×


תפריט נגישות

מחירון הצטרפות לחבילות פלאפון

הדרך המהירה והמשתלמת ביותר להצטרף לפלאפון

שירות אישי ללא תור וללא המתנה

לוגו פלאפון

 

 

כמה עולה חבילות בפלאפון?

פלאפון  כמה עולה

 

מחפש לדעת כמה עולה מחירי חבילות סלולר בפלאפון? איזה מסלול מתאים עבורך?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון חבילות ומבצעים בפלאפון ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת לפני לפני שמתחברים לחברת פלאפון"

 

מלבד המחירון למסלולי פלאפון, ניתן לקבל כאן באתר ייעוץ מומחה, והמלצות לבחירת חבילת סלולר מתאימה, לבצע השוואת מחירים, להתקשר למוקד מכירות מבצעי פלאפון למצטרפים חדשים, לעשות ניוד מהיר לפלאפון, ניתוק מהספק הישן, והכל ללא תור וללא המתנה!

 

דרך אתר כמה עולה ישנו שירות שובר שוק!  - משווק מכירות מטעם פלאפון, לא שירות לקוחות! מיועד ללקוחות מצטרפים חדשים לפלאפון אשר רוצים להתחבר בקלות - ללא תור, וללא המתנה לנציג מכירות - מתייעצים, משווים, מתחברים, ומתנתקים מחברת הסלולר הקיימת, והכל בקליק! לפעמים יש מבצעים בפלאפון שאסור לפרסם באינטרנט, לכן תמיד תשאלו את נציג המכירות לגבי מבצעים סודיים!

 

השוואות מחירים חבילות ומסלולים בפלאפון לשנת 2024

 

פלאפון חבילות סלולר

הצעה
מחיר

פלאפון - 100 ג´יגה מסלול Family

דקות והודעות ללא הגבלה (עד 2,500). 80 ג´יגה גלישה לשנה!

₪34.90

מחיר עבור 3 קווים ומעלה - 29.9

קו אחד בפלאפון

דקות והודעות ללא הגבלה (עד 2,500). 100 ג´יגה גלישה!

₪34.9

פלאפון - 500 ג´יגה pelephone

5G , חודשיים ראשונים 39.9 ש"ח, חבילה לשנתיים!

₪49.90

1,000 ג'יגה ב 59.9 ש"ח לחודש

2 קווים פלאפון ‏- ‏100GB

דקות והודעות ללא הגבלה (עד 2,500). 100 ג´יגה גלישה לשנה!

₪34.9

סים - 9.90 ש"ח.

הכי פופולרי סלולר

הצעה
מחיר

קו אחד בפלאפון

דקות והודעות ללא הגבלה (עד 2,500). 100 ג´יגה גלישה!

₪34.9

פלאפון - 500 ג´יגה pelephone

5G , חודשיים ראשונים 39.9 ש"ח, חבילה לשנתיים!

₪49.90

1,000 ג'יגה ב 59.9 ש"ח לחודש

Hot mobile - מושלמת 150 ג´יגה

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 110 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 150 ג´יגה גלישה.

₪29.90

מחיר קבוע למשך שנה

 

טלפון מוקד מכירות מבצעי פלאפון: 
072-2556583

 

כל מה שצריך לדעת על הצטרפות לפלאפון

 

חברת פלאפון הוקמה בשנת 1986 על ידי החברות תדיראן ומוטורולה.

 

משנת 2004 עברה החברה לבעלותה של חברת "בזק".

 

החברה מספקת מגוון שירותים ומוכרת טבלטים, מכשירים סלולריים, מחשבים ניידים ועוד.

 

בחברה עובדים כ- 3,000 איש. מרבית העובדים עובדים בתחום השירות במסגרת מוקד מכירות פלאפון.

 

שירות לקוחות פלאפון כולל מעבדה גדולה של תיקון מכשירים. מעבדה זו מתקנת מכשירים רבים.

 

Pelephone מתגאה במתן גלישה מהירה ומצליחה מאוד במגזר העסקי.

 

בין מגוון המשתמשים בשירותי פלאפון לעסקים ניתן למצוא עובדי מדינה, משרדי ממשלה, קופות חולים, עיריות, חברות ביטוח ועוד.

 

יש לציין כי ניתן ליהנות ממהירות גלישה מהירה עוד יותר- הצטרפות לפלאפון דור 4 מאפשרת ללקוחות להשתמש בשירותים מהירים במיוחד.

 

ניוד לפלאפון - כמה זמן לוקח ניוד? איך מתבצע? חבילות, מסלולים, המלצות ומחירים!

 

לעבור לחברת פלאפון הכי כדאי דרך משווק מורשה מכיוון שמקבלים שירות מהיר ומעבר תוך חצי שעה, SIM מגיע עד אליך לבית עם שליח, אין צורך להתנתק מחברת הסלולר הקודמת, נציג מכירות מורשה של חברת פלאפון מטפל בכל תהליך הניוד וממש אין צורך לעשות כלום פרט לחתימה על טופס ניוד לפלאפון , גם מבחינת מבצעי ניוד לפלאפון המגוון רחב יותר ויש גמישות שאין לנציגי החברה עצמה.

 

ניוד מהיר לחברת פלאפון מומלץ ע"י מוקד ניוד לפלאפון של משווק מורשה שנותן שירות VIP.

 

לפי החוק החדש התניידות לחברת פלאפון או כל חברה אחרת בפרט אינה כרוכה בקנסות או תשלומים לחברה שאנו עוזבים, כדי לעבור לחברת סלולר אחרת יש לפנות לחברה שאליה אנו רוצים לעבור, כנ"ל לגבי ביטול התניידות.

 

איזה טלפונים יש בפלאפון? אילו שירותי תקשורת מספקת החברה?

 

פלאפון מציעה ללקוחותיה מגוון סוגי מכשירים- ביניהם– G4 LG, סמסונג גלקסי S6, APPLE IPHNE 6 ,208NOKIA ועוד.

 

את המחיר של המכשירים ניתן לפרוס ל- 12 תשלומים. קניית טלפון מחברת פלאפון מאפשרת למשתמשים ליהנות משירותים רבים, ביניהם יכולים המשתמשים לאחסן עד 100 ג'יגה של מוסיקה, יכולים לגבות תמונות ומידע מהמחשב והסלולר ואף יכולים להשתמש בשירות של אנטי וירוס, לבצע הצטרפות לפלאפון TV ועוד. כמו כן, מקפידה החברה להגן על הסביבה ודואגת לפנות מכשירים ישנים, חלקי חילוף וסוללות לפי הכללים של איכות הסביבה, היא אוספת קרטונים ונייר וממחזרת אותם, עומדת בתקן 14 ISO בעבודות במעבדה ומשתמשת בטכנולוגיה ששמה "סמארט" אשר חוסכת באנרגיה.

 

מעבדת התיקונים של Pelephone Israel מציעה מגוון שירותים אשר מקלים על החיים- ראשית, המעבדה גובה מחירים משתלמים אשר ידועים מראש ומספקת שירותי תיקונים לכל החברות. כמו כן, כוללת החברה יותר מ- 20 מרכזים אשר מציעים שירות תיקונים, כך שכל לקוח יכול למצוא מעבדה קרובה ולבצע את התיקון במהירות.

 

נוסף על כך, התיקונים מתבצעים על ידי טכנאים מנוסים אשר משתמשים בחלפים איכותיים, מספקת אחריות של 3 חודשים על כל התיקונים, המשתמשים יכולים לקבוע את מועד התיקון על ידי פתיחת פניה באתר כך שניתן לחסוך זמן ובמידת הצורך ניתן לבצע תיקון אקספרס ולקבל את המכשיר מתוקן תוך שעתיים.

 

חבילות בפלאפון עבור גלישה לסלולר- מבצעי טלפון סלולרי

 

פלאפון מציעה ללקוחותיה מגוון חבילות בהתאמה אישית כך שניתן לבצע הצטרפות לפלאפון עסקים, להיות לקוח פרטי פלאפון, אפשר לשלם פחות על קו פלאפון ואינטרנט, ניתן לבחור בחבילות שמציעות מספר קווים בפלאפון- ביניהם 2 קווים בפלאפון, 3 קווים בפלאפון וכו'. החבילות הנפלאות מאפשרות למשתמשים ליהנות משפע הטבות, ביניהן: שיחות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה, אינטרנט ללא הגבלה וניתן להתעדכן באתר ולמצוא מגוון חבילות אשר משתנות מידי תקופה ומציעות הורדת מחיר חבילת סלולר.

 

חבילות סלולר פלאפון כוללות גם מסלולים משתלמים ללקוחות אשר נוסעים לחו"ל. כדי ליהנות מחבילות אלו יש להיכנס לאתר החברה, לבחור את החבילה המועדפת, לסמן את התאריכים בהם נמצאים בחו"ל וללחוץ על המילה "רכישה". כמו כן, ניתן לבצע את הרכישה באמצעות נציג.

 

איך לקבל את ההחלטה הנכונה לכם?

 

החלטה חשובה לכל הדעות

מבחר החברות והמכשירים עשויים לבלבל כל אחד ובימינו, בשנים בהן המכשיר הסלולרי הפך ליותר מחבר- הוא השעון המעורר שלנו בבוקר, לוח השנה שלנו, התזכורות, הדרך שלנו לצור קשר עם הסובבים על ידי שיחות, אפליקציות, רשתות חברתיות וכו', הוא המייל שלנו, המצלמה, הדרך שלנו לשמוע מוסיקה בדרכים, הוא מנווט אותנו בדרכים, הוא מספק לנו משחקים, עוזר לנו לשמור על הבריאות, מאפשר לנו להתעדכן בנוגע לאירועים שחלים בעולם וכו'. בשל כל הסיבות הללו ועוד רבות אחרות מדובר על בחירה חשובה ביותר.

 

כדי לקבל מידע ראשוני תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות של החברה. עובד השירות יוכל להסביר לכם על החבילות השונות- להסביר לכם על מסלולי פלאפון כמה עולה קו בפלאפון, להסביר לכם על מכשירי פלאפון השוואת מחירים, לספר לכם על השירותים, האפליקציות, האחריות, מעבדת התיקונים ועוד. מידע זה הינו חשוב ביותר אך תמיד מומלץ לקבל עוד חוות דעת מהסביבה.

 

חברים, יש לי החלטה רצינית לקבל. תעזרו לי?

 

אם אתם מעוניינים להצטרף לפלאפון אך אתם עדיין מתלבטים בין הצטרפות לפלאפון ובין הצטרפות לחברה אחרת, תוכלו לפנות אל חברים, מכרים, קרובי משפחה או קולגות ולבקש מהם חוות דעת על פלאפון ושירותיה. כמעט בטוח שתוכלו למצוא אנשים אשר מחזיקים מכשיר בפלאפון או חבילה שכוללת מספר קווים. כמו כן, יוכלו הסובבים לסייע לכם לבחור בין מסלולי סלולר, לספר לכם על מסלולים שמתאימים למנהלים ועל היתרונות שלהם ( האופציה לנהל את העובדים דרך הפלאפון ולפקח על ביצוע המשימות השונות, האופציה לדווח על שעות בלי צורך להגיע אל המשרד, האופציה להשתמש בשירות פקס למייל וכו'), לתת לכם לנסות להשתמש בפלאפון שלהם ולהרגיש האם הוא נוח לכם, תוכלו לבקש מהסובבים לסייע לכם לבצע השוואת חברות סלולר- לבחון חברות סלולר השוואת מחירים ולהחליט האם מדובר על שירותים משתלמים ביחס לשאר החברות ועוד.

 

תוכלו לקבל חוות דעת נוספות באמצעות הרשת החברתית הפופולארית, הלא היא- הפייסבוק. תוכלו לרשום על ה"וול" שלכם שאתם מתלבטים ומעוניינים לקבל חוות דעת על פלאפון וחבריכם לרשת יענו לכם. כמו כן, תוכלו לחפש את הדף העסקי של פלאפון ולבדוק האם הוא מכיל חוות דעת וכמה לייקים הוא קיבל.

 

אני חושב לרכוש טלפון פלאפון. מה יש לכם להגיד בנושא?

 

נוסף על כך, תוכלו לגלוש בפורומים שונים אשר עוסקים בחברה. תוכלו להקליד בשורת החיפוש את המשפטים:

 

"הצטרפות לפלאפון טלפון פורומים", "עוברים לפלאפון פורום" וכו' ותמצאו את הפורומים הרלוונטיים במהירות.

 

גולשי הפורומים רווי הניסיון יוכלו להמליץ לכם על חבילות שונות, לספק חוות דעת על החברה, לספר לכם מה דעתם על אופציית לקוח עסקים פלאפון, להגיד לכם האם כדאי לכם לבצע הצטרפות לפלאפון 4g, לומר לכם מה דעתם על מהירות גלישה בפלאפון, האם לדעתם מדובר על חברת סלולר הכי טובה בארץ, לספר לכם על יתרונות פלאפון על שאר חברות הסלולר ולענות לכם על שאלות שונות.

 

תוכלו לשאול את הגולשים בפורום: "מה דעתכם על מוקד תמיכה טלפוני פלאפון?", "למה לרכוש טלפון מפלאפון ולא מחנות פלאפונים והאם הדעה הזו שגויה?", "האם ניתן למצוא פלאפון מבצעים?", "כמה עולה להצטרף לפלאפון?" וכו'.

 

נוסף על כך, תוכלו למצוא מענה עבור שאלת המחיר על ידי הקלדת המשפט- "מחירון הצטרפות לפלאפון" ולבדוק האם המחירים משתלמים על ידי בדיקת המחירים של שאר החברות. במידה ותקלידו את המשפטים " מסלולי סלולר השוואה" או "השוואת מחירי סלולר" בשורת החיפוש תוכלו למצוא את מבוקשכם.

 

לעבור או לא לעבור לפלאפון? זו השאלה, ואם כן, באיזו חבילה לבחור?

 

לאחר שתבחנו את החבילות, המחירים, תבדקו האם החברה מציעה מבצעים מיוחדים- חבילות משפחתיות, הנחות לחיילים, הנחות לאנשי עסקים או כל אופציה אחרת אשר רלוונטית עבורכם ולאחר שתבדקו אילו שירותים מציעה החברה, תוכלו לקבל את ההחלטה המתאימה לכם ביותר וליהנות מחבר חדש אשר ילווה אתכם בכל יום.

 

הבהרה חשובה

 

התוכן בדף זה נכתב ע"י משווק מורשה של חברת פלאפון

 

הצטרפות לפלאפון בקליק

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.