×


תפריט נגישות

מחירון הסרת כתמי עור

כמה עולה להסיר כתמי עור?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הסרת כתמי עור מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת על כתמי עור".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות עור בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר להסרת כתמי עור, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות לטיפולי הסרת כתמי עור, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי טיפול נגד כתמי עור וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון כתמי עור עודכן בתאריך 19.05.23

ט.ל.ח

 

ולשאלה החשובה ביותר – מהי עלות טיפול נגד כתמים ופיגמנטציה? נתחיל בזול ביותר. משחות רפואיות לטיפול בכתמי עור יעלו עד מאה שקלים, ובדרך כלל באזור ה- 70 שקלים למשחה.

 

פילינג כימי מגיע בכמה סוגים, לפי "עומק" הטיפול והאינטנסיביות שלו. הטיפול השטחי ביותר יעלה עד 1,500 שקלים, בעוד שהטיפול האינטנסיבי ביותר ידרוש מספר טיפולים ויכול להגיע גם עד 10,000 שקלים ואף יותר במרפאות ממותגות.

 

עלות טיפול בקרני אור דרך הביניים היא במינימום 5,000 שקלים, למספר קטן של טיפולים למקרים קלים.

 

משחות רפואיות לטיפול בכתמי עור
מחיר : 70-100 ₪ (פר משחה)

 

פילינג כימי: 1,500-10,000 ₪

 

טיפול בקרני אור: 5,000-7,000 ₪

 

כל מה שצריך לדעת על כתמי עור


הסיבה להיווצרותם ואיך נפטרים מהם

 

כולם רוצים להישאר צעירים לנצח, זה ברור וידוע. אבל מאחר וגם ידוע שאי אפשר להישאר צעיר לנצח, רוב האנשים מסתפקים בניסיון להיראות צעירים לנצח. זה עוד הרבה יותר אפשרי.

 

העור שלנו, הוא אחד הדברים שיכולים לגרום לנו להיראות מבוגרים או צעירים יותר. לכן תעשיות שלמות נבנו סביב הניסיון להעלים קמטים בעור ולהחזיר לו את הברק והמרקם החלק שהיה לו בעבר.

 

טיפולים רבים מטפלים בתופעת כתמי עור ופיגמנטציה, שנוטים להופיע מוקדם יותר מהקמטים, וגורמים להרבה אנשים מבוכה. ככה תתמודדו איתם.

 

כתמי עור שנוצרים בגלל חשיפה לשמש


לפני שניגשים לסוגי הטיפולים השונים, חשוב לשאול מה הסיבות לכתמים בפנים?

 

אחת הסיבות המוכרות ביותר, היא חשיפה לשמש. נכון, העור שלנו יכול להשתזף שוב ושוב, אבל בסופו של דבר לחזור לצבעו המקורי. עם זאת, חשיפה ממושכת לשמש במשך שנים, יכולה לגרום להתכהות קבועה של העור.

 

זו תגובה טבעית שבמהלכה מנסה העור להגן על עצמו מפני קרני השמש המזיקות, ולכן הגיוני שרוב הכתמים החומים האלו מופיעים במקום בו העור עדין ביותר – אזור הפנים. לכן נוצרים כתמים אדומים בפנים או פיגמנטציה חומה.

 

כתמי עור שנוצרים עם ההזדקנות או שעברו אלינו בתורשה


כאן צריך לעשות הפרדה. כתמי פיגמנטציה על הלחיים או על עור הפנים ניתנים להסרה באמצעות טיפולים שונים.

 

הבהרת כתמי פיגמנטציה היא עניין יעיל מאוד, במיוחד אם העור שלכם בהיר מלכתחילה. לעומת זאת, ישנם כתמי עור שעוברים בתורשה, והרבה יותר קשה להסיר אותם.

 

אלו כתמים כהים יותר מכתמי הפיגמנטציה הבהירים יחסית, והם לרוב מלווים במעט שערות שיוצאות מהן.

 

אין צורך לדאוג, זה לא אומר שאלו כתמים מסוכנים, אבל הם שונים מכתמי הפיגמנטציה. העלמת כתמי עור לא מתייחסת לכתמים האלו בדרך כלל.

 

אילו כתמים ניתן להוריד בקלות ואילו כתמים מתעקשים להמשיך ולחזור?


טיפול בכתמי שמש קיים והוא גם נפוץ מאוד וגם יעיל מאוד. במיוחד אם גוון העור שלכם בהיר, תוכלו לצפות לתוצאות טובות ומהירות.

 

טיפול מתקדם לעור הפנים משפיע בצורה יעילה גם על נמשים שליוו אתכם מאז הילדות. הטיפולים האלו הם חד פעמיים בדרך כלל, ואחרי טיפול אחד או סט מוגדר של טיפולים, תוכלו להגיד שלום לכתמים.

 

העלמת נקודות חן יכולה להיות מסובכת יותר, במיוחד אם מדובר על נקודות חן בולטות, שמזכירות את כתמי העור העוברים בתורשה שציינו קודם לכן. אלו נוטים לחזור לאחר כמה חודשים של טיפול.

 

בעיות פיגמנטציה


ככל שאנו מתבגרים ועם העלייה בגיל והחשיפה לקרני השמש ולפגעי מזג האוויר כמו גם השינויים ההורמונאליים שאנו עוברים הרי התפתחות הפיגמנטציה בעור הגוף והפנים גוברת.

 

לאחר אבחון מקצועי על ידי רופא או קוסמטיקאית רפואית ניתן להציע טיפול נגד הזדקנות ופיגמנטציה באמצעות תכשירים מיוחדים שנועדו להבהרת הכתמים בעור ולמניעת הופעת כתמים חדשים.

 

למעשה, פיגמנט מלנין הוא שאחראי על בעיות הפיגמנטציה של העור ועל מנת להבהיר את הכתמים ולמנוע כתמים חדשים נהוג לשלב בין טיפולי החייאת העור והטיפולים נגד הזדקנות במכון רפואי או במרפאת אסתטיקה בשילוב מריחת תכשירים בבית.

 

בנוסף, במרפאה או בקליניקה עוברים תהליך של קילוף עדין של העור ופירוק פיגמנט המלנין הנמצא בריכוז גבוה בעור ומניעת היווצרותו.

 

האם ניתן למנוע את היווצרות הכתמים על העור מלכתחילה?


לגבי כתמי גיל שהם למעשה כתמים תורשתיים שמחכים להיווצר, התשובה הפשוטה היא לא.

 

תוכלו להתנחם בעובדה שהכתמים האלו מופיעים אצל פחות מאחוז מהאוכלוסיה, כך שסביר להניח שאם תתנהלו כמו שצריך, תוכלו להימנע מכתמי עור לחלוטין.

 

מומחה לרפואת עור יוכל להגיד לכם שהדרך הפשוטה ביותר להימנע מכתמי שמש היא פשוט להימנע מהשמש.

 

אבל אין צורך להסתגר בבית כדי להגן על עור הפנים. רק חשוב להקפיד על שמירה על העור באמצעות קרם הגנה, לא להשתזף יותר מדי ולהשתמש בקרמים מזינים לעור.

 

הטיפול הפשוט ביותר – משחות רפואיות לאזורים נקודתיים בעור


אז איך מעלימים כתמים בפנים? יש הרבה מאוד שיטות וטיפולים, שמתאימים לאנשים שונים במצבים שונים.

 

הטיפול הפשוט ביותר וגם הזול ביותר, הוא משחות רפואיות להבהרת עור הפנים. המשחות הרפואיות מוכנות במיוחד עבורכם, על פי תרכובת שמתאימה לעור הפנים שלכם.

 

יש לקבל מרשם למשחות אלו, מרופא עור. הוא יוכל "לאבחן" את עור הפנים שלכם ולהבין איזה סוג טיפול אתם צריכים. המשתנים שיש לקחת בחשבון בדרך כלל כוללים גיל, את סוג הכתמים, את גודלם וצבעם וגם אם יש לכם רגישות כלשהי לאחד החומרים הפעילים.

 

לטיפול בכל עור הפנים – מסיכות או פילינג רפואי


אם אתם רוצים לטפל באזור הפנים כולו, ולא רק בכתם נקודתי על המצח או הלחיים, תוכלו להיעזר במסכת פנים.

 

ניתן לקנות מסיכות לא יקרות להכנה עצמית בבית, או ליהנות ממסכה אצל קוסמטיקאית פרא רפואית מומלצת.

 

תהליך אקטיבי יותר הוא פילינג כימי. בתהליך הזה, משתמשים בכימיקלים לא מזיקים כדי לצרוב את עור הפנים, כך שניתן יהיה להסיר את השכבה העליונה ביותר שלו.

 

התהליך יקר יותר מהמסיכה והוא עשוי לגרום לצריבה בעור למשך מספר ימים, אבל אי אפשר להתווכח עם היעילות שלו מול כתמי עור בהירים.

 

מהו מכשיר IPL וכיצד הוא עובד להעלמת כתמי עור?


במהלך טיפול במכשיר IPL קרינת אור מופעלת בעוצמה גבוהה בפולסים מהירים, שגורמים להתבהרות העור.

 

טיפולים במכשיר ה-IPL נעשים בתור סטים – שלוש עד חמש פגישות בדרך כלל, שבמהלכן כל האזור המטופל מובהר, וכתמים בהירים נעלמים כליל.

 

לעומת טיפול הפילינג, שעל אף יעילותו, מתאים בעיקר לפנים ולאזור המחשוף, טיפול באמצעות קרני אור מתאים לאזורים רבים אחרים, כמו הבטן, הידיים והרגליים.

 

לטיפול הזה אין תופעות לוואי וניתן להמשיך בשגרת היום מיד לאחריו. זהו פתרון מצוין למי שרוצה כיסוי לאזור גדול.

 

איזה טיפול מכל אלו נכון בשבילי?

 

תוכלו "לאבחן" את עצמכם ולקבוע, על פי הפרמטרים שציינו, איזה מהטיפולים יהיה הנכון ביותר עבורכם: באיזה אזור תרצו לטפל, מה צבע העור שלכם, מה צבע הכתמים ומה מקורם וגם מה התקציב שלכם עבור הטיפולים (עוד על זה בהמשך).

 

אנחנו ממליצים, לעומת זאת, להתייעץ עם רופא עור מומחה. הוא יוכל לתת אבחנה הרבה יותר מדויקת של מצב העור שלכם ושל מה שיהיה נכון עבורכם.

 

הרבה אנשים רצים לקבל את הטיפול שעליו שמעו את הדברים הטובים ביותר. אבל אלו הליכים רפואיים, ורצוי להיוועץ ברופא לפני הכל.

 

הבהרה חשובה


*** מחירי הסרת כתמי עור משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממרפאות להסרת כתמי עור מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומרפאות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

הצעת מחיר לטיפולי כתמי עור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.