×


תפריט נגישות

מחירון הסרת שיער

כמה עולה הסרת שיער?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הסרת שיער מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "מדריך הסרת שיער המקיף ביותר בישראל!"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מכונים להסרת שיער בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לטיפולי הסרת שיער, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות להסרת שיער, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי הסרת שיער וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון הסרת שיער עודכן בתאריך 10.06.23

ט.ל.ח

 

הסרת שיער בלייזר


הסרת שיער בלייזר לנשים

הסרת שיער בלייזר בכל הגוף
13,000-15,000 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בבית השחי
700-800 ₪

 

הסרת שיער בלייזר במפשעה, קו בקיני
700-900 ₪

 

הסרת שיער בלייזר ברגליים
4,200-4,800 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בידיים
2,700-3,000 ₪

 

הסרת שיער בלייזר פנים
2,400-2,600 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בעורף
700-800 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בשפם
700-800 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בפטמות
700-800 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בפאות
700-800 ₪

 

הסרת שיער בלייזר פס בטן
1,000-1,200 ₪

 

הסרת שיער בלייזר לגברים

הסרת שיער בלייזר בכל הגוף
14,000-15,000 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בחזה והבטן
4,000-4,500 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בעורף
700-800 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בגב
3,000-3,800 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בגב והכתפיים
3,800-4,300 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בכתפיים חלקי
1,200-1,800 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בפאות
700-800 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בבית השחי
700-800 ₪

 

הסרת שיער IPL (נשים וגברים)


הסרת שיער בכל הגוף
12,000-13,000 ₪

 

הסרת שיער בחזה והבטן
3,000-3,500 ₪

 

הסרת שיער ובעורף
500-700 ₪

 

הסרת שיער בגב (גב מלא, חצי גב)
1,400-2,500 ₪

 

הסרת שיער ברגליים
3,300-4,000 ₪

 

הסרת שיער בלייזר בפאות
500-700 ₪

 

הסרת שיער בבית השחי
700-800 ₪

 

הסרת שיער בידיים
2,500-2,700 ₪

 

הסרת שיער בפנים
1,800-2,000 ₪

 

הסרת שיער במפשעה
700-1,000 ₪

 

הסרת שיער בפטמות (לנשים)
500-600 ₪

 

הסרת שיער SHR (נשים וגברים)


הסרת שיער בכל הגוף
12,000-13,000 ₪

 

הסרת שיער בחזה והבטן
3,000-3,500 ₪

 

הסרת שיער בעורף
500-700 ₪

 

הסרת שיער בגב (גב מלא, חצי גב)
1,400-2,500 ₪

 

הסרת שיער ברגליים
3300-4000 ₪

 

הסרת שיער בפאות
500-700 ₪

 

הסרת שיער בבית השחי
700-800 ₪

 

הסרת שיער בידיים
2,500-2,700 ₪

 

הסרת שיער בפנים
1,800-2,000 ₪

 

הסרת שיער במפשעה
700-1,000 ₪

 

הסרת שיער בפטמות (לנשים)
500-600 ₪

 

ט.ל.ח

 

מדריך הסרת שיער המקיף ביותר בישראל!


אופס, שוב שכחתי להסיר שיער… הסרת שיער לצמיתות

 

את יוצאת עם מישהו חדש, הכל זורם חלק ונראה שיש עתיד מזהיר באופק. הייתה לכם פגישה נפלאה אחריה החלטת להזמין אותו לביתך. עכשיו אתם נמצאים על הספה, מתחבקים ומתלטפים ואז ברגע הכי רומנטי… את נזכרת שלא הורדת שיערות מהרגליים וגם לא ממש מבית השחי. הוא כבר מתחיל להעביר יד על רגלך ובדיוק שהחל להיכנס לאווירה הוא פתאום מגלה קוצים על רגלייך, פלומת שיער קטנה וגברית בבית השחי שלך והמלחמה שלו במחשבות על אסתטיקה מתחילה… "רק שלא יחשוב שאני לא נשית או לא אסטטית" את אומרת בליבך, איך שכחתי לגלח, אבל זה כנראה כבר מאוחר מדי… כדי שמקרים מסוג זה יותר לא יקרו והכל ימשיך להיות "חלק" זה הזמן לעשות הסרת שיער לצמיתות.

 

הסרת שיער אז מה עושים?


אף אחד מאתנו לא רוצה להגיע למצב שספרנו, אם נמאס לכם מהדאגה התמידית להורדת שיער? אם אתם משקיעים יותר מדי זמן בגילוח ומריטת שיערות מהגוף אז במיוחד עבורכם הכנו את המדריך השלם והמקיף להסרת שיער לנשים וגברים.

 

לכל גבר שרוצה את האישה שלו חלקה, אסתטית ויפה ולך האישה כדי שלעולם תחשבי, תיראי ותרגישי אסטטית, נשית וחלקה וכן שלעולם לא תאבדי אווירה רומנטית נוספת בגלל שלא הסרת שיער מרגלייך, בית השחי או כל חלק אחר בגופך הראוי להסרת שיער לצמיתות.

 

שיטות להסרת שיער – לכל אחת ואחד והשיטה המתאימה

 

כמו בכל תחום בחיים, גם כאן, מגוון האפשרויות, השיטות והמכשירים להסרת השיער מהגוף לטווח ארוך או קצר הינן רבות.

 

כדי שתוכלו לבחור את השיטה המתאימה לכם ביותר, סיכמנו את כל השיטות הטובות והמומלצות ביותר הקיימות היום בשוק. כמה זה עולה? יתרונות מול חסרונות של כל שיטה להסרת שיער, כמה זמן זה מחזיק? האם כואב? מתי הכי טוב לעשות- בקיץ או בחורף? מה הסיכונים ותופעות לוואי במידה ויש.

 

כאן באתר כבר לא תלכו לאיבוד ביער השערות המיותרות, עד שתסיימו לקרוא תדעו מה שיטת הסרת השיער המתאימה לכם ביותר וכמובן שגם נעזור לכם לבצע השוואת מחירים בין מרפאות אסתטיקה וקוסמטיקאיות מקצועיות ואמינות בעיר מגוריכם, בהמשך תקבלו תשובות חד וחלק להרבה שאלות חשובות ומטרידות כגון : האם להמשיך לעשות גילוח או שעווה? מה יותר כואב מריטת שיערות בשעווה או להסיר שיער עם מכונה ביתית? מה ההבדל בין הסרת שיער בלייזר לבין הסרת שיער בקרן אור אינפרא אדום IPL ? האם להסיר שיער בהריון? האם באמת יש דבר כזה הסרת שיער לכל החיים?

 

מומחים להסרת שיער


תשובות לשאלות אלה ואחרות תקבלו כאן בתמצות בדף זה ומי שרוצה לקרוא בהרחבה ובפירוט רב יותר אז כאן באתרנו הסרת שיער בקליק המחולק לפי נושאים כתבנו בדף נפרד מדריך מקיף עבור כל שיטה להסרת שיער ואם אתם בכלל מתלבטים מה השיטה הטובה ביותר עבורכם להסיר שיער באזור ספציפי בגוף אז אפשר לגלוש ישר לדף המיועד לכך.

 

לא לכולם יש סבלנות לקרוא את כל ההסברים והאינפורמציה הרבה וכדי לקצר דרך ולחסוך זמן ניתן לשלוח לנו שאלות ובקשות באמצעות טופס צור קשר כאן באתר, מי שרוצה ישר לקבוע תור לפגישת ייעוץ עם מומחה להסרת שיער או קוסמטיקאית רפואית במכון אסתטיקה הקרוב למקום מגוריו יכול להשאיר פרטים כאן באתר באמצעות הטופס להצעת מחיר, למי שכבר בחר שיטה להסרת שיער ויודע בדיוק מה הוא רוצה אז אפשר להשאיר כאן בקשה להצעת מחיר עד ארבע מכוני יופי ואנו נדאג שיחזרו אליכם תוך 24 שעות וכל שנשאר לכם לעשות זה להשוות מחיר ותנאי שירות.

לכל מי שמחפש מבצעים ודילים להסרת שיער אז שייקח בחשבון שלא תמיד המחיר הזול זו האופציה הטובה ביותר, התייעצו עם קוסמטיקאית מקצועית או רופא מטפל מוסמך לפני שתתחילו בטיפול עצמו.

 

אבחון הסרת שיער!


לפני שתקראו את פרטי השיטות, אנו ממליצים לכם לערוך אבחון עצמי קצר וזאת כדי שתוכלו לבחור במיוחד עבורכם את שיטת הסרת השיער בעלת ההתאמה הגבוהה ביותר.

 

לרוב הגברים אין סבלנות לבצע אבחון ובדיקה עצמית מקדימה בעצמם ולכן אנו מרשים לעצמנו עכשיו לפנק את הנשים ולעבור לכתיבה בלשון נקבה : עמדי מול מראה ובחני את גופך: מה צבע עור גופך? כהה או בהיר? מה צבע השערות במקומות שתרצי לעבור את הסרת השיער? מה עובי השערות במקומות הללו? מה מידת הצפיפות של השיער על הגוף? ולבסוף, מהו המקום איתו היית הכי רוצה להתחיל?

 

עכשיו, עברי לקרוא על השיטות ובחרי עבורך את השיטה להסרת השיער מהגוף לטווח ארוך שמתאימה לך ביותר.

 

הסרת שיער בלייזר

 

למי היא מתאימה, איך עושים אותה וכמה היא עולה?


העקרונות המנחים ליכולת לבצע הסרת שיער לטווח ארוך הם צבע עורך, צבע שיערך ועוביו. כעקרון, ככל שעורך בהיר יותר ושיערך כהה ועבה יותר, כך תוגדר כאידיאלי ביותר להסרת שיער בלייזר ולהצלחתו.

 

הניגוד בין צבע העור לצבע השיער הינו חשוב ביותר מפאת העובדה כי קרן הלייזר מתמקדת בפיגמנטים.

 

ברגע שישנו ניגוד חזק בין צבע העור לבין צבע השיער ועוביו, כך לקרן הלייזר יהיה קל יותר להיתפס בפיגמנט ולטיפול להצליח.

 

מתוך אלו, עור בהיר ושיער כהה הופכים את טיפול הסרת השיער לקל, מהיר ומוצלח יותר.

 

כפי שציינו, קרן הלייזר עובדת על הימשכות לפיגמנטים לכן נשים וגברים עם שיער ג'ינג'י, בלונדיני או שיערות שיבה אינם יכולים לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר כיוון שקרן הלייזר תתקשה להיתפס בפיגמנט כל כך חלש והטיפול לא יצליח.

 

לעומתם, נשים וגברים עם עור כהה אשר עד לאחרונה לא יכלו לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר בגלל חוסר ניגוד בפיגמנטים של השיער והעור, יכולים כיום לעבור הסרת שיער זו תודות למכשיר מדור חדש בתחום הסרת השיער בלייזר.

 

המכשיר החדש אשר הינו מהדור הרביעי של מכשירי הלייזר והוא מאפשר הסרת שיער לכל גווני העור הכהה; אך קחו בחשבון כי על מנת להגיע לתוצאות טובות ולהסרת שיער לצמיתות תצטרכו לעבור לא מעט טיפולים.

 

הבשורה הטובה היא שבהסרת שיער בלייזר המחיר הינו כולל הכל, ללא קשר לכמות הטיפולים שתעברו.

 

זהירות! מכוני הסרת שיער לפני פשיטת רגל


ישנם הרבה פרסומים של מכוני הסרת שיער המציעים דיל מפתה המבטיח הסרת שיער לצמיתות במחיר פיקס פרייס לכמה טיפולים שרק תצטרכו, כאן צריך להיזהר משני דברים, ישנם קליניקות אסתטיקה שייקחו לכם את הכסף ולאחר מכן יסגרו ואתם תישארו בלי הכסף ובלי הטיפולים, פשיטת רגל זה תרגיל ידוע שעשות הרבה חברות בישראל, הדבר הנוסף הוא שישנם מכוני הסרת שיער אמינים ומקצועיים שיפתו אתכם בדיל הסרת שיער לכל החיים בתשלום חד פעמי בלבד, הם בונים על זה שבסופו של דבר תתייאשו ותפסיקו להגיע לטיפולים, אין כזה דבר הסרת שיער לצמיתות, יש עד 95% אך תמיד שיער ימשיך להופיע… נכון התדירות, עובי השערה והכמות ירדו משמעותית.

 

זהירות! אין לך ביטוח להסרת שיער


חשוב לבדוק האם למכוני הסרת השיער יש ביטוח רפואי עבורכם במקרה של תקלה במכונת הלייזר או "פאשלה" של הקוסמטיקאית, כולנו בני אנוש ואף אחד מאתנו לא חף מטעויות, טעות אנוש זה דבר שקורה וצריך לקחת זאת בחשבון מראש כחלק מהשיקולים של האם בכלל לעשות את הטיפול. במקרה של תקלה חס וחלילה ואמן שלא יקרה… המינימום שתרצו לקבל יהיה פיצוי כספי הולם לנזק שנגרם כתוצאה מהטיפול הלקוי, אז אל תשכחו לשאול האם למקום יש ביטוח עבור תאונות עבודה.

 

ממה צריך להיזהר בטיפולי הסרת שיער בלייזר?


1. עד גיל 19 לא מומלץ לעשות הסרת שיער בלייזר.

2. בפנים לא עושים הסרת שיער בלייזר מפני שזה רק יגדיל את צמיחת השעירות ולא תסיימו בחיים, עדיף לעשות אפילציה, לייזר לא אפקטיבי ואף מחריף את הבעיה.

3. אין להגיע לטיפול הסרת שיער שזופים, יכול לגרום לאי הצלחת הטיפול ואף כוויות.


הסרת שיער בלייזר מתאימה לך?


קודם כל תעברו בחינה מקיפה, לפני ואחרי!

קראת את מה שכתבנו עד עכשיו ונראה לך כי הסרת שיער בלייזר מתאימה לך? לאחר השארת פרטים באתר ומציאת מכון הסרת השיער הטוב והזול ביותר מגיע הרגע להתחיל, הינה פירוט קצר של מסע הפינוק שמחכה לך: עם הגעתך למכון להסרת השיער, תיפגשי בחורה נחמדה שתאבחן אותך על ידי תהליך קצר אשר דומה לזה שעשית מול המראה בבית, ותתאים במיוחד עבורך את מכשיר הלייזר ואת מספר הטיפולים שתצטרכי לעבור על מנת להסיר את השיער מגופך ולהישאר חלקה לתמיד.

 

כיוון שהטיפולים מותאמים אישית לכל אחת על פי נתוניה, תהליך אבחון זה הינו חשוב מאוד וכדאי שתשימי עליו דגש במכון או במרפאה להסרת שיער אליו את פונה.

 

חלק ממטרת האבחון הינו להתאים את סוג מכשיר הלייזר איתו תעברי את הסרת השיער, ומכיוון שישנם מכשירים אשר ישיגו תוצאה מוצלחת לבעלות שיער כהה אך ייכשלו בתוצאתם אצל גברים או נשים בעלות שיער בהיר, האבחון הכרחי לתהליך הטיפול ולא ניתן לוותר עליו.


סיימת עם האבחון? עכשיו מגיע המהפך


לאחר שנקבע עבורך סוג המכשיר ואורך הטיפול המתאים במיוחד עבורך, תוכלי לקבוע כעת את תורך הראשון לו את בטח מצפה בכיליון עניים. אם יש לך העדפה לרופא או רופאה אשר יבצעו את הטיפול, זה הזמן לומר אותה למזכירת המכון או המרפאה.

 

אז איך הטיפול עומד להתרחש?

ראשית, על מנת להכינך לטיפול הסרת השיער, תכניס אותך האחות או המסייעת לחדר המתנה בו בדרך כלל תוכלי למצוא מיטה, ערכת קפה ותה וכן טלוויזיה עם ממיר דיגיטאלי אשר יסייעו לך להעביר את זמן ההמתנה בנעימים. לאחר מכן, תתבקשי להתפשט והאחות או המסייעת יגלחו עם סכין גילוח חד פעמית את האזורים שעומדים לעבור הסרת שיער.

 

אם תרצי להימנע מחוויות הגילוח על ידי אדם אחר, תוכלי לגלח אזורים אלו בביתך. ההמלצה בנושא הגילוח הינה על גילוח יום קודם, דבר שמקטין את כאב נגיעת קרן הלייזר על העור.

 

לאחר הגילוח תמרח האחות או המסייעת על האזורים המעומדים להסרת השיער משחה מאלחשת כדוגמת 'אלמה', אשר תפקידה לרכך את תחושת העור ובכך להקל על כאבי הטיפול.

 

הזמן המומלץ להישארות עם משחה זו הינו חצי שעה עד שעה, תלוי ברגישותך ובבקשתך.

 

בסיום זמן ההמתנה, תועברי לחדר הטיפולים שם יחכו לך הרופא או הרופאה המטפלים. הרופא יצייד אותך במשקפי מגן אשר ישמרו על עינייך, ימרח ג'ל קריר שישמור על קרירות העור לעומת החום העז של קרן הלייזר ובמידה ותבקשי, ישתמש גם במכשיר אשר מפזר קור ואשר ילווה את משך הטיפול על ידי הצמדתו לחלק העור שעובר את הסרת השיער.
שני דברים שחשוב שתדעי לפני טיפולך הראשון להסרת שיער בלייזר.

 

מה לא לעשות לפני טיפול הסרת שיער בלייזר

1. אל תגיעי שזופה אל טיפול הסרת השיער! כעקרון, מכשיר הלייזר להסרת שיער מכוון להגיע אל הפיגמנט אשר נמצא בשכבות העמוקות של העור.

במידה והינך שזופה, הפיגמנט הכהה יימצא בשכבה העליונה של העור ובכך המכשיר יגיע אליו מהר יותר. דבר זה עלול לגרום לכוויות וכן לאי הצלחת הטיפול.

 

2. במידה והינך בעלת סף כאב נמוך, מומלץ שתיצרי קשר עם המכון להסרת השיער ותבקשי מהם מרשם למשחה אשר תאלחש את מקום הסרת השיער מבעוד מועד.

בצורה כזו תוכלי לשהות עם משחת האלחוש זמן רב יותר וכך להוריד את רמת הכאב של הטיפול.


כך תבחרן את המרפאה או המכון להסרת שיער בלייזר הטובים ביותר


שלושה דברים חשובים בבחירת מרפאה או מכון להסרת שיער בלייזר הם : איכות, שירות ומחיר הטיפול.

 

מבחינת איכות חשוב שתקבלי המלצות או חוות דעת מחברות על מקומות שהן או מכרותיהן עברו את טיפול הסרת השיער. מכיוון ותחום הסרות השיער טומן בחובו מכוני הסרות שיער אשר נפתחים ונסגרים כל הזמן, חשוב כי תמצאי מכון נחשב ואיכותי.

 

דרך בטוחה לעשות זאת הינה להשאיר את פרטייך באתר זה ומכונים מוסמכים ומורשים ייפנו אלייך עם הצעת השירות והמחיר שלהן עבור הסרת השיער עבורך.

 

בנוסף לכך, מכיוון שמדובר במספר טיפולים ולא בטיפול יחידי, חשוב כי תרגישי נוח במכון או במרפאה להסרת שיער אליה את ניגשת.

 

חלק גדול מהנוחות מושג על ידי שירות טוב ואיכותי אשר דואג לבצע תיזכר עבורך יום לפני הטיפול שלך וכן לספק מענה מהיר ואדיב בכל פעם שאת פונה.


לבסוף, כמו בכל דבר, גם פה המחיר משחק שחקן ראשי.


מחיר הסרת שיער בלייזר מתחיל החל מ-600 שקלים לבית השחי ועד לכ-7,000 שקלים לרגליים.

 

כמובן, שככל שתבחרי לעבור הסרת שיער ממקומות רבים יותר, כך תזכי להנחות והטבות גדולות יותר.

 

בעזרת השארת פרטייך באתר זה, תוכלי לקבל הצעות מחיר רבות ומגוונות ותאפשרי לעצמך חיסכון גדול בזמן וכסף.

 

שיטה שנייה: הסרת שיער באמצעות קרן אור/ אינפרא אדום.

 

קרן אור/ אינפרא אדום – על שום מה?

 

בשנות התשעים פותח מכשיר אשר יועד לשימוש בטיפול במקרים של ורידים בולטים.

 

עם הזמן גילו הרופאים, ששערות המטופלים אשר עברו טיפול בעזרת המכשיר המדובר, הפסיקו לצמוח במקומות בהם פעל המכשיר.

 

תגלית מרעישה זו הולידה מכשיר חדש בתחום הסרות השיער שנקרא קרן אור, או בשמו השכיח יותר, הסרת שיער אינפרא אדום.

 

מכשיר האינפרא אדום, נחשב בטוח יחסית למכשירים אחרים, ולכן מאפשר שימוש לכל מי שעבר הכשרה ואשר עוסק בתחום האסתטיקה.

 

עובדה זו פתחה את הדלת לתחום הסרות השיער לטווח ארוך עבור כל הקוסמטיקאיות שחפצו בדבר.

 

מכשיר האינפרא האדום דומה בשיטת עבודתו למכשיר קרן הלייזר וגם הוא מסיר שיער על ידי משיכה לפיגמנטים.

 

יחד עם זאת, בניגוד לקרן הלייזר, קרן האור מאפשרת טיפול מותאם אישית ברמה גבוהה יותר, שכן אורכי גלי האור שיוצאים ממנו ניתנים להתאמה ושינוי.

 

בנוסף לכך, המכשיר עושה שימוש באנרגיית האור וממיר אותה לאנרגיית חום אשר מתמקדת בפיגמנט שנמצא בשערה, שורפת והורסת את השורש ועל ידי כך משבשת את גדילתה העתידית של השערה.


לשיטת הסרת שיער זו, שני חסרונות עיקריים:

 

אחוזי הצלחה פחותים – שיטת הסרת שיער בלייזר מבטיחה למעלה מתשעים אחוזי הצלחה לכל טיפול אשר עבר את הקריטריונים אותם היא מציבה (צבע עור, צבע שיער ועוביו). לעומתה, שיטת האינפרא אדום להסרת שיער, מבטיחה רק שמונים אחוזים להצלחת הטיפול.

 

שיקול זה הינו מהותי, במיוחד מכיוון שטיפולי הסרות השיער הן אינה הוצאה של מה בכך ויש צורך לבדוק האם תמורת מחיר נמוך יותר תסכימו להתפשר על סיכויי ההצלחה.

 

בדומה להסרת שיער בלייזר, גם האינפרא האדום אינו מתאים לטיפול בבעלות שיער בהיר, עקב עקרון הפעולה אשר מתמקד בפיגמנטים שבשערה.


המסע אל עבר גוף נטול שיער לגברים ונשים


טיפול הסרת שיער באינפרא אדום, דומה מאוד לטיפול הסרת שיער בלייזר. התהליך זהה כמעט לחלוטין מלבד המכשיר המבצע את הטיפול. גם פה, תתחילו באבחון מקיף אשר יתאים עבורכם את אורך גלי האור, מספר הטיפולים וכן יערוך בדיקת התאמתכן לשיטה, תוך הבטחת תוצאות מרביות ומשביעות רצון.

 

לאחר מכן, תעברו לחדר המתנה בו המטפל או העוזרת שלו יגלחו את חלקי הגוף שמועמדים להסרת שיער, ימרחו עליהם משחה מאלחשת ויעטפו אזורים אלו בניילון נצמד לפעולה יעילה של המשחה. לאחר תהליך קצר זה תתבקשו להמתין כחצי שעה עד שעה, עד הכניסה לחדר הטיפולים.

 

גם הטיפול עצמו דומה מאוד לטיפול הסרת שיער בלייזר. בדומה ללייזר, גם כאן יצייד אתכם הרופא במשקפי הגנה, ימרח את חלקי הגוף הרצויים בג'ל קריר ונעים ויחל בעבודה עם מכשיר האינפרא האדום.

 

המכשיר עובר במהירות יחסית על כל חלקי הגוף שעוברים הסרת שיער ושורף את שורשי השערות. תוכלו כמובן בכל עת, לבקש מהרופא לעצור ולהמתין מעט עד שכאב שריפת השורשים יחלוף מעט.

 

יגעת, מצאת, תאמין!


לאחר הטיפול להסרת שיער בלייזר או באינפרא אדום, תרגישו צריבה קלה אשר תחלוף בדרך כלל לאחר שעה מרגע סיום ההסרה. בנוסף, השערות אינן מוסרות מידית, אלא זהו דבר שקורה בתהליך ממושך.

 

במקלחת הראשונה ינשרו רוב השערות ולאחר שבועיים חלק מן השערות שהוסרו יחזור לצמוח. יחד עם זאת הצמיחה לא תהיה כפי שהייתה לפני הטיפול להסרת השיער, אלא תתאפיין בצפיפות פחותה ומרקם עדין ורך יותר של השיער. בכל טיפול יוסרו לצמיתות יותר ויותר שיערות ולכן תאלצו לעבור מספר טיפולים עד אשר כל השיער יוסר.


הסרת שיער באינפרא אדום – כמה זה עולה לנו?


בעבר טיפולי האינפרא האדום נחשבו זולים יותר משיטת הסרת שיער בלייזר, אך עם השנים מחירי ההסרה בלייזר ירדו וכך המחירים התאזנו והפכו דומים זה לזה.

 

הסרת שיער בלייזר מחירים מתחילים ב-600 שקלים לבית השחי או מפשעות ועולים בהדרגה ככל ששטח הסרת השיער גדל.

 

אנו ממליצים לכן להשאיר פרטיכן באתר זה ואנו נדאג שמכונים ומרפאות להסרת שיער וכן קוסמטיקאיות מקצועיות שמסירות שיער באינפרא אדום, יפנו אליכן עם הצעת מחיר ושירותים משתלמים, כך שלכן יישאר רק לברור, לבחור ולחסוך כסף וזמן יקרים.

 

שיטה נוספת להסרת שיער – מחט חשמלית, אפילציה

 

הסרת שיער בלייזר ובאינפרא אדום אינן מתאימות לכן? זו השיטה עבורכן!

 

בניגוד לשיטות הסרת השיער בלייזר או באינפרא אדום, שיטה זו איננה עובדת על הימשכות לפיגמנטים, אלא פועלת בדרך מסורתית יותר של הוצאת השערה מהשורש על ידי משיכתן. דרך עבודה זו מאפשרת לבעלות שיער בהיר, נשים בהריון ונשים בעלות שיער דליל או דק מידי, ליהנות גם הן מהסרת שיער לטווח ארוך.

 

שיטת האפילציה, מחט חשמלית, איננה מערבת מכשירים מורכבים, אלא מחט חשמלית בלבד שדואגת להוציא את השערות מהשורש שלהן ובכך לשבש את גדילתן.

 

שיטה זו בדומה לשיטות אחרות, מצריכה גם כן מספר טיפולים על מנת להגיע לתוצאה הרצויה של הסרת השיער ואינה יכולה להיגמר בטיפול יחיד.


הסרת שיער באפילציה – ממה צריך להיזהר?!


יחד עם זאת, חשוב שתדעו שאם אתן סובלנות מאקנה קשה, מחלות עור, זיהום או מערכת חיסונית חלשה, טיפול זה אינו מומלץ עבורכן ועליכן לבדוק אפשרויות הסרת שיער אחרות.

 

היתרון הבולט של הסרת השיער באפילציה נמצא בתדירות הטיפולים. נשים אשר עוברות הסרות שיער בשיטות שונות, נאלצות לחכות בדרך כלל כחודשיים בין טיפול לטיפול. במשך פרק זמן זה, השיער חוזר לצמוח והשארתו עלולה להביך מאוד, בעיקר כשמדובר בשיער הפנים. עקב עניין זה, נשים נאצלות לפנות לשיטות הסרת שיער ישנות על מנת להורידן.

 

יתרון שיטת האפילציה אם כן, נמצא בעובדה כי אין צורך להמתין בין טיפול לטיפול וניתן אף לקבוע שני טיפולים באותו שבוע. האפשרות לתדירות זו תעזור לכן להימנע מתחושה לא אסטטית תוך שמירת המשכיות בטיפול להסרת השיער לצמיתות.

 

איך ומתי, מה לגבי הסרת שיער בהריון או בגיל ההתבגרות?


בתקופות הריון וכן בהתבגרות, צמיחת השיער אינה יציבה והיא נתונה לשינויים. עובדה זו מקשה על טיפול הסרת שיער מוצלח בתקופות אלו, ולכן מומלץ לעבור טיפול הסרת שיער בשיטה זו ואחרות רק לאחר גיל 16 וכשלושה חודשים לאחר הלידה.

 

את הטיפול תוכלו להתחיל כבר במפגש הראשון אשר יכלול בדיקה רפואית קצרה שתאמת שאתם אכן יכולים להתחיל בטיפול ואת הטיפול עצמו.

 

לאחר בדיקה קצרה זו, תוכלו להתחיל בשלב הסרת השיער ללא צורך בגילוח או המתנה. יחד עם זאת, אם תרצו להקל על כאבי הטיפול, תוכלו לבקש להימרח במשחת אלחוש ולהמתין איתה חצי שעה עד שעה.

 

מה משך הטיפול בשיטת האפילציה?

הטיפול עצמו הינו קצר ואורך כ-15 דקות עד שעה, משך זמן ששומר על טיפול שאינו יוצר גירוי ייתר בעור.


מחט חשמלית – יתרונות מול חסרונות


מלבד היתרונות שצוינו מעלה, קיים יתרון בולט נוסף והוא המחיר. מחיר הסרת שיער באפילציה עולה כחמישים עד שמונים שקלים לרבע שעה של טיפול, כאשר משך הטיפול תלוי בגודל האזור שעובר הסרה וכמובן במהירות ואיכות העבודה של המטפל. בנוסף, מכיוון שבשונה משיטות אחרות, בשיטה זו אתן יכולות לקבוע ולשלוט במספר הטיפולים שתעברו, תוכלו לתכנן ולשמור על התקציב בצורה טובה יותר.

 

לעומת יתרון בולט זה, קיימים שני חסרונות עיקריים לשיטה אשר נוגעים לטיפול במקום בעל צפיפות שיער גבוהה וכן לאסתטיקה לאחר הטיפול.

 

החיסרון הראשון הינו ההמלצה לא לבצע הסרת שיער באפילציה במקומות אשר צפיפות השיער גדולה. טיפול במקומות כאלו עלול לגרור מספר טיפולים רב וכן כאב ועלויות כואבים לא פחות.

 

החיסרון השני נוגע לפצעים המופיעים מיד לאחר הסרת השיער באפילציה. פצעים אלו אומנם נעלמים לאחר מספר ימים, אך אם יש לכן אירוע בו האזורים שעברו את הסרת השיער, חשופים, תצטרכו לתכנן את זמן הטיפולים היטב, כך שלא תובכו באירוע.

 

שיטה אחרונה אך חביבה- LightSheer הסרת שיער

 

לאחרונה, צוברת שיטה זו יותר ויותר תאוצה, שכן מדובר בשיטה המתאימה במיוחד לגוון העור הישראלי.

 

בשיטת הסרת שיער זו נעשה שימוש במכשיר לייזר בעל אורך גל הנחשב כמתאים ביותר לשיער דק, עור רגיש ושזוף וכן לגוון העור הישראלי הממוצע.

 

היתרון הבולט של שיטה זו הינו במהירות הטיפול וכן בגודל האזור המטופל בכל פגישה, דבר אשר מקצר את משך הכאב וכן מקל על נשים עובדות, אשר רוצות להספיק לבצע את הטיפול במהלך או לאחר שעות העבודה.

 

טיפול זה להסרת שיער אורך כרבע שעה עד שעה וחצי בהתאם לאזור ממנו מסירים את השיער וכמעט לא כרוך בכאבים, להבדיל משיטות אחרות שציינו. אם אתן רגישות לכאבים – זו השיטה המומלצת עבורכן!

 

למקומות, היכון, רוץ!

 

לשמחתנו אנו נמצאים בעידן מודרני אשר האסתטיקה עומדת בראש ואין לנו צורך עוד לדאוג לשיער מיותר ולא רצוי.

 

ישנן בארץ שיטות טיפול נפלאות בעלות יתרונות וחסרונות שונים וכל מה שעליכם לעשות כעת הוא לבחור את השיטה המתאימה לכם ולהשאיר פרטיכם כאן באתר קוסמטיקאית בקליק על מנת לקבל את הצעות המחיר הטובות ביותר מהמכונים והמרפאות להסרות שיער לפי השיטה שבחרתן.

 

ולנו כל מה שנשאר, הוא לאחל לכם הסרת שיער מהירה, נעימה ומוצלחת ותקופות חלקות ונעימות לא פחות, אשר לא ייפסקו לעולם.

 

הבהרה


מחירי הסרת שיער משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממכונים להסרת שיער מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומכוני הסרת שיער מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.