×


תפריט נגישות

מחירון הצטרפות למסלולי פרטנר

 

כמה עולה חבילות בפרטנר?

פרטנר  כמה עולה

 

מחפש לדעת כמה עולה מחירי חבילות סלולר בפרטנר? איזה מסלול מתאים עבורך?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון חבילות ומבצעים בחברת פרטנר ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת לפני לפני שמתחברים לחברת פרטנר"

 

מלבד המחירון למסלולי פרטנר ניתן לקבל כאן באתר ייעוץ מומחה והמלצות לבחירת חבילת סלולר מתאימה, לבצע השוואת מחירים, להתקשר למוקד מכירות מבצעי פרטנר למצטרפים חדשים, לעשות ניוד מהיר לפרטנר והכל ללא תור וללא המתנה!

 

 

 

השוואות מחירים מסלולי פרטנר חודשים יוני יולי 2022

 

פרטנר חבילות סלולר

הצעה
מחיר

‏פרטנר 5G חבילת - 600GB

דקות והודעות ללא הגבלה, גלישה עד 600 ג´יגה ושימוש באפליקציות: WAZE Facebook Instagram ו- WhatsApp ללא הגבלה בשימוש סביר והוגן, 350 דקות שיחה לחו"ל ל- 42 יעדים נבחרים (נייחים בלבד).

₪59.9

מחיר ל 2-7 קווים 44.90 לכל קו גלישה בדור 5 למכשירים נתמכים, המחיר קבוע ללא הגבלת זמן!

פרטנר 5G חבילת 1,000GB

דקות והודעות ללא הגבלה וגלישה עד 1,000 ג´יגה, 500 דקות שיחה לחו"ל ל- 42 יעדים נבחרים לנייחים בלבד. גלישה בדור 5 למכשירים תומכים בלבד.

₪69.90

2-7 מנויים- 64.9 ש"ח לקו. מחיר קבוע ללא הגבלת זמן!

הכי פופולרי פרטנר

הצעה
מחיר

קו אחד בפלאפון

דקות והודעות ללא הגבלה (עד 2,500). 100 ג´יגה גלישה!

₪34.9

פרטנר 5G חבילת 1,000GB

דקות והודעות ללא הגבלה וגלישה עד 1,000 ג´יגה, 500 דקות שיחה לחו"ל ל- 42 יעדים נבחרים לנייחים בלבד. גלישה בדור 5 למכשירים תומכים בלבד.

₪69.90

2-7 מנויים- 64.9 ש"ח לקו. מחיר קבוע ללא הגבלת זמן!

Hot mobile - מושלמת 150 ג´יגה

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 110 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 150 ג´יגה גלישה.

₪29.90

מחיר קבוע למשך שנה

 

הבהרה : מחירון חבילות סלולר של חברת פרטנר נלקח מאתר החברה הראשית בכדי לעזור לגולשים לבצע השוואת מחירים קלה ומהירה, מחירי החבילות יכולים להשתנות לפני שעודכנו כאן באתר כמה עולה ולכן אין באפשרותנו להיות אחראים למחיר המוצג ולפני שעושים מעבר או רכישת חבילת תקשורת חובה לוודא את המחירים מול משווק מורשה או נציג מוסמך של חברת פרטנר.

 

HOT mobile חבילות סלולר

הצעה
מחיר

Hot Mobile - חבילה מושלמת 200GB פלוס FIX

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 120 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 200 ג´יגה גלישה.

₪44.90

כולל שירות תיקונים הוט מובייל FIX, מחיר לשנתיים

Hot mobile - מושלמת 150 ג´יגה

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 110 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 150 ג´יגה גלישה.

₪29.90

מחיר קבוע למשך שנה

Hot Mobile - מושלמת 200GB פלוס NORTON

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 110 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 200 ג´יגה גלישה.

₪44.90

כולל חבילת אבטחה Norton, מחיר לשנתיים

Hot Mobile - 5G

שיחות וSMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 250 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, גלישה עד 750 ג'יגה.

₪49.90

עלות חודשית 49.9 בצירוף 2 מנויים ומעלה, קו בודד בעלות 54.9 ש"ח לחודש מחיר קבוע ל3 שנים. 750 ג'יגה.

 

 

כל מה שצריך לדעת על הצטרפות למסלולי פרטנר

 


הצטרפות לפרטנר או ניוד קו טלפון קיים הוא תהליך  פשוט, מהיר וקל לביצוע. עד לפני מספר שנים פערי המחירים בין חברות הסלולאר השונות היו יכולים להגיע למאות שקלים, בעוד שכיום פערים אלה יכולים להסתכם בעשרות שקלים בודדים בלבד, אך עדיין עשרות שקלים בחודש יכולים להצטבר לאלפי שקלים במהלך של שלוש או ארבע שנים, אלפי שקלים שאיתם תוכלו לעשות הרבה דברים כמו למשל לקנות פלאפון חדש. חברת פרטנר תקשורת מציעה מגוון רחב של מסלולי סלולר ואינטרנט הנבדלים זה מזה בהיקף גודל החבילה, מאפייני השימוש וכמובן המחיר, וככל שתעמיקו לבדוק מסלולים אלה כך תוכלו לגלות איזה מסלול שיחות וגלישה הכי מתאים לכם באופן אישי.

 

כדי למצוא מסלול אטרקטיבי מומלץ להשוות בין חבילות סלולר של כל החברות בישראל, לא תמיד הצעת המחיר הזולה היא הטובה ביותר, פרמטרים כגון איכות שירות, איכות שיחה, כיסוי איזורי ומהירות גלישה הם לא פחות חשובים מעניין המחיר וכאן לחברת פרטנר תקשורת יש יתרון ברור על שאר חברות הסלולר.

 

 

הצטרפות לפרטנר דרך מוקד מכירות

 


כדי להצטרף לפרטנר תקשורת כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם מוקד מכירות פרטנר כאן באתר או לחילופין לפנות לשירות לקוחות פרטנר על מנת לשאול את כל השאלות החשובות אשר מעניינות אתכם לגבי החבילות והשירותים המוצעים על ידי החברה. יחד עם זאת, לפני שאתם מקבלים את ההחלטה באיזו חברת סלולר לבחור ? כדאי לבחון את הדברים בצורה רצינית ומעמיקה, להשקיע זמן ולהתייעץ עם ייועצי הסלולר של רוב החברות בישראל, המלצה שלנו היא לא לקבל החלטה מבלי שאספתם את כל המידע הדרוש.

 

לברר אודות המאפיינים והמרכיבים של חבילות פרטנר

 


לפני קבלת החלטה התקשרו אלינו ובררו אודות מסלולי פרטנר, שאלו האם יש מבצעי ניוד? כמה זמן לוקח לנייד מספר טלפון מפלאפון, סלקום או חברה אחרת לפרטנר? כמה עולה קו בפרטנר? האם יש מבצע עבור קניית טלפון מפרטנר. אפשרויות הצטרפות לפרטרנר דור 4 או כפי שאולי יופיע בפרסומים שונים בתור הצטרפות לפרטנר 4g, בתחתית הדף תמצאו מחירון הצטרפות לחבילות פרטנר השונות.

 

לרשותכם חבילות מוביייל ואינטרנט אטרקטיביות המציעות שיחות ללא הגבלה, אינטרנט ללא הגבלה וכן הודעות ללא הגבלה ובכלל זה גם כולל הודעות SMS וגם הודעות MMS, ישנם גם חבילות אטרקטיביות אחרות המציעות לכם עלויות נמוכות מאוד לכל פעולה או דקת זמן אוויר, דבר אשר מתאים עבור משתמשים שפעילותם החודשית מסתכמת בדקות שימוש מעטות.

 

 

הצטרפות כלקוחות עסקיים לחברת פרטנר

 

 

כמו כן, במידה ואתם מנהלים עסק עם מספר עובדים ואתם מעוניינים לרכוש מספר קווים בפרטנר עבור כלל העובדים, תוכלו לקבל עסקאות אטרקטיביות המבוססות על תשלום חודשי קבוע מאוד נמוך, בין שאתם צריכים 2 קווים בפרטנר, 3 קווי טלפון או אפילו עשרות קווים בפרטנר.

 

פרטנר לעסקים היא מחלקה בפני עצמה בחברת partner תקשורת ובתור לקוח עסקי בפרטנר תזכו לטיפול ייחודי, לרבות מוקד שירות עסקי, מוקד תמיכה טלפוני של פרטנר ללקוחות עסקיים ועוד שורה של שירותים המיועדים ללקוחות עסקיים בלבד. הצטרפות לפרטנר עסקים יכולה להתבצע ישירות כאן באתר דרך טופס צור קשר או באמצעות הטלפון.

 

 

לנסות להפיק כמה שיותר מהשירותים המוצעים

 

 

כיום קיימת תחרות משמעותית בין החברות הפעילות בשוק, בין חברות הסלולר הגדולות ניתן למצוא את פלאפון, סלקום, הוט מובייל וגולן טלקום ובין חברות הסלולר הקטנות ניתן למצוא חברות כגון וואלה מובייל ורמי לוי תקשורת, התחרות הזו גורמת לחברת פרטנר תקשורת להשתפר באופן מתמיד תוך שמירה על עליונות טכנולוגית ומתן שירות ברמה גבוהה.


היום כבר מאוד קשה להתמקח על מחיר חבילת סלולר אבל במקום זאת נסו להעשיר את החבילה שלכם בכמה שיותר הטבות. תוכלו לבחור חבילות גלישה לסלולר המבוססות על גלישה מהירה יותר ממהירות הגלישה הרגילה, לקבל תעריפי שיחה אטרקטיביים לחו"ל ואף להגדיל את נפח חבילת הגלישה החודשית.

 

 

להכיר את כל הפרטים אודות השוק ומה שהוא מציע

 


כעת אתם מוכנים לדבר עם נציג מכירות ולבקש ממנו פירוט של כל ההצעות הקיימות בשוק וכמובן לנסות לקבל איזה בונוס. כעת גם תוכלו להעריך עד כמה העסקה המוצעת לכם היא אכן עסקה אטרקטיבית. בהתחברות לשירותי חברות סלולר השוואת מחירים יכולה מאוד לסייע לכם בבחירת החבילה המתאימה לכם ביותר, ואת זה תוכלו לעשות באמצעות מחירון הצטרפות לפרטנר כפי שהוא מופיע כאן באתר או לחילופין אל מול נציגי המכירות של פרטנר. כמו כן, כדאי לברר אודות פרטנר מבצעים, כמה עולה להצטרף לפרטנר? עלות של קו בפרטנר, ההבדלים בין לקוח פרטי בפרטנר ובין לקוח עסקי, השוואת מחירי סלולר בשיחות, הודעות ובאינטרנט וכדומה, מבצעים ומסלולים משתנים באופן די תדיר אז מדי מספר חודשים כדאי לחזור ולבדוק מה חדש.

 

 

רכישת מכשיר טלפון

 


אחד השלבים המרכזיים בתהליך ההצטרפות הוא שלב רכישת מכשיר הטלפון. באפשרותכם לבצע קניית טלפון מחברת פרטנר ולשלב ברכישה מגוון מבצעי טלפון סלולרי עבור מותגים שונים, מוכרים יותר ומוכרים פחות בעולם הטלפונים הניידים. גם לצורך זאת יהיה עליכם להשיג את כל המידע הנדרש בנושא, ובכלל זה לברר עם נציגי המכירות בחברה למה כדאי לרכוש טלפון מפרטנר ולא מחנות פלאפונים בעיר מגוריכם, איזה טלפונים יש בפרטנר ומה תנאי הרכישה של המכשירים האלה וכדומה. דבר אחד שאתם רוצים לוודא הוא שרכישת הטלפון מהחברה אינה פועלת נגדכם ואינה מאלצת אתכם להישאר לקוחות של החברה על מנת ליהנות מהטבות מסויימות או מעלות נמוכה של המכשיר, שכן תנאי זה הוא למעשה יצירת התחייבות עקיפה אל מול החברה.

 

השוואת פרטי החבילות בתוך פרטנר עצמה

 

 

אחרי שאמרנו את כל זה, ואחרי שביצעתם השוואת חברות סלולר, גיליתם את יתרונות פרטנר על שאר חברות הסלולר, ואחרי שיש לכם כבר את התחושה האם פרטנר היא חברת סלולר הכי טובה בארץ או לא, אתם רוצים לבצע השוואה גם בתוך חבילת ההצעות של פרטנר עצמה. בהצטרפות לשירותי פרטנר - השוואת מחירים הוא שלב מרכזי שעליכם לעבור, שלב שיוכל לסייע לכם במשימת הורדת מחיר חבילת סלולר שמעניינת אתכם. נסו להבין תחילה מה הן חבילות סלולר של פרטנר הרלוונטיות עבורכם על פי מהירות גלישה בפרטנר, איכות קליטת סלולר באזורים שונים בארץ ובמיוחד באזור המגורים שלכם ובהתאם לכך התמקדו במספר חבילות ומסלולים שמתאימים לכם יותר.

 

תהליך יסודי יאפשר לכם בחירה בעסקה הטובה ביותר עבורכם

 

בשורה התחתונה, ישנה שורה של פרמטרים שעליכם לבחון לפני שאתם מצטרפים לשירותי הסלולר של חברת פרטנר. בחינת מסלולי סלולר והשוואה בין המסלולים השונים, השוואה בין העלויות של כל מסלול וכדומה הם שלבים שיהיה עליכם לעבור בתהליך ההצטרפות, ובמהלכו תצטרכו להבין גם את ההיבטים הטכניים של השירות לרבות מהירות גלישה בפרטנר, איכות קליטה, איכות דור 4 של הרשת, טלפונים המוצעים על ידי החברה וכדומה. כל אלה יגבשו אצלכם את כל המידע הנדרש על מנת לקבל החלטה מושכלת ובטוחה לעניין הצטרפות לשירותי החברה.

 

האפשרויות הן רבות, והכל פשוט יותר

 

עולם הסלולר של היום הוא לא עולם הסלולר שהכרנו עד לפני מספר שנים. חוקי וכללי התמחור שונים לחלוטין, רמות המחירים נמוכות משמעותית, האפשרויות גדולות יותר באופן משמעותי, ויחד עם זאת, תהליך ההצטרפות והשירות הופך להיות גם פשוט יותר באופן משמעותי. לרשותכם עומד האינטרנט שיכול לספק לכם מידע רב, אתרי האינטרנט של החברות השונות, וכמובן מוקדי המכירות של משווקי סלולר מורשים, בסופו של יום אין כמו לדבר עם נציג מכירות בשר ודם, להתמקח ולנסות להשיג תנאים טובים יותר ממה שמוצעים בפרסומות.

 

 

הבהרה חשובה

 

התוכן בדף זה נכתב ע"י משווק מורשה של חברת פרטנר