×


תפריט נגישות

מחירון הסרת נקודות חן

כמה עולה להסיר נקודות חן?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הסרת נקודות חן מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : כל מה שצריך לדעת לפני טיפול הסרת נקודות חן, שומות ויבלות.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מנתחים פלסטיים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר להסרת נקודות חן, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מנתחים פלסטיים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מנתחים פלסטיים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים לניתוחים פלסטיים.

 

סוגי הסרת נקודות חן

מחירון מומלץ

מחירון הסרת נקודת חן עודכן בתאריך 24.05.23

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים

 


הסרת נקודת חן על ידי מחט
מחיר - 300-1,000 ₪

 

הסרת נקודת חן על ידי לייזר
מחיר - 300-1,100 ₪

 

הסרת נקודת חן על ידי גלי רדיו
מחיר - 300-1,200 ₪

 

הסרת נקודת חן על ידי חנקן נוזלי
מחיר - 300-1,000 ₪

 

הסרת נקודת חן על ידי הסרה כירורגית
מחיר - 2,000-1,400 ₪

 

הסרת נקודת חן על ידי ניתוח פלסטי
מחיר - 2,000-2,400 ₪

 

כל מה שצריך לדעת לפני טיפול הסרת נקודות חן, שומות ויבלות


מתי צריך להסיר נקודות חן, הגורמים והסיבות?

איך מסירים נקודות חן?

 

נקודות החן הינן מגוונות ביותר- חלק מהן יפות וחלק אינן אסתטיות ופוגעות במראה החיצוני.

 

כעיקרון, נקודת החן נחשבת לדבר חינני ואף היו תקופות בהן היא אפיינה כוכבות קולנוע (סינדי קרופורד), אך כיום, בעקבות עליית המודעות בנוגע לסיכונים השונים של נקודות החן ועקב שינויים שחלו בתפיסת היופי החלו אנשים רבים להסירן.

 

ניתן להסיר את נקודות החן והשומות בדרכים שונות- ניתן לבצע הסרת נקודות חן בהליך כירורגי אצל מנתח פלסטי או בדרכים אחרות: אפשר לבצע הסרת נקודות חן ללא ניתוח- כמו למשל- צריבת נקודות חן ושומות במחט חשמלית, ניתן לבצע הסרת שומות ונקודות חן בגלי רדיו, ניתן לבצע הסרת שומות ונקודות חן באמצעות חנקן נוזלי וניתן לבצע הסרת נקודות חן בבית (באמצעות תכשיר).

 

מעבר לביצוע טיפול הסרת נקודות חן מחליטים אנשים רבים לבצע טיפול הסרת שומות וטיפול הסרת יבלות.

 

מה ההבדל בין נקודות חן לבין שומה?

 

סוגי נקודות חן ויבלות

 

ההבדל בין נקודת חן ובין שומה הוא שהשומה מכילה תאי נבוס בעוד נקודת החן היא מושג כללי בו משתמשים אנשים רבים כדי לתאר נגעים שונים שמופיעים על גבי העור.

 

ישנם שלושה סוגים של נקודות חן או שומות:

 

הסוג הראשון הוא שומות טיפוסיות - ברוב המקרים הן מופיעות עד גיל 30. השומות שטוחות, חומות, בעלות גבולות חדים ובקוטר של 2-5 מ"מ.

 

הסוג השני הוא שומות אטיפיות - גודלן כ- 5 מ"מ ומעלה, הן לא סימטריות והגוונים בנגע שונים. לפעמים מופיע אודם סביב או בתוך השומה. השומה יכולה להיות מורמת או שטוחה.

 

הסוג השלישי הוא נגעים פיגמנטרים. הנגעים הללו מולדים. יש נגעים קטנים (כ- 1.5 ס"מ קוטר ומטה), יש נגעים בינוניים (ס"מ קוטר של 1.5-19.9) ויש נגעים גדולים (כ- 20  ס"מ קוטר ומעלה) הנגעים הגדולים הינם המסוכנים ביותר ועלולים להוביל להתפתחות מלנומה.

 

חשוב מאוד לבחון את נקודות החן והשומות באופן שגרתי - שומה שאינה סימטרית, שומה שיש לה גבולות לא ברורים או לא סדירים, שומה בעלת 3 גוונים או יותר, שומה עם אודם מסביב, שומה בגודל של יותר מ- 5 מ"מ, שומה שמשתנה (הסימן החשוב ביותר) או דימום וגירוד הינם סימנים חשודים ובמידה והם מופיעים יש להיבדק אצל רופא עור.

 

מהי יבלת?

 

היבלת היא גידול שפיר שמופיע על הריריות או על העור.

 

היבלות גורמות לאי נעימות, למבוכה ועלולות להתפתח לסרטן צוואר הרחם. ישנם יותר ממאה סוגים של יבלות.

 

לפני קבלת ההחלטה לבצע הסרת פלולות (ההגדרה של הפלולה היא סרח או דבלול עור ומדובר על גידול שפיר שמופיע על אזורים שונים בעור) ולפני הסרת יבלות, נקודות חן ושומות יש לפנות אל רופא עור מקצועי אשר יאבחן את המטופל וישלול מצב בו עלול להתפתח סרטן עור.

 

היבלות מחולקות לכמה קבוצות - הקבוצה הראשונה נקראת בשם - "יבלת נפוצה"- יבלת זו צומחת על האצבעות, על הגב של כפות הידיים וסביב הציפורניים, הקבוצה השנייה הינה יבלות שמופיעות ברגל - במקרים רבים הן יופיעו עם נקודות שחורות (נקראות גם בשם "יבלות פסיפס") והקבוצה השלישית היא יבלות שטוחות - יבלות אלו הינן חלקות וקטנות יותר.

 

הקבוצה הרביעית הינה יבלות שמופיעות באבירי המין וברקטום - יבלות אלו הינן מחלת מין והן מדבקות והקבוצה החמישית היא יבלות שמופיעות בגרון, בפה ובקנה הנשימה. במרבית המקרים הן מופיעות אצל תינוקות שנדבקו מאיבר המין במהלך הלידה.

 

מהן שיטות הטיפול שיש על מנת להסיר נקודות חן ושומות בגוף?


יתרונות וחסרונות לכל שיטת טיפול

 

הסרת נקודות חן ושומות סיכונים ותופעות לוואי

 

כפי שכתבנו - ניתן לבצע הסרת נקודות חן והסרת שומות בדרכים שונות- בין השיטות ישנה אפשרות לבצע ניתוח וישנן שיטות אחרות שאינן כרוכות בניתוח.

 

להלן השיטות השונות:

 

שיטה ראשונה: הסרת שומות ונקודות חן בניתוח

 

ניתוח להסרת נקודות חן או שומות מתבצע תחת הרדמה מקומית.

 

בחלק מהמקרים יכלול הניתוח תפרים- השימוש בתפרים תלוי בעומק ובגודל של השומה.

 

לפני ביצוע הטיפול יש לפנות אל רופא מומחה.

 

הרופא יבדוק את השומה או את נקודת החן וימליץ למטופל על השיטה המתאימה ביותר להסרה.

 

במידה והוחלט לבצע ניתוח תתבצע הרדמה מקומית, המקום יחוטא וההליך יתבצע על ידי חיתוך.

 

לאחר ביצוע הטיפול יש לחבוש את המקום ולא להרטיבו במשך יומיים. לאחר מכן צריך לשטוף את המקום בכל יום, לחטא אותו ולמרוח עליו משחה אנטיביוטית כדי למנוע זיהומים.

 

ההחלמה תמשך כשבועיים לכל היותר ובמהלך התקופה יש להימנע מחשיפה לשמש וממים. תופעות הלוואי שעשויות להופיע הינן: גירוי ואדמומיות, זיהום מקומי, אלרגיה לחומר של ההרדמה, כאב ועוד. כמו כן, יש סיכוי שתישאר צלקת.

 

חסרונות ויתרונות: החסרונות של הטיפול הם שמדובר על טיפול כירורגי ויתכן ותישאר צלקת. היתרונות של ההליך הוא שניתן לבצע בדיקה ולשלול ממאירות.

 

שיטה שנייה: הסרת שומות ונקודות חן באמצעות לייזר

 

לפני ביצוע הטיפול יש להתייעץ עם רופא עור שמתמחה בתחום.

 

הרופא יבדוק האם ניתן להסיר את נקודת החן באמצעות הלייזר. הטיפול קצר ומתבצע תחת הרדמה מקומית.

 

במהלך הטיפול הרופא צורב את האזור והצריבה מעלימה את נקודת החן או השומה. לפעמים צריך לחזור על הטיפול כמה פעמים.

 

מכיוון שנוצרת כוויה יש להימנע מרטיבות וחשיפה לשמש. כמו כן, עשוי המטופל לחוש ברגישות בעור ורגישות לחומר ההרדמה, ישנו סיכוי נמוך להתפתחות זיהום ועשויה להופיע אדמומיות- התופעות ייעלמו לאחר שבועיים לכל היותר.

 

יתרונות וחסרונות: יתרונו של הטיפול הוא שהוא לא כירורגי, הוא מהיר, אינו כולל תפרים, אינו משאיר צלקת ולא דורש תקופת החלמה ממושכת.

 

החיסרון של הטיפול הוא שלא ניתן לקחת ביופסיה מהתאים ולבדוק את נקות החן, לכן הטיפול לא מתאים לנקודות חן או שומות בולטות.

 

שיטה שלישית: צריבת שומות ונקודות חן באמצעות מחט חשמלית

 

באמצעות הטיפול ניתן להסיר נקודות חן שאינן בולטות. לפני ביצוע הטיפול יש להיפגש עם רופא העור המומחה ולשמוע את דעתו. במידה והשיטה מתאימה תוסר השומה או נקודת החן באמצעות צריבה. לאחר הצריבה תישאר כוויה באזור.

 

הטיפול יתבצע תחת הרדמה מקומית ולאחר סיומו צריך להימנע מחשיפה לשמש ומים.

 

ההחלמה נמשכת כשבועיים לכל היותר. תופעות הלוואי האפשריות הינן: צלקת קטנה, רגישות לחומר המרדים, כאב ורגישות ואדמומיות במקום המטופל.

 

יתרונות וחסרונות - החסרונות של השיטה הם שהיא מתאימה רק לנקודות חן שאינן בולטות ושעשויה להישאר צלקת קטנה.

 

היתרונות הם שלא מדובר על טיפול כירורגי כך שאין צורך בתפרים.

 

שיטה רביעית: הסרת שומות ונקודות חן באמצעות גלי רדיו

 

טיפול זה אינו נפוץ בארץ וניתן לבצע אותו רק במרפאות מסוימות.

 

במהלך הטיפול משתמש הרופא במכשור ייחודי שפולט גלי רדיו. גלי הרדיו צורבים את האזור וגורמים לתאים של נקודת החן או השומה להתאדות ולהעלם. הטיפול עשוי להשאיר צלקת שנעלמת לאחר זמן מה.

 

יתרונות וחסרונות: החסרונות של השיטה הם שמדובר על טיפול כואב ויקר שעשוי להשאיר כתמים וצלקות. כמו כן, לא ניתן לבצע את הבדיקה הפתולוגית. היתרון של השיטה הוא שאין צורך לחתוך את העור.

 

שיטה חמישית: הסרת השומות ונקודות החן באמצעות חנקן נוזלי

 

בעבר, הייתה השיטה נפוצה אך בימינו אין הרבה אנשים שבוחרים בה. במהלך הטיפול הרופא מקפיא את המקום בו נמצאת השומה או נקודת החן באמצעות חנקן נוזלי. החנקן הנוזלי מקפיא את המקום וממית את התאים של השומה או נקודת החן.

 

יתרונות וחסרונות: החסרונות של השיטה הם שהיא גורמת לכאב, עשויה לגרום לצלקות סימנים, כתמים וכוויות קור ואין אפשרות לגלות סרטן אור ולבצע בדיקה פתולוגית. היתרונות של השיטה הם שלא צריך לחתוך את העור.

 

מעוניינים להסיר נגעים שונים?


מי מוסמך להסיר נקודות חן?

 

הסרת נקודות חן בקופת חולים מכבי, כללית או במרפאת אסתטיקה פרטית?

 

אם אתם מעוניינים להסיר נגעים שונים כמו למשל- להעלים נקודות חן בפנים יהיה עליכם לפנות אל רופא עור שמתמחה בתחום ולקבל ממנו ייעוץ. מומלץ לפנות אל רופא עור שעובד במרפאה פרטית משום שרופא עור פרטי יהיה מקצועי ויעניק למטופל את מלא תשומת הלב ואת כל הזמן הדרוש. גם רופאי העור שעובדים בקופות החולים עשויים להיות מקצועיים ומנוסים אך לוח הזמן שלהם פחות גמיש ועליהם להספיק לטפל בכמה שיותר מטופלים כך שלא בטוח שהם יוכלו לפנות למטופל את מלא הזמן הדרוש.

 

רופא עור מתאים יהיה בעל מקצוע שסיים את לימודי הרפואה, עבר הכשרות והסמכות, מחזיק ברישיון ומתמחה בתחום. רופא עור מומחה יעניק למטופל את מלא תשומת הלב, יתחשב בצרכיו ובהעדפותיו, ילווה אותו לאורך כל הדרך, יספק לו את כל המידע הדרוש, יענה על כל השאלות בנוגע לביצוע טיפולי הסרת נקודות חן, שומות, יבלות וכו', ינהג בהגינות, ישתף את המטופל בכל הפרטים ויקבל איתו את ההחלטות, יספק מענה בשעת חירום, ישמור על סודיות, יעבוד באופן מדויק וישמור על הקליניקה סטרילית ונקייה.

 

איך אוכל למצוא את רופא העור הדרוש?


אם שמתם לב ליבלת, נקודת חן, או שומה שנראית לכם בעייתית מבחינה רפואית או אסתטית ואתם מעוניינים להסיר אותה יהיה עליכם לפנות אל רופא עור שמתמחה בביצוע הסרת נקודות חן ושומות וטיפולים ביבלות.

 

תוכלו למצוא את רופא העור באמצעות האינטרנט- על ידי הקלדת המשפטים: "הסרת נקודות חן המלצות", "רופא עור מומלץ להסרת נקודות חן ושומות" או "רופא עור הסרת נקודות חן ללא צלקות המלצות" וכו'. בצורה זו תוכלו למצוא מגוון אתרים של מרפאות עור. מומלץ לבחון את האתרים השונים ולבדוק האם הרופאים המטפלים מתמחים בתחום הורדת נקודות חן, הסרת שומות, הסרת יבלות ( כמו למשל: הסרת יבלת בכף הרגל, הסרת יבלת בפנים וכו'). חלק מהאתרים יכילו תמונות לפני ואחרי הסרת נקודות חן בלייזר, תמונות לפני ואחרי של הסרת נקודות חן בפנים ותמונות נוספות- מומלץ להתרשם מהטיפולים- הם עשויים להעיד על איכות הטיפול (אך לא מספיק להתרשם רק מהם). במידה והתרשמתם ממרפאה מסוימת מומלץ להתקשר ולשוחח עם הרופא. במהלך השיחה מומלץ יש לשאול מהי עלות הסרת נקודות חן ושומות במרפאה. לאחר מכן רצוי לבדוק מהו טווח המחירים בשוק. ניתן לבצע את הבדיקה על ידי הקלדת המשפטים: "כמה עולה טיפול הסרת נקודות חן?", "הסרת נקודות חן ושומות השוואת מחירים" וכו' בשורת החיפוש.

 

כמו כן, תוכלו לפנות אל החברים, קרובי המשפחה והמכרים שלכם ולבקש מהם להמליץ לכם על רופא עור מקצועי שיכול לבצע הסרת נקודות חן ללא כאבים או הסרת שומות או יבלות ללא כאב ובזמן קצר. אופציה נוספת תהיה לגלוש בפורומים ולקבל המלצות מהגולשים. הגולשים יוכלו לספר לכם על טיפולים שביצעו, להמליץ לכם על רופאים מנוסים ומקצועיים אשר גובים מחירים סבירים ולענות לכם על מגוון שאלות.

 

בודקים את האפשרויות הקיימות

 

ובוחרים את רופא העור המתאים


לאחר שתבחנו את האפשרויות השונות באמצעות האתרים, לאחר שתקבלו המלצות וחוות דעת מהחברים, קרובי המשפחה והמכרים, לאחר שתגלשו בפורומים ותתכתבו עם הגולשים, לאחר שתשוחחו עם כמה רופאים ותתרשמו ממקצועיותם ואופיים ולאחר שתערכו השוואת מחירים תוכלו לבצע את הבחירה. זכרו- אם הבחנתם בנגע שנראה לכם בעייתי אל תדחו את הטיפול ופנו לייעוץ באופן מידי.

 

הבהרה

 

מחירי הסרת נקודות חן משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממנתחים פלסטיים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומנתחים פלסטיים מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

הצעת מחיר להסרת נקודות חן

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.