, חששות מהניתוח, ציפיות ועוד. הרופא יסביר לך על מהלך הניתוח ועל ביצועו.

 

ניתוח הצרת הנרתיק נעשה על ידי קילוף המעטה של הקיר האחורי של הנרתיק, חיתוך משולש ותפירתו מחדש על ידי קירוב קירות המשולש. הניתוח נעשה תחת הרדמה מקומית וכשעתיים לאחר הניתוח המטופלת משוחרת לביתה.

 

מי זקוקה לניתוח?

 

נשים אשר קירות הנרתיק שלהן צנוחות יכולות לסבול מבריחת שתן, מעצירות ומתופעות לוואי אחרות ולא רצויות. בניתוח מחזקים את השרירים וחותכים את עודפי העור שנוצרו בעקבות הצניחה וכך משפרים משמעותית את הגורמים לבעיות אלה.

 

לאחר הניתוח


לאחר הניתוח מומלץ לשהות באמבטיה פושרת כדי לרכך את המקום ולזרז את החלמתו. ניתן לקיים יחסי מין כשבועיים עד שלושה לאחר הניתוח. אין צורך להסיר את התפרים משום שהם נספגים מעצמם.

 

סיכונים ותופעות לוואי


ניתוח להצרת הנרתיק הוא ניתוח פשוט ואינו מסוכן, אך בכל ניתוח קיים החשש לסיכונים. הסיכון העיקרי שיש לקחת בחשבון הוא הסיכון לזיהום במקום. סיכון זה נפוץ לכלל הניתוחים ולאו דווקא לניתוח להצרת הנרתיק בפרט.

 

הבהרה

 

מחירי ניתוח הצרת נרתיק משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממנתחים פלסטיים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומנתחים פלסטיים מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

הצעת מחיר לניתוח הצרת נרתיק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.