×


תפריט נגישות

מחירון הצרת היקפים

כמה עולה הצרת היקפים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הצרת היקפים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת לפני טיפול הצרת היקפים".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות אסתטיקה בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר להצרת היקפים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות להצרת היקפים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

טווחי מחירים הצרת היקפים

מחירון מומלץ

מחירון הצרת היקפים עודכן בתאריך 08.06.23

ט.ל.ח

 

כמה עולה הצרת היקפים?

 

המסת שומן בלייזר
מחיר : 7,000-15,000 ₪ (עד 4 טיפולים)

 

המסת שומן בודי טייט Body Tite
מחיר : 12,000-20,000 ₪

 

החדרת סיב אופטי בלייזר
מחיר : 7,000-10,000 ₪

 

ליפו לייזר להמסת שומן
מחיר : 2,800-3,000 ₪ (עד 8 טיפולים)

 

המסת שומן בגלי קול - אולטרסאונד
מחיר : 4,000-7,500 ₪ (עד 4 טיפולים)

 

המסת שומן בגלי רדיו
מחיר :  4,000-7,500 ₪ (עד 4 טיפולים)

 

המסת שומן בזריקה ממיסת שומן
מחיר : 2,500-5,000 ₪ (זריקה 1 ליפוליזיס )

 

המסת שומן בזריקה ממיסת שומן
מחיר : 1,500-6,000 ₪ (זריקה 1 פוספטידיל כולין )

 

המסת שומן בזריקה של  גז אוזון
מחיר : 6,000-8,000 ₪ (עד 2 זריקות)

 

חיטוב הגוף על ידי הסרת שומן
מחיר : 3,000-6,000 ₪

 

שאיבת שומן
מחיר : 14,000-21,000 ₪ טיפול אחד

כל מה שצריך לדעת לפני טיפול הצרת היקפים
 

העיסוק במראה החיצוני, במשקל ובכמות השומן בגוף מעסיקה אנשים רבים, חלק מהאנשים מנסים להפחית את כמות השומן בגוף באמצעות תרגילים שונים שמיועדים עבור חיטוב הגוף ומנסים לשמור על דיאטה ואכילה מסודרת.

 

לא תמיד השינויים מסייעים ובדיוק לשם כך הומצאו טיפולי הצרת היקפים.

 

באמצעות הצרת היקפים ניתן לבצע הסרת שומנים שלא יורדים בדיאטה או להסיר שומנים שלא יורדים בפעילות ספורטיבית.

 

באילו אזורים ניתן לבצע הצרת היקפים?


טיפולי הצרת היקפים מתאימים לנשים אשר מעוניינות לעצב ולהצר אזורים שונים בגוף- כמו למשל- הישבן, הבטן והירכיים אך לא רק נשים מתעניינות ומבצעות את טיפולי הצרת ההיקפים וניתן למצוא גברים רבים אשר מבצעים את הטיפולים הללו.

 

הצרת היקפים לגברים מתמקדת באזור החזה והבטן ומסייעת למטופלים להפחית את ההיקפים ולשפר את המראה החיצוני.

 

הצרת היקפים לנשים וגברים עשויה להתאים למצבים מגוונים- לסייע בהקטנת ההיקפים בזרועות, ברגליים, בבטן, בישבן וכו', לגרום להפחתת משקל, לטשטש צלוליטיס או סימני מתיחה ולחטב אזורים שונים.

 

ניתן לבצע הצרת היקפים ללא ניתוח באמצעות שיטות שונות ומכשירים מגוונים.

 

הטיפולים אינם פולשניים, לא דורשים הרדמה, לא גורמים לכאב ולא דורשים זמן החלמה ממושך.

 

באמצעותם ניתן להימנע מביצוע ניתוח שאיבת שומן - דבר אשר מקל על רבים.

 

אילו שיטות קיימות בישראל עבור הצרת היקפים?


כיום, יכולים המטופלים לבחור בין מגוון סוגי טכניקות של הצרת היקפים.

 

בין מגוון השיטות ניתן לבצע: המסת שומן, בלה קונטור, ניתן לבצע מסאז'ים להרזיה והצרת היקפים, ישנן שיטות שכוללות שימוש במכשירים שונים שפולטים חום, ניתן לבצע הצרת היקפים בגלי רדיו או הצרת היקפים אולטרסאונד ועוד.

 

רוב השיטות יוצרות גירוי שמגביר את הזרימה של הדם באזורים מסוימים - הגברת הזרימה של הדם גורמת לפירוק תאי השומן בלי לפגוע ברקמות שנמצאות ליד והשומן יוצא מהגוף באופן טבעי.


להלן הסברים על כמה מהשיטות:


*הצרת היקפים באמצעות מכשיר בלה קונטור - בלה קונטור הינו מכשיר יעיל עבור ביצוע הצרת היקפים. כמו כן, הוא יעיל בתור טיפול בצלוליטיס. הפעולה של המכשיר אינה חודרנית והוא מתאים לאזורים רבים- ביניהם הבטן, הישבן, הירכיים ועוד. המכשיר מגרה את התאים של השומן ומאפשר להם להשתחרר בדרך טבעית.

 

הצרת היקפים LPG - ה- LPG כולל מערכת עיסוי. המערכת משלבת בין לחץ שלילי וחיובי על גבי העור והרקמות. הלחץ גורם לפירוק שומן, מופץ מתחת לעור ויוצא מהגוף באופן טבעי. המכשיר יעיל ובטיחותי ביותר.

 

הצרת היקפים ZERONA - לייזר קר להצרת היקפים- ZERONA הינו מכשיר שעובד על אנרגיית לייזר קר ברמה נמוכה, מגרה את תאי השומן והופך אותם לנוזל. השומן מומס, יוצא מהתאים ועובר אל החלל הבין רקמתי אל מערכת הלימפה (מערכת נימים, קשרי לימפה וצינורות בעל דופן דק אשר מוליכים נוזל שדומה לפלזמה ותאים מהרקמות אל עבר כלי הדם).

 

מערכת הלימפה מטהרת את השומן. המכשיר עובד על האזורים הבעייתיים ומתאים לטיפול בבטן, באגן ובירכיים. הטיפול לא דורש זמן הכנה ואינו גורם לכאבים.

 

*הצרת היקפים ליפולייט - מכשיר הליפולייט משתמש באור לייזר ויעיל ביותר עבור הורדת שומן. הטיפול בטוח, התוצאות מידיות והוא לא גורם לכאב. אזורי הטיפול העיקריים הם- הבטן, הרגליים והירכיים וניתן לטפל גם בזרועות, בגב העליון והתחתון, בחזה ובלחיים.

 

*הצרת היקפים באמצעות אלקטורודות - את האלקטרודות אשר מפעילות פולסים חשמליים מניחים על האזורים בהם מעוניינים לטפל.

 

הפולסים גורמים לגירוי בשריר- דבר שגורם לשריר להתפתח ומפחית את כמות השומן. בצורה זו ניתן לחטב את הגוף.

 

*המסת שומן בגלי רדיו - גלי הרדיו פולטים אנרגיית חום שעוברת אל מוקדי השומן. בצורה זו ניתן להמיס את התאים של השומן ולמתוח את העור. באמצעות צינורית דקה ניתן להוציא את הפסולת מהגוף. דרך הצינורית נשאב השומן שהומס. לפעמים נוסף לטיפול עיסוי באמצעות מכונת ואקום. העיסוי מסייע בעיצוב הגוף.

 

הצרת היקפים באולטרה סאונד - השימוש באולטרסאונד יעיל ביותר בתור טיפול בצלוליט- בעיקר כאשר מדובר על צלוליט קשה.

 

האולטרסאונד יוצר מיקרו טראומות בתאים של השומן, בצורה זו ניתן להסיר שומן עודף ולהגדיל את תנועתם של הנוזלים שעצורים ברקמות. נוסף על כך, מוריד האולטרסאונד מרבצי שומן וממיס שומן שנמצא בעיקר בירכיים ובבטן.

ניקוז לימפטי פרסותרפיה - שיטה זו מתבצעת באמצעות כריות מתנפחות וציוד מיוחד. הכריות המתנפחות מעסות ומגרות את המחזור של הלימפה הורידי. המכשיר מזרים את האוויר אל הכריות אשר יוצרות לחץ.

 

הכריות נמצאות סביב הבטן ומטה והמטופל חש לחץ קל ברגליים עד לבטן. שיטה זו מתאימה להצרת היקפים, משלימה טיפול נגד צלוליטיס ומטפלת באנשים עם השמנת יתר.

 

כמו כן, הטיפול מסייע במניעת ורידים בולטים, מחזק את העור, מגרה את הלימפה והורידים, מפחית אצירת נוזלים ומתאים למטופלים שנמצאים לפני ואחרי ניתוח של שאיבת שומן.

 

*אולטרה קביטציה - שיטת האולטרה קביטציה מוכרת כשאיבת שומן ללא ניתוח והיא סוג מסוים של אולטרסאונד.

 

מדובר על שיטה שמסייעת לחיטוב הגוף ומהווה טיפול בצלוליטיס. השיטה מהירה ולא פולשנית.  באמצעות הטיפול ניתן להתמקד בתאי השומן ולפרק אותם. נוסף על כך, הטיפול יוצר השפעות מכאניות אשר גורמות לסילוק השומן דרך השתן.

 

*מכשיר וולה שייפ - וולה שייפ הינה טכנולוגיה יעילה שמשלבת בין מסאז' מכאני, ווקום וגלי רדיו דו קוטבית. המכשיר מקרין את החום על גבי העור והרקמות שנמצאות מתחת לעור.

 

הטיפול מחליק את העור והדבר גורם להגברת המטבוליזם. כמו כן, משפר הניקוז הלימפתי את מצבן של רקמות השומן ומעלים את הכיווץ של העור. הטיפול לא מסכן את השכבות העליונות של העור, לא גורם לכאב וניתן להשתמש במכשיר קירור אשר יהפוך את הטיפול לנוח יותר.

 

*לונטופורוזיס לפירוק שומנים - לונטופורוזיס הינה שיטה שמתבצעת באמצעות החדרת תכשירים וחומרים שונים. החומרים הללו מפרקים את תאי השומן באמצעות זרם חשמלי. באמצעות הטיפול ניתן לטפל בשומן באופן ממוקד, להפחית את הצלוליטיס ולהגמיש את העור.

 

במהלך הטיפול מניח הרופא כריות שמכילות תמיסה למטרת הסרת שומן ואלקטרודה. הכריות מונחות על המקום בו יש לטפל ולאחר שהרופא מחבר אותן למכשיר הן יוצרות גירוי חשמלי.

 

בצורה זו ניתן להחדיר את החומרים לרקמות העמוקות, לשפר את זרימת הדם ולווסת את רמות ה- PH ברקמות. התוצאות: הצרת היקפים כללית, שיפור מצב העור ומיצוק האזור המטופל.

 

*מסאז'ים להצרת היקפים - באמצעות עיסויים בשילוב קרמים ומשחות רדוקטיביים אשר מפרקים את תאי השומן ניתן להפחית את ההיקפים, לשפר את מצב העור ולהגדיל את המסה של השרירים.

 

מטופלים שמבצעים את הטיפול צריכים לבצע פעילות גופנית ולשמור על דיאטה מאוזנת- בצורה זו יהיה ניתן לקבל את התוצאות הרצויות.

 

שאיבת שומן בלייזר - שאיבת שומן באמצעות לייזר מתאימה לאנשים שסובלים משומן שנמצא באזורים ממוקדים וקטנים. התהליך פולשני מעט אך הוא לא משאיר חבורות וסימנים משמעותיים.

 

השאיבה ממיסה את השומן, מסלקת אותו, גורמת לגוף לייצר קולגן ומשפרת את המרקם של העור. במרבית המקרים מתבצע הטיפול בהרדמה מקומית.

 

סיכונים ותופעות לוואי

 

טיפולים שאינם פולשניים כמו למשל- גלי רדיו, טיפולים באמצעות פולסים חשמליים או טיפולים שמתבצעים בעזרת חום אינם מסוכנים כמו ניתוח של שאיבת שומן למטרת הצרת היקפים ואינם גורמים לתופעות לוואי ולמרות זאת, יש לבדוק שאין כל בעיה בריאותית שעשויה למנוע את ביצוע הטיפול.

 

כמה עולה טיפול הצרת היקפים?

 

עלות טיפולי הצרת היקפים תלויה באזור המטופל, במספר הטיפולים ובסוג המכון. טיפולי הצרת היקפים בבטן והצרת היקפים במותניים יקרים יותר מהצרת היקפים בצוואר או באזורים אחרים אך זולים יותר מניתוחי שאיבת שומן או המסת שומן.

 

לצורך השוואה - סדרת טיפולים של השיטה בלה קונטור בבטן תעלה כ- 3,000 ₪ בממוצע וסדרת טיפולים בירכיים תעלה כ- 4,750 ₪ בממוצע. טיפול הצרת היקפים באמצעות מכשיר LPG ינוע בין 150-300 ₪ ומעלה.

 

 

מעוניינים לבצע טיפול הצרת היקפים?

 

פנו אל מומחה להצרת היקפים

 

אם אתם מעוניינים לעבור טיפול הצרת היקפים חשוב שתפנו אל רופא מקצועי אשר מתמחה בתחום, סיים את לימודי הרפואה, עבר הסמכות והכשרות ומחזיק ברישיון.

 

הרופא חייב להיות בעל ניסיון נרחב בתחום הצרת היקפים ולהעניק למטופליו יחס אישי ומענה במצבי חירום. כמו כן, יש לבחור ברופא ששומר על קליניקה סטרילית וגובה מחירים הוגנים- מומלץ להקליד את המשפטים: "הצרת היקפים השוואת מחירים" בשורת החיפוש ולקבל מושג על מחירי השוק.

 

חשוב לדעת כי לא כל השיטות מתאימות לכולם ולכן יש לבדוק האם המכשיר קיבל רישיון מטעם משרד הבריאות, האם המכון מברר מהו המצב הרפואי של האדם אשר מעוניין לעבור את הטיפול והאם המטפל עבר הסמכה שמאפשרת לו לבצע את הטיפול.

 

מכון מקצועי חייב למלא טופס של הצהרת בריאות ובמידה והוא לא מקפיד על כך הוא לא יהיה מכון אמין ויש לפנות אל מכון אחר. מעבר לזאת חשוב לבדוק האם שיטת הטיפול נבחנה ומה היו תוצאותיה.

 

 

איך למצוא את הרופא המתאים?

 

"חברים, יש לכם המלצה על רופא שמתמחה בהצרת היקפים?"

 

ישנן מגוון דרכים אשר יוכלו לסייע לכם למצוא את הרופא המתאים.

 

ראשית, תוכלו לפנות אל הסביבה הקרובה אליכם- אלו יכולים להיות חברים, קרובי משפחה או אנשים אחרים שאתם מרגישים איתם בנוח.

 

ייתכן שהסובבים עברו טיפולים כאלו או הכירו אנשים שביצעו הצרת היקפים ויוכלו להמליץ לכם על רופא איכותי אשר ביצע טיפולי הצרת היקפים עם תוצאות מצוינות.

 

"רופא מומחה בהצרת היקפים"- בוא נראה מה יוצא לאחר ההקלדה

 

כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט ולגלוש באתרים שונים אשר עוסקים בתחום שאיבת שומן ללא ניתוח.

 

תוכלו להקליד את המשפטים: "מרפאות אסתטיקה לטיפולי הצרת היקפים", "יועץ הצרת היקפים", "ייעוץ מקצועי להצהרת היקפים" וכו' בשורת החיפוש ולמצוא את האתרים הרלוונטיים.

 

כאשר תבחנו את הרופאים השונים זכרו לבדוק האם הם סיימו את לימודי הרפואה, מתמחים בתחום חיטוב הגוף והצרת היקפים, עברו הכשרות, מחזיקים ברישיון, מספקים שירות במצבי חירום, שומרים על הקליניקה סטרילית, גובים מחיר הוגן ועוד.

 

אולי נשאל את הגולשים?

 

נוסף על כך, תוכלו לגלוש בפורומים אשר עוסקים בשיטות להצרת היקפים. תוכלו להקליד את המשפט: "טיפול הצרת היקפים המלצות פורומים" בשורת החיפוש ותמצאו מגוון פורומים אשר עוסקים בנושא. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על רופאים מקצועיים אשר עובדים במרפאות אמינות וצברו ניסיון, יוכלו להמליץ לכם על שיטות שונות כמו למשל- הצרת היקפים בלייזר, הצרת היקפים באמצעות ניקוז לימפטי, הצרת היקפים באמצעות מסאז'ים, הצרת היקפים ליפולייט וכו' ויוכלו לענות לכם על מגוון שאלות כמו למשל: "האם זה כואב לבצע הצרת היקפים בירכיים?", "האם מספיק לקבל את המידע דרך המלצות?, "האם קל לרדת במשקל ולשמור עליו באמצעות השיטות השונות?" ועוד.

 

בדקתם? השוואתם? אל תשכחו לשים לב לפרטים נוספים


לאחר שתקבלו את המידע מהסביבה הקרובה, לאחר שתקראו על השיטות השונות, לאחר שתבדקו מספר רופאים ולאחר שתערכו השוואת מחירים תוכלו לבחור את הרופא המתאים, וגם אז שימו לב ליחס שאתם מקבלים בקליניקה-  בדקו האם המכון בודק את מצבכם הרפואי ומוודא שאתם מתאימים לטיפול, בדקו האם המטפל עבר הסמכה, האם המכשיר עמו אתם מעוניינים לעבור את הטיפול קיבל רישיון ממשרד הבריאות, האם ביקשו מכם למלא טופס הצהרת בריאות והאם שיטת הטיפול נבחנה- ואם כן- מה היו תוצאותיה.

 

 

הבהרה


*** מחירי טיפולי פנים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מקוסמטיקאיות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וקוסמטיקאיות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

הצעת מחיר להצרת היקפים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.