×


תפריט נגישות

מחירון הסרת שיער אפילציה

כמה עולה הסרת שיער בשיטת אפילציה?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הסרת שיער אפילציה מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "הכל על הסרת שיער באפילציה".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מכונים להסרת שיער בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר להסרת שיער באפילציה, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות להסרת שיער, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

טווחי מחירים הסרת שיער בשיטת אפילציה

מחירון מומלץ

מחירון הסרת שיער בשיטת אפילציה עודכן בתאריך 10.06.23

ט.ל.ח

 

כמה עולה הסרת שיער בשיטת אפילציה?

 

הסרת שיער באפילציה בידיים
מחיר : 2,500-3,000 ₪

 

הסרת שיער באפילציה ברגליים
מחיר : 3,000-4,000 ₪

 

הסרת שיער באפילציה בגבות
מחיר : 1,200-2,000 ₪

 

הסרת שיער באפילציה במפשעה
מחיר : 1,200-2,200 ₪

ט.ל.ח

 

 

הכל על הסרת שיער באפילציה

 

אם המטרה שלכם היא להשיג גוף חלק, אבל באמת חלק, בלי איים של שערות שהלייזר לא הצליח לטפל בהן, אתם רוצים לנסות את הטכניקה של הסרת שיער אפליציה, או במילים אחרות הסרת שיער מחט חשמלית.

 

המדובר בטכנולוגיה עתיקה הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין, טכנולוגיה שפותחה במקרה בסוף המאה ה 19 על ידי רופא שניסה למצוא פתרון לבעיות בריאות של ממש שנבעו מצמיחת שיער עודפת או בכיוון ההפוך.

 

ברוב יאושו, החליט הרופא לנסות ולצרוב את זקיקי השיער באמצעות מחט חשמלית על מנת להשפיע על כיוון צמיחת השיער.

 

הדברים הטובים באמת נולדים בטעות,

 

וכך גם טכנולוגיית האפליציה

 

למרבה ההפתעה, לא רק שהשיער לא צמח בכיוון הרצוי, אלא לא צמח בכלל.

 

פעם זאת הייתה אולי בעיה, אבל היום זה פתרון מושלם בעידן בו מוצעים לנו אין ספור טכנולוגיות של הסרת שיער לצמיתות, שמרביתן לא באמת מצליחות להגיע לתוצאה הרצויה.

 

אם אתם מחפשים פתרון של הסרת שיער, אתם לבטח מכירים כבר את טכנולוגיות ההסרה באמצעות לייזר ובאמצעות אינפרא אדום המבוססות על אור.

 

טכנולוגיות אלה יעילות למדי, אך אינן מבטיחות הסרה מלאה של כל השיער, ובמקרים רבים גם טיפולים רבים, במיוחד של הסרת שיער בהיר, גם אם מסופקים על ידי קוסמטיקאית מומלצת, מותירים איים של שיער לא רצוי בצורה בלתי סדירה ובלתי צפויה.

 

המחט החשמלית, אימת השערות, בדוק


הפתרון של הסרת שיער לצמיתות במחט חשמלית הוא פתרון יעיל במיוחד כאשר מדובר על הסרת שיער בהיר, הורדת שיער פלומתי או הסרת שיער קטנות ועדינות. את הטיפול תוכלו לקבל אצל קוסמטיקאיות מומלצות המציעות את השירות באופן מוצהר, וכן במסגרת קליניקות לטיפולי אפליציה המתמחות בתחום זה ספציפי.

 

ייתכן שהמחשבה על מחט חשמלית על העור שלכם עושה לכם מעט צמרמורת, וזה המקום לומר שלא מדובר בטיפול הכרוך בכאב או בצריבה שאותם אם מדמיינים כאשר אתם חושבים על מחט ועוד חשמלית.

 

מדובר בטכנולוגיה מדוייקת מאוד המבוצעת במקצועיות רבה, ומשיגה תוצאות מעולות ללא כאב וללא צריבה.

 

מה ההבדל בין מחט חשמלית לשיטת האור?

 

הורדת שיער באפליציה, הסרת שיער פנים באפליציה, פיתרון לשיעור יתר בפנים כל אלה הם טיפולים שתוכלו לקבל במכונים המתמחים בתחום זה ואצל קוסמטיקאיות מוסמכות היודעות לבצע את הטיפול בצורה מקצועית.

 

דבר חשוב שכדאי לעת הוא ששיער דק ופלומתי לא ניתן להסיר ע"י שיטות כגון הסרת שיער בלייזר, אינפרא אדום והסרת שיער IPL וזאת מכיוון שטכנולוגיות אלה מבוססות על אור, ולאור לעיתים קשה להבחין בשערות קטנות, דקות או בהירות.

 

לעומת זאת, מחט חשמלית מבוססת על מגע פיזי עם זקיק השערה, כך שאין שום חשיבות למאפייני השערה ובאמצעות אפילציה ניתן לבצע גם הסרת שיער שקוף שרואים רק באור השמש, או הסרת שיערות בודדות.

 

אפילציה המלצו

 

גוף חלק משערות, אבל באמת חלק, עד הסוף

 

אם אתם באמת רוצים ליהנות מגוף חלק, עור חלק משיערות, אתם רוצים לעבור טיפול באפליציה, וכדי למצוא את המקום הטוב ביותר לבצע בו טיפול באפליציה המלצות הוא הדבר הראשון שאתם רוצים להשיג.

 

אצל הקוסמטיקאית המתאימה או במכון הסרת השיער המתאים תוכלו לבצע הסרת שיער בפנים באפליציה, או לבצע הסרת שיער מכל חלק בגוף ולהשאר עם עור חלק משיערות באופן מוחלט ללא איים ופלומות שלא הוסרו כפי שקורה בטיפולים באמצעות טכנולוגיות האור.

 

יחד עם זאת, כאמור, אתם רוצים לוודא שאתם מבצעים את הטיפול אצל אדם מקצועי המתמחה בתחום זה ומאחוריו רקורד של תוצאות והישגים אותם יוכל להציג בפניכם באמצעות תמונות לפני ואחרי הסרת שיער באפליציה.

 

להיות הורמונלית זה בסדר, אבל לפעמים זה עושה קצת בעיות

 

הסרת שיער באפליציה לא נועדה רק למטרות של טיפולי אסתטיקה, אם כי רבים מן הטיפולים המבוצעים בשיטה זו אכן מתמקדים בתחום האסתטיקה. כך למשל, תוכלו לבצע הסרת שיער באפליציה לפתרון שיעור יתר לבעיית חוסר איזון הורמונלי.

 

הורמונליות היא סיטואציה המוכרת לכל אישה, אך ישנם אנשים הסובלים מבעיה זו יותר מפעם בחודש, ומעבר למצב הטבעי, ובמקרה כזה סובלים משלל בעיות הבאות לידי ביטוי גם בהיבטים אסתטיים וביניהם גם שיעור יתר.

 

הסרת שיער ע"י אפליציה יכולה לפתור את הבעיה פעם אחת ולתמיד, וההורמונים? הם כבר לא מפריעים לנו יותר.

 

להיות חלקים וגם בריאים

 

אחרי שאמרנו את זה, אין ספק שאחת המטרות המרכזיות בהן נעשה שימוש בטכניקת האפליציה הן מטרות אסתטיות.

 

בהיבט זה תוכלו לעשות שימוש בטכנולוגיה עבור הסרת שיער באפליציה בפנים לנשים או הסרת שיער בפנים לגברים, או הסרת שיער בכל חלק אחר של הגוף הן לנשים והן לגברים, והן למי שלא שייך לא לקבוצה הזאת ולא לקבוצה הזאת, או דווקא לשתיהן יחד.

 

אפילציה מחיר - המחיר, המחיר, זה מה שבאמת מטריד אתכם

 

כעת, אחרי שהבנו את כל זה, אפשר להתחיל לדבר על המחיר ולשאול כמה עולה הסרת שיער באפליציה.

 

התשובה היא כמובן שאין מחיר אחד, ואין אפילו טווח מחירים מסויים שאפשר לדבר עליו.

 

העלות תלויה מאוד בסוג הטיפול אותו אתם רוצים לקבל.

 

הסרת שיער בעור הפנים הוא טיפול שונה לחלוטין מהסרת שיער ברגליים, והסרת שיער ברגליים הוא טיפול שונה מהסרת שיער במפשעה, בבית השחי, בידיים או אפילו בישבן.

 

את הטיפול תוכלו לקבל בכל אזור בגוף, ובהתאם לסוג הטיפול הדרוש לכם, כך יקבע גם המחיר.

 

משווים מחירים ויוצאים חלקים ובזול

 

מעבר לכך ישנם פערי עלות משמעותיים בין מכונים שונים המספקים את השירות, ולכן בכל מקרה שאתם רוצים לבצע הסרת שיער אפליציה השוואת מחירים הוא הדבר הראשון שתצטרכו לעשות.

 

עם קצת חיפוש ומחקר שוק, תוכלו למצוא מכונים וקוסמטיקאיות המספקות קופון להסרת שיער, קופון שיכול להעניק לכם הנחה משמעותית על הטיפול, כמו גם מכונים המציעים מבצעי הסרת שיער באפליציה, מבצעים שיכולים להפחית מן המחיר ברמה משמעותית של עשרות אחוזים.

 

אבל בראש ובראשונה, איכות ומקצועיות

 

אחרי שאמרנו את זה, מחיר זה לא הכל, ובשורה התחתונה מדובר בגוף שלכם, בבריאות שלכם ובאסתטיקה שלכם.

 

על כן, הדבר הראשון שאתם רוצים לוודא הוא שאתם בוחרים מקום מקצועי ומנוסה בתחום, ורק לאחר מכן לבחון את המקום המתאים ביותר עבורכם בהתאם למחירים השונים שמציע כל אחד מהם.

 

לחיי גוף חלק משיער.

 

הבהרה


מחירי הסרת שיער בשיטת אפילציה משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממכונים להסרת שיער מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומכוני הסרת שיער מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.